موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

کرم کوچک کننده لب

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 07 فروردین 1401 ساعت 20:52

نازک و کوچک کردن لب

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

هر چند تمایل عمومی به برجسته‌تر و کلفت‌تر بودن لبها است اما گاهی کسانی که لب‌های خیلی بزرگ و برجسته‌ای دارند برای کوچک‌تر کردن لبها و نازک‌تر کردن آنها مراجعه میکنند. بعضی از دختر خانمها در سنین نوجوانی ممکن است از بزرگی لبهایشان دلخور باشند اما بهتر است تا حدود ۲۰ سالگی صبر کنند که تا آن موقع  بدلیل کامل و بالغ شدن اجزای صورت، ‌اندازه نسبی لبهای آنها نیز حالت طبیعی به خود خواهد گرفت.
گاهی اوقات ممکن است فردی از بزرگی لبهایش دلخور باشد اما برجسته بودن لبهایش ناشی از بزرگی خود لب‌ها نباشد بلکه بزرگی فک و یا وضعیت دندانی وی باعث شده باشد که لبها برجسته‌تر و بزرگتر از معمول به نظر بیایند. بدیهی است که در چنین فردی اصلاح  وضعیت فک یا دندانهای بیمار باعث میشود مشکل برجستگی لبهای وی نیز  بر طرف شود.

عمل نازک کردن لب زیر بیحسی موضعی قابل انجام است و برای هر لب حدود ۳۰ دقیقه به طول می‌انجامد. تکنیک عمل بدین نحو است که باریکه‌ای از پوست سرتاسر لب برداشته میشود و محل برش بخیه میشود. مدت ۲ هفته طول میکشد تا زخم التیام یابد. بعد از عمل لبها مقداری متورم میشود که در عرض چند روز برطرف میشود.

هر چند عمل کوچک کردن لبها عمل نسبتا ساده‌ای است ولی مثل هر عمل دیگری احتمال عوارض خاص خودش را داراست که در این مورد میتوان از احتمال غیر قرینگی  و بی‌حسی لب نام برد که غیر قرینگی قابل اصلاح است و بی حسی معمولا در عرض چند هفته برطرف میشود. کرم کوچک کننده بینی ihb
این عمل جزو عملهای زیبایی است و بیمه‌ها هزینه‌ای بابت آن پرداخت نمی‌کنند. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر