موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

قرص فت فست چند روزه جواب میده

قرص فت فست چند روزه جواب میده

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 27 آذر 1400 ساعت 23:56

یکی از سوالات پر تکراری که این روزها در شبکه های اجتماعی و دیگر راه های ارتباطی مجموعه دکتر کرمانی ( به اندام ) پرسیده می شود درباره قرص های لاغری و چاقی است. قبلا درباره قرص های لاغری توضیحات کاملی ارائه کرده ایم که می توانید آنها را در مقاله ۲۶ قرص لاغری موجود مطالعه کنید. در این مطلب به طور کامل قرص های لاغری موجود در بازار و تاثیرات آنها را بررسی می کنیم.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

و اما قرص های چاق کننده نیز در بازار وجود دارد که باید درباره شان صحبت شود. کاربران بسیاری درباره قرص افزایش وزن فت فست سوال پرسیده بودند، بنابراین برای رسیدن به یک جواب علمی و قانع کننده به تحقیق درباره این قرص پرداختیم. نکته جالب درباره قرص قرص افزایش وزن فت فست این است که هیچ منبع خارجی، نامی از این قرص نیاورده و تنها در سایت های داخلی آن را پیدا کردیم به همراه توضیحاتی که در ادامه هر کدام را تحلیل می کنیم.

قرص فت فست چگونه کار می کند؟

در توضیحات اولیه قرص چاقی فت فست می خوانیم که محبوب ترین داروی چاقی در جهان است اما یک جستجوی ساده در اینترنت نشان می دهد محبوب ترین داروی چاقی در جهان بی نام و نشان ترین دارو نیز هست. از اصلی ترین موادی که در قرص افزایش وزن فت فست به کار رفته HGH یا هورمون رشد است و همچنین گفته شده HGH پروتئین موجود در غذایی که می خورید را تبدیل به عضله می کند!

ترفندهای افزایش وزن را از زبان دکتر کرمانی بشنوید:

کاربرد هورمون رشد

استفاده از هورمون رشد معمولا برای کسانی تجویز می شود که دچار کمبود آن هستند. برخی از کاربردهای HGH یا هورمون رشد عبارتند از:

  • افزایش توانایی ورزش کردن
  • بهبود تراکم استخوان
  • ساخت بافت عضلانی
  • کاهش چربی بدن

نکته جالب اینجاست که HGH معمولا تزریق می شود. قرص هایی مانند فت فست که ادعا می کنند HGH را در مکمل خود دارند در واقع با موادی مانند آمینو اسیدها سعی در افزایش HGH بدن دارند. تا به حال هیچ آزمایشی موفق نشده نشان دهد مصرف مکمل حاوی HGH می تواند به اندازه تزریق آن موثر باشد.

از دیگر ادعاهای قرص فت فست افزایش وزن عمومی و یکنواخت در تمامی بدن است. چنین ادعایی به هیچ وجه نمی تواند درست باشد، همانطور که چاقی یا کاهش وزن نقطه ای نداریم نمی توان گفت فلان قرص یا غذا می تواند موجب افزایش وزن در تمامی نقاط بدن شود. از دیگر موادی که در این قرص به کار رفته می توان به ویتامین ها، مواد معدنی و مخمر آبجو اشاره کرد که همگی در قرص های مولتی ویتامین مینرال پیدا می شوند.

آیا قرص فت فست موجب افزایش وزن می شود؟

با توجه به مواردی که گفته این قرص تنها تاثیر خود را ممکن است تا حدودی روی اشتها نشان دهد. در ضمن تایید FDA و صحت موادی که در این قرص به کار رفته همچنان مورد ابهام است.

بهترین راه برای افزایش وزن چیه؟

مطمئنا مصرف قرص چاقی بهترین راه برای افزایش وزن نیست. بیشتر قرص‌های چاقی حاوی ماده‌ای به اسم کورتون هستن که با تجمع آب توی بدن باعث چاقی ظاهری می‌شن.
بهترین راه برای افزایش وزن سالم، از طریق رژیم غذایی و ورزشه. این افزایش وزن هم پایداره و هم آسیبی به بدن نمی‌رسونه.
برای دریافت رژیم افزایش وزن روی لینک زیر کلیک کن

همین حالا به وزن ایده‌آل برس

قرص فت فیس

اما قرص چاقی فت فست تنها به همینجا بسنده نکرده و قرص دیگری به نام فت فیس نیز ارائه کرده که تنها با شنیدن نام این قرص می توان متوجه شد با دارویی بی فایده رو برو هستیم. فت فیس در زبان انگلیسی در واقع یک دشنام است و بعید است نام یک دارو باشد.

همچنین ادعا می شود این قرص تنها به پر شدن صورت کمک می کند. آزمایش ها نشان داده هیچگونه قرص یا حتی غذایی وجود ندارد که با مصرفش تنها یک نقطه از بدن پر شود.

User Review

2.83 (122 votes)


منبع: kermany.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر