موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

پالت کانتور و هایلایتر

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 06 اسفند 1399 ساعت 19:04

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

یکی از روش‌های نوین حالت‌دهی به فرم صورت استفاده از کانتور و هایلایت است. امروزه هدف آرایش کردن اصلاح و بهتر شدن پوست است و استفاده از کانتور و هایلایت صورت می‌تواند شمارا به این هدف برساند. یکی از کاربردهای کانتور و هایلایت زاویه سازی صورت و عمق دهی به پوست است. به‌عنوان‌مثال برای این‌که گونه‌هایی زیبا داشته باشیم از رنگ تیره زیرخط گونه استفاده می‌کنیم تا گونه‌های ما بیشتر جلوه کند و درست روی استخوان گونه را از رنگ روشن هایلایت استفاده می‌کنیم تا بیشتر به چشم آید و برجسته شود. به همین سادگی ما باعث تورفتگی و برجسته کردن نقاط مختلف صورت شدیم.  

انواع گریم صورت

گریم صورت بسته به‌صورت هر شخص متفاوت است و هرکدام از صورت‌ها با توجه به شکل خود نیاز به تغییر دارند. به‌طورکلی زیرخط گونه، زیر لب، بالای پیشانی، پایین چانه، اطراف تیغه بینی نیاز به کانتور و به عقب رفتن دارند تا کوچک‌تر به نظر برسند. اما قسمت‌هایی مانند زیر چشم، روی استخوان گونه، بالای لب، وسط و نوک بینی، زیر ابرو را هایلایت می‌کنند تا بیشتر به چشم بیاید و برجسته‌تر باشد.

کیم کارداشیان و دنیای کانتورینگ

کیم کارداشیان به همراه میکاپ آرتیست خود ماریو سبکی جدید از آرایش را به همگان معرفی کردند. ماریو با سایه‌روشن دادن به‌صورت کیم باعث زیبایی دوچندان آرایش او می‌شود. پس‌ازآن کانتورینگ رونق یافت و جز جدانشدنی آرایش‌های حرفه‌ای بشمار می‌رود. کانتور و هایلایت مانند معجزه به کار می‌آید و باعث تغییری چشم گیر می‌شود.

انواع مختلف محصولات کانتور و هایلایت

کانتور و هایلایت به‌صورت کرمی و پودری وجود دارند و بسته به نیاز و سلیقه مورداستفاده قرار می‌گیرند. نوع کرمی این محصول برای گریم‌هایی که نیاز به ماندگاری بالا دارد مناسب است و نوع پودری آن برای افرادی که پوست چرب دارند و خواهان محصولی سبک برای استفاده روزانه هستند کاربرد دارد.

نحوه استفاده از کانتور و هایلایت

همان‌طور که قبلاً ذکر شد قسمت‌هایی که برای هایلایت و کانتور هستند را می‌دانیم پس برای شروع نیاز به ابزاری برای پخش محصولات داریم. کانتور و هایلایت کرمی را می‌توان با اسفنج آرایشی مرطوب و یا با براش آرایشی مناسب پخش کرد. پخش کردن کانتور و هایلایت پودری به‌مراتب آسان‌تر است و سبک روی پوست قرار می‌گیرد پس مقداری از محصول را برداشته و به براش ضربه می‌زنید تا اضافی‌های آن بریزد و از لک شدن پوست جلوگیری شود. سپس آن را به‌خوبی پخش‌کنید و همین روند را برای قسمت‌های دیگر نیز انجام دهید. اگر به دنبال آرایشی حرفه‌ای هستید بهترین کار استفاده درست از کانتور و هایلایت است. استفاده از این محصولات به شما این امکان را می‌دهد تا آرایش شما به‌صورت حرفه‌ای دیده‌ شود.  

سخن آخر...

برای زاویه سازی، ایجاد سایه روشن، اصلاح فرم صورت و بعد دادن به چهره می‌توان از کانتور و هایلایتر استفاده کرد. در فروشگاه اینترنتی مدیاژ محصولات کانتورینگ و هایلات از برندهای مختلفی چون وت اند وایلد، کالر کارامل، اس ال ای، رولوشن، میبلین، نیکس، لورآل و دبورا در اشکال متفاوتی مانند پالت کانتور، استیک کانتور، کانتور پودری، هایلایتر پودری، هایلایتر مایع و پالت هایلایتر موجود است که قدرت انتخاب زیادی به کاربران می‌دهد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: www.modiage.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر