موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

نمایندگی فیلیپس در تهرانپارس

نمایندگی فیلیپس در تهرانپارس

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 07 آذر 1400 ساعت 09:40

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

نمایندگی مجاز فیلیپس در تهران : فیلیپس یک شرکت هلندی است که در سال ۱۸۹۱ در آمستردام توسط فیلیپس تاسیس شد و شرکت فیلیپس که فعالیت خود را در حوزه روشنایی آغاز کرده بود، امروزه در حوزه های دیگر مانند لوازم خانگی و وسایل شخصی، لوازم و تجهیزات الکترونیکی، سیستم های پزشکی حضور گسترده ای در سطح بین المللی دارد.

در ایران شرکت ایرانیان سرویس به عنوان مرکز خدمات فیلیپس بوده و در عرضه تعمیرات لوازم خانگی مشغول به خدمات رسانی به مردم عزیز می باشد.

نمایندگی مجاز فیلیپس در تهران – شمال تهران

همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که اگر یکی از لوازم خانگی شما دچار مشکل شد هیچ گاه خودبه خود درست نخواهد شد و استفاده از یک ساید بای ساید یا یخچال فریزر خراب باعث آسیب دیدن دیگر قطعات خواهد شد پس اگر با کارکرد دستگاه خود با مشکل روبه رو شدید در اولین زمان ممکن با نمایندگی فیلیپس شمال تهران تماس گرفته تا این مشکل را حل کنیم.

نمایندگی مجاز فیلیپس در تهران – شرق تهران

نمایندگی فیلیپس شرق تهران : شما با خرید هر یک از محصولات فیلیپس یک کد از نمایندگی فیلیپس برای محصول خود می گیرید که این کد همان لحظه در نمایندگی فیلیپس فعال می شود و در مدت زمان استفاده از دستگاه مورد نظر، اگر به مشکلی برخوردید با تماس تلفنی یا مراجعه به هر یک از نمایندگی های تعمیرات فیلیپس در تهران و کرج برای استفاده از خدمات پس از فروش فیلیپس استفاده کنید. اما اگر شما بنا به دلایلی به نمایندگی فیلیپس دسترسی نداشتیدیا اینکه زمان گارانتی شما تمام شده می توانید با تماس با نمایندگی فیلیپس شرق تهران از سرویس دهی نمایندگی تعمیرات آریستون بهره مند شوید و بهتریم و با کیفیت ترین خدمات را دریافت کنید.

نمایندگی مجاز فیلیپس در تهران – جنوب تهران

نمایندگی فیلیپس جنوب تهران : اگر شما به تازگی یکی از لوازم خانگی فیلیپس را خریداری کرده اید و گارانتی آن همچنان معتبر است می توانید با نمایندگی فیلیپس تماس بگیرید، در غیر این صورت می توانید با تماس با نمایندگی فیلیپس جنوب تهران از خدمات ما در سریعترین زمان با بهترین کیفیت بهره مند گردید.

نمایندگی تعمیرات فیلیپس غرب تهران

نمایندگی فیلیپس غرب تهران : نمایندگی فیلیپس غرب تهران آماده ارائه خدمات تعمیر انواع لوازم خانگی فیلیپس در تهران و حومه و کرج می باشد. ما با سال ها تجربه با تکیه بر تکنسین های آموزش دیده، تخصصی ترین تعمیرات را به شما ارائه خواهیم داد.

آدرس دفتر مرکزی نمایندگی مجاز فیلیپس غرب تهران :

تهران، خیابان آزادی، خیابان حبیب اللهی، بلوار تیموری، جنب مترو دانشگاه شریف

تلفن ها: ۹۵۷الی۰۲۱۶۶۰۸۸۹۵۰

آدرس نمایندگی تعمیرات فیلیپس شعبه غرب تهران :

تهران، خیابان آذربایجان، رودکی شمالی، جنب راهنمایی و رانندگی

تلفن: ۶۶۹۲۴۲۱۵ – ۰۲۱ و ۶۶۱۲۴۵۰۳ – ۰۲۱

آدرس تعمیرگاه مجاز فیلیپس شعبه مرکز تهران :

خیابان امین حضور، خیابان دیالمه

تلفن : ۶۶۰۸۸۹۵۰ – ۰۲۱

آدرس نمایندگی فیلیپس شعبه جنوب غرب تهران :

بزرگراه نواب، خیابان امام خمینی، خیابان خوش

تلفن : ۶۶۸۴۲۵۶۷ – ۰۲۱ و ۶۶۳۸۳۶۰۷ – ۰۲۱

آدرس تعمیرگاه فیلیپس شعبه شمال تهران :

پاسداران، نگارستان

تلفن : ۲۲۵۵۳۴۹۶ – ۰۲۱

آدرس نمایندگی مجاز تعمیرات فیلیپس شرق تهران :

بزرگراه رسالت، فلکه اول تهرانپارس

تلفن : ۰۹۱۹۸۰۰۰۵۸۰

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: irservice.co



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر