موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

شربت نوتریشن برای قد کودکان

شربت نوتریشن برای قد کودکان

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 05 آذر 1400 ساعت 21:06

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

روش‌های افزایش قد کودک

یکی از چیزهایی که همه پدر و مادرها در کنار سلامتی و شادابی کودکشون دوست دارن، اینه که فرزندشون قد بلند داشته باشه. اثبات شده که بلند قد بودن، فقط ژنتیکی نیست و خوبه بدونین کودکی که رژیم غذایی مناسب نداشته باشه از رشد قدی و وزنی خودش عقب میمونه. بهترین کار اینه که از کودکی برای بلند شدن قد کودک تلاش کنین و برای این کار باید بدونین که در سن رشد، به اندازه کافی مواد مغذی در رژیم غذایی کودک گنجونده باشین. اگر کودک شما از نظر هورمونی مشکلی نداشته باشه، با مصرف مواد غذایی مناسب و وعده‌های غذای غنی می‌تونین شانس افزایش قدش رو بیشتر کنین.

در رژیم غذایی سالم به ویتامین‌ها، چربی‌ها، پروتئین‌ها و کربوهیدرات در کنار ورزش‌های کششی، بارفیکس، شنا، پرش، خواب خوب (برای آزاد شدن هورمون‌ رشد) و نور خورشید نیاز هست. از غذاهای مناسب برای رشد قدی کودک می‌شه به تخم مرغ چراکه سرشار از کلسیم و ویتامین D هستش، لبنیات به خاطر کلسیم، ویتامین D، A، B و پروتئین و نقش مهمش در رشد و حفظ سلامت استخوان‌ها، مرغ و گوشت چون پروتئین یکی از عوامل مهم افزایش قد و ساخت ماهیچه‌ها و بافت‌هاس، ماهی با داشتن چربی‌های مفید مثل امگا3، پروتئین و ویتامین D و البته اسفناج، میوه و سبزیجات چون منبع ویتامین‌ها هستن و حتما در میوه وسبزیجاتی که کودک مصرف میکنه مقدار مشخصی اسفناج می‌تونه خیلی مفید باشه و باعث افزایش رشد کودکتون بشه.

با توجه به مشغله‌های روزانه والدین و تغییر سبک زندگی، حجم مواد مغذی در وعده‌های غذایی کم شده و بسیاری از پزشکان مصرف مولتی ویتامین‌ها رو برای تامین نیازهای بدن کودک تجویز میکنن. برای بهتر شدن رشد قدی کودکتون شربت نوتریژن مخصوص افزایش قد رو تهیه کنین تا کودکتون از اثرات مثبتش بهره‌مند بشه.

شربت افزایش قد نوتریژن؛ بهترین مولتی ویتامین برای رشد قد کودکان

نوتریژن یه برند اروپاییه که انواع شربت مولتی ویتامین کودکان رو با دقت و بررسی زیاد تولید میکنه. برای اینکه کودکتون از هر نظر سالم و پر انرژی باشه مولتی ویتامین‌های نوتریژن میتونن بهتون کمک کنن.

شربت افزایش قد نوتریژن یک مولتی ویتامین مخصوص افزایش قد کودکان هستش که از مقادیر دقیقی روغن ماهی تشکیل شده؛ برای تهیه روغن ماهی از ماهی‌های غنی و تمیز اقیانوس استفاده شده و میشه گفت روغن ماهی موجود در نوتریژن، از باکیفیت‌ترین‌های دنیاست. سپس این روغن تو شربت نوتریژن با ویتامین‌ها و مواد معدنی لازم غنی شده تا رشد و سلامتی کودکان رو افزایش بده. شربت نوتریژن حاوی اسیدهای چرب EPA و DHA، زینک، L-garanine و ویتامین‌های K، D و کلسیم هستش که عوامل ضروری تغذیه‌ای برای تقویت ساختار استخوان و رشد قد، به حساب میان. خوبه بدونین که DHA و EPA موجود در نوتریژن، جزو اسیدهای چرب امگا3 هستن که بدن انسان توانایی تولید اون‌ها رو نداره و باید از طریق غذاهای مخصوص بدست بیان و علاوه بر استخوان‌ها تاثیر بسیار زیادی روی رشد مغزی و بینایی کودک، هم دارن.

اثر شربت نوتریژن (nutrigen) روی افزایش قد

تشکیل استخوان‌های بدن در کودکی و طی یک مکانیسم پیچیده اتفاق میافته و تشکیل استخوان‌های قوی مستلزم مصرف مواد مغذی ضروریه. شربت افزایش قد نوتریژن از روغن ماهی، DHA، EPA، ویتامین A، کلسیم، ویتامین D3، B2، فسفر و پتاسیم و... تشکیل شده و با این‌ها به رشد استخوان‌ها، دندان‌ها، مفاصل و عملکرد عضلات بدن کمک میکنه. با مصرف مداوم شربت نوتریژن به مرور زمان که استخوان‌ها و بافت‌های مرتبط شکل می‌گیرند، کودکان اسکلتی قوی‌تر و کشیده‌تر پیدا میکنن.

آیا شربت نوتریژن بو و طعم ماهی داره؟؟؟

مزیت دیگه‌ای که شربت افزایش قد نوتریژن داره اینه که با پرتقال طعم‌دار شده و بدون طعم و بوی ماهیه. برخلاف سایر شربت‌های روغن ماهی که کودک از نوشیدن اون‌ها امتناع می‌کنه، به راحتی و بی درد سر نوتریژن رو میل میکنه.

قیمت شربت نوتریژن

نی نی پی تمام سعیشو میکنه مجموعه محصولات مادر و کودکش کامل و بی نقص باشه؛ با همین هدف هر محصولی که مفیده مثل انواع شربت مولتی ویتامین نوتریژن باید تو سایت نی نی پی موجود باشه. مطمئنا قیمت شربت نوتریژن نمیتونه در حد مولتی ویتامین‌های داخلی باشه چون اولا وارداتیه و قیمتش با نرخ ارز متفاوت میشه دوما از یه برند مطرح اروپاییه. با این حال تو نی نی پی قیمت شربت نوتریژن ثابته و با همون قیمت ابتدایی که وارد شده به فروش میرسه؛ یعنی تا خرید بعدی هیچ تغییری تو قیمت نوتریژن داده نمیشه.

خرید اینترنتی شربت افزایش قد نوتریژن

 با تمام مزایا و نکاتی که براتون توضیح داده شد، اگر دوست دارین شربت نوتریژن رو برای کودکتون سفارش بدین، به راحتی از طریق سایت نی نی پی ثبت سفارش کنین. این محصول در اولین فرصت و رایگان، درب منزل به دستتون میرسه.

سایر محصولات نوتریژن مثل شربت مولتی ویتامین نوتریژن مخصوص کودک بد غذا، پودر آهن فرومیکس نوتریژن رو هم میتونین از نی نی پی خریداری کنین.

نکات و مقدار مصرف شربت افزایش قد نوتریژن

اول اینکه قبل از مصرف، شیشه شربت نوتریژن رو به خوبی تکان بدین و بعد از مصرف درب شیشه رو محکم ببندین.

برای مصرف شربت افزایش قد، پیشنهاد نوتریژن اینه که کودکان بزرگتر از 12 ماه: روزانه 10 میلی لیتر مصرف کنن ولی اگر پزشک نظر دیگه‌ای داره طبق اون عمل کنین.

از مصرف بیشتر از مقدار توصیه شده خودداری کنین.

مکمل‌ غذایی نباید جایگزین رژیم غذایی متنوع بشن.

این محصول برای تشخیص، معالجه، درمان یا جلوگیری از بیماری نیست.


منبع: ninipay.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر