موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

بهترین مارک ژل لب

بهترین مارک ژل لب

نویسنده : حسین رمضانی | زمان انتشار : 04 اسفند 1399 ساعت 14:42

بهترین مارک ژل لب چه نام دارد ؟

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

بهترین مارک ژل لب

بسیاری از افرادی که قصد دارند تا عمل زیبایی ” تزریق ژل ” به لب را انجام دهند به دنبال آن هستند که بهترین مارک ژل برای تزریق لب کدام است. در واقع با توجه به تنوعی که پرکننده های لب در بازار دارند تصمیم گیری برای انتخاب مارک ژل برای تزریق فیلر بسیار دشوار است.

برخی از افراد ممکن است که ندانند باید چه ویژگی هایی برای ژلی که قرار است به لب تزریق کنند، در نظر بگیرند و یا برخی به دنبال آن هستند که فیلری را برای تزریق ژل انتخاب نمایند که کمترین عوارض جانبی را داشته باشد.

در این مقاله قصد داریم تا انواع ژل هایی که برای Filler injection به لب مناسب هستند را معرفی نماییم و مزایا و معایب هر یک را به طور جداگانه برای شما توضیح دهیم.

بهترین مارک ژل لب چه نام دارد ؟

به منظور انتخاب بهترین مارک ژل لب بهتر است که ابتدا توضیح مختصری در مورد مواد تشکیل دهنده ی پرکننده های لب بیان کنیم تا در نتیجه شما بدانید که قرار است چه موادی  به هنگام تزریق ژل در حین انجام عمل وارد بدنتان شود.

انواع مختلفی از پرکننده ها برای پر کردن و حج

م دهی به لب ها و سایر نقاط بدن وجود دارند اما اکثر پرکننده های موجود در بازار از ماده ای به نام اسید هیالورونیک تشکیل شده اند. این ماده به طور طبیعی در بدن انسان ها وجود داشته و وظایفی مانند حفظ رطوبت، افزایش حجم و حفظ حالت ارتجاعی پوست و لب را بر عهده دارد.

با افزایش سن این ماده در بدن انسان کاهش می یابد و در پی کم شدن این ماده در صورت ممکن است که چین و چروک ها و خطوط عمیقی بر روی صورت به وجود بیاید.

در حقیقت این ماده به دلیل اینکه در بدن انسان وجود دارد پس از تزریق ژل سبب بروز واکنش های آلرژیک در بدن نمی شود و شما با اطمینان خاطر می تواند نسبت به تزریق ژل این ماده اقدام کنید.

پرکننده هایی نیز در آزمایشگاه ها توسط مواد مصنوعی مانند پلی متیل متاکریلات، پلی L – لاکتیک و غیره ساخته می شوند اما این نوع از پرکننده ها کمتر مورد تایید متخصصان زیبایی بوده و این افراد بیشتر ترجیح می دهند که از فیلرهایی بهره ببرند که اساس آنها هیالورونیک اسید است.

زیرا فیلرهایی که مبتنی بر HA می باشند نسبت به نوع مصنوعی خود ایمن تر بوده، ماندگاری کوتاه تری دارند و منجر به عوارض جانبی جدی نمی شوند.

توجه کنید که عدم ماندگاری بالا یکی از مزایای استفاده از پرکننده ها از نوع اسید هیالورونیک است زیرا در صورتی که فرد از نتایج نهایی راضی نباشد، می تواند مدتی صبر کرده تا اثر تزریق انجام شده از بین رود. همچنین طولانی شدن ماندگاری و دوام بالا، خود عوارضی به وجود خواهد آورد که در ادامه مقاله به آن اشاره شده است.

به طور کلی پرکننده های لب باید دارای شرایط زیر باشد تا به عنوان بهترین برند در جهت تزریق ژل به لب ها معرفی شوند.

  • دارای ماندگاری متناسب
  • حصول نتایج طبیعی پس از تزریق
  • عدم ایجاد عوارض جانبی
  • مقرون به صرفه
  • دارای کیفیت بالا

در ادامه برخی از مناسب ترین ژل ها به منظور Filler injection به لب ها را معرفی خواهیم کرد:

  1. Restylane Classic یکی از پرکننده های لب است که در بازار وجود دارد و از محبوبیت زیادی برخوردار است. علت این امر نیز آن است که این پرکننده باعث افزایش حجم لب ها می شود و غلظت بالایی از اسید هیالورونیک دارد.
  2. این ماده به مدت 6 ماه ماندگاری دارد و عوارض جانبی آن قرمزی و تورم به مدت 24 ساعت پس از تزریق ژل است.
  3. Restylane Lips که نسخه ی جدید تر مورد قبلی است و این ماده ماندگاری بیشتری دارد و دوام آن به مدت 9 ماه می باشد. این ماده از غلظت های بالاتری از اسید هیالورونیک برخوردار است و به همین جهت قیمت بیشتری نیز دارد.
  4. Juvéderm Ultra 3 یک پرکننده ی لب بسیار خوب است که در بین همه ی پرکننده های موجود از محبوبیت بیشتری برخوردار است.
  5. این ماده ماندگاری بسیار بیشتری نسبت به دو پرکنندهی قبلی دارد و عوارض جانبی پیس از Filler injection آن بسیار کمتر است و تنها در مواردی تورم خفیف ایجاد می کند.
  6. Teosyal Kiss نیز یک پر کننده ی لب بسیار معروف است که خاصیت درمانی نیز به همراه دارد. این ماده کمترین عوارض جانبی را پس از Filler injection دارد و به همین جهت با استقبال زیادی مواجه شده است.
  7. Revolax نوعی پرکننده پوستی است که دوام بسیار بالایی دارد. این ژل تقریبا به مدت 12 الی 18 ماه بر محل تزریق ماندگار است. ویسکوالاستیسیته موجود در این ژل موجب افزایش ماندگاری و دوام آن می شود.از دیگر مزایای بسیار خوب این برند در مقابل سایر برندهای موجود می توان به عدم حرکت و جابجایی این ژل پس از تزریق اشاره نمود. همین امر باعث می شود تا ظاهر بوجود آمده پس از درمان دچار تغییر نشود.
  8. Dermalax بسیاری از افرادی که از این برند استفاده می کنند،که شاهد نتایج کاملا طبیعی پس از مصرف خواهند بود. افرادی که در گذشته تجربه درمان ناموفق داشتند، می توانند برای ترمیم درمان خود و ایجاد ظاهری طبیعی از این برند استفاده نمایند.
  9. Zishel این برند برای از بین بردن خطوط با عمق کم تا زیاد موثر است و برای حجیم کردن لب ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. متقاضیان درمان های آرایشی می توانند از این برند برای تحقق هرگونه خواسته در زمینه زیبا و جوانسازی پوست خود بهره ببرند. این برند در دسته پرکننده های لوکس قرار دارد.
  10. Rejeunesse برندی است که علاوه بر دوام 12 ماهه، دارای قیمت مناسبی است و به عنوان یکی از برندهای ارزان موجود در بازار شناخته می شود. این پرکننده از نوع اسید هیالورونیک نمی باشد اما دارای نتایجی قابل رقابت با برندهای حاوی این اسید می باشد. با استفاده از Rejeunesse، ژل تزریق شده حرکت نکرده و نتایج شگفت انگیزی را به وجود خواهد آورد. ژل استفاده شده توسط این برند نیز اگرچه به لایه های عمیق پوست تزریق می شود اما نتایج حاصله کاملا طبیعی خواهد بود.

معیارهای انتخاب بهترین مارک ژل لب

به منظور اینکه ” بهترین ژل ” برای تزریق به لب را انتخاب نمایید لازم است که عواملی را که سبب می شود یک پرکننده به فیلری مناسب برای شما تبدیل شود را بشناسید.

یکی از مهم ترین معیارهای انتخاب مارک ژل برای تزریق ژل به لب میزان ماندگاری این ژل است. در واقع بسیاری از افراد تمایل دارند که ماندگاری بیشتر باشد و با توجه به این موضوع و در هزینه و صرف وقت آنها صرفه جویی شود.

لازم به ذکر است که ماندگاری بالای ژل لب پس از Filler injection اگر به مدت یک سال و یا کمتر باشد مناسب خواهد بود ولی باید بدانید که ژل های دائمی اثر سوئی برای بدن شما خواهند داشت. علت این امر نیز به این موضوع باز می گردد که ژل های تزریق شده در ا عمل زیبایی تزریق ژل پس از گذشت مدتی جذب بدن می شوند و از طریق خون و یا سایر عروق لنفی موجود در بدن دفع خواهند شد.

توجه داشته باشید که هدف از انجام تزریق ژل، ایجاد حجمی کاملا طبیعی و محسوس به لب ها می باشد. همین امر باعث می شود که در صورت انجام درمان به صورت طبیعی، دیگران قادر به تشخیص درمان انجام شده نبوده و بسیاری از افراد متوجه آن نشوند؛ اما در برخی مواقع مراجعه کنندگان برای انجام filler injection خواستار حجمی مضاعف بوده که در نتیجه آن درمان انجام شده بیشتر قابل تشخیص می باشد.

اگر شما نیز جزء این دسته از افراد می باشید، قبل از شروع درمان با پزشک خود در میان گذاشته تا وی از برندی برای تزریق استفاده نماید که حجم بیشتر به لب های شما می دهد.

ژل های دائمی در مواردی سرطان زا معرفی شده اند و در صورتی که جذب بدن شما شوند ممکن است که عواقب جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشند.

از دیگر معیارهای انتخاب ژل این است که فرد باید به ساختار پرکننده دقت کند و در صورتی که در آن مواد مضری برای بدن انسان وجود داشت، از انتخاب این ژل پرهیز نماید.

برای اطلاع از هزینه تزریق ژل خود می توانید با مشاورین کلینیک فوق تخصصی پوست و مو هلیا به صورت کاملا رایگان از طریق شماره 02122810089 در ارتباط باشید. و همچنین از طریق پیام رسان واتس اپ به شماره 09120687738 تمامی سوالات خود در رابطه با تزریق ژل و سایر خدمات زیبایی را با ما در میان بگذارید.

مدت زمان ماندگاری بهترین مارک ژل لب

مدت زمان ماندگاری پرکننده های مورد استفاده در تزریق ژل به چند عامل مختلف بستگی دارد در ادامه به بیان آنها خواهیم پرداخت.

در واقع باید بدانید که ماندگاری پرکننده های مختلف در هنگام تزریق ژل به لب بسته به نوع واکنش بدن افراد مختلف متفاوت خواهد بود.

در واقع می توان گفت اگر مراجعه کننده تزریق ژل دارای متابولیسم سریعی باشد؛ ژل تزریق شده سریعتر از بین خواهد رفت. به همین دلیل نتایج ماندگاری استفاده از برندهای مختلف ژل لب در افراد مختلف متفاوت است.

نوع لب ها و تناسب ژل تزریقی نیز عامل دیگری در میزان ماندگاری درمان انجام شده می باشد. بطور مثال اگر فردی دارای لب هایی با ضخامت بیشتر باشد و از پرکننده های نرم تر و نازکتر استفاده نماید نسبت به فردی که دارای لب هایی نازک تر است و از پرکننده های حجیم تر استفاده می نماید، سریعتر شاهد از بین رفتن و محو شدن حجم لب های خود بر اثر تزریق ژل خواهد بود.

عامل مهم دیگر تاثیر گذار بر ماندگاری پرکننده ها نوع ژلی است که در تزریق ژل مورد استفاده قرار می گیرد. به طور متوسط میزان ماندگاری ژل های تزریق شده به لب بین 6 ماه تا یک سال است.

بیشترین میزان ماندگاری ژل های تزریقی 18 ماه است و پس از این دوره لازم است که فرد به منظور ترمیم، مجددا به کلینیک های زیبایی مراجعه نماید.

آیا استفاده از بهترین مارک ژل لب دوام بیشتری نسبت به سایر ژل های معمولی خواهد داشت؟

انتخاب بهترین مارک ژل برای تزریق به لب به عوامل متعددی بستگی دارد که قبلا به توضیح آنها پرداختیم. بسیاری از افراد به دنبال این موضوع هستند که آیا بهترین مارک فیلر برای تزریق ژل به لب ها در میزان ماندگاری آن تاثیر گذار خواهد بود یا خیر؟

در پاسخ باید بگوییم که در صورتی که شما بهترین برند پرکننده را برای تزریق ژل به لب را انتخاب نمایید مطمئنا این امر در افزایش ماندگاری ژل پس از تزریق ژل موثر خواهد بود.

همچنین باید این موضوع را در نظر بگیرید که مراقبت های شما پس از تزریق ژل به لب ها و عمل به توصیه های پزشک معالج در میزان ماندگاری این پرکننده ها بسیار تاثیرگذار خواهد بود و شما می توانید به مدت طولانی تری از داشتن لب هایی حجیم بهره مند شوید.

اولین نکته برای انتخاب متخصص جهت تزریق ژل به لب، بررسی دارا بودن مجوز هیئت مدیره پزشک متخصص می باشد. همچنین تجربه وی نیز می تواند تاثیر زیادی در نتایج و ماندگاری آنها داشته باشد. زمانی که در بین تعداد زیادی از متخصصان تزریق ژل، فردی را برای انجام این درمان انتخاب نمودید نکات زیر را مورد توجه قرار دهید.

  1. قبل از تزریق ژل یک جلسه مشاوره با پزشک خود خواهید داشت.
  2. از پزشک متخصص خود درباره نوع برند پیشنهادی ژل لب و تجربه خود از تزریقات انجام داده سوال نمایید.
  3. از وی بخواهید تا عکس هایی از تزریقات انجام داده در گذشته به شما نشان دهد تا تصور کلی از نحوه عملکرد متخصص داشته باشید.
  4. درباره گذشته پزشکی خود به پزشک توضیح دهید.
  5. درباره هزینه های ناشی از تزریق ژل سوال کنید.
  6. درباره زمان بهبودی اطلاعاتی کسب نمایید.

از دیگر عوامل تاثیرگذار در ماندگاری تزریق ژل پس Filler injection می توان به مهارت و تجربه ی پزشک معالج اشاره کرد. در واقع این مورد عامل بسیار مهمی در نتیجه ی نهایی تزریق ژل به لب ها است و سبب می شود که در هزینه های شما صرفه جویی شود.

در صورتی که پزشک از مهارت های لازم در زمینه تزریق ژل برخوردار نباشد ممکن است که پس از تزریق ژل، پرکننده شروع به حرکت کند و ظاهری نامناسب برای شما ایجاد نماید.

در پایان باید بگوییم که برای انتخاب بهترین مارک ژل برای تزریق ژل به لب ها لازم است که قبل از هر گونه اقدام از پزشک معالج خود مشورت بخواهید. در حقیقت پزشک متخصص با بررسی سوابق بیماری و حساسیت بدن شما به مواد مختلف و همچنین خواسته ای که شما از تزریق ژل به لب ها دارید، بهترین مارک ژل را برای شما معرفی می کند.

در ضمن لازم است که قبل از اقدام برای تزریق ژل در مورد کلینیک زیبایی که به آن مراجعه می کنید تحقیق کرده و مطمئن شوید که این کلینیک از مجوز های لازم برخوردار باشد تا در نتیجه پرکننده هایی که در این مراکز استفاده می شوند مورد تایید سازمان بهداشت ایران قرار گرفته باشد و در نتیجه مشکلی را برای شما  پس از Filler injection ایجاد نکند.

شما می توانید با مراجعه به ” کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی هلیا ” و مشورت با متخصصین مجرب این کلینیک پوست و مو از قیمت تزریق ژل خود مطلع شود. جهت مشاوره با شماره 02122819418 تماس بگیرید.

همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت ، از مشاوره آنلاین بهره مند شوید.

کاشت مو و ابرو در این کلینیک توسط پزشک مطرح کشور دکتر حمیدرضا خراسانی صورت می گیرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: heliaclinic.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر