موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

بهترین مارک موکن برقی

بهترین مارک موکن برقی

نویسنده : حسین رمضانی | زمان انتشار : 25 آبان 1399 ساعت 09:55

در این مطلب به معرفی جدیدترین و بهترین مارک و مدل موکن برقی و اپیلیدی بدون درد و اپیلاتور برقی زنانه و مردانه صورت و بدن و ناحیه تناسلی از نظر کاربران در سال 2019 و 2020 موجود در بازار با قیمت و مشخصات با امکان خرید اینترنتی و آنلاین و مشخصات اپیلیدی خوب و اینکه اپیلیدی از کجا بخریم و به عنوان راهنمای خرید اپیلیدی می پردازیم :

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

hair-remover-pic-1-284x330.png

اپیلاتور فیلیپس مدل HP6420

مشاهدۀ قیمت و مشخصات اپیلاتور

تکنولوژی اصلاح
اپیلاتور
جنس موچین
استیل ضد زنگ
تعداد موچین
20 عدد
مقاومت در برابر آب
ندارد
قابلیت شستشو
ندارد
استفاده به صورت خشک و مرطوب
ندارد
سر قابل شستشو
دارد
ماساژور
ندارد
منبع تغذیه
برق خانگی(با سیم)
قابلیت تنظیم سرعت
دارد
تعداد سری
1 عدد
سایر توضیحات
– دیسک های دستگاه به گونه ای است که موها را بدون کشیدن پوست از ریشه جدا می کند
– قابلیت تنظیم سرعت در دو وضعیت
– قابلیت کندن کوتاه‌ترین موها تا حد 0.5 میلی‌متر
– طراحی ارگونومیک

درپوش محافظ
ندارد
برس تمیز کننده
دارد
کیف نگهداری
ندارد

اکثر افراد از داشتن موهای زائد روی پوستشان ناراضی هستند و تمایل دارند که پوستشان را بدون موهای زائد ببینند. موی زائد عاملی برای محافظت از پوست دربرابر آفتاب است. در کنار این ویژگی‌ مثبت، موهای زائد روی پوست بدن، مانع از دیده‌شدن رنگ واقعی آن می‌شوند. برای حل این مشکل ابزارهای مختلفی طراحی شده که یکی از آن‌ها ماشین اصلاح است. اپیلاتور «HP6420» با طراحی ارگونومیک، به‌راحتی در دستان شما قرار می‌گیرد و موهای زائد بدن را در کمترین زمان ممکن برطرف می‌کند. طراحی موچین‌ها در این دستگاه به گونه‌ای است که موها را بدون کشیدن پوست از ریشه جدا می‌کند. این اپیلاتور دارای دو درجه‌ی تنظیم سرعت کم و زیاد است. از سرعت کم می‌توان برای نقاط حساس بدن مانند زیر بغل استفاده کرد و سرعت زیاد هم برای کندن موهای ضخیم‌تر استفاده می‌شود. دستگاه اپیلاتور فیلیپس 20 موچین دارد که به صورت فشرده در کنار هم قرار گرفته و با حرکت سریع و منظم، به‌سرعت موهای زائد را برطرف می‌کنند. سری اپیلاتور فیلیپس را جهت تمیزکردن بهداشتی و آسان‌، می‌توان با کشیدن به سمت بیرون به‌راحتی از بدنه جدا کرده و شست. هنگام استفاده از اپیلاتور آن را با زاویه‌ی 90 درجه روی قسمت موردنظر قرار دهید. شما می‌توانید با یک دست پوستتان را بکشید و با دست دیگر دستگاه را روی پوست حرکت دهید. اپیلاتور را در جهت مخالف رویش موها حرکت دهید و هرگز دستگاه را به صورت چرخشی یا به عقب و جلو روی پوست نکشید. همراه دستگاه یک عدد برس کوچک ارائه شده است که می‌توان از آن برای تمیزکردن موهای باقی‌مانده در سری استفاده کرد. به طور خلاصه Philips HP6420 دارای سری اپیلاتور با 20 موچین، دو سرعت قابل‌تنظیم و سری قابل‌شست‌وشوست و با برق کار می‌کند.

نقاط قوت
دقت بالای دستگاه
طراحی ارگونومیک
قابلیت تنظیم سرعت
نقاط ضعف
تنها با برق کار می‌کند

hair-remover-pic-2-298x330.png

اپیلاتور فیلیپس مدل HP6423

مشاهدۀ قیمت و مشخصات اپیلاتور

تکنولوژی اصلاح
اپیلاتور
جنس موچین
استیل ضد زنگ
تعداد موچین
20 عدد
مقاومت در برابر آب
ندارد
قابلیت شستشو
ندارد
استفاده به صورت خشک و مرطوب
ندارد
سر قابل شستشو
دارد
ماساژور
ندارد
منبع تغذیه
برق خانگی(با سیم)
استند شارژ
ندارد
قابلیت تنظیم سرعت
دارد
تعداد سری
2 عدد
وزن دستگاه
95 گرم
سایر توضیحات
– دارای شانه برای اضافه نمودن به سری اصلاح برای کوتاه کردن موهای بلند قبل از ریشه کن کردن آنها
– طراحی دیسک های موکن کوتاهترین موها، حتی تا 0.5 میلی متر را نیز از ریشه جدا می کند
– طراحی ارگونومیک
– ابعاد: 10 × 6.5 × 2 سانتی‌متر

منبع شارژ
آداپتور برق
درپوش محافظ
ندارد
برس تمیز کننده
دارد
کیف نگهداری
دارد

خرید یک دستگاه اپیلاتور که دارای امکانات و قیمت مناسب باشد، موردپسند بسیاری از خانم‌هاست. دستگاه اپیلاتور «HP6423» ساخته‌ی شرکت «فیلیپس» (Philips)، علاوه بر کوتاه‌کردن موهای بدن می‌تواند آن‌ها را از ریشه جدا کند. برای این مدل، دو سری مختلف در نظر گرفته شده است. سری اپیلاتور می‌تواند موهای بدن را از ریشه جدا کند؛ همچنین با استفاده از سری تریمر و فویلی می‌توان موهای بدن را با مرزبندی مشخص از ریشه کوتاه کرد. این سری می‌تواند برای کوتاه‌کردن موها زمانی‌که با فرصت محدودی رو‌به‌رو هستیم، بسیار کاربردی باشد. یک عدد شانه هم برای جلوگیری از تماس سری اپیلاتور با مناطق حساس به‌هنگام جداکردن موهای بدن از ریشه به‌ کار می‌رود. از دیگر ویژگی‌های مثبت HP6423 می‌توان به سری قابل‌شست‌وشوی آن اشاره کرد که در صورت کثیف‌شدن، می‌توان آن را به‌راحتی شست. این محصول تنها از طریق برق خانگی کار می‌کند؛ بنابراین برای روشن‌کردن آن اتصال مداوم به برق خانگی نیاز است. با استفاده از قابلیت تنظیم سرعت می‌توان موهای بدن را سریع‌تر از ریشه جدا کرد؛ خصوصیتی که موردپسند بسیاری از خانم‌هاست. هر چند تعداد موچین‌های HP6423 محدود است؛ قابلیت‌های آن به اندازه‌ای است که خرید آن را برای استفاده‌ی خانگی بسیار به‌صرفه می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به طراحی ارگونومیک آن اشاره کرد که دردست‌گرفتن و قراردادن آن را روی پوست آسان می‌کند. HP6423 قابلیت‌ها و امکاناتی از قبیل تعداد 20 عدد موچین، سری قابل‌شست‌وشو، قابلیت تنظیم سرعت، دو سری اپیلاتور و فویلی، یک عدد شانه و منبع تغذیه‌ی برق خانگی دارد.

نقاط قوت
مقرون به صرفه
طراحی ارگونومیک
نقاط ضعف
تعداد کم موچین‌ها

دستگاه اپیلاتور مدل «HP6423» محصول شرکت «فیلیپس» سبک و به صورت ارگونومیک طراحی شده است. این محصول دارای دو سری اپیلاتور و فویلی برای کندن مو و کوتاه کردن از ریشه است. تعداد موچین‌های سری اپیلاتور 20 عدد است. اپیلاتور فیلیپس تنها با برق خانگی کار می‌کند و برای آن دو درجه‌ی سرعت در نظر گرفته شده است.

hair-remover-pic-3-303x330.png

اپیلاتور براون سری Silk Epil 3 مدل 3170

مشاهدۀ قیمت و مشخصات اپیلاتور

تکنولوژی اصلاح
اپیلاتور
جنس موچین
استیل ضد زنگ
تعداد موچین
20 عدد
مقاومت در برابر آب
ندارد
قابلیت شستشو
ندارد
استفاده به صورت خشک و مرطوب
ندارد
سر قابل شستشو
دارد
ماساژور
دارد
منبع تغذیه
برق خانگی(با سیم)
قابلیت تنظیم سرعت
دارد
تعداد سری
1 عدد
سایر توضیحات
– قابلیت تنظیم سرعت در دو وضعیت
– دارای چراغ روشنایی برای اصلاح دقیق‌تر

درپوش محافظ
ندارد
برس تمیز کننده
دارد
کیف نگهداری
ندارد
سایر اقلام همراه
– آداپتور برق

ازبین‌بردن موهای زائد توسط روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است که یکی از این روش‌ها استفاده از اپیلاتور است. «براون» به‌عنوان یکی از معروف‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی ماشین‌های اصلاح آقایان و خانم‌ها شناخته می‌شود. اپیلاتورهای این شرکت در دسته‌های مختلف تولید و روانه‌ی بازار شده‌اند. اپیلاتور «Braun 3170» یکی از مدل‌های سری 3 این شرکت است که دارای 20 موچین برای جداکردن موهاست. جنس این موچین‌ها از استیل بوده و روی یک غلتک پلاستیکی قرار دارند. در دو طرف این غلتک دو رول ماساژور قرار داده شده تا سر اپیلاتور راحت‌تر روی پوست حرکت کند و احساس راحتی بیشتری را فراهم آورد. روی غلتک علاوه‌بر موچین‌ها، زائده‌های پلاستیکی بسیار ریز با سر گرد قرار دارد که وظیفه‌ی آن‌ها بلندکردن موها و هدایت آن‌ها به سمت موچین‌هاست. به کمک این زائده‌ها، حتی موهای خوابیده هم از چنگ موچین‌ها رهایی ندارند. سرعت چرخش سر اپیلاتور قابل‌تغییر است و توسط دکمه‌ی روی بدنه، بین دو حالت آرام و سریع تغییر می‌کند. بالای این دکمه، یک چراغ نیز قرار داده شده تا با روشن‌کردن موضع، دید بهتری را فراهم آورد. 3170 تنها در حالت متصل به پریز برق کار می‌کند. برای تمیزکردن اپیلاتور می‌توان سر آن را توسط دو دکمه‌ی قرار داده‌شده در بدنه جدا و تمیز کرد. بدنه‌ی اپیلاتور دارای طراحی ارگونومیک است و پشت آن برآمدگی‌های ریزی دارد که احتمال لیزخوردن دستگاه از دست را کم می‌کند. به طور خلاصه Braun 3170 دارای 20 موچین، دو رول ماساژ، زائده‌های بلندکننده‌ی مو، چراغ روشنایی است و در حالت متصل به پریز برق کار می‌کند.

نقاط قوت
دارای چراغ روشنایی
دارای رول‌های ماساژ
نقاط ضعف
ندارد

راه‌های گوناگونی از زمان قدیم برای داشتن پوست صاف و لطیف در بین خانم‌ها رایج بوده است. هر کدام از این راه‌ها جدای از میزان تاثیرگذاری معایب و مزایای خود را داشتند. در طول زمان فاکتور‌های متعددی در پروسه‌ی مو زدایی اهمیت داشته‌اند. فاکتورهایی مانند آسیب کمتر به پوست تا تداوم پاکیزگی اولویت‌هایی بود که بر اساس آن‌ها راه‌های گوناگون مو زدایی امتحان شد. با وجود اینکه راه‌های قدیمی مانند استفاده از تیغ‌های خودتراش و وکس هنوز طرفداران خاص خود را دارند، اما حالا بسیاری از خانم‌ها به استفاده از اپیلاتورهای برقی روی آورده‌اند. از اوایل قرن بیستم و با معرفی اولین ماشین‌های موزدای برقی دوره‌ی جدیدی از اصلاح شروع شد که با پیش‌رفتن زمان و تکنولوژی و هم‌راه با دیگر اختراعات عصر طلایی فناوری، این ماشین‌ها هم تغییرات جالب توجهی را تجربه کردند. با پیشرفت فناوری طراحان وسایل اصلاح برقی به مدل‌های جدیدی از موزدایی دست پیدا کردند که هم فاکتور ماندگاری را برای کاربران به همراه داشتند و هم پوستی لطیف و بدون آسیب را برای آن‌ها به ارمغان می‌آوردند. برند آلمانی براون که در سال ۱۹۲۱ میلادی در شهر فرانکفورت بنیان‌گذاری شد را شاید بتوان معروف‌ترین کمپانی تولید کننده‌ی ماشین‌های اصلاح برای خانم‌ها و آقایان دانست. این شرکت هر روز ماشین‌های مدرن‌تری با امکانات پیشرفته‌تر برای خانم‌ها طراحی می‌کند که پروسه‌ی اصلاح موهای زائد را راحت‌تر می‌کند. اصلاح با راه‌های سنتی چندصد ساله هنوز هم رایج است. حالا سوال اینجاست که چرا خانم‌ها باید به سراغ ماشین‌های اصلاح برقی بروند؟

اپیلاتور براون سری ۳ مدل 3170 یکی از محصولات ساده اما پیشرفته‌ی براون است که برای استفاده ی خانم‌ها طراحی و عرضه شده است. اپیلاتوری با کاربری بسیار ساده که به راحتی جای خود را در کشوی میز آرایش خانم‌ها باز می‌کند. این محصول نشان دهنده‌ی تفکر شرکت‌های تولید‌کننده‌ای مانند براون است که به دنبال ارائه‌ی محصولاتی مدرن‌ با ساده‌ترین شیوه‌ی استفاده و بهترین نتیجه هستند. استفاده از موچین‌های ظریف که توانایی درآوردن موهای دست و پا را با طولی در حدود نیم میلی‌متر دارند این دستگاه‌ها را تبدیل به ابزارهایی بسیار محبوب کرده است. طراحی ارگونومیک محصولات براون چه در بخش محصولات آقایان و چه در بخش محصولات مربوط به خانم‌ها از شهرت بالایی برخوردار است و همین موضوع راحتی کار با محصولات این شرکت آلمانی را تضمین می‌کند. شیارهای تعبیه شده روی بدنه‌ی این اپیلاتور از سر خوردن آن هنگام استفاده جلوگیری می‌کند. اما این‌ها تمام ویژگی‌های این اپیلاتور محبوب نیستند. چندین عامل دیگر نیز در کنار عوامل ذکر شده در این ابزار زیبایی جمع شده‌اند تا آن را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین محصولات براون کنند.

وجود ۲۰ موچین بسیار ظریف به کاربر کمک می‌کند تا با کمترین حرکت دست بیشترین نتیجه را از کار با این اپیلاتور کسب کند. این موچین‌ها با دقت بسیار بالایی موهایی به کوتاهی نیم میلی‌متر را درگیر کرده و به خاطر چینش حساب شده روی سری دستگاه با دقت بالایی موها را شکار می‌کنند. این موچین‌ها روی یک سَری با طراحی مدرن قرار گرفته‌اند که تمام عرض آن با پوست تماس پیدا کرده و کیفیت اصلاح را بسیار بالا می‌برد. تکنولوژی SoftLift Tips که یکی از ابداعات براون به شمار می‌رود موهای خوابیده روی پوست را شکار کرده و اصلاح را تسریع می‌کند. High Frequency Massage System یک فناوری ساده اما مدرن است که توسط متخصصین براون طراحی شده و با تحریک ملایم پوست در زمان استفاده تجربه‌ی بسیار لذت‌بخشی از موزدایی را برای کاربر به همراه دارد. طراحی فوق‌العاده و ارگونومیک دسته ی این اپیلاتور از سر خوردن آن تحت هرشرایطی حتا در هنگام استفاده در مجاورت رطوبت جلوگیری می‌کند.

طراحان براون برای این اپیلاتور یک چراغ با نور متمرکز بر روی بدنه طراحی کرده‌اند که به کاربر کمک می‌کند تا با دقتی بالا وضعیت موهای جدا شده و باقیمانده را در هنگام کار با دستگاه بررسی کند. کاربر این اپیلاتور می‌تواند به انتخاب خود با دو سرعت کم و زیاد عملیات اصلاح را انجام دهد. بسته به نوع و میزان لطافت پوست انتخاب بین این دو سرعت کمک می‌کند تا بهترین نتیجه و کمترین التهاب را داشته باشد. این اپیلاتور با برق مستقیم کار می‌کند و برای استفاده از آن باید آداپتور ۱۲ ولتی قرار داده شده در جعبه را به آن متصل کرد. شاید نداشتن باتری و بی‌سیم نبودن این محصول یک ضعف برای آن به نظر برسد، اما از طرف دیگر باید توجه داشت اتصال مداوم آن به برق کمک می‌کند تا بدون نگرانی از اتمام باتری و نیاز به شارژ مجدد از آن استفاده کرد. بعد از هربار استفاده، برس کوچک و ظریف قرار داده شده در جعبه‌ی محصول به کاربر کمک می‌کند تا کاملا آن را تمیز کرده و برای استفاده‌ی بعدی آماده کند.

اپیلاتورهای سری ۳ براون ساده‌ترین اعضای خانواده‌ی سیلک اپیل به شمار می‌روند. این اپیلاتورها انتخاب‌هایی دوست‌داشتنی، مدرن و کارآمد هستند که در عین سادگی کارایی بسیار بالایی دارند. ماشینی مدرن با قابلیت‌های بالا که دست شما را در اصلاح در شرایط گوناگون باز می‌گذارد. این دستگاه می‌تواند جای تمام روش های سنتی و قدیمی را با دقتی بسیار بالا و نتیجه‌ای فوق‌العاده بگیرد. حساس بودن پوست شما و ظهور جوش‌ها و زخم‌های کوچک بعد از اصلاح دیگر یک نگرانی همیشگی نیست. این دستگاه نسبت به مدل‌های بالاتر از خودت کمبودهایی دارد که می‌توان به مواردی مثل ضدآب نبودن و نیاز به اتصال به برق در هنگام استفاده اشاره کرد. کاربر این دستگاه نمی‌تواند برای تمیز کردن آن از جریان مستقیم آب استفاده کند و برای این امر تنها برس تمیز کننده‌‌ی مخصوص قابل استفاده است. اما با این اوصاف سهولت در استفاده و قیمت فوق‌العاده‌ی این اپیلاتور از آن کالایی با ارزش خرید بالا ساخته است.

hair-remover-pic-4-293x330.png

اپیلاتور براون مدل Soft Perfection 3170

مشاهدۀ قیمت و مشخصات اپیلاتور

تکنولوژی اصلاح
اپیلاتور
جنس موچین
سرامیک
تعداد موچین
20 عدد
مقاومت در برابر آب
ندارد
قابلیت شستشو
ندارد
استفاده به صورت خشک و مرطوب
ندارد
سر قابل شستشو
دارد
ماساژور
دارد
منبع تغذیه
برق خانگی(با سیم)
استند شارژ
ندارد
قابلیت تنظیم سرعت
دارد
تعداد سری
1 عدد
سایر توضیحات
– دارای یک سری و پوشش مخصوص نواحی محدود

منبع شارژ
آداپتور برق
درپوش محافظ
ندارد
برس تمیز کننده
دارد
کیف نگهداری
ندارد

اکثر افراد از داشتن موهای زائد روی پوستشان ناراضی هستند و تمایل دارند که پوستشان را بدون موهای زائد ببینند. موی زائد عاملی برای محافظت از پوست دربرابر آفتاب است. در کنار این ویژگی‌ مثبت، موهای زائد روی پوست بدن، مانع از دیده‌شدن رنگ واقعی آن می‌شوند. برای حل این مشکل ابزارهای مختلفی طراحی شده که یکی از آن‌ها ماشین اصلاح است. اپیلاتور « Soft Perfection 3170» با طراحی ارگونومیک، به‌راحتی در دستان شما قرار می‌گیرد و موهای زائد بدن را در کمترین زمان ممکن برطرف می‌کند. طراحی موچین‌ها در این دستگاه به گونه‌ای است که موها را بدون کشیدن پوست از ریشه جدا می‌کند. دستگاه اپیلاتور براون20 موچین دارد که به صورت فشرده در کنار هم قرار گرفته و با حرکت سریع و منظم، به‌سرعت موهای زائد را برطرف می‌کنند. سری اپیلاتور براونرا جهت تمیزکردن بهداشتی و آسان‌، می‌توان با کشیدن به سمت بیرون به‌راحتی از بدنه جدا کرده و شست. هنگام استفاده از اپیلاتور آن را با زاویه‌ی 90 درجه روی قسمت موردنظر قرار دهید. شما می‌توانید با یک دست پوستتان را بکشید و با دست دیگر دستگاه را روی پوست حرکت دهید. اپیلاتور را در جهت مخالف رویش موها حرکت دهید و هرگز دستگاه را به صورت چرخشی یا به عقب و جلو روی پوست نکشید. همراه دستگاه یک عدد برس کوچک ارائه شده است که می‌توان از آن برای تمیزکردن موهای باقی‌مانده در سری استفاده کرد.

نقاط قوت
دقت بالای دستگاه
طراحی ارگونومیک
قابلیت تنظیم سرعت

hair-remover-pic-5.png

اپیلاتور براون سری Silk Epil 5 مدل 541-5

مشاهدۀ قیمت و مشخصات اپیلاتور

تکنولوژی اصلاح
اپیلاتور
جنس موچین
استیل ضد زنگ
تعداد موچین
28 عدد
مقاومت در برابر آب
دارد
قابلیت شستشو
دارد
استفاده به صورت خشک و مرطوب
دارد
سر قابل شستشو
دارد
ماساژور
دارد
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ(بی سیم)
استند شارژ
ندارد
قابلیت تنظیم سرعت
دارد
تعداد سری
4 عدد
سایر توضیحات
– دارای4 سری قابل تعویض:
1- سری شیور
2- شانه‌ی قابل نصب روی شیور
3- سری محدود دارای ماساژور
4- سری اصلی
– قابلیت تنظیم سرعت در دو وضعیت
– دارای باتری قابل شارژ:
مدت زمان شارژ کامل باتری: یک ساعت
مدت زمان شارژدهی: 30 دقیقه
– دارای نشانگر
– ساخت آلمان

منبع شارژ
آداپتور برق
درپوش محافظ
ندارد
برس تمیز کننده
دارد
کیف نگهداری
ندارد
سایر اقلام همراه
1- سری شیور
2- شانه‌ی قابل نصب روی شیور
3- سری محدود دارای ماساژور
4- سری اصلی

موهای زائد به دلیل ظاهر بدی که ایجاد می‌کنند، باید کوتاه شده یا اینکه به طور کامل از ریشه کنده شوند. برای کوتاه کردن این موها باید از دستگاه‌های شیور و برای کندن آن‌ها از ریشه هم می‌توان از اپیلاتورهای دارای موچین استفاده کرد. شرکت «براون» اقدام به تولید اپیلاتوری کرده است که قابلیت شیوکردن موها را نیز دارد. این اپیلاتور «Braun 5-541» نام دارد و علاوه‌بر سری موکن، دارای سری شیور نیز است. سری موکن دارای 28 موچین از جنس استیل ضدزنگ است که روی غلتکی چرخان قرار دارند. این موچین‌ها با طراحی خاص خود، قابلیت کندن موهای بسیار کوتاه تا 0.5 میلی‌متر را دارند. سری شیور برای قطع موها در نزدیک‌ترین حالت به پوست استفاده می‌شود که البته برای کوتاه‌کردن موها، یک شانه‌ی نیمه‌شفاف روی آن قرار می‌گیرد. برای نقاط محدود، یک سری دارای غلتک و ماساژور نیز ارائه شده که روی اپیلاتور قرار می‌گیرد. برای اینکه تماس بهتری بین پوست و سر اپیلاتور برقرار شود، یک پوشش پلاستیکی روی غلتک قرار می‌گیرد. استفاده از همه‌ی این قابلیت‌ها زمانی راحت‌تر می‌شود که بتوان از دستگاه در حالت مرطوب هم استفاده کرد. خوشبختانه این مدل کاملا ضدآب است و می‌توان در حمام و زیر آب گرم، به نتیجه‌ی مطلوب‌تری رسید. سرعت چرخش سر اپیلاتور قابل ‌تغییر است و توسط دکمه‌ی خاموش/روشن، بین دو حالت آرام و سریع تغییر می‌کند. بالای این دکمه نشانگر باتری قرار دارد که در حالت روشن‌کردن دستگاه به رنگ سبز دیده می‌شود. 5-511 به باتری قابل شارژ نیز مجهز شده که با یک ساعت شارژکردن، انرژی لازم برای 30 دقیقه کارکردن با دستگاه را فراهم می‌آورد. برای تمیزکردن اپیلاتور، می‌توان توسط دکمه‌ی قرار داده‌شده در پشت بدنه، سر آن را جدا و تمیز کرد. بدنه‌ی اپیلاتور دارای طراحی ارگونومیک است و پشت و جلوی آن شیارهایی دارد که احتمال لیزخوردن دستگاه از دست را کم می‌کند. به طور خلاصه Braun 5-541 دارای 28 موچین، 4 سری مختلف شامل شیور، طراحی ارگونومیک و باتری قابل شارژ بوده و کاملا ضدآب است.

نقاط قوت
دارای شیور
بدنه‌ی ضدلغزش
دارای سری‌های مختلف
نقاط ضعف
ندارد

داشتن پوست صاف و لطیف یکی از دل‌خواسته‌های اکثر قریب به اتفاق خانم‌ها در سراسر جهان است. از گذشته‌های دور راه‌های متفاوت و گوناگونی برای داشتن پوستی پاکیزه امتحان شد که هر کدام معایب و مزایای خود را داشتند. از آسیب کمتر به پوست تا تداوم پاکیزگی اولویت‌هایی بود که بر اساس آن‌ها راه‌های گوناگون مو زدایی امتحان شد. با وجود اینکه راه‌های قدیمی مانند استفاده از تیغ‌های خودتراش و وکس‌های سنتی و مدرن هنوز طرفداران خاص خود را دارند، اما حالا باید ورود خانم‌ها را به امپراطوری ماشین‌های برقی اصلاح خوش‌آمد گفت. از اوایل قرن بیستم و با معرفی اولین ماشین‌های موزدای برقی دوره‌ی جدیدی از اصلاح شروع شد که با پیش‌رفتن زمان و تکنولوژی و هم‌راه با دیگر اختراعات عصر طلایی فناوری، این ماشین‌ها هم تغییرات جالب توجهی را تجربه کردند. با پیشرفت فناوری طراحان وسایل اصلاح برقی به مدل‌های جدیدی از موزدایی دست پیدا کردند که هم فاکتور ماندگاری را برای کاربران به همراه داشتند و هم پوستی لطیف و بدون آسیب را برای آن‌ها به ارمغان می‌آوردند. برند آلمانی براون که در سال ۱۹۲۱ میلادی در شهر فرانکفورت بنیان‌گذاری شد را شاید بتوان معروف‌ترین کمپانی تولید کننده‌ی ماشین‌های اصلاح برای خانم‌ها و آقایان دانست. این شرکت هر روز ماشین‌های مدرن‌تری با امکانات پیشرفته‌تر برای خانم‌ها طراحی می‌کند که پروسه‌ی اصلاح موهای زائد را راحت‌تر می‌کند. اصلاح با راه‌های سنتی چندصد ساله هنوز هم رایج است. حالا سوال اینجاست که چرا خانم‌ها باید به سراغ ماشین‌های اصلاح برقی بروند؟

یکی از محصولات مدرن براون که برای استفاده‌ی بانوان طراحی و به بازار عرضه شده اپیلاتور براون سری 5 مدل 541-5 است. چندین سال است که اپیلاتورهای برقی تبدیل به یکی از وسایل ثابت بانوان شده‌اند و جای خود را در کشوی میز آرایش خانم‌ها باز کرده‌اند. به همین خاطر شرکت‌های تولید‌کننده‌ی آن‌ها به دنبال ارائه‌ی محصولاتی مدرن‌تر هستند که راحتی، لطافت و اثرگذاری بیشتری را به همراه داشته باشند. استفاده از موچین‌های ظریف که توانایی درآوردن موهای دست و پا را با طولی در حدود نیم میلی‌متر دارند در کنار سَری‌هایی که کارایی دستگاه را بالاتر می‌برند این دستگاه‌ها را تبدیل به ابزارهایی بسیار محبوب کرده است. طراحی ارگونومیک محصولات براون چه در بخش محصولات آقایان و چه در بخش محصولات مربوط به خانم‌ها از شهرت بالایی برخوردار است و همین موضوع راحتی کار با محصولات این شرکت آلمانی را تضمین می‌کند. شیارهای تعبیه شده روی بدنه‌ی این اپیلاتور از سر خوردن آن هنگام استفاده جلوگیری می‌کند. اما این‌ها تمام ویژگی‌های این اپیلاتور محبوب نیستند. چندین عامل دیگر نیز در کنار عوامل ذکر شده در این ابزار زیبایی جمع شده‌اند تا آن را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین محصولات براون کنند.

سری‌های متفاوت با کارایی بالا! این برگ برنده‌ی براون در رقابت با دیگر اپیلاتورهای موجود در بازار این ابزار زیبایی است. علاوه بر سری اصلی که موچین‌های دستگاه روی آن قرار داده شده‌اند، سه سری دیگر نیز در جعبه‌ی دستگاه قرار داده شده که کاربر می‌تواند به راحتی و با یک فشار ملایم انگشت آن‌ها را از روی دستگاه باز کرده و با دیگری تعویض کند. یکی از این سری‌ها صفحه‌ای فویلی مانند ریش‌تراش‌های مردانه دارد که به کمک آن می‌توان مو‌های ضخیم‌تر که ریشه‌ای محکم‌تر دارند را به راحتی اصلاح کرد. این سری یک اصلاح کامل و بدون نقص را برای کاربر خود به ارمغان می‌آورد. سری دیگر که براون برای این اپیلاتور در نظر گرفته، یک تریمر است که روش استفاده‌ای بسیار ساده دارد. این سری برای کوتاه کردن موهای مناطق حساس بدن در نظر گرفته شده که احتمال التهاب یا درد برای موزدایی آن‌ها وجود دارد. وجود یک صفحه‌ی محافظ روی این تریمر خیال کاربر این محصول براون را از هر بابت آسوده می کند. سری دیگر یک ماساژور کوچک را در اختیار شما قرار می‌دهد. چرخ‌های مواج بسیار ظریفی که روی این سری تعبیه شده به صورت کامل با پوست تماس پیدا کرده و با ظرافتی مثال زدنی پوست کاربر را ماساژ می‌دهد تا پروسه‌ی اصلاح با لطیف‌ترین شکل ممکن انجام شود.

شاید بتوان گفت مهم‌ترین ویژگی این اپیلاتور نه تنها ضد‌آب بودن آن، که قابلیت کارکردن با آن در مجاورت رطوبت است. درآمدن موها در حالت خشک مسلما سخت و با کمی درد همراه است. طراحان براون حالا ابزاری را ارائه کرده‌اند که در حالت جریان آب روی پوست هم قابل استفاده است.جریان آب گرم روی پوست به کاربر این دستگاه حس بسیار خوبی می‌دهد و کمک می‌کند تا اصلاحی آرام و راحت را تجربه کند. وجود ۲۸ موچین بسیار ظریف به کاربر کمک می‌کند تا با کمترین حرکت دست بیشترین نتیجه را از کار با این اپیلاتور کسب کند. این موچین‌ها با دقت بسیار بالایی موهایی به کوتاهی نیم میلی‌متر را درگیر کرده و به خاطر چینش حساب شده روی سری دستگاه با دقت بالایی موها را شکار می‌کنند. این موچین‌ها روی یک سَری با طراحی مدرن قرار گرفته‌اند که تمام عرض آن با پوست تماس پیدا کرده و کیفیت اصلاح را بسیار بالا می‌برد. High Frequency Massage System یک فناوری ساده اما مدرن است که توسط متخصصین براون طراحی شده و با تحریک ملایم پوست در زمان استفاده تجربه‌ی بسیار لذت‌بخشی از موزدایی را برای کاربر به همراه دارد. طراحی فوق‌العاده و ارگونومیک دسته ی این اپیلاتور از سر خوردن آن تحت هرشرایطی حتا در هنگام استفاده در مجاورت رطوبت جلوگیری می‌کند.

طراحان براون برای این اپیلاتور یک چراغ با نور متمرکز بر روی بدنه طراحی کرده‌اند که به کاربر کمک می‌کند تا با دقتی بالا وضعیت موهای جدا شده و باقیمانده را در هنگام کار با دستگاه بررسی کند. هرچند مدت‌هاست که ماشین‌های اصلاح به فناوری بدون سیم مجهز شده‌اند اما نمی‌توان از تمام ویژگی‌های این ریش‌تراش گفت و به باتری قابل شارژ تعبیه شده در آن اشاره نکرد. باتری نیکل متال هیدرید که براون برای این ماشین اپیلاتور در نظر گرفته توانایی تامین انرژی برای ۴۰ دقیقه کار مداوم را دارد. نکته‌ی جالب توجه زمان ۱ ساعته‌ایست که برای پر شدن باتری این ماشین از حالت کاملن خالی وجود دارد. کاربر این اپیلاتور می‌تواند به انتخاب خود با دو سرعت کم و زیاد عملیات اصلاح را انجام دهد. بسته به نوع و میزان لطافت پوست انتخاب بین این دو سرعت کمک می‌کند تا بهترین نتیجه و کمترین التهاب را داشته باشد. ضد آب بودن هم ویژگی مهم دیگر این دستگاه به شمار می‌رود که به کاربر امکان شستشوی اپیلاتور خود را با جریان مستقیم آب و در نتیجه پاکیزگی بیشتر و دقیق‌تر را می‌دهد.

در مجموع باید گفت با توجه به پیش‌رفت‌هایی که براون در زمینه‌ی ماشین‌های اصلاح و زیبایی داشته، اپیلاتورهای سری ۵ انتخاب‌هایی دوست‌داشتنی، مدرن و کارآمد به شمار می‌رود. ماشینی مدرن با قابلیت‌های بالا که دست شما را در اصلاح در شرایط گوناگون باز می‌گذارد. این دستگاه می‌تواند جای تمام روش های سنتی و قدیمی را با دقتی بسیار بالا و نتیجه‌ای فوق‌العاده بگیرد. حساس بودن پوست شما و ظهور جوش‌ها و زخم‌های کوچک بعد از اصلاح دیگر یک نگرانی همیشگی نیست. شما می‌توانید حتا زیر دوش و با استفاده از جریان آب گرم از یک اصلاح سریع، کامل و بدون نقص لذت ببرید. بروان زیبایی را به شما هدیه داده است.

hair-remover-pic-6.png

اپیلاتور فیلیپس مدل BRE632/01

مشاهدۀ قیمت و مشخصات اپیلاتور

تکنولوژی اصلاح
اپیلاتور
جنس موچین
سرامیک
تعداد موچین
32 عدد
مقاومت در برابر آب
دارد
قابلیت شستشو
دارد
استفاده به صورت خشک و مرطوب
دارد
سر قابل شستشو
دارد
ماساژور
دارد
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ(بی سیم)
استند شارژ
ندارد
قابلیت تنظیم سرعت
دارد
تعداد سری
5 عدد
وزن دستگاه
168 گرم
سایر توضیحات
– قابلیت شارژ سریع در 5 دقیقه برای یک بار اصلاح
– مدت زمان شارژ کامل: 1.5 ساعت
– دارای لامپ برای اصلاح دقیق‌تر
– سری اپیلاتور 30 میلی‌متری
– مدت زمان شارژدهی: تا 40 دقیقه
– مناسب صورت، بدن و پاها
– دارای طراحی S شکل و ارگونومیک
– دارای یک سری اپیلاتور، یک سری تریمر، یک شانه‌ی تریمر، یک سری ماساژور، یک سری مخصوص صورت، یک سری مخصوص نواحی محدود
– ابعاد: 15.5 × 3.5 × 5.5 سانتی‌متر

درپوش محافظ
ندارد
برس تمیز کننده
ندارد
کیف نگهداری
دارد

اپیلاتور «فیلیپس» (Philips) مدل «BRE632/01» دارای دو سری مختلف و قابل‌استفاده به صورت خشک و مرطوب است. سری‌های دستگاه شامل سری اپیلاتور و سری شیور یا تریمر می‌شوند. سری اپیلاتور دیسک‌ها و موچین‌هایی از جنس سرامیک دارد که به‌خوبی موها را می‌گیرد و از ریشه جدا می‌کند. سری شیور هم در مقایسه با مدل قبلی از همین سری، اندازه‌ی کوچک‌تری دارد. کوچک‌شدن اندازه‌ی سری شیور باعث شده کوتاه‌کردن موهای صورت و نواحی محدود ساده‌تر شود. روی سری اپیلاتور سه نوع پوشش مختلف قرار می‌گیرد که شامل پوشش مخصوص اصلاح صورت، پوشش مخصوص نقاط محدود مانند زیر بغل و پوشش ماساژور می‌شود. این ماساژور دو رول ماساژ دارد که حس بهتری را هنگام اصلاح به وجود می‌آورد. برای کوتاه‌کردن موها می‌توان از شانه‌ای استفاده کرد که روی سری شیور قرار می‌گیرد. طراحی اپیلاتورهای شرکت فیلیپس مانند حرف T انگلیسی بوده که قسمت سر اپیلاتور عریض است و دسته‌ی آن طراحی باریکی دارد که دردست‌گرفتن و استفاده از دستگاه را آسان‌تر می‌کند. سری اپیلاتور با عرض 30 میلی‌متر، سرعت کار اصلاح را بالا می‌برد. موچین‌های همه‌ی اپیلاتورهای شرکت فیلیپس طراحی ویژه‌ای دارند و همه‌ی موها، حتی موهای خوابیده را از سطح پوست بلند کرده و به سمت سر گیره‌ی موچین هدایت می‌کنند. علاوه‌براین سر این موچین‌ها با طراحی گردی که دارد، همواره در نزدیک‌ترین نقطه به پوست حرکت می‌کند تا بتواند موهای کوتاه را هم بگیرد. سرعت حرکت دیسک و موچین‌های اپیلاتور را می‌توان با توجه به جنس مو و حساسیت پوست، روی یکی از دو حالت معمولی و تند قرار داد. این اپیلاتور ضدآب است و برای اینکه بتوان اصلاحی نرم و بدون درد داشت، می‌توان از آن در حمام هم استفاده کرد. برای اینکه در حالت خیس دستگاه از دست لیز نخورد، بدنه‌ی آن از پلاستیکی ضدلغزش ساخته شده است. روی سری اپیلاتور یک پوشش ماساژور قرار می‌گیرد که با داشتن دو رول ماساژ، احساس بهتری را حین کار با دستگاه فراهم می‌آورد. پایین سری دستگاه یک چراغ LED قرار گرفته است که با فاصله‌ی کمی که با سطح پوست دارد، به‌خوبی موضع را روشن می‌کند و می‌توان حتی موهای ریز و روشن را دید و اصلاح کرد. برای اصلاح بهتر و سریع‌تر، سر اپیلاتور باید با پوست زاویه‌ی 90 درجه داشته باشد. منبع انرژی اپیلاتور از باتری قابل‌شارژ لیتیوم‌یونی‌اش تأمین می‌شود که با 1.5 ساعت شارژکردن دستگاه می‌توان به مدت 40 دقیقه از آن استفاده کرد. ازآنجایی‌که می‌توان از این اپیلاتور در حالت خیس استفاده کرد، جهت حفظ ایمنی کاربر، در حالت متصل به شارژر کار نمی‌کند. به‌طور خلاصه Philips BRE632/01 دارای سری اپیلاتور با 32 موچین و 17 دیسک سرامیکی با طراحی ویژه، سه پوشش مخصوص اپیلاتور، سری شیور با شانه، دو سرعت قابل‌انتخاب، باتری قابل‌شارژ و چراغ LED بوده و قابل‌استفاده در حالت خشک و مرطوب است.

نقاط قوت
استفاده به صورت خشک و مرطوب
سری‌های متعدد
طراحی ارگونومیک

اپیلاتور «فیلیپس» (Philips) مدل «BRE630/00» دارای دو سری مختلف و قابل‌استفاده به صورت خشک و مرطوب است. سری‌های دستگاه شامل سری اپیلاتور و سری شیور هستند. سری اپیلاتور دیسک‌ها و موچین‌هایی از جنس سرامیک دارد که به‌خوبی موها را می‌گیرد و از ریشه جدا می‌کند. سری شیور نیز دارای یک تیغه‌ی فویلی در وسط و دو تریمر در اطراف است که موها با رسیدن به تریمرها ابتدا کوتاه شده و پس از ورود به سوراخ‌های تیغه‌ی فویلی از ته قطع می‌شوند.

اپیلاتور فیلیپس مدل BRE630/00 به‌عنوان یک ماشین اصلاح موهای بدن، طراحی و قابلیت‌های مناسب و کاربردی دارد. استفاده به صورت خشک و مرطوب، دو عدد سری، قابلیت اصلاح موهای صورت، سری عریض و شارژدهی عالی از جمله قابلیت‌ها و مزیت‌هایی هستند که این مدل را به یک اپیلاتور عالی و کاربردی تبدیل کرده‌اند. مدل BRE630/00 طوری طراحی شده است که می‌توان با استفاده از آن موهای پا، صورت و بدن را اصلاح کرد؛ ازاین‌رو تمام نیازهای یک خانم را برای اصلاح موهای زائد برطرف می‌کند.

اپیلاتور فیلیپس مدل BRE630/00 به شکل حرف S طراحی شده؛ درنتیجه طراحی آن کاملا ارگونومیک بوده و با فرم دست سازگار است. به این شکل برای استفاده‌ی طولانی‌مدت مناسب است و دست را خسته نمی‌کند. گفتنی است این مدل طوری طراحی شده است که هنگام استفاده زیر دوش از دست لیز نخورد. البته توجه داشته باشید که برای رسیدن به بهترین نتیجه، باید همیشه دستگاه را در زاویه‌ی 90 درجه نسبت به سطح بدن نگه دارید. پایین سری یک لامپ تعبیه شده است که به شما کمک می‌کند تمامی موها را به‌خوبی ببینید و اصلاح کنید. روی دستگاه دکمه‌های روشن و خاموش، کم و زیادکردن سرعت موتور و نشانگر شارژ باتری قابل‌مشاهده است.

سری اپیلاتور مدل BRE630/00 از سرامیک ساخته شده تا موها را بهتر گیر بیندازد. به این شکل حتی موهای نرم و نازک هم کنده می‌شوند. همچنین این سری اپیلاتور 30 میلی‌متر عرض دارد. به این صورت خصوصا هنگام اصلاح موهای پا، کار ساده‌تر و سریع‌تر انجام می‌شود. گفتنی است تمامی اپیلاتورهای برند فیلیپس از سیستم منحصربه‌فردی بهره می‌برند که در آن سری اپیلاتور ابتدا موها را بلند و به سمت موچین‌ها هدایت می‌کند. سپس وقتی موها لای موچین‌ها گیر افتادند، با حرکت چرخشی سری کنده می‌شوند. این سیستم در کنار موچین‌های سرامیکی باعث می‌شود موها بسیار دقیق و تمیز اصلاح شوند.

ازآنجایی‌که این مدل برای اصلاح موهای پا، بدن و صورت طراحی شده، سری‌های مختلفی برای آن در نظر گرفته شده است. غیر از سری اپیلاتور اصلی، دو سری دیگر برای مدل BRE630/00 در نظر گرفته شده که برای اصلاح موهای صورت و نواحی محدود طراحی شده‌اند. همچنین یک سری تریمر و یک شانه‌ هم همراه این مدل ارائه می‌شود. سری تریمر وقتی کاربرد پیدا می‌کند که موهای بدن بیش از حد بلند شده‌اند و ابتدا به کوتاه‌کردن نیاز دارند. همچنین اگر کسی نخواهد موها را از ته بکند، می‌تواند از سری تریمر استفاده کند. گفتنی است یک سری ماساژور هم همراه با مدل BRE630/00 ارائه می‌شود. تفاوت این مدل با مدل‌های قدیمی‌تر در اندازه‌ی سری تریمر است. در این مدل سری تریمر با اندازه‌ی کوچک‌تری طراحی شده است تا اصلاح‌کردن موهای نواحی محدود بدن آسان‌تر صورت گیرد. طبیعتا با تغییر اندازه‌ی سری تریمر، اندازه‌ی شانه‌ی آن هم کوچک‌تر شده است.

مدل BRE630/00 دو حالت سرعت موتور دارد که می‌توان از آن‌ها با توجه به حجم و ضخامت موها استفاده کرد. یک لامپ هم روی آن تعبیه شده است که پیداکردن موهای نازک را راحت‌تر می‌کند؛ اما مهم‌ترین قابلیت این مدل استفاده به صورت خشک و مرطوب است. به این شکل کاربر می‌تواند زیر دوش اصلاح کند و هم‌زمان موهای اصلاح‌شده از روی بدن شسته می‌شوند. همچنین نظافت خود دستگاه آسان‌تر است؛ کافی است آن را زیر آب بگیرید و بشویید. نیازی نیست نگران آسیب‌دیدن دستگاه در تماس با آب باشید. یکی دیگر از قابلیت‌های این دستگاه که مزیتی مهم هم محسوب می‌شود، باتری قدرتمند آن است. شارژ کامل دستگاه 1.5 ساعت طول می‌کشد و پس از آن تا 40 دقیقه شارژدهی خواهد داشت؛ اما اگر فرصت برای شارژ کامل ندارید، می‌توانید دستگاه را 15 دقیقه شارژ کرده و سپس برای 10 دقیقه از آن استفاده کنید.

می‌توان گفت اپیلاتور فیلیپس مدل BRE630/00 از لحاظ کیفیت ساخت، طراحی و قابلیت‌ها عالی است و نسبت به اپیلاتورهای هم‌رده‌ی خود، برتری‌های زیادی دارد. باتری بسیار قدرتمند، استفاده به صورت خشک و مرطوب و طراحی ارگونومیک مشخصه‌هایی هستند که استفاده از این دستگاه را برای کاربر ساده‌تر می‌کنند. همچنین سری سرامیکی اپیلاتور، سری‌های متنوع و فناوری اصلاح پیشرفته اصلاحی راحت و تمیز را تضمین می‌کنند. در پایان اینکه اپیلاتور فیلیپس مدل BRE630/00 برای خانم‌هایی که برای اصلاح موهای خود از اپیلاتور استفاده می‌کنند، گزینه‌ای ایدئال است.

hair-remover-pic-7-274x330.png

اپیلاتور رمینگتون مدلEP7035

مشاهدۀ قیمت و مشخصات اپیلاتور

تکنولوژی اصلاح
اپیلاتور
استفاده به صورت خشک و مرطوب
دارد
ماساژور
دارد
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ(بی سیم)
قابلیت تنظیم سرعت
دارد
تعداد سری
7 عدد
وزن دستگاه
700 گرم
سایر توضیحات
– سیم 2 متری
– قابل تنظیم در دو سرعت متفاوت
– مجهز به لامپ برای افزایش دقت
– سرپوش با زوایای مناسب به همراه دو تیغه فویلی
– مجهز به سری برس لایه بردار
– شانه بیکینی به منظور پیرایش
– سری پدیکور به منظور داشتن پاهایی نرم
– بدنه پلاستیکی
– موچین فلزی

منبع شارژ
کابل برق
برس تمیز کننده
دارد
کیف نگهداری
دارد

hair-remover-pic-8-290x330.png

اپیلاتور براون سری 7 مدل 561-7

مشاهدۀ قیمت و مشخصات اپیلاتور

تکنولوژی اصلاح
اپیلاتور
جنس موچین
استیل ضد زنگ
تعداد موچین
40 عدد
مقاومت در برابر آب
دارد
قابلیت شستشو
دارد
استفاده به صورت خشک و مرطوب
دارد
سر قابل شستشو
دارد
ماساژور
دارد
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ(بی سیم)
استند شارژ
ندارد
قابلیت تنظیم سرعت
دارد
تعداد سری
6 عدد
سایر توضیحات
– دارای 6 سری قابل تعویض:
1- شیور
2- شانه‌ی قابل نصب روی شیور
3- موکن مخصوص صورت
4- پوشش مخصوص نقاط محدود
5- پوشش باریک برای ایجاد بیشترین تماس با پوست
6- سری اصلی
– سری متحرک برای انطباق بهتر با پوست
– دارای زائده‌های پلاستیکی هدایت‌کننده‌ی مو
– دارای چراغ روشنایی برای دید بهتر
– دارای باتری قابل شارژ:
مدت زمان شارژ کامل باتری:1 ساعت
مدت زمان شارژدهی: 40 دقیقه
– ساخت آلمان

منبع شارژ
آداپتور برق
درپوش محافظ
ندارد
برس تمیز کننده
دارد
کیف نگهداری
دارد
سایر اقلام همراه
1- شیور
2- شانه‌ی قابل نصب روی شیور
3- موکن مخصوص صورت
4- پوشش مخصوص نقاط محدود
5- پوشش باریک برای ایجاد بیشترین تماس با پوست
6- سری اصلی

موهای زائد در قسمت‌های مختلفی از بدن در می‌آیند و اصلاح این موها در بعضی نقاط مانند زیر بغل حساس‌تر است. برای اصلاح این نقاط باید از اپیلاتور مناسب این کار استفاده کرد. شرکت «براون» (Braun) اقدام به تولید اپیلاتوری با سری‌های مختلف کرده که هر سری استفاده‌ی مخصوص به خود دارد. این اپیلاتور «Braun 7-561» نام دارد و علاوه‌بر سری موکن، دارای 5 سری دیگر نیز است. سری موکن دارای 40 موچین از جنس استیل ضدزنگ است که روی غلتکی چرخان قرار دارند. این موچین‌ها با طراحی خاص خود، قابلیت کندن موهای بسیار کوتاه تا 0.5 میلی‌متر را دارند. در دو طرف این غلتک دو رول ماساژور قرار داده شده تا سر اپیلاتور راحت‌تر روی پوست حرکت کند و احساس بهتری را فراهم آورد. روی غلتک علاوه‌بر موچین‌ها، زائده‌های پلاستیکی بسیار ریز با سر گرد قرار دارد که وظیفه‌ی آن‌ها بلند‌کردن موها و هدایت آن‌ها به سمت موچین‌هاست. به کمک این زائده‌ها، حتی موهای خوابیده هم از چنگ موچین‌ها رهایی ندارند. برای اینکه تماس بهتری بین پوست و سر اپیلاتور برقرار شود، می‌توان از پوشش پلاستیکی بدون ماساژور استفاده کرد و یا می‌توان پوشش باریک مخصوص نواحی محدود را روی موکن قرار داد. در پشت دستگاه دکمه‌ای قرار دارد که به کمک آن سر دستگاه آزاد شده و می‌توان سر دیگری روی آن قرار داد. مثلاً می‌توان برای کندن موهای صورت، از سری موکن باریک استفاده کرد. سری شیور برای قطع‌کردن موها در نزدیک‌ترین حالت به پوست استفاده می‌شود که البته برای کوتاه‌کردن موها، یک شانه‌ی نیمه شفاف روی آن قرار می‌گیرد. استفاده از همه‌ی این قابلیت‌ها زمانی راحت‌تر می‌شود که بتوان از دستگاه در حالت مرطوب هم استفاده کرد. خوشبختانه این مدل کاملا ضد آب است و می‌توان در حمام و زیر آب گرم، به نتیجه‌ی مطلوب‌تری رسید. سرعت چرخش سر اپیلاتور قابل‌تغییر است و توسط دکمه‌ی چرخشی روی بدنه، قابلیت تغییر بین دو وضعیت آرام و سریع وجود دارد. بالای این دکمه، یک چراغ نیز قرار داده شده که با روشن‌کردن موضع، دید بهتری را فراهم می‌آورد. در پایین این دکمه نیز نشانگر باتری قرار دارد که در حالت روشن‌کردن دستگاه، به رنگ سبز دیده می‌شود. 7-561 به باتری قابل شارژ مجهز شده که با یک ساعت شارژ‌کردن آن، انرژی لازم برای 40 دقیقه کارکردن با دستگاه را فراهم می‌آورد. بدنه‌ی اپیلاتور دارای طراحی ارگونومیک است و پشت آن شیارهایی دارد که احتمال لیزخوردن دستگاه از دست را کم می‌کند. به طور خلاصه Braun 7-561 دارای 40 موچین، 6 سری مختلف شامل شیور و موکن نقاط محدود، قابلیت تغییر سرعت، چراغ روشنایی، طراحی ارگونومیک و باتری قابل شارژ بوده و کاملا ضدآب است.

نقاط قوت
دارای سری‌های مختلف
دارای چراغ روشنایی
دارای ماساژور
نقاط ضعف
ندارد

داشتن پوست صاف و لطیف یکی از دل‌خواسته‌های اکثر قریب به اتفاق خانم‌ها در سراسر جهان است. از گذشته‌های دور راه‌های متفاوت و گوناگونی برای داشتن پوستی پاکیزه امتحان شد که هر کدام معایب و مزایای خود را داشتند. از آسیب کمتر به پوست تا تداوم پاکیزگی اولویت‌هایی بود که بر اساس آن‌ها راه‌های گوناگون مو زدایی امتحان شد. با وجود اینکه راه‌های قدیمی مانند استفاده از تیغ‌های خودتراش و وکس‌های سنتی و مدرن هنوز طرفداران خاص خود را دارند، اما حالا باید ورود خانم‌ها را به امپراطوری ماشین‌های برقی اصلاح خوش‌آمد گفت. از اوایل قرن بیستم و با معرفی اولین ماشین‌های موزدای برقی دوره‌ی جدیدی از اصلاح شروع شد که با پیش‌رفتن زمان و تکنولوژی و هم‌راه با دیگر اختراعات عصر طلایی فناوری، این ماشین‌ها هم تغییرات جالب توجهی را تجربه کردند. با پیشرفت فناوری طراحان وسایل اصلاح برقی به مدل‌های جدیدی از موزدایی دست پیدا کردند که هم فاکتور ماندگاری را برای کاربران به همراه داشتند و هم پوستی لطیف و بدون آسیب را برای آن‌ها به ارمغان می‌آوردند. برند آلمانی براون که در سال ۱۹۲۱ میلادی در شهر فرانکفورت بنیان‌گذاری شد را شاید بتوان معروف‌ترین کمپانی تولید کننده‌ی ماشین‌های اصلاح برای خانم‌ها و آقایان دانست. این شرکت هر روز ماشین‌های مدرن‌تری با امکانات پیشرفته‌تر برای خانم‌ها طراحی می‌کند که پروسه‌ی اصلاح موهای زائد را راحت‌تر می‌کند. اصلاح با راه‌های سنتی چندصد ساله هنوز هم رایج است. حالا سوال اینجاست که چرا خانم‌ها باید به سراغ ماشین‌های اصلاح برقی بروند؟

شاید بتوان گفت مدرنترین محصول براون که برای استفاده‌ی بانوان طراحی و به بازار عرضه شده اپیلاتور براون سری 7 مدل 7-561 است. چندین سال است که اپیلاتورهای برقی تبدیل به یکی از وسایل ثابت بانوان شده‌اند و جای خود را در کشوی میز آرایش خانم‌ها باز کرده‌اند. به همین خاطر شرکت‌های تولید‌کننده‌ی آن‌ها به دنبال ارائه‌ی محصولاتی مدرن‌تر هستند که راحتی، لطافت و اثرگذاری بیشتری را به همراه داشته باشند. استفاده از موچین‌های ظریف که توانایی درآوردن موهای دست و پا را با طولی در حدود نیم میلی‌متر دارند در کنار سَری‌هایی که کارایی دستگاه را بالاتر می‌برند این دستگاه‌ها را تبدیل به ابزارهایی بسیار محبوب کرده است. طراحی ارگونومیک محصولات براون چه در بخش محصولات آقایان و چه در بخش محصولات مربوط به خانم‌ها از شهرت بالایی برخوردار است و همین موضوع راحتی کار با محصولات این شرکت آلمانی را تضمین می‌کند. شیارهای تعبیه شده روی بدنه‌ی این اپیلاتور از سر خوردن آن هنگام استفاده جلوگیری می‌کند. اما این‌ها تمام ویژگی‌های این اپیلاتور محبوب نیستند. چندین عامل دیگر نیز در کنار عوامل ذکر شده در این ابزار زیبایی جمع شده‌اند تا آن را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین محصولات براون کنند.

برگ برنده‌ی براون در رقابت با دیگر اپیلاتورهای موجود در بازار ۶ سری متفاوت با کارایی‌های دقیق این ابزار زیبایی است. علاوه بر سری اصلی که موچین‌های دستگاه روی آن قرار داده شده‌اند، پنج سری دیگر نیز در جعبه‌ی دستگاه قرار داده شده که کاربر می‌تواند به راحتی و با یک فشار ملایم انگشت آن‌ها را از روی دستگاه باز کرده و با دیگری تعویض کند. یکی از این سری‌ها صفحه‌ای فویلی مانند ریش‌تراش‌های مردانه دارد که به کمک آن می‌توان مو‌های ضخیم‌تر که ریشه‌ای محکم‌تر دارند را به راحتی اصلاح کرد. این سری یک اصلاح کامل و بدون نقص را برای کاربر خود به ارمغان می‌آورد. سری دیگر که براون برای این اپیلاتور در نظر گرفته، یک تریمر است که روش استفاده‌ای بسیار ساده دارد. این سری برای کوتاه کردن موهای مناطق حساس بدن در نظر گرفته شده که احتمال التهاب یا درد برای موزدایی آن‌ها وجود دارد. وجود یک صفحه‌ی محافظ روی این تریمر خیال کاربر این محصول براون را از هر بابت آسوده می کند. سری دیگر یک اصلاح کننده‌ی دقیق را در اختیار شما قرار می‌دهد. با این سری کاربر می‌تواند مناطقی مانند زیر بغل یا دیگر مناطقی که پوست نازک و حساسی دارند را تمیز کند. Efficiency cap دیگر سری ارائه شده در کنار این اپیلاتور به شمار می‌رود که بیشترین تماس ممکن با سطح پوست را حاصل می‌کند تا اصلاح دقت بیشتر و زمان کمتری داشته باشد. اما نکته‌ی متمایز کننده‌ی این دستگاه وجود یک سری مخصوص صورت است که در کمال ظرافت و دقت موهای ناخواسته‌ی صورت را شکار کرده و آن‌ها را اصلاح می‌کند.

Pivoting Head یا سری قابل انعطاف راحتی و سرعت اصلاح را تا حد زیادی بالا می‌برد. SoftLift Tips نام یک فناوری ابداعی براون است که موهای خوابیده و موازی سطح پوست را از جای خود بلند کرده و کمک می‌کند تا موچین‌های اپیلاتور آن‌ها را به راحتی از جای خود خارج کنند. شاید بتوان گفت مهم‌ترین ویژگی این اپیلاتور نه تنها ضد‌آب بودن آن، که قابلیت کارکردن با آن در مجاورت رطوبت است. درآمدن موها در حالت خشک مسلما سخت و با کمی درد همراه است. طراحان براون حالا ابزاری را ارائه کرده‌اند که در حالت جریان آب روی پوست هم قابل استفاده است.جریان آب گرم روی پوست به کاربر این دستگاه حس بسیار خوبی می‌دهد و کمک می‌کند تا اصلاحی آرام و راحت را تجربه کند. وجود ۴۰ موچین بسیار ظریف به کاربر کمک می‌کند تا با کمترین حرکت دست بیشترین نتیجه را از کار با این اپیلاتور کسب کند. این موچین‌ها با دقت بسیار بالایی موهایی به کوتاهی نیم میلی‌متر را درگیر کرده و به خاطر چینش حساب شده روی سری دستگاه با دقت بالایی موها را شکار می‌کنند. این موچین‌ها روی یک سَری با طراحی مدرن قرار گرفته‌اند که تمام عرض آن با پوست تماس پیدا کرده و کیفیت اصلاح را بسیار بالا می‌برد. High Frequency Massage System یک فناوری ساده اما مدرن است که توسط متخصصین براون طراحی شده و با تحریک ملایم پوست در زمان استفاده تجربه‌ی بسیار لذت‌بخشی از موزدایی را برای کاربر به همراه دارد.

طراحان براون برای این اپیلاتور یک چراغ با نور متمرکز بر روی بدنه طراحی کرده‌اند که به کاربر کمک می‌کند تا با دقتی بالا وضعیت موهای جدا شده و باقیمانده را در هنگام کار با دستگاه بررسی کند. هرچند مدت‌هاست که ماشین‌های اصلاح به فناوری بدون سیم مجهز شده‌اند اما نمی‌توان از تمام ویژگی‌های این ریش‌تراش گفت و به باتری قابل شارژ تعبیه شده در آن اشاره نکرد. باتری نیکل متال هیدرید که براون برای این ماشین اپیلاتور در نظر گرفته توانایی تامین انرژی برای ۴۰ دقیقه کار مداوم را دارد. نکته‌ی جالب توجه زمان ۱ ساعته‌ایست که برای پر شدن باتری این ماشین از حالت کاملن خالی وجود دارد. کاربر این اپیلاتور می‌تواند به انتخاب خود با دو سرعت کم و زیاد عملیات اصلاح را انجام دهد. بسته به نوع و میزان لطافت پوست انتخاب بین این دو سرعت کمک می‌کند تا بهترین نتیجه و کمترین التهاب را داشته باشد. ضد آب بودن هم ویژگی مهم دیگر این دستگاه به شمار می‌رود که به کاربر امکان شستشوی اپیلاتور خود را با جریان مستقیم آب و در نتیجه پاکیزگی بیشتر و دقیق‌تر را می‌دهد.

براون هر امکاناتی را که بتوان برای یک اپیلاتور متصور شد در این ماشین مدرن جمع‌آوری کرده است. ماشینی مدرن با قابلیت‌های بالا که دست شما را در اصلاح در شرایط گوناگون باز می‌گذارد. این دستگاه می‌تواند جای تمام روش های سنتی و قدیمی را با دقتی بسیار بالا و نتیجه‌ای فوق‌العاده بگیرد. حساس بودن پوست شما و ظهور جوش‌ها و زخم‌های کوچک بعد از اصلاح دیگر یک نگرانی همیشگی نیست. شما می‌توانید حتا زیر دوش و با استفاده از جریان آب گرم از یک اصلاح سریع، کامل و بدون نقص لذت ببرید. بروان زیبایی را به شما هدیه داده است.

hair-remover-pic-9-236x330.png

اپیلاتور فیلیپس مدل BRE650/00

مشاهدۀ قیمت و مشخصات اپیلاتور

تکنولوژی اصلاح
اپیلاتور
جنس موچین
سرامیک
تعداد موچین
32 عدد
مقاومت در برابر آب
دارد
قابلیت شستشو
دارد
استفاده به صورت خشک و مرطوب
دارد
سر قابل شستشو
دارد
ماساژور
دارد
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ(بی سیم)
استند شارژ
ندارد
قابلیت تنظیم سرعت
دارد
تعداد سری
4 عدد
وزن دستگاه
599 گرم
سایر توضیحات
– دارای 2 سری مختلف:
1- سری اپیلاتور با 4 پوشش مختلف ماساژور، کشیدن پوست، مخصوص صورت و مخصوص نواحی محدود
2- سری شیور با شانه‌ی مخصوص
3- برس پاکسازی پوست
4 سری ماساژور
– ایپلاتور دارای 32 موچین و 17 دیسک
– عرض سری اپیلاتور: 30 میلی‌متر
– طراحی خاص موچین‌ها
– نوع باتری: لیتیوم یون
– 1.5 ساعت شارژ = 40 دقیقه استفاده
– دارای دو سرعت مختلف
– دارای چراغ روشن کردن موضع
– طراحی ارگونومیک به شکل S
– قابل استفاده برای پا، بدن و صورت

منبع شارژ
آداپتور برق
درپوش محافظ
ندارد
برس تمیز کننده
دارد
کیف نگهداری
دارد

اپیلاتور «فیلیپس» (Philips) مدل «BRE650/00» دارای چهار سری مختلف و قابلیت استفاده به صورت خشک و مرطوب است. سری‌های دستگاه شامل سری اپیلاتور، سری شیور، سری ماساژور بدن و برس پاک‌سازی پوست است. سری اپیلاتور، موچین و دیسک‌هایی از جنس سرامیک دارد که طراحی ویژه آن‌ها، کمک می‌کند که همه‌ی موها حتی موهای خوابیده از سطح پوست بلند شده و در دام موچین‌ها بیافتند. روی سری اپیلاتور چهار پوشش مختلف قرار می‌گیرد که شامل پوشش مخصوص صورت، نقاط محدود، پوشش کشیدن پوست و پوشش دارای ماساژور غلتکی می‌شوند. سری شیور شامل یک تیغه‌ی فویلی در وسط و دو تریمر در کناره‌ها است که برای کوتاه کردن موها از ته استفاده می‌شود. برای اصلاح نقاط حساس توسط شیور می‌توان از شانه‌ی مخصوصش استفاده کرد. توسط برس پاک‌سازی می‌توان سلول‌های مرده پوست را جدا کرد تا سلول‌های جدید جایگزین شوند. پس از اتمام کار اصلاح می‌توان به کمک سری ماساژور چرخشی، روی پوست را ماساژ داده تا ضمن برخورداری از حسی لذت‌بخش، تفاوت رنگ قسمت‌های مختلف پوست نیز برطرف شود. سری اپیلاتور با عرض 30 میلی‌متری که دارد، سرعت کار اصلاح را بالا می‌برد. سرعت حرکت دیسک و موچین‌های اپیلاتور را می‌توان با توجه به جنس مو و حساسیت پوست، روی یکی از دو حالت معمولی و تند قرار داد. این اپیلاتور ضد آب است و برای اینکه بتوان اصلاحی نرم و بدون درد داشت، می‌توان از آن در حمام هم استفاده کرد. برای اینکه در حالت خیس دستگاه از دست لیز نخورد، بدنه‌ی آن از پلاستیکی ضد لغزش ساخته شده است. روی سری اپیلاتور یک پوشش ماساژور قرار می‌گیرد که با داشتن دو رول ماساژ، احساس بهتری را حین کار با دستگاه فراهم می‌آورد. پایین سری دستگاه یک چراغ LED قرار داده شده که با فاصله کمی که با سطح پوست دارد، به‌خوبی موضع را روشن کرده و می‌توان حتی موهای ریز و روشن را دید و اصلاح کرد. برای اصلاح بهتر و سریع‌تر، سر اپیلاتور باید با پوست زاویه‌ی 90 درجه داشته باشد. منبع انرژی اپیلاتور از باتری قابل شارژ لیتیوم یونی آن تأمین می‌شود که با 1.5 ساعت شارژ کردن آن می‌توان به مدت 40 دقیقه از دستگاه استفاده کرد. از آنجایی که از این اپیلاتور در حالت خیس می‌توان استفاده کرد، جهت حفظ ایمنی کاربر، در حالت متصل به شارژر کار نمی‌کند. به طور خلاصه Philips BRE650/00 دارای سری اپیلاتور با 32 موچین و 17 دیسک سرامیکی با طراحی ویژه، چهار پوشش مخصوص اپیلاتور، سری شیور با شانه، برس پاک‌سازی پوست، ماساژور چرخشی، دو سرعت قابل انتخاب، باتری قابل شارژ و چراغ LED بوده و قابل‌استفاده در حالت خشک و مرطوب است.

نقاط قوت
موچین‌ها و دیسک‌های سرامیکی
قابلیت استفاده به صورت خشک و مرطوب
دارای سری شیور
دارای ماساژور چرخشی
دارای برس پاکسازی پوست
نقاط ضعف
ندارد

اپیلاتور «فیلیپس» (Philips) مدل «BRE650/00» دارای چهار سری مختلف و قابلیت استفاده به صورت خشک و مرطوب است. سری‌های دستگاه شامل سری اپیلاتور، سری شیور، سری ماساژور بدن و برس پاک‌سازی پوست است.

موهای زائد بدن یکی از مشکلاتی است که بیشتر خانم‌ها با آن درگیر هستند و راه حل‌های زیادی هم برای حل این مشکل وجود دارد. استفاده از اپیلاتور یکی از روش‌های ساده‌ی خلاص شدن از موهای زائد بدن است. اپیلاتور در واقع دستگاهی است موهای زائد را می‌کند و به مرور می‌تواند به کاهش رویش موهای زائد منجر شود. البته به دلیل این که کندن موهای بدن می‌تواند دردناک باشد، افراد زیادی از استفاده از اپیلاتور سر باز می‌زنند. اما سازنده‌های اپیلاتورهای جدید راهکارهایی برای کاهش درد هم در نظر گرفته‌اند.

اپیلاتور «فیلیپس» (Philips) مدل (BRE650/00) با 32 عدد موچین سرامیکی و قابلیت‌هایی مثل مقاومت در برابر آب، یک اپیلاتور کامل و کاربردی است. می‌توان گفت این مدل ایپلاتور فیلیپس هر انتظاری که از یک اپیلاتور داشته باشید را برآورده می‌کند. قابل شست‌وشو بودن، سری ماساژور، سری‌های مختلف و قابلیت تنظیم سرعت مشخصه‌هایی هستند که این مدل را به یک ایپلاتور کامل تبدیل کرده‌اند. سری اپیلاتور این دستگاه 32 عدد موچین دارد و با قابلیت ماساژ و کشیدن پوست، برای صورت و نواحی محدود بدن نیز مناسب است. همچنین دستگاه به صورت ارگونومیک طراحی شده و به همین دلیل کاربر آزادی عمل زیادی هنگام کار با آن خواهد داشت. برای این که بتوان موهای بسیار ریز را روی پوست تشخیص داد، مدل BRE650/0 به یک چراغ مجهز شده که نواحی مورد نظر را روشن می‌کند و باعث می‌شود کاربر ساده‌تر بتواند موهای به جای مانده را اصلاح کند.

سری‌های متنوع و کاربردی اپیلاتور «فیلیپس» (Philips) مدل (BRE650/00) یکی از مزیت‌های اصلی آن محسوب می‌شوند. سری شیور این دستگاه که شانه‌ی مخصوص هم دارد، برای زمانی که موها بیش از حد بلند شده‌اند بسیار کاربردی است. همچنین با استفاده از برس پاکسازی پوست یک کاربری متفاوت به آن اضافه می‌شود. سری ایپلاتور هم با عرض 30 میلی‌متر طراحی شده که مساحت زیاد آن باعث می‌شود اصلاح موهای نواحی بزرگ بدن مثل پاها به سرعت انجام شود. یکی دیگر از مزیت‌های این دستگاه باتری قوی آن است که پس از 1.5 نیم شارژ، 40 دقیقه شارژدهی دارد و این زمان تقریبا برای اصلاح کل بدن کافی است. تمام قابلیت‌ها و مشخصه‌های ذکر باعث شده که مدل BRE650/00 مزیت‌های فراوانی را برای کاربر به ارمغان بیاورد. فناوری که در طراحی ایپلاتور آن استفاده شده باعث می‌شود بتواند مو به اندازه‌ی 0.5 میلی‌متر را بکند و این اندازه در مقایسه با اندازه‌ی موهایی که با اپیلاسیون کنده می‌شوند ۴ برابر کوتاه‌تر است. همچنین با یک بار استفاده از این دستگاه موها تا چهار هفته رشد نخواهند کرد. سری‌های مخصوص پاکسازی، ماساژ و نواحی محدود هم باعث می‌شوند کاربر بتواند تمام نیازهای مربوط به از بین بردن موهای زائد را با این دستگاه برطرف کند. لازم به ذکر است که ضد آب بودن این دستگاه مزیت بسیار مهمی محسوب می‌شود. با وجود این قابلیت کاربر می‌تواند در حمام هم از اپیلاتور استفاده کند که این کار خود یک امتیاز محسوب می‌شود. در هوای مرطوب حمام محفظه‌های پوست باز می‌شوند و در نتیجه موها راحت‌تر کنده می‌شوند. همچنین دیگر نیازی به شستن بدن یا اپیلاتور نیست چون هنگام اصلاح خود به خود با جریان آب تمیز می‌شوند.

در پایان این که اگر برای از بین بردن موهای خود از اپیلاتور استفاده می‌کنید، اپیلاتور «فیلیپس» (Philips) مدل (BRE650/00) با قابلیت‌های فراوان و طراحی بسیار مناسبی که دارد، می‌تواند یک گزینه‌ی بسیار مناسب باشد. این دستگاه از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و تقریبا هر قابلیتی که از یک اپیلاتور انتظار می‌رود را دارد. ضد آب بودن، سری‌های متنوع و فناوری پیشرفته‌ی اصلاح همه باعث می‌شوند استفاده از این دستگاه بسیار آسان و نتیجه‌ی آن رضایت‌بخش باشد.

hair-remover-pic-10-231x330.png

اپیلاتور پاناسونیک مدل ES-WD42

مشاهدۀ قیمت و مشخصات اپیلاتور

تکنولوژی اصلاح
اپیلاتور
جنس موچین
استیل ضد زنگ
تعداد موچین
48 عدد
مقاومت در برابر آب
ندارد
قابلیت شستشو
ندارد
استفاده به صورت خشک و مرطوب
دارد
سر قابل شستشو
دارد
ماساژور
ندارد
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ(بی سیم)
استند شارژ
ندارد
قابلیت تنظیم سرعت
دارد
تعداد سری
2 عدد
وزن دستگاه
175 گرم
سایر توضیحات
– ابعاد 3 × 5 × 12.5 سانتی‌متر
– سر بزرگ و عریض دستگاه با دارا بودن 48 موچین برای مناطق عریض پوست
– دارای 2 سری مخصوص دست و پا، زیر بغل و مناطق محدود
– دارای 1 سری رولی لایه بردار برای کف پا
– مجهز به یک سرپوش محافظ

منبع شارژ
آداپتور برق
درپوش محافظ
ندارد
برس تمیز کننده
دارد
کیف نگهداری
دارد

اکثر افراد از داشتن موهای زائد بر روی پوستشان ناراضی هستند و تمایل دارند که پوستشان را بدون موهای زائد ببینند. موی زائد عاملی برای محافظت از پوست در برابر آفتاب است. در کنار این ویژگی‌های مثبت، موهای زائد روی پوست بدن مانع از دیده شدن رنگ واقعی آن می‌شوند. برای حل این مشکل ابزارهای مختلفی طراحی شده که یکی از آن‌ها ماشین اصلاح است. ES-WD42 اپیلاتوری با سری پهن و بزرگ که دارای 48 موچین است که که بسیار سریع و ملایم تمامی موها حتی ریزترین آنها را از ریشه جدا کرده و اصلاحی بدون درد را برای مصرف کننده به همراه دارد.محافظ پوست به علت جلوگیری از تماس مستقیم دیسکها با پوست، اصلاحی بسیار ملایم و بدون درد را به همراه دارد و آسیب رسانی به پوست را تا 85% کاهش میدهد، با چرخش دیسک ها کف بسیار لطیفی تولید می‌شود تا موهای زیر پوستی به صورت ایستاده در آید همچنین منافذ پوست باز میشود و این امر باعث میگردد تا موها به راحتی و بدون درد از ریشه جدا شوند. این نمونه را به صورت خشک و مرطوب می‌توان استفاده کرد. با یک ساعت شارژ این دستگاه تا 40 دقیقه قابلیت استفاده دارد و انتخابی حرفه ای برای خریداران مشکل پسند است.

hair-remover-pic-11.png

اپیلاتور اپتیما مدل Valvet Weapon

مشاهدۀ قیمت و مشخصات اپیلاتور

تکنولوژی اصلاح
اپیلاتور
تعداد موچین
36 عدد
مقاومت در برابر آب
ندارد
قابلیت شستشو
ندارد
ماساژور
دارد
منبع تغذیه
برق خانگی(با سیم)
استند شارژ
ندارد
قابلیت تنظیم سرعت
دارد
تعداد سری
2 عدد
سایر توضیحات
طراحی منحصر به فرد موکن های دو طرفه با تعداد 36 موچین
دارای 2 سری مخصوص اصلاح
سری اپیلاتور
سری شیور (جهت اصلاح صورت و نقاط حساس بدن)
قابلیت تنظیم 2 سرعت جهت اصلاح
موتور قدرتمند با کارکرد برق مستقیم
به همراه جعبه زیبا جهت نگهداری

منبع شارژ
آداپتور برق
درپوش محافظ
دارد
برس تمیز کننده
دارد
کیف نگهداری
دارد
سایر اقلام همراه
درپوش محافظ تیغه ها
دستکش مخصوص اصلاح
برس تمیز کاری
آداپتور برق
جعبه نگهداری

این مدل از اپیلاتور اپتیما طوری طراحی شده است که از فاصله نزدیک به کندن موها می پردازد و حتی موهای ریز و یا تازه رشد کرده را از ریشه می کند تا پوستی بدون مو و صاف را ارائه دهد. علاوه بر این موچین های تعبیه شده در این اپیلیدی دارای دو ردیف جداگانه می باشند که هر کدام در جهت های مختلف و به صورت مستقل به چرخش در می آیند. این ویژگی منحصر به فرد این اپیلاتور موجب می شود تمامی موها با حالت های رشد متفاوت به وسیله موچین ها کنده شوند. همچنین اپیلاتور اپتیما به علت حالت موجی که دارد حالتی ماساژ دهنده به پوست می دهد که تا حد زیادی موجب از بین رفتن درد در هنگام اپیلاسیون می شود. از دیگر ویژگی های اپیلیدی اپتیما سَری شیور می باشد. این سری نیز برای قسمت هایی از بدن که به سختی اپیلاسیون می شوند به کار می رود. پس به کمک این شیور می توانید به راحتی موهای زائد این قسمت ها را اصلاح نمائید. این اپیلاتور دارای موتور بسیار قدرتمندیست که با اتصال مستقیم به برق می توانید از آن استفاده کنید. همراه این اپیلاتور یک کیف بسیار زیبا به همراه آداپتور برق، دو سری محافظ تیغه ها، دستکش مخصوص و برس تمیز کننده نیز دریافت خواهید کرد.

hair-remover-pic-12-306x330.png

اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00

مشاهدۀ قیمت و مشخصات اپیلاتور

تکنولوژی اصلاح
اپیلاتور
جنس موچین
سرامیک
تعداد موچین
32 عدد
مقاومت در برابر آب
دارد
قابلیت شستشو
دارد
استفاده به صورت خشک و مرطوب
دارد
سر قابل شستشو
دارد
ماساژور
دارد
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ(بی سیم)
استند شارژ
ندارد
قابلیت تنظیم سرعت
دارد
تعداد سری
1 عدد
وزن دستگاه
140 گرم
سایر توضیحات
– سری ایپلاتور با 32 موچین و 17 دیسک و پوشش ماساژور
– عرض سری اپیلاتور: 30 میلی‌متر
– طراحی خاص موچین‌ها
– نوع باتری: لیتیوم یون
– 1.5 ساعت شارژ = 40 دقیقه استفاده
– دارای دو سرعت مختلف
– دارای چراغ روشن کردن موضع
– طراحی ارگونومیک به شکل S
– قابل استفاده برای پا، بدن و صورت
– ابعاد: 15.5 × 3.5 × 4 سانتی‌متر

منبع شارژ
آداپتور برق
درپوش محافظ
ندارد
برس تمیز کننده
دارد
کیف نگهداری
دارد

اپیلاتور «فیلیپس» (Philips) مدل «BRE610/00» دارای موچین‌های سرامیکی و قابلیت ‌استفاده به صورت خشک و مرطوب است. طراحی اپیلاتورهای شرکت فیلیپس مانند حرف T انگلیسی است که قسمت سر اپیلاتور عریض است و دسته‌ی آن طراحی باریکی دارد که در دست گرفتن و استفاده از دستگاه را آسان‌تر می‌کند. سری اپیلاتور با عرض 30 میلی‌متری که دارد، سرعت کار اصلاح را بالا می‌برد. جنس دیسک و موچین‌های اپیلاتور هر دو از سرامیک بوده و حتی موهای ظریف را نیز به چنگ می‌اندازند. موچین‌های همه‌ی اپیلاتورهای شرکت فیلیپس طراحی ویژه‌ای دارند که به کمک آن همه‌ی موها، حتی موهای خوابیده را از سطح پوست بلند کرده و به سمت سر گیره‌ی موچین هدایت می‌کنند. علاوه بر این سر این موچین‌ها با طراحی گردی که دارد همواره در نزدیک نقطه به پوست حرکت می‌کند تا بتواند موهای کوتاه را هم بگیرد. سرعت حرکت دیسک و موچین‌های اپیلاتور را می‌توان با توجه به جنس مو و حساسیت پوست، روی یکی از دو حالت معمولی و تند قرار داد. این اپیلاتور ضد آب است و برای اینکه بتوان اصلاحی نرم و بدون درد داشت، می‌توان از آن در حمام هم استفاده کرد. برای اینکه در حالت خیس دستگاه از دست لیز نخورد، بدنه‌ی آن از پلاستیکی ضد لغزش ساخته شده است. روی سری اپیلاتور یک پوشش ماساژور قرار می‌گیرد که با داشتن دو رول ماساژ، احساس بهتری را حین کار با دستگاه فراهم می‌آورد. پایین سری دستگاه یک چراغ LED قرار داده شده که با فاصله کمی که با سطح پوست دارد، به‌خوبی موضع را روشن کرده و می‌توان حتی موهای ریز و روشن را دید و اصلاح کرد. برای اصلاح بهتر و سریع‌تر، سر اپیلاتور باید با پوست زاویه‌ی 90 درجه داشته باشد. منبع انرژی اپیلاتور از باتری قابل شارژ لیتیوم یونی آن تأمین می‌شود که با 1.5 ساعت شارژ کردن آن می‌توان به مدت 40 دقیقه از دستگاه استفاده کرد. از آنجایی که از این اپیلاتور در حالت خیس می‌توان استفاده کرد، جهت حفظ ایمنی کاربر، در حالت متصل به شارژر کار نمی‌کند. به طور خلاصه Philips BRE610/00 دارای 32 موچین و 17 دیسک سرامیکی با طراحی ویژه، دو سرعت قابل انتخاب، باتری قابل شارژ، چراغ LED و ماساژور بوده و قابل‌استفاده در حالت خشک و مرطوب است.

نقاط قوت
موچین‌‌ها و دیسک‌های سرامیکی
قابلیت استفاده به صورت خشک و مرطوب
نقاط ضعف
ندارد

اصلاح موهای زائد بدن کاری همیشگی است که برای آن راه‌های مختلفی وجود دارد. استفاده از موم و کرم موبر قدیمی‌ترین روش‌ها هستند. از زمان معرفی اپیلاتورها و شیورها نیز سال‌ها می‌گذرد؛ اما جدیدترین روش استفاده از انواع لیزرها است. هرکدام از این روش‌ها مزایا و معایب خود را دارند و نمی‌توان گفت بهترین روش کدام است. استفاده از شیور راحت‌ترین روش است اما چون موها از ریشه جدا نمی‌شوند، پس از چند روز دوباره ظاهر می‌شوند. موم یک لایه از پوست را همراه با موها بلند می‌کند و کرم موبر هم ممکن است باعث حساسیت‌های پوستی شود. لیزر کردن بدن هزینه‌ی زیادی دارد و دستگاه‌های لیزر خانگی هم قیمت بالایی دارند و همه قادر به تهیه‌ی آن‌ها نیستند. در میان این روش‌ها، اپیلاتورها موها را از ریشه جدا می‌کنند، عوارض جانبی شدیدی ندارند و البته قیمت مناسبی هم دارند و همه‌جا می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. با معرفی اپیلاتورهای ضد آب و شارژی استفاده از این دستگاه‌ها از قبل هم راحت‌تر شده و می‌توان آن‌ها را داخل حمام هم برد. «فیلیپس» (Philips) و «براون» (Braun) و «پاناسونیک» (Panasonic) معروف‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی اپیلاتور هستند. فیلیپس سری جدید اپیلاتورهای خود را تحت عنوان «Satinelle» با طراحی کاملاً متفاوت از قبل معرفی کرد. Philips BRE610 یکی از اپیلاتورهای این سری است که در ادامه با ویژگی‌های آن بیشتر آشنا می‌شوید.

طراحی نسل جدید اپیلاتورهای فیلیپس چیزی متفاوت از اپیلاتورهای شرکت‌های دیگر مانند «براون» (Philips) و «پاناسونیک» (Panasonic) است. وقتی از کنار به BRE610 نگاه می‌کنیم، قوسی شبیه S انگلیسی دارد. این نوع طراحی باعث شده در دست گرفتن و کنترل دستگاه آسان‌تر شود و دسترسی به نقاط مختلف بدن را ممکن کرده است. Philips BRE610 اولین اپیلاتور با طراحی S شکل است. اما وقتی از روبرو به اپیلاتور نگاه می‌کنیم ظاهری شبیه حرف T انگلیسی دارد که دسته‌ی آن باریک است و هرچه به سمت سر دستگاه پیش می‌رود عریض‌تر می‌شود. اپیلاتورهای جدید فیلیپس عرضی برابر 30 میلی‌متر دارند و تا این لحظه عریض‌ترین اپیلاتورهای بازار هستند. این سری عریض کمک می‌کند که با هر بار حرکت اپیلاتور روی پوست، موهای بیشتری کنده شده و سرعت کار بالا برود. باید گفت طراحی Philips BRE610 کاملاً هوشمندانه انجام شده و علاوه بر ظاهر زیبایی که دارد، راحت‌تر در دست جای می‌گیرد. وزن اپیلاتور اصلاً زیاد نیست و طول آن هم چیزی در حدود 15 سانتی‌متر است.

همه‌ی اپیلاتورهای فیلیپس دارای موچین‌هایی با طراحی مخصوص این شرکت هستند. Philips BRE610 دارای 32 موچین سرامیکی است. نکته‌ ‌ی اول در مورد این موچین‌ها طراحی گرد آن‌ها است که باعث می‌شود سر موچین در فاصله‌ی نزدیک‌تری به پوست قرار بگیرد و بتواند ریزترین موها تا اندازه‌ی 0.5 میلی‌متر را نیز به چنگ بیندازد. برای اصلاح بهتر و راحت‌تر باید طول موها کمتر از 3 تا 4 میلی‌متر باشد. این موچین‌ها دارای زائده‌هایی هستند که موهای خوابیده را از سطح پوست بلند کرده و به سمت سر گیره‌ی موچین هدایت می‌کنند. سطح داخلی موچین‌ها دارای ناهمواری‌های میکروسکوپی است تا مو را محکم بگیرند که از بین موچین لیز نخورد.

یک قطعه‌ی اضافی همراه BRE610 عرضه شده که روی سری اپیلاتور قرار می‌گیرد. این قطعه دارای دو رول چرخان است که هنگام حرکت سر اپیلاتور روی پوست، با ماساژ سطح پوست درد را کم می‌کند و احساس بهتری به وجود می‌آورد.

Philips BRE610 به باتری قابل شارژ لیتیوم یونی مجهز شده است. شارژ باتری 1.5 ساعت زمان می‌برد و پس از آن می‌توان 40 دقیقه به شکل بی‌سیم از اپیلاتور استفاده کرد. این باتری دارای قابلیت شارژ سریع ظرف مدت 15 دقیقه است. هنگامی که اپیلاتور خیس است نباید آن را به شارژر وصل کرد. برای شارژ باتری باید آداپتور را مستقیماً به سوکت های انتهای اپیلاتور وصل کرد. هنگام شارژ چراغ سفید به‌سرعت چشمک می‌زند و بعد از 15 دقیقه سرعت چشمک زدن آن کم می‌شود که نشان می‌دهد انرژی لازم برای 10 دقیقه استفاده از اپیلاتور ذخیره شده است. هنگامی که شارژ باتری کامل شد، چراغ ثابت می‌شود و هنگامی که شارژ باتری در حال تمام شدن است به رنگ نارنجی شروع به چشمک زدن می‌کند.

Philips BRE610 در برابر نفوذ آب مقاوم است و می‌توان از آن در حمام یا حتی زیر دوش استفاده‌ی راحت‌تری داشت. البته از اپیلاتور در حالت خشک هم می‌توان استفاده کرد اما بهترین و کم درترین حالت، روی پوست مرطوب و همراه با شامپو بدن است. هنگامی که اپیلاتور خیس است قائدتا باید مقداری لیز شود اما شیارهایی که در دو طرف دسته قرار دارد کنترل آن را راحت‌تر کرده و از سر خوردن آن جلوگیری می‌کنند.

شرکت‌های معتبر برای حفظ ایمنی کاربران قفلی روی دستگاه‌های ضد آب خود می‌گذارند که هنگام اتصال به شارژر روشن نشوند. BRE610 نیز از این قائده مستثنا نیست و تنها به شکل بی‌سیم می‌توان از آن استفاده کرد.

می‌توان سرعت چرخش دیسک‌ها را روی یکی از دو حالت متوسط و زیاد تنظیم کرد. سرعت متوسط بیشتر برای نقاط حساس و نقاطی که موی کمی دارند مانند زانو و ساعد مناسب است. هنگامی که اپیلاتور روشن می‌شود، سرعت به شکل پیش‌فرض روی حالت زیاد است چون به طورکلی سرعت زیاد بیشتر مورداستفاده قرار می‌گیرد. برای انتخاب سرعت متوسط باید مجدداً دکمه‌ی روشن/خاموش فشرده شود. هنگام انتخاب هر کدام از این دو حالت چراغ مخصوص آن‌ها روی دستگاه روشن می‌شود.

روی سری اپیلاتور چراغی قرار دارد که به شکل خودکار با دستگاه روشن می‌شود و با تاباندن نور روی سطح پوست کمک می‌کند حتی موهای ریز و کرک مانند هم دیده شوند. برای خاموش کردن چراغ باید دکمه‌ی روشن/خاموش سه ثانیه نگه داشته شود.

رفع موهای زائد با استفاده از دستگاه‌های اپیلاتور عملی دردناک است، اما پس از چند بار استفاده موها کم‌تر شده و نازک‌تر می‌شوند و به طبع آن درد هم کمتر می‌شود. برای کمتر شدن درد بهتر است پوست با دستی که آزاد است کشیده شود و تا جای ممکن در حمام و زیر آب گرم از اپیلاتور استفاده شود. برای اینکه اپیلاتور بتواند همه‌ی موها را از ریشه جدا کند باید با زاویه‌ی 90 درجه روی پوست قائم گرفته شده و در خلاف جهت رویش موها حرکت داده شود. برای شست‌وشوی اپیلاتور باید آن را روشن کرده و سر آن را پایین گرفت و زیر شیر آب شست. البته می توان سر اپیلاتور را به کمک دکمه‌ای که در پشت آن قرار دارد جدا کرده و شست. داخل جعبه‌ی کالا علاوه بر اپیلاتور یک کیف خورجینی ساده و برس مویی برای تمیز کردن موچین‌ها وجود دارد.

اپیلاتورهای سری Satinelle فیلیپس در سال 2016 جایزه‌ی طراحی iF را دریافت کردند. طراحی Philips BRE610 درعین‌حال که باعث زیبایی آن شده است، بسیار کاربردی است و تنها با در دست گرفتن آن می‌توان مزیت این نوع طراحی را فهمید. اپیلاتورهای جدید فیلیپس در حال حاضر عریض‌ترین سری را بین همه‌ی اپیلاتورهای بازار دارند. موچین‌های این اپیلاتورها دارای طراحی اختصاصی شرکت فیلیپس هستند. داخل حمام و زیر دوش آب گرم بهترین حالت استفاده از یک اپیلاتور است و خوشبختانه Philips BRE610 در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و دارای باتری قابل شارژ است. قابلیت تنظیم سرعت موتور در دو حالت و چراغ روشن کردن سطح پوست از دیگر ویژگی‌های این اپیلاتور هستند. Philips BRE610 تنها یک سری دارد؛ اما اگر به سری‌های دیگری مانند شیور احتیاج دارید می‌توانید از میان مدل‌های دیگر فیلیپس یعنی BRE630 و BRE640 و BRE650 یکی را انتخاب کنید که البته قیمت بالاتری دارند. این مدل‌ها خصوصیات یکسانی دارد و تنها سری‌هایی که همراهشان ارائه شده متفاوت است. در این بازه‌ی قیمتی اپیلاتور پاناسونیک مدل ES-EU10 با خصوصیاتی مشابه و البته موچین‌های کمتر رقیبی برای این مدل است. در آخر باید گفت Philips BRE610 اگرچه سری شیور ندارد و نمی‌توان هنگام اتصال به پریز برق از آن استفاده کرد اما در این بازه‌ی قیمتی می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد.

hair-remover-pic-13-286x330.png

اپیلاتور براون مدل 561-7به همراه پیرایشگر بانوان براون

مشاهدۀ قیمت و مشخصات اپیلاتور

تکنولوژی اصلاح
اپیلاتور
جنس موچین
استیل ضد زنگ
تعداد موچین
40 عدد
مقاومت در برابر آب
دارد
قابلیت شستشو
دارد
استفاده به صورت خشک و مرطوب
دارد
سر قابل شستشو
دارد
ماساژور
دارد
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ(بی سیم)
قابلیت تنظیم سرعت
دارد
تعداد سری
6 عدد
وزن دستگاه
300 گرم
سایر توضیحات
1- شیور
2- شانه‌ی قابل نصب روی شیور
3- موکن مخصوص صورت
4- پوشش مخصوص نقاط محدود
5- پوشش باریک برای ایجاد بیشترین تماس با پوست
6- سری اصلی – سری متحرک برای انطباق بهتر با پوست
– دارای زائده‌های پلاستیکی هدایت‌کننده‌ی مو
– دارای چراغ روشنایی برای دید بهتر
– دارای باتری قابل شارژ: مدت زمان شارژ کامل باتری:1 ساعت
مدت زمان شارژدهی: 40 دقیقه
– ساخت آلمان

منبع شارژ
آداپتور برق
درپوش محافظ
ندارد
برس تمیز کننده
دارد
کیف نگهداری
دارد
سایر اقلام همراه
شیور
شانه‌ی قابل نصب روی شیور
موکن مخصوص صورت
پوشش مخصوص نقاط محدود
پوشش باریک برای ایجاد بیشترین تماس با پوست
سری اصلی
پیرایشگر مخصوص بانوان(خط زن)

hair-remover-pic-14-239x330.png

اپیلاتور پاناسونیک مدل ES-WD74

مشاهدۀ قیمت و مشخصات اپیلاتور

تکنولوژی اصلاح
اپیلاتور
تعداد موچین
48 عدد
مقاومت در برابر آب
دارد
قابلیت شستشو
دارد
استفاده به صورت خشک و مرطوب
دارد
سر قابل شستشو
دارد
ماساژور
ندارد
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ(بی سیم)
استند شارژ
ندارد
قابلیت تنظیم سرعت
ندارد
تعداد سری
2 عدد
سایر توضیحات
– 1 ساعت شارژ = 40 دقیقه استفاده
– دارای چراغ LED
– دارای سری بزرگ مخصوص دست و پا
– دارای پوشش مخصوص نقاط محدود
– دارای سری شیور با شانه
– دارای پوشش محافظ پوست
– دارای طراحی ارگونومیک
– ساخت ژاپن

منبع شارژ
آداپتور برق
درپوش محافظ
دارد
برس تمیز کننده
دارد
کیف نگهداری
دارد

ایپلاتور پاناسونیک مدل ES-WD74 که برای خانم‌های مدرن طراحی شده، دستگاهی با استایل و جمع و جور است که روشی نو برای بهبود زیبایی طبیعی به خانم‌ها عرضه می‌کند. این مدل که دستگاهی شارژی است، طوری طراحی شده که در یک کیف دستی جا شود. در این اپیلاتور از فناوری Dual Disc با 48 موچین استفاده شده که اصلاح موهای بلند و نازک را نیز ممکن کرده است. همچنین این فناوری باعث می‌شود درد استفاده از ایپلاتور تا حد زیادی کاهش یابد. روی آن یک چراغ LED تعبیه شده که اصلاح کردن را ساده‌تر می‌کند. استفاده به صورت خشک و مرطوب هم یکی از دیگر از قابلیت‌های این مدل است. با وجود این قابلیت می‌توانید به صورت خشک، با فوم یا حتی زیر دوش اصلاح کنید. اصلاح کردن زیر دوش سرعت این کار را افزایش می‌دهد. همچنین به دلیل این که در محیط مرطوب منافذ پوست باز می‌شود، اصلاح کردن نیز آسان‌تر و کم‌دردتر خواهد شد. گفتنی است مدل ES-WD74 باتری قدرتمندی هم دارد که تنها با یک ساعت شارژ، تا 40 دقیقه شارژدهی خواهد داشت.

نقاط قوت
تعداد بالای موچین برای داشتن اصلاحی بی نقص
مناسب برای استفاده با کف و ژل
وجود سَری اضافه مخصوص اصلاح نقاط حساس
طراحی ارگونومیک

اپیلاتور پاناسونیک مدل ES-WD74 با قابلیت استفاده به صورت خشک و مرطوب، سری‌های متنوع، 48 موچین و فناوری اصلاح پیشرفته، می‌تواند تمام نیازهای مربوط به اصلاح موهای زائد بدن یک خانم را برطرف کند.

استفاده از روش‌هایی که تنها متخصصان اپیلاسیون قادر به استفاده از آن‌ها بودند، امروزه با اپیلاتورهای پاناسونیک در خانه ممکن شده است. ایپلاتور پاناسونیک مدل ES-WD74 که برای خانم‌های مدرن طراحی شده، دستگاهی با استایل و جمع و جور است که روشی نو برای بهبود زیبایی طبیعی به خانم‌ها عرضه می‌کند. این مدل که دستگاهی شارژی است، طوری طراحی شده که در یک کیف دستی جا شود. استفاده به صورت خشک و مرطوب و سری‌های متنوع باعث شده مدل ES-WD7 برای اصلاح تمام موهای بدن مناسب باشد و نیازهای اصلاح موی بدن خانم‌ها را تقریبا برطرف می‌کند.

اپیلاتور پاناسونیک مدل ES-WD74 طوری طراحی شده که برای اصلاح تمام موهای بدن مناسب است. سری اصلی ایپلاتور عریض است و برای اصلاح موهای نواحی بزرگ بدن مثل پاها و دست‌ها مناسب است. یک سری ایپلاتور کوچک هم در نظر گرفته شده که مخصوص نواحی محدود و صورت است. از آن‌جایی که اپیلاتور برای اصلاح موهای خیلی بلند مناسب نیست، یک سری شیور هم برای این مدل در نظر گرفته شده تا کاربر بتواند ابتدا موهای بلند را کوتاه کرده و سپس از سری اپیلاتور استفاده کند. یک شانه برای شیور و یک پوشش محافظ پوست برای تازه کاران و یک پوشش برای افراد حساس نیز در نظر گرفته شده است.

با وجود قابلیت اصلاح به صورت خشک و مرطوب می‌توان اصلاح بسیار سریع و تمیز داشت. با مدل ES-WD74 می‌توانید خشک اصلاح کنید یا این که برای اصلاح از فوم استفاده کنید. همچنین می‌توانید زیر دوش این کار را انجام دهید تا اصلاحی تمیز، سریع و با درد کمتر داشته باشید. منافذ پوست در محیط‌های مرطوب باز شده و اصلاح کردن موها توسط اپیلاتور ساده‌تر می‌شود. گفتنی است اصلاح با این اپیلاتور پاناسونیک تقریبا بدون درد است. با فناوری Dual Disc که در مدل ES-WD74 به کار رفته، اصلاح موهای بدن سریع و به راحتی انجام می‌شود. با این فناوری نو موهای بدن تا چند هفته رشد نخواهند کرد. این فناوری برای کسانی که پوست حساس دارند هم بسیار مناسب خواهد بود. سری ایپلاتور هم زمان با کندن موها، پوست را پایین‌تر نگه می‌دارد و به این صورت کندن موها ساده‌تر شده و موهای کوتاه قابل دسترسی می‌شوند. از آن‌جایی که دیسک‌های سری با پوست تماس پیدا نمی‌کنند، درد اصلاح کاهش می‌یابد و پوست دچار التهاب نمی‌شود. باتری قدرتمند دستگاه هم یکی دیگر از مزایای آن است. تنها با یک ساعت شارژ کردن دستگاه می‌توانید برای مدت 40 دقیقه از آن استفاده کنید. این نسبت زمان شارژ به شارژدهی بین ایپلاتورها نسبتی قابل قبول است. در نهایت این که روی دستگاه یک لامپ LED تعبیه شده که اصلاح کردن را ساده‌تر می‌کند.

با فناوری Dual Disk مدل ES-WD74 حتی موهای بلند و نازک هم کنده می‌شوند. تعداد موچین‌های این مدل نسبت به مدل‌های قبلی از 36 به 48 و سرعت موتور 40٪ افزایش یافته است. اگر هنگام اصلاح از فوم استفاده کنید، موهایی که روی پوست خوابیده‌اند بلند می‌شوند و اصلاح آن‌ها ساده‌تر می‌شود. در فناوری Dual Disk دو ردیف موچین تعبیه شده که موها را به خوبی می‌گیرند. شکل خمیده‌ی سری باعث می‌شود موها از ریشه کنده شوند و پوست نرم و لطیف شود.

اپیلاتور پاناسونیک مدل ES-WD74 با سری‌های متنوع، قابلیت استفاده به صورت خشک و مرطوب و فناوری اصلاح پیشرفته، یکی از بهترین دستگاه‌های اپیلاتور موجود در بازار محسوب می‌شود. این دستگاه تمام قابلیت‌های مورد نیاز برای داشتن یک اصلاح سریع و بدون درد را دارد. همچنین سری‌های متنوع آن باعث شده‌اند برای اصلاح کل موهای بدن مناسب باشد. با قابیلت استفاده به صورت خشک و مرطوب می‌توان زیر دوش اصلاح کردن و سرعت انجام کار تا حد زیادی افزایش خواهد یافت. از طرف دیگر برای افراد حساس و تازه کاران هم پوشش‌هایی مخصوص در نظر گرفته شده که با قرار دادن آن‌ها روی سری اپیلاتور، استفاده از دستگاه برای آن‌ها هم آسان می‌شود.

hair-remover-pic-15-238x330.png

اپیلاتور براون مدل Silk Epil Xpressive 7381

مشاهدۀ قیمت و مشخصات اپیلاتور

تکنولوژی اصلاح
اپیلاتور
جنس موچین
سرامیک
تعداد موچین
40 عدد
مقاومت در برابر آب
ندارد
قابلیت شستشو
دارد
استفاده به صورت خشک و مرطوب
دارد
سر قابل شستشو
دارد
ماساژور
ندارد
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ(بی سیم)
استند شارژ
ندارد
قابلیت تنظیم سرعت
ندارد
تعداد سری
2 عدد

منبع شارژ
آداپتور برق
درپوش محافظ
ندارد
برس تمیز کننده
دارد
کیف نگهداری
ندارد

hair-remover-pic-16.png

اپیلاتور براون سری 9-579 مدل Silk Epil 9

مشاهدۀ قیمت و مشخصات اپیلاتور

تکنولوژی اصلاح
اپیلاتور
جنس موچین
استیل ضد زنگ
تعداد موچین
40 عدد
مقاومت در برابر آب
دارد
قابلیت شستشو
دارد
استفاده به صورت خشک و مرطوب
دارد
سر قابل شستشو
دارد
ماساژور
دارد
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ(بی سیم)
استند شارژ
دارد
قابلیت تنظیم سرعت
دارد
تعداد سری
6 عدد
سایر توضیحات
– قابلیت تنظیم سرعت در دو وضعیت
– دارای چراغ روشنایی برای دید بهتر
– دارای طراحی ارگونومیک
– دارای سری متحرک برای انطباق بهتر با پوست
– دارای باتری قابل شارژ:
مدت زمان شارژ کامل باتری: 1 ساعت
مدت زمان شارژدهی: 40 دقیقه
– ساخت آلمان
– دارای تکنولوژی Microgrip: قابلیت کندن موهای بسیار کوتاه تا 5 میلی‌متر
– دارای 6 سری مختلف:
1- لایه بردار نرم
2- لایه بردار سخت
3- شیور
4- شانه‌ی قابل نصب روی شیور
5- سری باریک تماس بهتر با پوست
6- سری اصلی

منبع شارژ
آداپتور برق
درپوش محافظ
ندارد
برس تمیز کننده
دارد
کیف نگهداری
ندارد
سایر اقلام همراه
1- لایه بردار نرم
2-سری مخصوص صورت
3- شیور
4- شانه‌ی قابل نصب روی شیور
5- سری باریک تماس بهتر با پوست
6- سری اصلی
7-پایه شارژ

hair-remover-pic-17-252x330.png

اپیلاتور پاناسونیک مدل ES-WD71

مشاهدۀ قیمت و مشخصات اپیلاتور

تکنولوژی اصلاح
اپیلاتور
تعداد موچین
48 عدد
مقاومت در برابر آب
دارد
قابلیت شستشو
دارد
استفاده به صورت خشک و مرطوب
دارد
سر قابل شستشو
دارد
ماساژور
ندارد
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ(بی سیم)
استند شارژ
ندارد
تعداد سری
3 عدد
وزن دستگاه
180 گرم
سایر توضیحات
– ابعاد 3 × 5 × 12.5 سانتی‌متر
– قابلیت 40 دقیقه استفاده پس از 1 ساعت شارژ کامل
– سر بزرگ و عریض دستگاه با دارا بودن 48 موچین
– دارای سری باریک مخصوص نواحی محدود
– دارای سری شیور با شانه
– پوشش مخصوص محافظت از پوست

منبع شارژ
آداپتور برق
درپوش محافظ
ندارد
برس تمیز کننده
دارد
کیف نگهداری
دارد

داشتن یک اپیلاتور که بتواند موهای بدن را با سرعت زیاد از ریشه جدا کند می‌تواند مورد علاقه بسیاری از خانم‌ها قرار گیرد. دستگاه اپیلاتور ES-WD71 که توسط شرکت «پاناسونیک» تولید شده است می‌تواند با یک بار قرار گرفتن آن روی پوست تعداد زیادی از موها را از ریشه جدا کند. این محصول 48 عدد موچین دارد که در مقایسه با مدل‌های مشابه تعداد زیادی است و همین عامل موجب جدا شدن تعداد زیادی از موهای بدن با یکبار قرار دادن آن روی پوست می‌شود. این محصول در برابر آب مقاومت دارد بنابراین به‌راحتی می‌توان از آن زیر دوش استفاده کرد و این عامل موجب کوتاه کردن موهای بدن می‌شود. در صورت استفاده از فوم یا خمیر ریش می‌توان سری‌های ES-WD71 را شست بدون اینکه نگرانی برای رسیدن آسیب به آن‌ها وجود داشته باشد. برای این اپیلاتور تنها باتری قابل شارژ به عنوان منبع تغذیه در نظر گرفته شده است. علاوه بر سری اپیلاتور، سری کوچک برای جدا کردن موهای مربوط به مناطق محدود وجود دارد که نیاز فرد را از خرید دستگاهی جداگانه برای اصلاح این مناطق بر طرف کرده است. از آنجاییکه این مدل قابلیت شارژ شدن را دارد می‌توان از آن پس از 60 دقیقه شارژ کامل به مدت 40 دقیقه استفاده کرد. با استفاده از برس تمیز کننده که برای این اپیلاتور به عنوان اقلام همراه در نظر گرفته شده می‌توان دستگاه را پس از اصلاح به‌راحتی تمیز کرد. ES-WD71 تعداد 48 عدد موچین، قابلیت مقاومت در برابر آب، سری‌های قابل شستشو مدت زمان شارژ 48 دقیقه و مدت زمان استفاده پس از شارژ 60 دقیقه دارد.

نقاط قوت
دارای سه سری

دستگاه اپیلاتور ES-WD71 که توسط شرکت «پاناسونیک» تولید شده است می‌تواند با یک بار قرار گرفتن آن روی پوست تعداد زیادی از موها را از ریشه جدا کند. این محصول 48 عدد موچین دارد که در مقایسه با مدل‌های مشابه تعداد زیادی است و همین عامل موجب جدا شدن تعداد زیادی از موهای بدن با یکبار قرار دادن آن روی پوست می‌شود.

ایپلاتور پاناسونیک مدل ES-WD71 با سری‌های متنوع و قابیلت استفاده به صورت خشک و مرطوب، برای اصلاح تمام موهای بدن طراحی شده و در واقع دستگاهی چند کاره است. سری‌های بزرگ و کوچک که مخصوص نواحی بزرگ مثل پاها و نواحی محدود طراحی شده‌اند، این امکان را برای کاربر فراهم می‌کنند تا با استفاده از این مدل بیشتر نیازهای مربوط به اصلاح موهای زائد بدن را برطرف کند. همچنین قابلیت استفاده به صورت خشک و مرطوب و استفاده زیر دوش، اصلاح کردن موهای بدن را بسیار ساده و لذت‌بخش کرده است. گفتنی است سری اپیلاتور این مدل 48 موچین دارد و موهای بلند، ضخیم، کوتاه و نازک را به خوبی به خود می‌گیرد.

ایپلاتور پاناسونیک مدل ES-WD71 یک دستگاه چند کاره است و سری‌های ایپلاتور، شیور و تریمر دارد. سری اپیلاتور بزرگ مخصوص نواحی مثل پاها و دست‌ها طراحی شده که نواحی بزرگ محسوب می‌شوند و معمولا موی بیشتری دارند. اندازه‌ی بزرگ این سری باعث می‌شود زمان اصلاح این نواحی کوتاه‌تر شده و اصلاح کردن ساده‌تر شود. این سری مجهز به 48 موچین است که انواع مو مثل موهای بلند و ضخیم و موهای کوتاه و نازک را به خوبی به خود می‌گیرند. سری کوچک اپیلاتور مخصوص نواحی حساس و محدود مثل زیر بغل طراحی شده است. کوچک بودن سری باعث می‌شود درد اصلاح کاهش یابد. همچنین اصلاح کردن نواحی باریک و محدود با سری کوچک آسان‌تر است. یک سری شیور با شانه هم در نظر گرفته شده که برای کوتاه کردن موهای بلند کاربرد دارد. گرفتن موهای خیلی بلند برای سری ایپلاتور مشکل است و از همین رو، بهتر است ابتدا با سری شیور کوتاه شوند و سپس برای اصلاح آن‌ها از سری ایپلاتور استفاده شود. در نهایت یک سری هم برای کسانی که تحمل درد را ندارند در نظر گرفته شده است. این سری روی سری اپیلاتور قرار می‌گیرد و با پوشاندن بعضی صفحات آن، درد را کاهش می‌دهد.

می‌توان گفت مهم‌ترین قابلیت مدل ES-WD71 مقاومت در برابر آب، قابل شست‌وشو بودن و استفاده به صورت خشک و مرطوب است. در این حالت می‌توانید زیر دوش اصلاحی کم درد و لذت‌بخش داشته باشید. آب گرم و کف پوست را نرم کرده و باعث می‌شوند منفذهای پوست باز شوند. به این ترتیب وقتی موها از ریشه کنده می‌شوند کاربر درد کمتری احساس خواهد کرد. از طرف دیگر وقتی زیر دوش اصلاح می‌کنیم، دیگر نیازی نیست زمانی صرف شستن دستگاه یا بدن کنیم. به این ترتیب زمانی که صرف اصلاح کردن می‌کنیم کاهش می‌یابد. این قابلیت صبح‌هایی که خیلی عجله داریم و می‌خواهیم موهای بدن را اصلاح کنیم کاربرد زیادی خواهد داشت. همچنین در طراحی این مدل از فناوری Double Disk استفاده شده است. این فناوری باعث شده مدل ES-WD71 در مقایسه با ایپلاتورهای قبلی پاناسونیک، عملکرد بهتری داشته باشد. 48 موچین تعبیه شده در سری اپیلاتور، موهای بلند و ضخیم و کوتاه و نازک را به راحتی از پوست جدا می‌کند. یکی دیگر از مزیت‌های مهم این مدل که باید به آن اشاره کرد، باتری قدرتمند آن است. شارژ کامل این دستگاه تنها 1 ساعت طول می‌کشد و سپس، می‌توان برای مدت 40 دقیقه از آن استفاده کرد.

در پایان می‌توان نتیجه گرفت ایپلاتور پاناسونیک مدل ES-WD71 دستگاهی بسیار کاربردی است که می‌تواند اکثر نیازهای مربوط به اصلاح موهای زائد بدن خانم‌ها را برطرف کند. سری‌های متنوعی که برای این مدل در نظر گرفته شده آزادی عمل زیادی برای کاربر فراهم می‌کند. همچنین قابلیت استفاده به صورت خشک و مرطوب تا حد زیادی اصلاح کردن را ساده کرده است. گفتنی است تولیدات برند پاناسونیک همراه از کیفیت ساخت خوب و بالایی برخوردار بوده‌اند و مدل ES-WD71 هم از این قاعده مستثنی نیست.

hair-remover-pic-18.png

اپیلاتور براون سری 9-961V مدل Silk Epil 9

مشاهدۀ قیمت و مشخصات اپیلاتور

تکنولوژی اصلاح
اپیلاتور
جنس موچین
استیل ضد زنگ
تعداد موچین
40 عدد
مقاومت در برابر آب
دارد
قابلیت شستشو
دارد
استفاده به صورت خشک و مرطوب
دارد
سر قابل شستشو
دارد
ماساژور
دارد
استند شارژ
دارد
قابلیت تنظیم سرعت
دارد
سایر توضیحات
– شیور
– شانه‌ی قابل نصب روی شیور
– موکن مخصوص صورت
– پوشش مخصوص نقاط محدود
– پوشش باریک برای ایجاد بیشترین تماس با پوست
– سری اصلی
– دارای چراغ روشنایی برای دید بهتر
– دارای ماساژر
-دارای تمیز کننده پوست از جوش
– ساخت آلمان

منبع شارژ
آداپتور برق
برس تمیز کننده
دارد
کیف نگهداری
دارد
سایر اقلام همراه
دارای 12 قلم لوازم جانبی

hair-remover-pic-19-200x330.png

اپیلاتور پاناسونیک مدل ES-ED70

مشاهدۀ قیمت و مشخصات اپیلاتور

تکنولوژی اصلاح
اپیلاتور
جنس موچین
استیل ضد زنگ
تعداد موچین
48 عدد
مقاومت در برابر آب
دارد
قابلیت شستشو
دارد
استفاده به صورت خشک و مرطوب
دارد
سر قابل شستشو
دارد
ماساژور
دارد
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ(بی سیم)
استند شارژ
ندارد
قابلیت تنظیم سرعت
دارد
تعداد سری
3 عدد
وزن دستگاه
170 گرم
سایر توضیحات
– دارای سه سری:
1- اپیلاتور اصلی دارای دو غلتک چرخان
2- اپیلاتور باریک برای زیر بغل و نواحی محدود
3- شیور (ترکیب فویلی و تریمر)
– دارای پوشش شناور با زاویه‌ی 60 درجه
– دارای شانه‌‌ی اصلاح برای کوتاه کردن موها
– دارای چراغ برای روشن کردن موضع اصلاح
– مدت زمان شارژ کامل باتری: 1 ساعت
– مدت زمان شارژدهی: 30 دقیقه
– ابعاد: 12 × 5 × 3.5 سانتی‌متر

منبع شارژ
آداپتور برق
درپوش محافظ
ندارد
برس تمیز کننده
دارد
کیف نگهداری
ندارد

موهای زائد بدن همواره برای خانم‌ها مشکل‌ساز بوده است و به همین دلیل راه‌های زیادی برای خلاص شدن از دست آن‌ها ابداع شده است. یکی از این روش‌ها استفاده از دستگاه اپیلاتور است که برای بسیاری از خانم‌ها روشی مناسب محسوب می‌شود. می‌توان گفت اپیلاتور «پاناسونیک» (Panasonic) مدل (ES-ED70) یک اپیلاتور کامل است. این دستگاه 48 موچین دارد که جنس آن‌ها از استیل ضد زنگ است. قابلیت مقاومت در برابر آب این مدل باعث می‌شود که بتوان به صورت خشک و مرطوب از آن استفاده کرد و سری آن را شست. همچنین قابلیت ماساژ آن درد کنده شدن موها را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. منبع تغذیه‌ی این دستگاه باتری قابل شارژ است که ظرف مدت 1 ساعت کاملاً شارژ می‌شود و سپس تا 30 دقیقه می‌توان از آن استفاده کرد. اپیلاتور «پاناسونیک» (Panasonic) مدل (ES-ED70) دارای سه سری است که یکی از آن‌ها مخصوص نواحی باریک و محدود و دیگری سری شیور است. این ایپلیدی همچنین دارای پوشش شناور با زاویه‌ی 60 درجه است که استفاده از آن را بسیار ساده‌تر می‌کند. از طرف دیگر شانه‌های مخصوص اصلاح همراه با دستگاه و چراغ آن کار کوتاه کردن موها را ساده‌تر می‌کند. در پایان می‌توان گفت این مدل اپیلاتور پاناسونیک تمام نیازهای مربوط به از بین بردن موهای زائد بدن را برطرف خواهد کرد.

اپیلاتور «پاناسونیک» (Panasonic) مدل (ES-ED70) یک اپیلاتور کامل است. این دستگاه 48 موچین دارد که جنس آن‌ها از استیل ضد زنگ است. قابلیت مقاومت در برابر آب این مدل باعث می‌شود که بتوان به صورت خشک و مرطوب از آن استفاده کرد و سری آن را شست. همچنین قابلیت ماساژ آن درد کنده شدن موها را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

اپیلاتور پاناسونیک مدل ES-ED70 یک دستگاه با قابلیت استفاده به صورت خشک و مرطوب است که می‌تواند جایگزین مناسبی برای راه حل پر خرج و زحمت ایپلاسیون باشد. این اپیلاتور سری تریمر هم دارد و امکانات کاربردی فراوانی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. 5 سری و شانه‌ی مختلف، دو سرعت اصلاح و تجربه‌ای با درد کم و نتیجه‌ی پادوام‌تر از مزایای مدل ES-ED70 محسوب می‌شوند. همچنین کاربر می‌تواند موهای نواحی محدود را با استفاده از پوشش مخصوص و سری تریمر به خوبی اصلاح کند.

در طراحی مدل ES-ED70 مبانی ارگونومیک رعایت شده تا استفاده از آن برای کاربر ساده و خوشایند باشد. دکمه‌ی روشن و خاموش و تنظیم سرعت موتور روی دستگاه تعبیه شده است. بالای این دکمه یک لامپ طراحی شده تا کاربر موهای بور روی پوست را بهتر ببیند و مویی روی پوست جا نماند. سری دستگاه طوری طراحی شده که تا 60 درجه انعطاف داشده باشد و حرکت کند. به این صورت اصلاح کردن نواحی زاویه‌دار بدن مثل زانوها آسان‌تر می‌شود. محل اتصال سیم شارژر به دستگاه هم زیر آن تعبیه شده است.

با این مدل می‌توانید از فوم اصلاح استفاده کرده و اصلاحی نرم و لطیف و با درد بسیار کم داشته باشید. همچنین می‌توانید زیر دوش از ایپلاتور استفاده کنید. منافذ پوست در محیط مرطوب باز می‌شوند و کندن موها آسان‌تر می‌شود. سری با قابلیت چرخش 60 درجه همیشه روی پوست قرار می‌گیرد و باعث می‌شود اصلاح کاملا تمیز باشد. فناوری این سری به گونه‌ای است که سطح پوست را پایین نگه می‌دارد و موها را از ریشه می‌کند. 48 موچینی که در سری قرار دارد به هیچ وجه در تماس مستقیم با پوست قرار نمی‌گیرند. این یعنی درد، التهاب و آسیبی کمتر برای پوست. از طرف دیگر دو سری اپیلاتور، یک عدد شانه، یک عدد پوشش مخصوص نواحی محدود و سری شیور تقریبا تمام نیازهای مربوط به اصلاح موهای بدن خانم‌ها را برطرف می‌کند. لامپی که برای دستگاه تعبیه شده دیدن موها را ساده‌تر کرده و در نهایت قابل شست‌وشو بودن دستگاه باعث شده تمیز کردن آن در مدت زمان کم و تنها با گرفتن دستگاه زیر شیر آب انجام شود.

سری اصلی دستگاه یک سری اپیلاتور پهن با قابلیت چرخش 60 درجه و عرض زیاد است. این سری برای اصلاح نواحی بزرگ بدن مثل پاها و دست‌ها بسیار مناسب است. یک سری ایپلاتور کوچک‌تر هم برای دستگاه تعبیه شده که می‌تواند برای صورت و نواحی محدود بدن استفاده شود. پوششی هم مخصوص نواحی محدود در نظر گرفته شده که درد اصلاح را کاهش می‌دهد. همچنین سری شیور و شانه‌ی آن برای کوتاه کردن موهای بلند و مرتب کردن موها کاربرد خواهند داشت.

در پایان می‌توان گفت اپیلاتور پاناسونیک مدل ES-ED70 تمام قابلیت‌های کاربردی ممکن برای یک اپیلاتور را دارد و می‌تواند نیازهای مربوط به اصلاح موهای بدن یک خانم را به خوبی برطرف کند. سری انعطاف پذیر و پهن با 48 عدد موچین، قابلیت استفاده به صورت خشک و مرطوب، مدت زمان شارژ کم و شارژدهی مناسب، دو حالت سرعت و قابلیت شست‌وشو مواردی هستند که استفاده از این دستگاه را ساده‌تر کرده و آن‌ها را به یک ایپلاتور کاربردی تبدیل کرده‌اند. اگر تصور می‌کنید ایپلاسیون کردن راه حلی پرخرج و وقت‌گیر برای خلاص شدن از دست موهای زائد است، استفاده از یک اپیلاتور خوب و کارآمد می‌تواند جایگزین مناسبی برای شما باشد.

hair-remover-pic-20-219x330.png

اپیلاتور پاناسونیک مدل ES-ED94

مشاهدۀ قیمت و مشخصات اپیلاتور

تکنولوژی اصلاح
اپیلاتور
جنس موچین
سرامیک
تعداد موچین
48 عدد
مقاومت در برابر آب
دارد
قابلیت شستشو
دارد
استفاده به صورت خشک و مرطوب
دارد
سر قابل شستشو
دارد
ماساژور
ندارد
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ(بی سیم)
استند شارژ
ندارد
قابلیت تنظیم سرعت
دارد
تعداد سری
4 عدد
وزن دستگاه
175 گرم
سایر توضیحات
– دارای 2 شانه برای کوتاه کردن مو قبل از کندن
– قابلیت 30 دقیقه استفاده پس از 1 ساعت شارژ کامل
– ابعاد: 12.5 × 5 × 3.5 سانتی‌متر

منبع شارژ
آداپتور برق
درپوش محافظ
ندارد
برس تمیز کننده
دارد
کیف نگهداری
دارد

داشتن یک دستگاه اپیلاتور با امکانات پیشرفته که بتواند موهای بدن را به‌سرعت کوتاه کند، مورد پسند بسیاری از خانم‌ها است. ES-ED94 ساخته شده توسط شرکت «پاناسونیک» (Panasonic)، به‌راحتی می‌تواند این خواسته رابرآورده کند. برای این محصول چندین سری با امکانات مختلف در نظر گرفته شده است که هر کدام برای کوتاه کردن موهای مناطق مختلف بدن به‌کار می‌رود. سری فویلی-تریمر که برای کوتاه کردن موهای بدن استفاده می‌شود. همچنین از سری‌های اپیلاتور در اندازه‌های مختلف می‌توان برای جدا کردن موهای بدن از ریشه استفاده کرد. سری لایه‌بردار که برای جدا کردن سلول‌های مرده از سطح پوست پا استفاده می‌شود تا پوستی زیبا و صاف ایجاد کند. علاوه بر سری‌های ذکر شده، یک عدد شانه برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که از رسیدن آسیب به پوست بدن جلوگیری می‌کند. سری‌های این دستگاه نیز قابلیت شستشو دارند بدین معنی در صورت کثیف شدن می‌توان آن‌ها را شست. با استفاده از قابلیت استفاده به‌صورت خشک و مرطوب می‌توان از این مدل در تماس با پوست مرطوب و فوم استفاده کرد. قابلیت تنظیم سرعت به سریع‌تر جدا کردن موهای بدن کمک می‌کند؛ ویژگی‌ای که مورد پسند بسیاری از خانم‌ها است. ES-ED94 را تنها با استفاده از باتری قابل شارژ می‌توان روشن کرد. مشکلی که اکثر خانم‌ها در اصلاح کردن موهای بدن‌شان با آن رو به رو هستند، موهای بسیار ریزی است که اصلاح کردن آن‌ها به‌سختی امکان‌پذیر است؛ برای حل این مشکل یک سری بلند کننده در نظر گرفته شده است که روی سری اپیلاتور قرار گرفته و موجب اصلاح دقیق تمام موهای بدن می‌شود. ES-ED94 دارای قابلیت شستشو، سری قابل شستشو، مقاومت در برابر آب، قابلیت استفاده به‌صورت خشک و مرطوب، منبع تغذیه‌ی باتری قابل شارژ، قابلیت تنظیم سرعت و 4 عدد سری است.

hair-remover-pic-21-219x330.png

اپیلاتور جیمی مدل GM-7003

مشاهدۀ قیمت و مشخصات اپیلاتور

تکنولوژی اصلاح
اپیلاتور
جنس موچین
استیل ضد زنگ
تعداد موچین
ندارد عدد
مقاومت در برابر آب
دارد
قابلیت شستشو
دارد
استفاده به صورت خشک و مرطوب
دارد
سر قابل شستشو
دارد
ماساژور
ندارد
منبع تغذیه
برق خانگی(با سیم)
استند شارژ
ندارد
قابلیت تنظیم سرعت
دارد
تعداد سری
4 عدد
وزن دستگاه
400 گرم
سایر توضیحات
– مناسب بانوان
– دارای 4 تیغه اصلاح برای بدن
– مقاوم و با دوام
– بدون اذیت و زدگی محل اصلاح
– مناسب جهت اپیلاسیون

منبع شارژ
کابل برق
درپوش محافظ
دارد
برس تمیز کننده
دارد
سایر اقلام همراه
– فرچه
– کابل برق شهری
– 4 عدد تیغه
– ماشین اصلاح

hair-remover-pic-22-236x330.png

اپیلاتور پاناسونیک ES-WU41

مشاهدۀ قیمت و مشخصات اپیلاتور

تکنولوژی اصلاح
اپیلاتور
تعداد موچین
24 عدد
مقاومت در برابر آب
ندارد
قابلیت شستشو
ندارد
استفاده به صورت خشک و مرطوب
ندارد
سر قابل شستشو
دارد
ماساژور
ندارد
منبع تغذیه
برق خانگی(با سیم)
استند شارژ
ندارد
قابلیت تنظیم سرعت
ندارد
تعداد سری
3 عدد
سایر توضیحات
– 3 در 1 (دارای 2سری اپیلاتور . یک سری اصلاح )
– یک عد شانه برای اصلاح موهای بلند و مناطق محدود
– اصلاحی بدون درد و سریع
– طراحی ارگونومیک و سبک

منبع شارژ
آداپتور برق
درپوش محافظ
دارد
برس تمیز کننده
دارد
کیف نگهداری
دارد

داشتن یک دستگاه اپیلاتور که بتواند موهای نقاط مختلف بدن را از ریشه جدا کند، مورد نیاز اکثر خانم‌ها است. امکانات در نظر گرفته شده برای این محصول به‌گونه‌ای است که دغدغه‌ای برای جداسازی موهای تمام نقاط بدن باقی نمی‌گذارد. اپیلاتور «پاناسونیک» (Panasonic) مدل «ES-WU41»، 3 سری متفاوت دارد که هر کدام از آن‌ها به‌طور جداگانه برای جدا کردن موهای دست، پا و مناطق محدود به کار می‌روند. سری بزرگ اپیلاتور برای جدا کردن موهای دست و پا و سری کوچک برای زیر بغل و نقاط محدود استفاده می‌شود. یک سری اصلاح هم برای اصلاح نرم زیر بغل و نقاط محدود استفاده می‌شود که یک شانه اضافی هم دارد که روی آن نصب می‌شود و برای جلوگیری از رسیدن آسیب به مناطق محدود بدن و کوتاه کردن موهای بلند کاربرد دارد. سری این دستگاه قابل شستشو است که در صورت کثیف شدن می‌توان آن را شست. برای سری بزرگ‌تر این محصول 24 عدد موچین در نظر گرفته شده، که این تعداد در مقایسه با دستگاه‌های دیگر کم‌تر است و با قرار گرفتن آن روی پوست تعداد موهای کم‌تری را از ریشه جدا می‌کند. ES-WU41 را تنها از طریق برق خانگی می‌توان روشن کرد و برخلاف برخی مدل‌ها باتری قابل شارژ ندارد. طراحی ارگونومیک در نظر گرفته شده برای ES-WU41 در دست گرفتن و قرار دادن آن روی پوست را آسان‌تر می‌کند. سری این مدل در مقایسه با مدل‌های دیگر پهن‌تر است بنابراین با هر بار قرار دادن آن روی پوست مساحت بیشتری را پوشش می‌دهد. هرچند که قابلیت‌های این محصول زیاد نیست اما امکانات آن به‌اندازه‌ای است که خریدش را مقرون‌به‌صرفه می‌کند. ES-WU41 دارای 24 عدد موچین، سری قابل شستشو، 3 عدد سری و منبع تغذیه برق خانگی است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر