موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

هزینه میکرونیدلینگ در شیراز

هزینه میکرونیدلینگ در شیراز

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 05 اسفند 1399 ساعت 09:07

چکیده: 

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

پی جو - لیست بهترین مراکز میکرونیدلینگ در شیراز به همراه آدرس مرکز و تلفن تماس جهت نوبت دهی را در جدول زیر میبینید. جهت اخذ نوبت از مرکز میکرونیدلینگ در شیراز و دریافت اطلاعات بیشتر از شرح کامل خدمات ، آدرس و تلفن مرکز لطفا به پروفایل مرکز مراجعه یا با شماره های درج شده در لیست تماس بگیرید.

لیست مراکز میکرونیدلینگ در شیراز

میکرونیدلینگ چیست ؟

«میکرونیدلینگ» یکی از جدیدترین روش‌های جوان‌سازی پوست است. در این روش غیرتهاجمی، به کمک سوزن‌های ریز، سوراخ‌های ریز و سطحی در پوست ایجاد می‌شود و به این ترتیب ترک های پوستی که در اثر زایمان، چاقی و بلوغ روی پوست ایجاد شده‌اند، از بین می‌روند. با این روش درمان جای سوختگی، بستن منافذ باز پوست، درمان لک پوستی، رفع چین و‌ چروک و از بین بردن جای زخم، بخیه و نیز از بین بردن جای جوش امکان‌پذیر است.

لیست مراکز میکرونیدلینگ در شیراز را چگونه بیابیم؟

وبسایت پی جو بهترین پزشکان و مراکز زیبایی برای میکرونیدلینگ در شیراز را به شما معرفی می کند :

در جدول زیر که نمایش دهنده لیست مراکز میکرونیدلینگ در شیراز به همراه آدرس و شماره تلفن آن ها می باشد ردیف هایی که با برچسب VIP متمایز شده اند ؛ مشتریان ویژه پی جو و دارای صفحه اختصاصی در وبسایت پی جو می باشند ؛ جهت مشاهده اطلاعات تکمیلی و تصاویر روی نام مرکز کلیک نمایید.

لیست بهترین مراکز میکرونیدلینگ در شیراز

در صورت تمایل به سفارش درج آگهی و قرار گرفتن در لیست فوق با شماره تلفن 07136330130 و یا ایمیل آدرس info@payju.ir تماس حاصل فرمائید.

* امیدواریم مقاله لیست مراکز میکرونیدلینگ در شیراز برای شما سودمند واقع شده باشد.انتشار محتوای صفحه فوق تنها با اجازه کتبی و درج منبع امکان پذیر می باشد.

لیست مراکز میکرونیدلینگ درشیراز - مرکز میکرونیدلینگ در شیراز - بهترین کلینیک پوست در شیراز - هزینه میکرونیدلینگ صورت - میکرونیدلینگ در شیراز - دکتر میکرونیدلینگ در شیراز - جوانسازی پوست در شیراز - هزینه هر جلسه میکرونیدلینگ - میکرونیدلینگ شیراز - قیمت میکرونیدلینگ شیراز - الکترونیدلینگ در شیراز - جوانسازی با دستگاه الکترونیدلینگ در شیراز - جوانسازی با دستگاه الکترونیدلینگ EPN در شیراز - بهترین مرکز میکرونیدلینگ در شیراز - دکتر متخصص میکرونیدلینگ در شیراز - جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ در شیراز - مزونیدلینگ در شیراز - بهترین متخصص میکرونیدلینگ در شیراز - پزشک میکرونیدلینگ در شیراز - هزینه میکرونیدلینگ صورت در شیراز - بهترین مرکز الکترونیدلینگ در شیراز - متخصص الکترونیدلینگ EPN در شیراز - مراکز میکرونیدلینگ در شیراز


لیست مراکز میکرونیدلینگ در شیراز

سایت پی جو با معرفی بهترین مراکز میکرونیدلینگ در شیراز به شما این امکان را می دهد تا بهترین مرکزهای مراکز میکرونیدلینگ را پیدا کرده و به صورت آنلاین به شماره تلفن و آدرس آن ها دسترسی پیدا کرده و نوبت بگیرید.

اگر به دنبال بهترین مرکز میکرونیدلینگ در شیراز می گردید، اگر در انتخاب مرکز میکرونیدلینگ خوب در شیراز دچار سردرگمی هستید ، بهتر است بدانید که پی جو به عنوان مرجع معرفی مراکز میکرونیدلینگ در شهر شیراز لیست کاملی از مراکز میکرونیدلینگ را در اختیار شما قرار داده تا با مراجعه به پروفایل هر مرکز بتوانید با خدمات آن ها آشنایی پیدا کرده و با مقایسه آنها با یکدیگر به مرکز مورد نظر خود براحتی دسترسی پیدا کنید.

شما همچنین میتوانید بیش از صد ها صفحه پروفایل از پزشکان معتبری که در شیراز مشغول به فعالیت می باشند را در سایت پی جو مشاهده کرده و پزشک مورد نظر خود که آدرس آن به شما نزدیک تر بوده و یا دارای خدمات مدنظر شما می باشد را انتخاب کنید.

اگر مرکز مدنظر خود را می شناسید با استفاده از دکمه جست و جو موجود در سایت نام مرکز میکرونیدلینگ مورد نظر خود را وارد کنید تا در صورت داشتن پروفایل در سایت پی جو تمامی اطلاعات مرکز شامل اطلاعات تماس ، آدرس ، نوع تخصص و شرح کامل خدمات مرکز مورد نظر خود را مشاهده کرده و برای گرفتن نوبت اقدام نمایید.

چگونه از مرکز میکرونیدلینگ خوب در شیراز نوبت بگیریم؟

ساده ‌ترین راه برای نوبت گیری از بهترین مرکز میکرونیدلینگ شیراز، سایت پی جو می باشد.
بهترین مراکز میکرونیدلینگ شیراز در رسانه پی جو عضو می‌باشند. همچنین می‌توانید در لیست مراکز میکرونیدلینگ شیراز اطلاعات و تلفن و آدرس مطب یا کلینیک هر مرکز میکرونیدلینگ و را ببینید و با انتخاب و مشاهده پروفایل مرکز میکرونیدلینگ و خوب در این لیست از مرکز میکرونیدلینگ مورد نظر خود آنلاین از طریق تماس تلفنی سریع و یا تماس واتس اپ نوبت بگیرید.

از کجا می توانیم مرکز میکرونیدلینگ در شیراز را بشناسیم؟

تعداد زیادی از مراکز میکرونیدلینگ و پزشکان سایر تخصص ها ، از صفحه اختصاصی در سایت پی جو برخوردار می باشند. داشتن صفحه اختصاصی vip پزشکان متخصص در سایت پی جو ، به بیماران کمک می کند که اگر دنبال دریافت اطلاعات کامل از پزشکی خاص یا یک مرکز میکرونیدلینگ خوب در شیراز هستند بتوانند با مراجعه به سایت پی جو به سادگی به لیست خدمات ، نمونه کار مرکز و هرگونه تخفیف اعلام شده توسط مرکز مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

میکرونیدلینگ چه مزایا و معایبی دارد؟

ازآنجایی‌که روش میکرونیدلینگ یک روش غیرتهاجمی برای رفع ایرادهای پوستی است، به‌جز مواردی چون کهیر، کبودی (هماتوم)، قرمزی، احساس سوزش یا خارش پوست در محل درمان، تیرگی پوست در صورت استفاده نکردن از کرم ضدآفتاب بعد از میکرونیدلینگ، ایجاد حساسیت پوستی در کسانی که به فلز حساسیت دارند و التهاب و ورم خفیف، عارضه جدی دیگری گزارش نشده است، اما میکرونیدلینگ روشی ایمن برای درمان مشکلات پوستی است. ازجمله مزایای این روش درمانی عبارت‌اند از:

تولید کلاژن و تحریک جریان خون که سبب جوان‌سازی پوست می‌شود؛
بازسازی بافت پوست در مواردی مثل جای سوختگی، زخم، جوش، چین‌وچروک‌های ظریف و ترک‌های پوستی؛
درمان مشکلات پوستی انواع طیف‌های رنگ پوست حتی پوست‌های تیره که به روش‌های درمانی مثل لیزر پاسخ نمی‌دهند؛
استفاده از میکرونیدلینگ برای درمان مشکلات مناطق حساسی مثل گردن، اطراف چشم‌ها، دهان و… که با روش‌هایی مثل پیلینگ عمیق و لیزرهای گران‌قیمت نمی‌توان آن‌ها را درمان کرد، بسیار مؤثر است.
جنس سوزن‌های میکرونیدلینگ «تیتانیوم» است. تیتانیوم ازجمله فلزاتی است که هنگام حرکت اصطحکاکی یا رفت‌وبرگشتی ایجاد حرارت نمی‌کند، داغ نمی‌شود و پوست را نمی‌سوزاند.
میکرونیدلینگ برای رفع ایرادات پوستی نواحی کوچک و زاویه‌دار پوست مانند بینی، بالا و پایین چشم، لب بالا و لب پایین انجام می‌شود، ولی لیزر این توانایی را ندارد.
هزینه‌ی میکرونیدلینگ بسیار کمتر از روش‌هایی مثل لیزر است و علاوه‌براین آسیب‌های ناشی از حرارت لیزر بر روی پوست را هم ندارد.

چه کسانی نباید میکرونیدلینگ انجام دهند؟

افرادی که زخم، بریدگی یا خراشیدگی‌های باز روی پوست‌شان دارند؛
کسانی که طی یک سال گذشته، پوست‌شان تحت پرتودرمانی و اشعه‌درمانی قرار گرفته‌؛
کسانی که در ناحیه موردنظر، هرگونه عفونت پوستی، عارضه یا تب‌خال دارند؛
خانم‌هایی که دوران بارداری و شیردهی را می‌گذرانند؛
کسانی که سابقه‌ی بروز کلوئید (در محل عارضه گوشت اضافه بالا می‌آورند) دارند یا زخم‌هایشان خیلی دیر التیام پیدا می‌کند؛
افراد مبتلابه عفونت پوستی، بیماری‌های پوستی و هرپس سیمپلکس؛
افرادی که در طول سه ماه گذشته، تحت درمان با داروی اکوتان (ایزوترتینوین) بوده‌اند؛
بیماران هموفیلی و کسانی که از آسپرین و داروهای ضدانعقاد خون استفاده می‌کنند.

مراقب های بعد از انجام میکرونیدلینگ چیست ؟

  • استفاده از کرم‌های ضدالتهاب یا کمپرس سرد
  • تمیز نگه داشتن پوست با پاک کننده های مناسبی که دکتر به شما پیشنهاد می کند
  • جلوگیری از ضربه دیدن پوست
  • جلوگیری از کندن جوش بر روی پوست
  • استفاده از کرم مرطوب کننده
  • قرار نگرفتن در معرض آفتاب
  • محصولاتی که پزشک تجویز می کند
  • نرفتن در محیط های گرم برای جلوگیری از عرق پوست

هزینه میکرونیدلینگ در شیراز

هنگامی که شما به مراکز زیبایی و متخصصین زیبایی برای انجام کار با دستگاه میکرونیدلینگ مراجعه می کنید مستخصص بسته به رنگ پوست، لک پوستی، جای جوش، چین و چروک برای شما تعیین خواهد کرد که به چند جلسه استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ احتیاج دارید بنابراین هزینه برای هر فرد متفاوت خواهد بود اما هزینه هر جلسه میکرونیدلینگ در شیراز حدود 200 هزار تومان می باشد.


منبع: وبسایت بانک مشاغل برتر شیراز - پی جو

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: payju.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر