موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

تزریق ژل لب درد داره؟

تزریق ژل لب درد داره؟

نویسنده : حسین رمضانی | زمان انتشار : 04 اسفند 1399 ساعت 12:02

آیا تزریق ژل لب درد دارد؟

مردان و زنانی که از حجم لب های خود ناراضی هستند، می توانند تزریق ژل لب را به عنوان یک روش جذاب و طبیعی برای حجم بخشیدن به لب ها مد نظر قرار بدهند. این فرآیند به عنوان یک متد غیرتهاجمی و بدون نیاز به جراحی، نتایج بسیار دلچسبی برای شما به همراه خواهد داشت.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

یکی از مسائل نگران کننده برای افراد متقاضی قبل از انجام هر تزریق، میزان دردی است که آن ها در جریان فرآیند باید تحمل کنند. حقیقت آن است که تزریق ژل لب، به هیچ وجه یک فرآیند دردناک به نظر نمی رسد و تحمل درد جزئی ناشی از آن، اصلا کار دشواری نخواهد بود.

تزریق ژل، یک راه عالی برای بهبود ظاهری و به وجود آوردن تعادل کافی در چهره است. با استفاده از ژل های تزریقی، می توان ظاهری به مراتب جوان تر و جذاب تری به دست آورد. استفاده از بهترین ژل های موجود در بازار و انجام این تزریق با تکنیک های درست و اصولی، شما را صاحب لب هایی برجسته و بسیار زیبا خواهد کرد.

در زمان انتخاب فرآیندی مثل تزریق فیلر ها، بسیاری از افراد مسائل مختلفی را برای خود در نظر می گیرند. فاکتور هایی مثل نتایج احتمالی، زمان ریکاوری و میزان درد، برای انجام این انتخاب بسیار مهم به نظر می رسند. اگر تزریق ژل لب در شرایط درست و کنترل شده صورت بگیرد، بهترین نتایج، کم ترین آثار جانبی و کم ترین میزان درد را برای شما به وجود خواهد آورد.

مطالب بیشتر: عوارض تزریق ژل

ژل های تزریقی به لب، چطور کار می کنند؟

با گذشت زمان و بالا رفتن سن، طبیعی به نظر می رسد که لب ها بخشی از حجم خود را از دست بدهند اما بعضی از افراد حتی در سنین جوانی نیز، از شکل ظاهری لب های خود راضی نیستند. تزریق ژل لب به این افراد کمک می کند تا صاحب لب های برجسته ای شوند و در جنبه های مختلفی از زندگی خود، اعتماد به نفس بیشتری به دست بیاورند.

پس از تزریق ژل، افزایش حجم لب ها به صورت تدریجی آغاز خواهد شد. این تغییرات در فاصله چند روز تا چند هفته، به طور کامل نمایان می شوند. میزان ماندگاری فیلر ها متفاوت است اما به طور معمول بین 6 ماه تا یک سال، می توان از مزایای تزریق ژل لب برخوردار شد. پس از آن نیز به کمک یک تزریق دیگر، می توان اثرات فیلر ها روی لب را تجدید کرد.

تزریق ژل لب در زمان کوتاهی صورت می گیرد اما نتایج بسیار مثبتی به دنبال دارد. برای رسیدن به بهترین نتیجه از این فعالیت، توجه به چند نکته ضروری خواهد بود. اول اینکه نوع ژل انتخاب شده برای تزریق، حتما باید برای لب ها مناسب باشد.

دوم اینکه میزان درستی از ژل برای تزریق انتخاب شود. اگر این میزان بیش از حد مورد نیاز باشد، ظاهری ناخوشایند و غیرطبیعی برای لب ها به وجود می آید. مسئله سوم نیز این است که تکنیک مورد نیاز برای انجام تزریق، باید به درستی در نظر گرفته شود. این کار باید حتما زیر نظر پزشک متخصص صورت بگیرد.

تزریق ژل لب معمولا یک فرآیند سریع، ساده و بدون درد است اما باید ریسک های احتمالی این کار را نیز همواره مد نظر قرار بدهید. طبیعی به نظر می رسد که پس از پایان فرآیند، با کمی التهاب و تورم روبرو شوید اما این عوارض جانبی در شرایط عادی و کنترل شده، خیلی زود از بین می روند و ماندگاری چندانی در بدن شما نخواهند داشت.

برای اطلاع از هزینه تزریق ژل خود می توانید با مشاورین کلینیک فوق تخصصی پوست و مو هلیا به صورت کاملا رایگان از طریق شماره 02122810089در ارتباط باشید. و هچنین از طریق پیام رسان واتس اپ به شماره 09120906734 تمامی سوالات خود در رابطه با تزریق ژل و سایر خدمات زیبایی را با ما در میان بگذارید.

اگر همه مسائل به درستی و با در نظر گرفتن همه ریسک ها صورت بگیرند، شما در جریان این فرآیند به هیچ وجه احساس درد نخواهید کرد. معمولا برای افراد متقاضی از بی حسی موضعی استفاده می شود اما برخی از افراد حتی به این بی حسی نیز نیاز ندارند و به راحتی می توانند این تزریق را پشت سر بگذارند.

اگر بیش از حد نگران درد ناشی از تزریق ژل لب هستید، باید بدانید که در این زمینه به هیچ وجه تنها نیستید. خیلی از افراد پیش از انجام تزریق، به تصور روبرو شدن با درد زیاد، مضطرب هستند اما در جریان انجام فعالیت، متوجه می شوند که هیچ دردی انتظار آن ها را نمی کشد. این مسئله البته به آستانه تحمل خود افراد نیز بستگی دارد اما به طور کلی حتی اگر دارای آستانه درد پایینی هستید، باز هم در تزریق فیلر لب با وضعیت نگران کننده ای روبرو نخواهید شد.

چرا تزریق ژل لب، برای بعضی از افراد دردناک است؟

شاید در اطراف خود، فردی را دیده باشید که تجربه دردناکی در تزریق ژل لب پشت سر گذاشته است. افرادی که این فرآیند ها را تجربه کرده اند، گاهی داستان هایی برای گفتن دارند که با شرایط معمول و مرسوم تزریق فیلر لب، همخوانی چندانی ندارد.

حقیقت آن است که تزریق ژل لب، تنها در شرایطی دردناک خواهد بود که استاندارد های لازم برای این کار لحاظ نشود و مورد توجه قرار نگیرد. اگر به یک کلینیک غیرمعتبر و غیرمجاز برای تزریق فیلر مراجعه کنید، این احتمال برای شما وجود دارد که تزریق ژل لب، یک تجربه کاملا دردناک باشد. به همین خاطر باید در انتخاب کلینیک، دقت زیادی به خرج بدهید و این انتخاب را حتما با حساسیت بسیار زیادی پشت سر بگذارید.

همان طور که گفته شد، تزریق ژل لب در شرایط استاندارد و کنترل شده، هیچ دردی را برای شما به وجود نمی آورد. اگر در زمان انجام فرآیند با درد زیادی روبرو شوید، حتما پزشک از تخصص و تبحر کافی برخوردار نبوده و نتوانسته تکنیک درستی را برای انجام تزریق در نظر بگیرد.

متاسفانه در بعضی از کلینیک ها به جای سوزن های کوچک مدرن، از سوزن های بزرگ تر برای انجام تزریق استفاده می شود. چرا که این کلینیک ها از امکانات زیادی برخوردار نیستند. این موضوع نیز می تواند موجب به وجود آمدن درد برای شما در جریان تزریق فیلر لب شود.

موضوع دیگری که موجب احساس درد برای بعضی از افراد در جریان تزریق ژل لب می شود، بی توجهی به توصیه های پزشک است. پزشک به شما توصیه می کند در فاصله چند روز به انجام فرآیند مصرف سیگار، الکل و دارو های رقیق کننده خون را ترک کنید. اگر این توصیه را جدی نگیرید، در جریان تزریق با درد و پیچیدگی های احتمالی روبرو می شوید.

تزریق ژل لب در شرایط کنترل شده

برای روبرو نشدن با احساس درد، باید تزریق ژل لب را در شرایطی استاندارد و مطلوب انجام بدهید. دسترسی به این شرایط، آنقدر ها هم دشوار نیست و تنها به کمی دقت نیاز دارد.

اگر برای انجام این تزریق به یک کلینیک معتبر مراجعه کنید، اگر پیش از انجام فرآیند با افرادی که قبلا در همان کلینیک تزریق انجام داده اند مشورت کنید، اگر توصیه های پزشک را کاملا جدی بگیرید و مراقبت های اصولی قبل از تزریق فیلر را حتما مد نظر قرار بدهید و اگر مطمئن شوید که میزان درستی از ژل برای تزریق به لب شما در نظر گرفته می شود، همه چیز برای شما به بهترین شکل ممکن پیش خواهد رفت.

در تزریق ژل لب باید به این موضوع نیز توجه کنید که انتخاب ژل مناسب، اهمیت بسیار زیادی دارد. چرا که ژل ها انواع متفاوتی دارند و هر کدام از جنس متفاوتی ساخته شده اند. این جنس متفاوت، موجب می شود که کارایی آن ها نیز دقیقا یکسان نباشد.

شما می توانید با مراجعه به ” کلینیک پوست و مو هلیا” و مشورت با متخصصین مجرب این کلینیک پوست و مو از هزینه تزریق ژل خود مطلع شود. جهت مشاوره با شماره 02122810089 تماس بگیرید.

همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت ، از مشاوره آنلاین بهره مند شوید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: heliaclinic.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر