موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

مقایسه اپیلاتور فیلیپس و براون

مقایسه اپیلاتور فیلیپس و براون

نویسنده : حسین رمضانی | زمان انتشار : 06 اسفند 1399 ساعت 17:27

اپیلیدی براون بهتره یا فیلیپس؟کدام مارک اپلیدی را بخریم؟ بسیاری از خریداران اپیلیدی با این دو راهی مواجه هستند که کدام مارک را بخرند.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

مارک های مختلفی برای دستگاه اپیلیدی وجود دارد مثل فیلیپس ، براون ، پاناسونیک ، روزیا ، جیمی ، رمینگتون ، مک استایلر ، بابیلیس و غیره. احتمالاً شما در هنگام خرید اپیلاتور گیج شده اید که کدام برند از همه بهتره ؟

در حال حاضر دو مارک اپیلیدی معتبر و معروف براون و فیلیپس می باشد. اما از میان این دو اپیلیدی براون بهتره یا فیلیپس چه تفاوت هایی از لحاظ قیمت ، کیفیت و لوازم جانبی بین این دو وجود دارد؟

دستگاه اپیلیدی براون یا فیلیپس هر دو دارای بررسی های چشمگیر هستند. همچنین امکانات و ابزارهای کارآمدی برای حذف مو دارند. از این رو ممکن است خریدار بار اول تعجب کند که کدام یک را انتخاب کند، زیرا هر دو عالی هستند.

البته ابتدا برند فیلیپس در اواخر دهه 1980 با اولین اپیلاتور خود وارد بازار شد. حدود یک سال بعد برند براون که بعداً به بزرگترین رقیب آن تبدیل شد، خود را به صحنه اپیلاتور در حال رشد رساند. از آن زمان تا به امروز این دو غول رقیب برای کسب مقام اول مبارزه می کنند.

مقایسه اپیلاتور فیلیپس و براون

ابتدا اجازه دهید در مورد شرکت اپیلیدی فیلیپس صحبت کنیم. چرا که اپیلاتورهای خود را قبل از براون تولید کردند. فیلیپس Philips شرکت هلندی، چندملیتی و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم و تجهیزات الکترونیکی است.

دفتر مرکزی آن در شهر آمستردام هلند قرار دارد. این شرکت، در سال ۱۸۹۱ توسط جرارد فیلیپس در شهر آیندهوون تاسیس شد. شرکت فیلیپس در ابتدا فعالیت خود را در حوزه روشنایی شروع کرد، اما امروز در زمینه های دیگر مثل لوازم برقی آرایشی، لوازم خانگی، سیستم‌ های پزشکی، لوازم و تجهیزات الکترونیکی حضور پررنگی در دنیا دارد.

مارک فیلیپس

فیلیپس یک برند معروف و اصیل است که تولیدات آن آمیخته با خلاقیت و نوآوری، کیفیت و خدمات ارزشمند است. کیفیت قطعات محصولات فیلیپس عالی است.

مخصوصا در لوازم شارژی، چون باتری آنها فوق العاده با دوام هستند. همچنین هنگامی که شما محصولات فیلیپس را می خرید البته هیچ فرقی نمی کند که آن را از کجا خریده باشید، می توانید از گارانتی و خدمات بی نظیر آن در هر نقطه از دنیا استفاده کنید.

تمام شعب آن در سرتاسر دنیا موظف هستند بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.

بهترین مدل اپیلیدی فیلیپس

در طی این سال ها فیلیپس اپیلاتورهای با کیفیت زیادی از جمله SatinSoft و SatinPerfect  را تولید و روانه بازار کرده است. اما جدیدترین دستگاه های پرچمدار آن ها مدل های Satinelle 2018 است.

که با بالاترین استاندارد ساخته شده است. از آنجا که فعلاً Satinelle Advanced و Prestige بهترین مدل اپیلیدی فیلیپس و جزء مدل های پیشرو هستند.

مارک براون

شرکت براون در سال ۱۹۲۱ توسط مکس براون و در شهر فرانکفورت، آلمان بنیانگذاری شد. بعد از آن در سال ۱۹۶۷ توسط شرکت ژیلت خریداری شد و در حال حاضر شرکت براون زیرمجموعه شرکت پروکتر اند گمبل است.

دفتر مرکزی شرکت براون، در شهر کرونبرگ ایم تانوس، آلمان قرار دارد. در سال 1951 برند براون Braun در زمینه تولید لوازم برقی آرایشی مردانه و زنانه از جمله دستگاه های اپیلیدی ، ریش تراش ها و … فعالیت می کند.

شرکت آلمانی براون یکی از معروف ترین و باکیفیت ترین برندها در سطح دنیا شناخته شده است.

بهترین مدل اپیلیدی براون

محصولBraun Silk Epil 7  و Epil 9 برترین اپیلاتور های رقیب فیلیپس هستند. شرکت براون محصول جدیدتریSilk Epil9  را به بازار عرضه کرده است که بهترین مدل اپیلیدی براون برای اپیلاسیون است؛ اما Epil7 به هیچ وجه منسوخ نشده است.

اپیلیدی براون بهتره یا فیلیپس

قبل از خرید دستگاه اپیلاتور ابتدا بهتر است بودجه ای که می خواهید هزینه کنید و انتظارات و خواسته های خود را مشخص کنید تا بتوانید از میان اپیلاتور هایی که وجود دارد هر کدام که به نیاز و خواسته های شما نزدیک تر است و توقعات شما را بیشتر برآورده می کند، خریداری کنید.

در جواب این سوال که اپیلیدی مارک فیلیپس بهتره یا بروان ، باید عرض کنم هنگام خرید دستگاه اپیلاتور علاوه بر قیمت به مشخصات و امکانات جانبی دستگاه دقت کنید و آنها را با هم مقایسه کنید.

هر کدام که امکانات بیشتری داشت و ویژگی های آن بهتر و جدیدتر بود و در راستای نیازها و خواسته های شما بود، انتخاب و خریداری کنید.

هر برند همچون فیلیپس یا براون ویژگی ها و لوازم جانبی خاص خودش را دارد. هنگام خرید دستگاه اپیلیدی علاوه بر شکل ظاهری و قیمت ، به نکات زیر نیز دقت کنید.

قابلیت شستشو اپیلیدی

امکان شستشو دستگاه و ضد آب بودن آن در برخی از مدل ‌های اپیلیدی فیلیپس یا براون وجود دارد. این به خود شما بستگی دارد که آیا می خواهید از دستگاه در حمام و زیر دوش آب استفاده بکنید یا خیر.

این آپشن برای افرادی که تحمل درد ندارند یا پوست‌ های خشک و حساس دارند، بسیار مفید است.

اپیلاتور برقی یا شارژی

اپیلاتور‌ها در دو نوع برقی و شارژی در بازار وجود دارند که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. بعضی از دستگاه های اپیلیدی با سیم و برق خانگی کار می کنند و عیب این دستگاه ها این است که سیم برق دست و پاگیر می باشد و نمی توان از آنها در هر جایی استفاده کرد و حتما باید نزدیک به پریز برق باشید ولی در عوض این مدل ها قادرند بی وقفه برایتان کار کنند.

برخی دیگر شارژی هستند که بعد از شارژ شدن می توان به راحتی در هر جایی حتی در مسافرت ها از آن استفاده کنید. اما عیب آن این است که نگران تمام شدن شارژ وسط کارتان هستید.

به همین دلیل اگر قصد خرید اپیلیدی شارژی  را دارید به مدت زمان شارژ شدن دستگاه و مدت استفاده از آن بعد شارژ، دقت کنید. این ویژگی بسیار مهم است. اگر دستگاهی خیلی دیر شارژ شود یا در مدت زمان کوتاهی شارژ آن خالی شود این برای شما آزاردهنده خواهد بود.

اما اپیلیدی براون یا فیلیپس فرقی نمی کند زمانی خوب هستند که با یک ساعت شارژ، ۳۰ تا ۴۰ دقیقه قابل استفاده باشند.

چراغ اپیلیدی

برخی اپیلاتورها دارای لامپ LED هستند که می توانید کوچکترین موها زیر نور ببینید و اصلاح کنید. با این ویژگی هیچ مویی از چشم شما دور نمی ماند.

اندازه سری اپیلاتور

اندازه سری اپیلیدی به تعداد موکن‌ های آن بستگی دارد. هر چه تعداد موکن ‌ها بیشتر باشد اصلاح مو‌های زائد با سرعت بیشتری و راحت تر انجام می شود. در حال حاضر در میان مارک فیلیپس یا بروان مدل‌ هایی در بازار موجود است که دارای ۴۸ موکن بوده و برای خرید مناسب می‌باشند.

تعداد سری اپیلیدی

اپیلیدی براون بهتره یا فیلیپس ؟ این سوال را  می توان این دفعه از بعد دیگری جواب داد. تعداد سری های اپیلیدی باین دو مارک باهم چه تفاوتی دارند؟ تعداد سری ‌ها در مدل های مختلف با هم فرق دارد. فرقی نمی کند که اپیلیدی شما مارک فیلیپس است یا مارک بروان . فارغ از مارک دستگاه بعضی مدل ها یک سری و برخی دیگر دو یا سه سری دارند.

هر چه دستگاه حرفه ای تر و جدیدتر باشد تعداد سری آن نیز بیشتر و حداقل دو تا هست که از سری های اضافی برای رفع مو‌های زائد بخش‌ های حساس‌ تر بدن استفاده می شود.

برای اصلاح موهای نواحی بزرگ مانند دست و پاها سری های بزرگ و عریض تر و برای اصلاح مناطق کوچک و صورت سری های کوچک و باریک تر مناسب است.

سری های پهن کمک می کنند تا در هر بار استفاده، محدوده وسیع تری را موزدایی کنید و سرعت عمل تان بیشتر شود. برخی مدل ها دارای سری شیور هستند و موهای زائد را به صورت سطحی می بُرند.

این نوع سری اپیلیدی برای کسانی که با بیرون کشیدن مو از ریشه دچار حساسیت می شوند یا تحمل درد را ندارند، گزینه عالی است.

البته برخی از اپیلاتورها مخصوص اصلاح صورت، زیر بغل و بیکینی هستند که طراحی شان متفاوت است و در مقایسه با سایر اپیلاتورها ، تیغه و سر باریک تری دارند.

ماساژور آرامش بخش

ویژگی ماساژور هنگامی که با اپیلیدی کار می کنید و موها را از ریشه می کَنید خیلی به کار می آید. چون ماساژور نواحی اصلاح شده را ماساژ دهد و در کاهش درد موثر است.

امکان تنظیم سرعت

امروزه اپیلیدی ‌های پیشرفته ای در بازار وجود دارد که حداقل امکان تنظیم دو سرعت متفاوت را دارند.

کیسه خنک کننده اپیلیدی

در جواب به سوال اپیلیدی براون بهتره یا فیلیپس می توان به کیسه خنک کننده اپیلیدی اشاره کرد.

برخی اپیلیدی ها کیسه خنک کننده برای به حداقل رساندن سوزش پوست پس از اپیلاسیون دارند. ابتدا کیسه را درون فریز می گذارید تا یخ شود. بعد وقتی می خواهید اپیلاسیون انجام دهید روی قسمت مورد نظر کیسه را می گذارید با سرمایی که کیسه روی قسمت مورد نظر ایجاد می کند اپیلاسیون برای تان لذت بخش می شود و درد اپیلاسیون خیلی کمتر می شود.

البته مدل های بروان نسبت به مدل های فیلیپس بیشتر این وسیله جانبی را دارند، اما هستند برخی از مدل های فیلیپس که کیسه خنک کننده دارند.

از دیگر امکانات جانبی دستگاه های اپیلیدی می توان به شانه تمیز کننده ، کلاه تماس با پوست ، کیسه نگهداری و … اشاره کرد.

اپیلیدی براون بهتره یا فیلیپس؟

هر دو اپیلاتور بروان و فیلیپس از نظر کیفیت عالی هستند و روز به روز نوآوری های جدیدی دارند. فقط برای خرید باید به ویژگی ها و امکانات جانبی آنها دقت کنید تا دستگاهی که مطابق خواست و نیازهای تان هست را خریداری کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: bistbarg.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر