موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

بهترین زمان مصرف قرص بیوتین۱۰۰۰

بهترین زمان مصرف قرص بیوتین۱۰۰۰

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 09 بهمن 1400 ساعت 18:33

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

توضیحات

نقد و بررسی کپسول بیوتین ۱۰۰۰ میکروگرم نچرال ورلد

کپسول بیوتین ۱۰۰۰ میکروگرم نچرال ورلد موجب حفظ و ارتقا سلامت و زیبایی پوست ، مو و ناخن می‌شود. بیوتین موجود در این کپسول موجب جوانسازی پوست و افزایش شادابی آن می‌شود. نه تنها از ریزش مو جلوگیری می‌کند بلکه موجب افزایش ضخامت و حجم آن نیز می‌شود. ناخن‌ها با وجود بیوتین استحکام بیشتر و رشد بهتری خواهند داشت. علاوه بر این موارد این محصول به درمان علائم نورپاتی (درد و سوزش در دست‌ها و پاها) به‌خصوص در بیماران دیابتی نیز کمک می‌کند.

قرص بیوتین برای پیشگیری و درمان کمبود بیوتین در افراد دچار نارسایی جذب مواد غذایی و یا افرادی که رژیم غذایی جهت کاهش وزن دارند، تجویز می‌شود. بیوتین به‌منظور ساخت اسیدهای چرب و گلوکز ضروری است.

بیوتین چست ؟

بیوتین یا ویتامین B7 به نام ویتامین H یا کوآنزیم R نیز شناخته می‌شود. این ویتامین یک ترکیب محلول در آب است و یکی از ویتامین‌های B کمپلکس محسوب می‌شود. بیوتین در گروه ویتامین‌های محلول در آب قرار دارد و بدن انسان قادر به ذخیره‌سازی آن نیست. این ویتامین با متابولیزه کردن سریع چربی‌ها و پروتئین‌ها در بدن به تولید انرژی لازم برای فعالیت‌های روزمره و سیستم عصبی کمک می‌نماید. علاوه بر استفاده در درمان‌های ریزش مو، بیوتین در درمان بیماری دیابت نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. در درمان دیابت، بیوتین کنترل گلوکز خون را بهبود می‌بخشد و از آسیب عصبی که در موارد پیشرفته بیماری در اندام‌ها دیده می‌شود، پیشگیری می‌کند. همچنین تا حدی گزگز شدن اندام‌ها در افراد دیابتی را بهبود بخشد. بیوتین در درمان پسوریازیس و درماتیت نیز کاربرد دارد. همچنین میزان شکنندگی ناخن‌های دست و پا را در افرادی که ناخن‌های شکننده دارند، کاهش می‌دهد.

نشانه‌های اصلی کمبود بیوتین شامل ریزش مو، نازک شدن موها (اغلب با تغییر رنگ مو)، حلقه قرمز رنگ و پوسته‌ای دور چشم‌ها، بینی و دهان، علائم عصبی از جمله افسردگی، خستگی و آشفتگی ذهنی است. جدا از ریزش مو، نشانه مشخص دیگر کمبود بیوتین صورت پف کرده با توزیع چربی غیرطبیعی و راش‌های قرمز است. یکی از عوامل اصلی ریزش مو کمبود بیوتین است، به همین دلیل مصرف روزانه بیوتین برای نگه‌داشتن میزان بیوتین بدن در سطح کافی توصیه می‌شود. پس از متوقف شدن ریزش مو، نیاز به رشد موهای جدید است، بیوتین (ویتامین ب 7) در این زمینه نیز موثر است. این ویتامین جادویی به‌طور چشم‌گیری گردش خون پوست سر را افزایش می‌دهد.


ویژگی های کپسول بیوتین ۱۰۰۰ میکروگرم نچرال ورلد

  • کمک به افزایش استقامت ناخن‌ها و جلوگیری از شکسته شدن آنها
  • ضخیم شدن موهای نازک شده، افزایش حجم و درخشندگی آنها
  • کمک به حفظ سلامت پوست و کمک به کاهش ریزش مو
  • کمک به درمان علائم نورپاتی  به‌خصوص در بیماران دیابتی
  • ارتقا سیستم انرژی بدن

مقدار مصرف

روزی ۱ عدد همراه با غذا یا طبق دستور پزشک مصرف شود.


لطفا دقت کنید

مکمل‌های رژیمی غذایی جایگزین دارو در تشخیص، پیشگیری و یا درمان بیماری نیست.

در صورت هرگونه آسیب دیدگی درپوش ایمنی استفاده نشود.

در دمای زیر 25 درجه سانتیگراد نگهداری شود.

مصرف در دوران بارداری و شیردهی

در صورت بارداری، شیردهی  قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.


ترکیبات

میکروکریستال سلولز، منیزیم استئارات (گیاهی)، هیدروکسی پروپیل متیل سلولز




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر