موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

مدل ابرو برای صورت کشیده و پر

مدل ابرو برای صورت کشیده و پر

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 17 دی 1399 ساعت 16:25

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

داشتن مدل ابرو متناسب با فرم صورت یکی از فاکتورهای اصلی زیباییست. حالت و مدل ابرو متناسب با فرم صورت به عنوان یکی از اجزای مهم در چهره شما نقش مهمی در زیبایی و هماهنگی آن دارد. یکی از مهمترین نکاتی که پیش از آرایش ابرو باید درنظر گرفت، مدل ابرو متناسب با فرم صورت است. با این مطلب همراه باشید تا با انواع مدل ابرو برای صورت های کشیده و لاغر، مدل ابرو برای صورت چاق، مدل ابرو برای صورت گرد و چشم ریز، مدل ابرو برای صورت گرد و چشم درشت و... آشنا شوید.

1585040591_suitable-eyebrows-for-your-face-00.jpg

انتخاب مدل ابرو متناسب با فرم صورت

اگر خودتان قصد آرایش ابروهایتان را دارید و قصد مراجعه به سالن های زیبایی را ندارید، بسیار مهم است که بتوانید مدل ابرو متناسب با فرم صورت تان را تشخیص دهید. در ادامه انواع مدل ابرو شیک را برای فرم های مختلف چهره به شما معرفی می‌کنیم:

1. مدل ابرو برای صورت های کشیده و لاغر

یک مدل ابرو برای صورت های کشیده و لاغر وقتی مناسب است که بتواند چهره را متعادل‌تر نشان دهد. به همین دلیل، مدل ابرو برای صورت های کشیده و لاغر مدل صاف، پهن، و بلند است. این صورت ها با ابروهای صاف زیباتر می شوند و ابروهای شکسته و یا هلالی برای آنها مناسب نیستند. مدل ابرو برای صورت های کشیده و لاغر زاویه نداشته و تنها در انتهای خود قوس ملایمی دارد. این مدل ابرو برای صورت های کشیده و لاغر صورت را زیباتر کرده و زوایای آن را متعادل می‌کند.

2. مدل ابرو برای صورت چاق

مدل ابرو متناسب با فرم صورت توپر و مدل ابرو برای صورت چاق ابروی پهن است. هدف مدل ابرو برای صورت چاق کم کردن میزان گردی صورت از طریق کشیده تر کردن آن است. بهتر است مدل ابرو برای صورت چاق به میزان زیادی بالا و پایین برود تا به کشیده تر به نظر آمدن صورت کمک کند. تا حد امکان مدل ابرو برای صورت چاق قوس کمان ابرو ایجاد نمایید. از ابرو های گرد برای مدل ابرو برای صورت چاق پرهیز کنید، زیرا این فرم باعث گردتر شدن صورت می‌شود.

3. مدل ابرو برای صورت گرد و چشم ریز

نکته مهمی که باید در مدل ابرو برای صورت گرد و چشم ریز به آن توجه کنید این است که برای چشم های ریز، هر چه ابرو بلندتر و کشیده تر باشد چشم ها درشت تر به نظر خواهند آمد. بنابراین در مدل مدل ابرو برای صورت گرد و چشم ریز، از قد ابرو کم نکنید. این نکته را در مدل ابرو برای صورت گرد و چشم ریز رعایت کنید و اگر چهره تان گرد است، ابروهای تان را به صورت هلال آرایش نکنید. هنگام انتخاب مدل ابرو برای صورت گرد و چشم ریز، از این گردی صورت تان استفاده، و ابروی هشتی و یا رو به بالا را به عنوان مدل ابرو برای صورت گرد و چشم ریز انتخاب کنید.

4. مدل ابرو برای صورت گرد و چشم درشت

اما مدل ابرو برای صورت گرد و چشم درشت چگونه است؟ در مورد قبلی نکات مدل ابرو متناسب با فرم صورت گرد را گفتیم. اگر چشم هایتان درشت است و نمی خواهید بزرگ تر دیده شوند، ابروی گرد برای مدل ابرو برای صورت گرد و چشم درشت انتخاب مناسبی خواهد بود. این مدل ابرو برای صورت گرد و چشم درشت به خوبی مدل چشم شما را کامل می‌کند و توازن مناسبی از چشم و ابرو را در چهره تان ایجاد می‌کرد.

اگر احساس می کنید این مدل ابرو برای صورت گرد و چشم درشت با چهره شما سازگار نیست، از مدل ابرو برای صورت گرد و چشم درشت با قوس بالا استفاده کنید. هنگامی که قوس ابرو بالا باشد، چشم های درشت حالت طبیعی و جذاب تری خواهند داشت. توجه کنید که در مدل ابرو متناسب با فرم صورت کرد و چشم درشت از ضخامت ابرو کم نکنید. هر چه ابروها ضخیم تر باشند، زیباتر خواهند بود. همچنین، در مدل ابرو متناسب با فرم صورت گرد و چشم های درشت، انتهای ابرو را خیلی نوک تیز نکنید تا چهره تان پرخاشگر به نظر نیاید.

5. مدل ابرو برای صورت کشیده و چشم درشت

اشاره کردیم که مدل ابرو متناسب با فرم صورت کشیده ابروهای صاف و ترجیحا پهن با شکستگی جزئی در انتهای آنهاست. مدل ابرو برای چشمهای درشت به همراه نکات آن را نیز در مورد قبل (مدل ابرو متناسب با فرم صورت گرد و چشم درشت) توضیح دادیم. پس این نکات را در مدل ابرو برای صورت کشیده و چشم درشت رعایت کنید تا یک مدل ابرو برای صورت کشیده و چشم درشت جذاببرای صورت تان داشته باشید.

6. مدل ابرو برای صورت کشیده و پر

مدل ابرو برای صورت کشیده و پر را می توان با توجه به مدل ابرو برای صورت های کشیده و لاغر و مدل ابرو برای صورت چاق و توپر را به خوبی مشخص کرد. هنگام تعیین مدل ابرو متناسب با فرم صورت کشیده و پر توجه داشته باشید که از ابروهای هلالی و شکسته استفاده نکنید تا مدل ابرو برای صورت کشیده و پر بتواند به چهره تان تعادل ببخشد.

مدل ابرو شیک برای تمام صورت‌ها

مدل ابرو متناسب با فرم صورت های مختلف را بررسی کردیم. اما در این قسمت می خواهیم یک مدل ابرو شیک را به شما آموزش دهیم که برای تمام چهره ها یک مدل ابرو متناسب با فرم صورت است! برای این مدل ابرو شیک تنها باید 3 قانون را رعایت کنید:

  1. در این مدل ابرو شیک، سر ابروهای تان باید از پل بینی آغاز شود. با نگاه داشتن یک مداد اطراف استخوان بینی می توانید این نقطه را پیدا کنید.
  2. در مرحله بعد، کمان ابروها باید دو سوم آنچه می‌تواند، باشد. اشتباه بزرگی که این روزها بیشتر افراد می کنند آرایش ابروها به صورت قوس محور به جای مدل ابرو متناسب با فرم صورت است. اگر قوس زیادی به ابروها بدهید، ابروها مانند رنگین کمان خواهند بود و ظاهر جالبی نخواهند داشت.
  3. در آخر برای داشتن یک مدل ابرو شیک و مدل ابرو متناسب با فرم صورت، ابروها را کوتاه نکنید. دم ابرو حداقل باید در یک خط فرضی از بینی تا گوشه چشم ادامه داشته باشد. سپس می توانید آن را تا جایی که پایین تر از خط سر ابرو نیاید، ادامه دهید. همچنین مطمئن شوید که دم ابرو باریک تر است تا صورت تان لیفت شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر