موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

بهترین مارک داروی مزوتراپی مو

بهترین مارک داروی مزوتراپی مو

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 17 دی 1399 ساعت 15:39

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

mozo-torapi.jpg



در حقيقت ، مزوتراپي يک متد درماني با کاربردهاي گوناگون مي باشد که به وسيله محلول ها و داروهاي تزريقي ويتامين ها ، مواد معدني ، هورمون هاي رشد و مواد مغذي به درون پوست سر و به چند شيوه گوناگون قابل انجام است.
در اين روش محلول ها و داروهاي تزريقي توسط يک دستگاه مخصوص و سوزن ظريف به زير پوست تزريق مي شود. بدين گونه اين مواد با اثرگذاري بر روي نواحي مورد درمان به عوامل بازدارنده ي رشد موها غلبه کرده و مواد لازم و مغذي و تقويت کننده و تحريک کننده را براي نواحي تحت درمان فراهم مي سازد. شايان ذکر است که ترکيبات و مواد داروئي تزريقي که در اين متد درماني تزريق مي گردد ، به گونه اي مجزا و ويژه براي هر فرد انتخاب و اجرا مي گردد و ترکيبات اين محلول ها و موادها بر طبق شرايط عمومي بدن بيمار و عاملي که سبب ايجاد ريزش شده مشخص و تهيه مي شود.


بهترین برند کوکتل مزوتراپی مو

بهترین برند مزوتراپی مو یعنی کوکتل مزوتراپی که مزوتراپیست ها را کمک می کند تا بتوانند مزوتراپی را به راحتی ، بدون عوارض و همچنین اثربخش انجام دهند. بهترین مارک مزو مو می تواند برند بایواسکین یا ولوودرم باشد. یکی دیگر از بهترین مارک مزو های مو برند BCN باشد. کوکتل مزوتراپی BCN یکی از کاملترین مجموعه های مزوتراپی می باشد. یکی دیگر از بهترین برند مزوتراپی مو فیوژن و یکی دیگر از بهترین مارک های مزوتراپی مو توسکانی می باشد. اینها بهترین مارک داروی مزوتراپی مو می باشند که اغلب این بهترین مارک داروی مزوتراپی مو در کشور ما نیز موجود می باشند. اغلب این محصولات مزوتراپی توسط گروه بازرگانی نیکمد توزیع می گردد.

مزایای مزوتراپی مو

اولین مزیت مزو مو ، یکی از متدهای درمانی بی خطر و ایمن می باشد.

از نتایجی قابل ملاحظه و یک دست و تضمین شده برخوردار است.

خطرات و عارضه های جدی و حادی در پی ندارد.

محدودیت سنی خاصی ندارد.

دوره ریکاوری آن سریع خواهد بود.

یکی دیگر از مزیت های مزو مو ، توانایی رفع طاسی منطقه ای

درمان ریزش موی سکه ای

 درمان کم پشتی و خالی شدن فرق سر

درمان آلوپسی اندروژنتیک

تحریک رویش مجدد نواحی تحت درمان

آخرین مزیت مزو مو ، تقویت موهای آسیب دیده است

تعداد جلسات مزوتراپی مو

مزوتراپی مو اغلب در طی ۱۰ جلسه صورت می گیرد و حدودا ده جلسه  ولی به طور کلی تعداد جلسات مورد نیاز برای هر فرد با آنالیز جنس و ساختار مو ، سن فرد ، تراکم نواحی مورد نظر ، شکل و شدت ریزش مو و فواصل بین جلسات درمانی مشخص می گردد. بعد از ۴ جلسه نخست که در طی یک هفته صورت خواهد گرفت  ، سایر جلسات بعدی هر دو هفته یکبار انجام می گیرد. جهت حفظ و مراقبت از نتایج درمان ، جلسات تقویتی یک مرتبه در ماه ممکن است تکرار گردد. هر جلسه نزدیک به ۲۰ تا ۳۰ دقیقه زمان می برد.

مکانیزم عملکرد مزوتراپی

ترکیبات دارویی مورد استفاده در مزوتراپی باعث تقویت جریان خون در رگ‌های خونی پوست سر و بهبود تغذیه و خونرسانی به فولیکول‌های مو می‌شود. این مواد با توجه به شرایط و نیاز مراجعین محاسبه شده و بر طبق نیاز فرد ، مورد تزریق قرار میگیرد .
این ترکیب دارویی شامل اسیدهای آمینه، ویتامین‌ها و عنصر روی می‌باشد و تزریق آن در پوست سر باعث سلامتی و زیبایی بیشتر موهای شما خواهد شد.
ویتامین B که در ترکیب داروهای مزوتراپی وجود دارد باعث رفع شوره سر، تقویت فولیکول‌های مو و بهبود عملکرد غدد چربی می‌شود. ویتامین B به گردش جریان خون کمک می کند به همین صورت جریان گردش خون در سر شکل گرفته و موجب تحریک فولیکول های مو می شود که استقامت و رشد موها را در پی دارد .
رنگدانه ملانین از سفید شدن موها جلوگیری می‌کند و رنگ طبیعی آنها را تقویت می‌نماید.
به طور کلی مواد و ترکیبات موجود در داروهایی مزوتراپی، لیست بلندبالایی دارد. علاوه بر آن برای هر شخص ترکیبات مختلفی بر اساس شرایط و نیازهای او و نوع داروهایی که برای درمان عارضه شناخته شده نیاز دارد، تهیه می‌شود.
 

مدت ماندگاری نتایج مزوتراپی مو

این متد درمانی در مقایسه با سایر راه های درمانی غیر جراحی ، تاثیرات طولانی و دراز مدتی را در پی خواهد داشت. به طور کلی مدت ماندگاری نتایج مزوتراپی در هر بیمار با توجه به عوامل ایجادکننده ریزش مو ، میزان و شدت ریزش مو با یکدیگر فرق خواهد داشت. ولی نتایج درمانی آن در اغلب افراد سه تا چهار سال ماندگاری دارد و پس از طی این مدت می توان مجدداً درمان را تکرار کرد.
 

این روش برای چه کسانی مناسب نیست؟


 این روش کاملاً بی‌خطر است و هیچگونه منعی برای استفاده از آن وجود ندارد؛ البته کسانی که به داروهای مورد استفاده آلرژی دارند باید از آن اجتناب کنند. برای اطمینان از مناسب بودن این روش برای بدن و پوست سرتان می‌بایست قبل از درمان با یک متخصص مو مشورت کنید. همچنین، اکیداً توصیه می‌شود یک تست آلرژی (حساسیت) هم انجام دهید تا مشخص شود که هیچ یک از اجزاء ترکیب مورد استفاده باعث واکنش‌های آلرژیک در شما نمی‌شوند. افرادی که از داروهای رقیق کننده خون استفاده کرده یا سابقه لختگی خون دارند می‌بایست به فکر گزینه‌های درمانی دیگری باشند. مناسب بودن این روش به مرحله ریزش مو مردان و زنان نیز بستگی دارد. اگر موی خیلی زیادی است دست داده باشید، ممکن است این روش چندان برایتان مؤثر نباشد، پس بهتر است قبلاً در این مورد با یک متخصص مشورت کنید. زنان باردار و شیرده هم نمی‌توانند از مزوتراپی موی سر استفاده کنند.
 


محصولات توسکانی

یکی از شناخته شده ترین شرکت های بین المللی در زمینه مزوتراپی و لوازم آرایشی در اسپانیا است. توسکانی مزوتراپی یک تولیدکننده و عرضه کننده است. ما طیفی از مزوتراپی و لوازم آرایشی را برای افراد حرفه‌ای و بیماران ارائه می دهیم تا هر گونه مشکل زیباشناختی (از تشخیص گرفته تا برطرف سازی) را به ایمن‌ترین و کارآمدترین روش درمان کنند.
مزوتراپی درمانی است که مواد مغذی نظیر ویتامین ها، آمینواسیدها و مواد معدنی را به لایه های پوست تحویل می دهد یعنی جایی که ترمیم و رشد سلولی رخ می دهد. از آنجایی که تمام این مولفه های ضروری برای سلولهای پوستی سالم وجود دارد، این درمان به بهبود عدم درخشندگی، ظاهر خسته، خشکی و عدم طراوت پوست کمک می کند، چروک های سطحی را مدیریت می کند و برای بهینه سازی شرایط پوست در قبل و پس از عمل ایده آل است. تمام این مواد بطور طبیعی در پوست استفاده می شوند ولی زمانی که پوست ما پیرتر و پریشان می شوند تجزیه می گردند. مزوتراپی این ویتامین ها و مواد مغذی طبیعی را جایگزین می کند و پوست درخشان، هیدارته، تغذیه شده و دارای بافت محکم تر و بهبودیافته می شود.
مرکز پوست و موی  سامان مفتخر به ارائه خدمات تزریق ژل در کرج, تزریق بوتاکس در کرج, جوانسازی پوست در کرج, خالبرداری در کرج و لیفت پلک در کرج , میکرونیدلینگ در کرج می باشد .
تماس با مرکز پوست و مو سامان اسکین : 09123549208
مجموعه: سایر مقالات بازدید: 244

هنوز هیچ نظری ارسال نشده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر