موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

مدل موی کوتاه برای صورت گرد و تپل

مدل موی کوتاه برای صورت گرد و تپل

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 04 اسفند 1399 ساعت 19:12

اگر فرم صورتتان گرد است و به دنبال مدل مویی مناسب برای آن هستید از این مقاله با موضوع مدل موی کوتاه برای صورت گرد دیدن کرده و لذت ببرید.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

مدل مو همیشه یکی از نکاتی است که تاثیر بسیاری در زیبایی صورت خانم‌ها دارند. انتخاب مدل مو باید براساس حالت چهره و فرم صورت باشد. خانم‌هایی که فرم صورت گرد دارند باید توجه کنند که مدل مو‌هایی مناسبشان است که گردی صورت را کمتر و صورت را لاغرتر نشان می‌دهد. حالا اگر دارای این فرم صورت هستید و می‌خواهید موهایتان را کوتاه کنید خوب است با انواع مدل‌ موی کوتاه برای صورت گرد آشنا شده و سپس بهترین مدل مناسب خود را انتخاب کنید.

در ادامه ما ۳۰ مدل مخصوص برای صورت های گرد را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم؛ با ما همراه شوید و این مدل‌های زیبا را ببینید.

انواع مدل موی کوتاه برای صورت‌های گرد

ویژگی‌های صورت گرد عبارتند از:

  • پیشانی، گونه‌ها و خط فک در یک راستا قرار دارند و تقریبا هم عرض هستند.
  • هیچ زوایای تیزی روی چهره مشاهده نمی‌شود.
  • طول و عرض صورت تان به یک اندازه است.

در ادامه با ترفند‌های گوناگون زیبایی مو با صورت گرد و بهترین مدل‌های موی کوتاه برای انواع صورت گرد را مشاهده خواهید کرد.

مدل موی کوتاه ساده و زیبا

این مدل‌ها با اینکه ساده هستند، ولی کمک می‌کنند تا توجهات به سمت نیمه بالایی چهره جلب شده و از نشان دادن گردی بیش از حد کاسته می‌شود. این مدل مو‌ها بدون اضافه کردن حجم زیاد، صورت را قاب می‌کند.

مدل موی کوتاه با چتری برای صورت گرد

چتری با کاهش عرض کلی صورت منجر به لاغر‌تر به نظر رسیدن شده و موجب افزایش قد صورت شده و آن را کشیده‌تر نشان می‌دهد. شما می‌توانید با ترکیب کردن چتری کوتاه، زیبایی خود را دو چندان نمایید.

مدل موی کوتاه پیکسی

این مدل مو به گونه‌ای است مرکز توجه را در قسمت پیشانی قرار داده و صورت را باریک‌تر نشان می‌دهد. این مدل مو دارای انواع مختلف و زیبایی است که بیشتر آن‌ها برای این فرم صورت مناسب هستند.

مدل موی کوتاه حالت دار برای صورت گرد

حالت دادن به مو‌ها و ریختن آن در اطراف صورت باعث می‌شود از حجم گونه هایتان کاسته شده و صورت با گردی کمتر به نظر برسد.

مدل موی کوتاه و جدید

هر ساله مدل‌های مختلف و زیادی برای هر مدل مو مد می‌شود. در اینجا بهترین مدل‌های سال ۲۰۲۰ آورده شده است.

کلام آخر

در این بخش با انواع مدل های موی کوتاه برای صورت های گرد آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این مدل‌ها نهایت لذت را برده باشید و بتوانید از بین آن‌ها مدل مویی مناسب و شیک را برای مو‌های خود انتخاب کنید.

در آخر پیشنهاد میکنیم اگر میخواهید با مدل موهای شینیون شده آشنا شوید حتما گزارش روبرو را بخوانید: مدل مو شینیون فرانسوی ؛ آموزش و انواع آن به همراه ۴۰ تصویر

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: biohairy.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر