موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

مدت اثر مزوتراپی صورت

مدت اثر مزوتراپی صورت

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 17 مهر 1400 ساعت 00:58

00-16.jpg

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

مطمئناً برای همه ما پیش آمده که وقتی با مشکلاتی همچون چین و چروک، جوش، آکنه و حتی لک هایی بر روی پوست صورت خود روبرو می شویم بلافاصله به سراغ پیدا کردن راهی برای درمان می رویم. خوشبختانه دنیای پیشرفته امروزی راهی را به ما نشان داده که کمک می کند با بهترین شرایط نتیجه ای مطلوب را بدست آوریم. مزوتراپی از جمله روش هایی است که در طی چندین سال گذشته به واسطه نتایج بسیار خوب خود توانسته نشان تاییدیه سازمان بهداشت جهانی را از آن خود کرده و افراد را به خواسته شان برساند. اما سوالی که در ذهن اینجاد می شود این است که ماندگاری مزوتراپی چقدر است؟ در ادامه این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم.

مدت ماندگاری مزوتراپی

وقتی افراد روشی را برای رسیدن به زیبایی و برطرف کردن مشکلات خود در نظر میگیرند باید نسبت به تمامی نکات موجود در آن آگاهی لازم را کسب نمایند. مدت ماندگاری مزوتراپی از جمله این مسائل می باشد. در واقع پزشکان بر این عقیده اند با توجه به محلولی که برای رسیدن به نتیجه دلخواه انتخاب می نمائید، همچنین تعداد جلسات درمانی که برای برطرف کردن مشکل مراجعه می نمائید و همچنین میزان آسیبی که به پوست وارد شده تاثیر بسیار زیادی در دریافت نتیجه و همچنین مدت ماندگاری مزوتراپی دارد. اما با اینحال به طور میانگین این محلول ها چیزی حدود ۶ الی ۱۲ ماه ماندگاری دارند.

04-7.jpg

عوامل ماندگاری بهتر مزوتراپی

همانطور که گفته شد محلول ها و کوکتل های مزوتراپی چیزی حدود ۶ الی ۱۲ ماه ماندگاری دارند. اما سوالی که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول می کند این است که عوامل ماندگاری این روش درمانی چیست؟ در وهله اول باید بدانید که مواد و آنزیم های به کار گرفته شده در تمامی محلول های مزوتراپی سازگاری بالایی با بدن داشته و از همین رو مدت زمان طولانی را میتواند بدون بروز هرگونه مشکل به زندگی بپردازد. از جمله عوامل دیگری که در ماندگاری بهتر مزوتراپی تاثیر دارد؛ رعایت مراقبت هایی است که پس از انجام این عمل توسط بیماران باید صورت گیرد. این مراقبت ها به عنوان بخشی از روند درمانی شناخته می شود و رعایت آنها الزامیست. یکی از نکات مهم برای افزایش ماندگاری مزوتراپی دوری از سیگار بعد از آن است. سیگار موجب از بین رقتن آنزیم های موجود در کوکتل ها شده و میزان و زمان اثرگذاری این روش را کاهش می دهد.

03-26.jpg

اثرگذاری مزوتراپی در پوست

طی تحقیقاتی که در این راستا صورت گرفته، محققان بر این باورند که اثرگذاری مزوتراپی در پوست زمانی می تواند بیشتر شود که تزریق آن در اعماق مختلف  از ۱ تا ۴ میلی متر به پوست صورت گیرد. این مسئله باتوجه به میزان آسیب وارد شده میتواند متفاوت باشد. این امکان وجود دارد که پزشک مربوطه سوزن را به داخل پوست شما در یک زاویه قرار دهد یا در هنگام تزریق، دست خود را بسیار سریع ببندد. هر تزریق فقط می تواند یک قطره کوچک از محلول را به پوست شما منتقل کند.

معمولاً برای دریافت نتیجه بهتر پزشکان تعداد جلساتی ۳ الی ۱۵ باره را پیشنهاد می کنند. در ابتدا هر ۷ تا ۱۰ روز تزریق صورت می گیرد. اگر پوست شما فرآیند بهبود را در مدت زمانی نزدیک آغاز کرد ، درمان ها به صورت یک بار در هر دو هفته یا یک بار در ماه انجام می شود.

01-28.jpg

ماندگاری مزوتراپی در پوست خانم ها

هر چند که گفته می شود پس از تزریق محلول مزوتراپی برای درمان مشکلات پوستی هیچ تفاوتی در دریافت نتیجه میان مردان و زنان وجود ندارد. اما باید بدانید که ماندگاری مزوتراپی در پوست خانم ها بسیار کمتر از اقایان می باشد. در واقع خانم ها به دلیل اینکه حالت ارتجاعی پوست آنها در مدت زمانی کوتاهتر از بین می رود مواد و محلول های مزوتراپی نیز زودتر از زمان ممکن در بدن آنها جذب شده و در نتیجه پوست به حالت اولیه برمیگردد. از همین رو توصیه می شود که برای دریافت نتیجه بهتر قبل از اقدام به هرگونه عملی با پزشک مربوطه صحبت کرده و نسبت به تمامی نکات اطلاعات لازم را بدست آورید.

منبع : کلینیک زیبایی روژا

Tags : اثرگذاری کوکتل مزوتراپیماندگاری کوکتل مزو

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر