موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

اسامی مدل موی کوتاه زنانه

اسامی مدل موی کوتاه زنانه

نویسنده : حسین رمضانی | زمان انتشار : 22 دی 1399 ساعت 15:48

مدل موی کوتاه زنانه از مواردی است؛ که در زیبایی و تغییر چهره افراد تاثیر دارد. توجه به زیبایی و آراستگی مو یکی از موارد مهم در سلامت آن است. در حال حاضر انواع مدل موی کوتاه زنانه، بر اساس تیپ و چهره هر فردی وجود دارد، و ژورنال های متنوعی در این خصوص در سالن های زیبایی و آرایشی بانوان قابل مشاهده می باشد. برای دسترسی سریع و آسان به بهترین و به روزترین مدل موی کوتاه زنانه می توانید، از صفحات و مجلات آنلاین در حوزه آرایشی و زیبایی مشاوره بگیرید.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

مدل موی کوتاه زنانه به چه چهره هایی می آید؟ حتما بارها این سوال را از خودتان پرسیده اید، در این متن با انواع مدل موی کوتاه زنانه آشنا شده و به موارد مرتبط با آن می پردازیم.

1575955106_women-short-haircut-02.jpg

انواع مدل موی کوتاه زنانه

خیلی از افراد تمایل و علاقه زیادی به کوتاهی مو دارند. اما می ترسند ریسک کرده، و با کوتاهی مو، چهره شان زیبایی قبل را نداشته باشد. در حال حاضر انواع مدل موی کوتاه زنانه برای هر چهره، تیپ و سلیقه ای کاربردی می‌باشد. با انتخاب سالن آرایشی مناسب و همین طور مشاوره این باره درباره مدل موی متناسب با چهره تان، را انتخاب کنید. انواع متفاوتی از مدل موی کوتاه زنانه و دخترانه وجود دارد، که بسته به شکل هندسی صورت قابل استفاده خواهند بود. به طور مثال برای صورت های گرد و صورت های کشیده هر کدام مدل های خاص وجود دارند، که کمک می کنند تا در نهایت ظاهر آراسته تری ایجاد شود.

اسامی مدل موی کوتاه زنانه

مدل موی کوتاه زنانه قطعا مناسب کسانی است، که دیگر از موهای بلند خود خسته شده اند و دوست دارند تا ظاهری متفاوت تر برای خود ایجاد کرده و شکل و ظاهری جدید را به خود هدیه کنند. مدل های مختلفی از کوتاهی مو در حال حاضر وجود دارد؛ که برای هر کدام اسامی خاصی در نظر گرفته شده است. این مدل موها بر اساس جنس مو و اندازه و همین طور سبکی که به چهره می دهند نامگذاری شده اند. برای نمونه به چند مدل در این قسمت پرداخته می شود.

مدل موی کوتاه زنانه 2019

مدل کوتاهی مو 2019، جدیدترین نوع مدل موتاهی مو زنانه در حال حاضر می باشد. مدل های مختلفی تحت عنوان جدید ترین مدل کوتاهی مو 2019 معرفی شده است. در نظر گرفتن سلایق و تمایل افراد در انتخاب این مدل های کوتاهی مو تاثیر دارد. یک مدل کوتاهی مو در سال 2019 در تصویر زیر قابل مشاهده است.

مدل موی کوتاه دخترانه 2018

مدل کوتاهی موی زنانه بر اساس سال های مختلف می تواند، متفاوت باشد. بر اساس مد و زیبایی هر سال مدل موی کوتاه زنانه هم تغییر کرده و متنوع می‌شود. مدل کوتاهی مو 2018 نام گرفته از سال 2018 می‌باشد. این مدل ها بر اساس معیار های مد و زیبایی در نظر گرفته می شود.

مدل موی کوتاه زنانه برای صورت گرد

تقریبا تمامی مدل موی کوتاه زنانه برای افرادی که صورت گرد دارند، مناسب است. برای موهای پر پشت بیشتر مدل هایی که حالت خرد شده داشته باشد و کمی از حجم مو را گرفته، پیشنهاد می شود. این کار از گردی صورت گرفته و آن را جذاب تر می کند.

مدل موی کوتاه زنانه برای صورت های کشیده

مدل موی کوتاه زنانه برای افرادی که صورت کشیده و پیشانی بلندی دارند. بهتر است به صورتی باشد، که کمی از قسمت جلوی مو بر روی پیشانی قرار بگیرد، تا کمی از پیشانی رابپوشاند. برای افرادی که گردن بلندی دارند، بهتر است مدلهای اسپرتی که جلوی مو تا حد زیادی از پشت مو بلند تر است، انتخاب شود. این مدل مو منجر به کوتاه تر نشان دادن گردن می‌شود. در عوض برای افرادی که گردن کوتاهی دارند، بهترین گزینه انتخاب مدل موی خیلی کوتاه زنانه و دخترانه می باشد، این کار به بیشتر نشان دادن گردن و زیبایی بیشتر کمک می‌کند.

مدل موی کوتاه زنانه اسپرت و فانتزی

 این مدل مو کوتاه زنانه بیشتر برای دختران و همین طور افرادی که تمایل به تیپ و مدل های اسپرت دارند، در نظر گرفته شده است. مدل های مختلفی از این مدل موی کوتاه اسپرت وجود دارد، که متناسب با چهره و سلیقه افراد قابل انتخاب است.

مدل موی کوتاه زنانه مخصوص موهای فر

انتخاب مدل مو کوتاه برای موهای فر کار نسبتا دشواری است بنابراین بهتر است، در انتخاب مدل موی کوتاه برای موهای فر حساسیت لازم را به خرج دهید، تا چهره ای جذاب و متفاوت پیدا کنید. و علاوه بر این مو حالت و فرم مناسبی پیدا کند. موهای فر و مجعد به دلیل حالتی که دارند، هر مدل مویی را پوشش نمی دهند. بنابراین باید مدلی انتخاب شود، که علاوه بر حفظ حالت مو ، زیبایی آن نیز بیشتر شود.

مدل موی کوتاه زنانه ساده و شیک

این مدل مو بیشتر برای افرادی پیشنهاد می‌شود، که به دنبال مدل های ساده کوتاهی مو هستند. مدل هایی که در کنار سادگی شیک هستند و جذابیت چهره را بیشتر می‌کنند.

موی کوتاه به چه کسانی می آید؟

برای اینکه بدانید موی کوتاه به شما می آید یا نه و از این کابوس هولناک از دست دادن زیبایی تان بعد از کوتاهی مو خلاص شوید. یک آزمون کوتاهی مو در این قسمت معرفی می شود، که امیدوارم برای شما مفید باشد. روشی به نام روش 2/25 وجود دارد، که در آن مداد را در زیر چانه تان و خط کش از زیر گوش تا چانه تان قرار دهید، فاصله برخورد خط کش و مداد را اندازه گیری کنید. اگر 2/25 اینچ معادل 5/5 سانتی متر بود، موی کوتاه برای شما مناسب است. اگر از این بیشتر بود موی کوتاه به شما نمی آید.

کوتاهی مو؛ از زیبایی تا سلامتی مو

کوتاهی مو برخلاف باور خیلی از افراد در رشد سریع مو تاثیر ندارد، اما در سلامت و شادابی آن بی تاثیر نیست. کوتاهی مو علاوه بر تنوعی که در چهره شما ایجاد می‌کند، زیبایی و سلامتی به موهایتان می بخشد و از ایجاد موخوره و شکنندگی در بافت های زیرین مو جلوگیری می کند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر