موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

پوست سبزه تیره

پوست سبزه تیره

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 04 اسفند 1399 ساعت 14:09

سفید شدن پوست صورت سبزه

در فرهنگ و جوامع مختلفی سفید بودن پوست یکی از معیارهای مهم زیبایی برای خانم‌ها به شمار می‌آید. آیا شما با این نظر هم‌عقیده هستید؟ شاید شما هم خانم‌های زیادی را می‌شناسید که از پوستی سبزه یا تیره رنگ برخوردارند؛ اما از این وضع ناراضی بوده و به دنبال راهی برای سفید شدن پوست صورت سبزه می‌گردند. در این مقاله از رادیومدا ما برای روشن شدن پوست تیره شما راهکاری موثر و مفید و گزینه‌های مناسب خرید محصولات سفیدکننده پیشنهاد می‌کنیم تا به تعاریف خود از زیبایی نزدیک‌تر شوید.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

حتما ببینید:‌ ماسک سفیده تخم مرغ و لیمو 

راه‌کارهای برای سفید شدن پوست

آیا از تغییر رنگ پوست و روشن شدن صورت خود ناامید هستید؟ اگر پاسختان مثبت است، باید تفکر خود را تغییر دهید. زیرا امروزه روشن شدن پوست صورت یکی از تکنیک‌های محبوب دنیای زیبایی است که با کنترل ملانین پوست انجام می‌شود. اگر شما هم از اثرات شیمیایی ناشی از استفاده دراز مدت محصولات روشن‌کننده پوست می‌ترسید، راهی بهتر از راه‌کارهای غیرشیمیایی یا خانگی سفید شدن پوست صورت برای شما وجود نخواهد داشت. ما در ادامه به همه آن‌ها اشاره می‌کنیم.

حتما ببینید:‌ ماسک گوجه فرنگی برای سفیدی پوست 

1-11-1024x683.jpg

روشن شدن پوست تیره

برای سفید شدن پوست چه کارهایی انجام دهیم؟

  • به اندازه کافی بخوابید: اگر از میزان اثرات ویران‌گر بی‌خوابی بر پوست آگاه باشید، هیچ‌وقت دیر نمی‌خوابید. سوفیا لورن را می‌شناسید؟ این بانوی زیبا راز زیبایی دل‌فریب خود را هر شب زود خوابیدن از راس ساعت ۹ شب اعلام کرد. اگر به این زودی نمی‌خوابید، خوب است بدانید که بدن شما به ۷ تا ۹ ساعت خواب نیاز دارد تا در بهترین حالت خود قرار گیرد. اگر خواب کافی داشته باشید، جریان خون در پوست شما افزایش خواهد یافت و چهرهتان بعد از بیداری سالم و شاداب به نظر خواهد رسید. اما اگر به اندازه کافی نخوابید، صبح هنگام با چهره‌ای بی‌روح و خسته به دنیا سلام می‌کنید.
  • به اندازه کافی آب بنوشید: شما باید روزانه حداقل ۸ اونس یا ۲ لیتر آب بنوشید تا پوستی مرطوب و درخشان داشته باشید. نوشیدن آب فراوان سبب دفع سموم بدن و بهبود بافت و ظاهر پوست می‌شود.

حتما ببینید:‌ ماسک سفیده تخم مرغ و ماست

2-15.jpg

روشن شدن پوست تیره

  • ضدآفتاب بزنید: چه زمانی که از خانه خارج می‌شوید و چه زمانی که در خانه هستید، باید از پوستتان در برابر اشعه‌های فرابنفش خورشید محافظت کنید. این اشعه‌ها می‌توانند به راحتی از شیشه عبور کرده و پوستتان را هدف بگیرند. پس استفاده از ضدآفتاب را هیچ‌وقت فراموش نکنید.
  • پوستتان را مرطوب نگه دارید: با کرم مرطوب‌کننده یا روغن، صورت خود را دو بار در روز مرطوب کنید. یک مرطوب‌کننده خوب، صورتتان را از شر خشکی یا پوست‌پوست شدن خلاص می‌کند و همیشه پوست شما را درخشان و شاداب نگه می‌دارد.

حتما ببینید:‌ ماسک سفیده تخم مرغ و عسل برای صورت

3-12-1024x640.jpg

روشن شدن پوست تیره

  • بخار بگیرید: این روش به تمیز شدن عمقی منافذ پوستتان کمک کرده و تمام آلودگی‌های سطح پوست را پاک می‌کند. برای بخار گرفتن باید پوست لیمو را هم در آب بجوشانید. ویتامین C موجود در لیمو رنگ پوست شما را بهبود خواهد داد. این کار را تا چند دقیقه انجام دهید، سپس صورتتان را با حوله نرم و مرطوب خشک کنید.

برای سفید شدن پوست از چه ترکیباتی استفاده کنیم؟

  • عسل و روغن زیتون: برای سفید شدن پوست صورت سبزه خود، روزانه با روغن زیتون و عسل صورتتان را ماساژ دهید. ابتدا دو قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک قاشق چای‌خوری عسل را با هم مخلوط کنید و برای چند دقیقه روی پوستتان ماساژ دهید. اگر پوست چربی دارید، چند قطره آب لیمو هم به ترکیب بالا اضافه کنید. در آخر، صورتتان را با آب ولرم بشوئید.

حتما ببینید: ماسک سفیده تخم مرغ برای روشن شدن پوست 

4-15.jpg

روشن شدن پوست تیره

  • ماسک سفیده تخم‌مرغ: سفیده تخم‌مرغ روی پوست شما معجزه می‌کند. این ماسک منافذ باز صورتتان را کوچک کرده و پوستتان را سفت و روشن می‌کند. برای سفید شدن پوست صورت سبزه خود با این ماسک، باید دو قاشق چای‌خوری آرد ذرت را با سفیده تخم‌مرغ مخلوط کنید. اگر پوستتان مستعد آکنه است، می‌توانید از چند قطره آب لیمو هم کمک بگیرید.
  • تونر: برای سفید شدن پوست صورت سبزه خود می‎توانید تونری طبیعی تهیه کنید. باید به مقدار مساوی سرکه سیب و گلاب را با هم مخلوط کنید. سپس، یک پد پنبه‌ای را در محلول خیسانده و با آن صورت خود را پاک کنید. بعد از گذشت ۲ دقیقه می‌توانید صورتتان را بشوئید. از آنجائی که این تونر ناخالصی و سلول‌های مرده سطح پوست را برمی‌دارد، بعد استفاده از آن روشن شدن پوستان را کاملا احساس خواهید کرد.
  • خیار: خیار حاوی آنتی‌اکسیدان و ویتامین‌های A و C است که برای آب‌رسانی پوست مفید هستند. از ترکیب خیار پوست کنده، یک قاشق غذاخوری آب لیمو با پودر چوب صندل، به مخلوطی گیاهی برای سفید شدن پوست صورت سبزه خود می‌رسید. اجازه دهید که این مخلوط به مدت ۱۵ دقیقه روی پوستتان بماند.

حتما ببینید: ماسک برنج برای سفیدی پوست 

5-16.jpg

روشن شدن پوست تیره

  • آلوئه‌ورا: دو قاشق چای‌خوری ژل آلوئه‌ورا را با نصف قاشق چای‌خوری زردچوبه و یک قاشق غذاخوری عسل با هم در یک کاسه ترکیب کنید و به صورت و گردن خود بزنید. بعد گذشت ۱۵ دقیقه با یک پد پنبه‌ای آغشته به شیر سرد، صورتتان را پاک کنید.
  • پرتقال: برای سفید شدن پوست صورت سبزه باید ۲ قاشق چای‌خوری پودر پوست پرتقال یا لیمو را با ۱ قاشق چای‌خوری جوش‌شیرین، عسل و ۲ قاشق چای‌خوری آبلیمو ترکیب کنید. سپس، خمیر به دست آمده را به صورت خود بزنید.
  • زردچوبه: این ادویه کاربردی به جز این که خاصیت آنتی‌اکسیدان دارد و با ویژگی ضدعفونی‌کنندگی خود به حفظ سلامت پوست کمک می‌کند، از تولید ملانین هم جلوگیری می‌کند. برای سفید شدن پوست سبزه خود باید زردچوبه و ماست را با هم ترکیب کنید تا به شکل خمیر در آید و سپس خمیر مورد نظر را روی صورت خود بزنید.
  • پاپایا: یکی دیگر از میوه‌های که نقش سفیدکننده طبیعی را برای پوست ایفا می‌کند، پاپایا است. با استفاده از این میوه، پوستتان روشن و مرطوب به نظر می‌رسد. یک موز و پاپایا را له و با هم مخلوط کنید. سپس، کمی عسل هم به مخلوط له شده مورد نظر اضافه کنید و دوباره هم بزنید تا مخلوط شکل خمیر مانندی به خود بگیرد. به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه اجازه دهید که این خمیر روی پوست بماند. بعد از گذشت این مقدار زمان، صورتتان را با آب گرم بشوئید.

حتما ببینید:‌ ماسک پوست پرتقال برای سفیدی پوست

6-16.jpg

روشن شدن پوست تیره

  • ماست: اسید لاکتیک موجود در ماست یک ماده سفیدکننده طبیعی محسوب می‌شود. از این‌رو، برای سفید شدن پوست صورت سبزه خود می‌توانید به سراغ تهیه انواع ماسک با ماست بروید. رادیومدا پیشنهاد می‌کند که آرد نخودچی و ماست را با هم ترکیب کنید و اجازه دهید که این مخلوط به مدت ۳۰ دقیقه روی پوست شما بماند تا خشک شود. در این مدت صورت خود را ماساژ دهید و در آخر، با اّب بشوئید. علاوه بر این، ترکیب ماست و آرد، برای خانم‌هایی که می‌خواهند پوست برنزه خود را دوباره سفید کنند هم کاربرد دارد. این افراد باید روزانه ۲ تا ۳ هفته از این دستورالعمل پیروی کنند.

حتما ببینید: ماسک جوانه گندم برای سفید شدن پوست

معتبرترین برندهای محصولات سفیدکننده پوست

اگر به جز راه‌کارهای سفید کردن خانگی، از محصولات کارخانه‌ای برندها هم استقبال می‌کنید، رادیومدا لیستی از بهترین آن‌ها را برای سفید شدن پوست صورت سبزه شما آماده کرده که در ادامه نام آن‌ها را می‌بینید:

کرم Fairness برند Wow

7-12.jpg

برندهای محصولات سفیدکننده پوست

کرم سفیدکننده برند Himalaya Herbals

8-13.jpg

برندهای محصولات سفیدکننده پوست

کرم Pure Radiance Day Cream برند Botanica

9-11-935x1024.jpg

برندهای محصولات سفیدکننده پوست

حتما ببینید: آیا روغن نارگیل پوست را سفید میکند

سرم آب‌رسان و سفیدکننده برند Olay

10-13.jpg

برندهای محصولات سفیدکننده پوست

کرم سفیدکننده برند O3+

11-13.jpg

برندهای محصولات سفیدکننده پوست

کرم سفیدکننده برند L’Oreal Paris

12-11-1024x1024.jpg

برندهای محصولات سفیدکننده پوست

حتما ببینید: ماسک میوه

کرم ژلی ضد لک و پیگمنت برند Bella Vita

13-9-1024x1012.jpg

برندهای محصولات سفیدکننده پوست

کرم روشن‌کننده پوست برند Lakmé

14-9-1024x1024.jpg

برندهای محصولات سفیدکننده پوست

حتما ببینید: ماسک مناسب آکنه

کرم روشن‌کننده پوست برند Garnier

15-5-1024x1024.jpg

برندهای محصولات سفیدکننده پوست

کرم ژلی سفیدکننده پوست برند Lotus Herbals

16-3-1024x1024.jpg

برندهای محصولات سفیدکننده پوست

حتما ببینید: ماسک صورت برای لک

خرید محصولات سفیدکننده با تخفیف از کمدا

برای خرید به‌صرفه و آنلاین محصولات آرایشی و بهداشتی، پلتفرم جذاب و کاربردی کمدا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این پلتفرم دوست‌دار سبک زندگی پایدار، شما را تشویق می‌کند تا هر محصول آرایشی و بهداشتی کاملا نو یا در حد نوی خود را از طریق کمدا با قیمتی منصفانه بفروشید. علاوه بر این، هر زمان که قصد خرید محصولات مورد نیاز خود را با قیمتی پایین‌تر از بازار داشته باشید، می‌توانید از همین آیتم‌های تخفیف‌دار و قیمت مناسب کمدا خرید کنید. به این ترتیب، محصولات باارزش را هم به چرخه مصرف برگردانده‌اید. در ادامه چند نمونه از محصولات سفیدکننده پوست موجود در کمدا را مشاهده می‌کنید:

23-2-518x1024.jpg

خرید محصولات سفیدکننده از کمدا

25-518x1024.jpg

خرید محصولات سفیدکننده از کمدا

18-3-518x1024.jpg

خرید محصولات سفیدکننده از کمدا

حتما ببینید: ماسک مناسب لکه های تیره

19-2-518x1024.jpg

خرید محصولات سفیدکننده از کمدا

26-518x1024.jpg

خرید محصولات سفیدکننده از کمدا

حتما ببینید: روغن روشن کننده پوست

24-1-518x1024.jpg

خرید محصولات سفیدکننده از کمدا

22-2-518x1024.jpg

خرید محصولات سفیدکننده از کمدا

شما از چه ترفندهایی برای سفید شدن پوست صورت سبزه استفاده می‌کنید؟

کدام یک از راه‌کارهای بالا در سفید شدن پوست صورت سبزه شما موثر بوده است؟ آیا خرید محصولات سفیدکننده را به دوستانتان پیشنهاد می‌کنید؟

برای سفید شدن پوست چه کارهایی انجام دهیم؟

خوابیدن به اندازه کافی، نوشیدن آب به اندازه کافی، ضدآفتاب زدن، مرطوب نگه داشتن پوست و بخار گرفتن از روش‌های ساده سالم نگه داشتن پوست و روشن‌کننده آن است.

برای سفید شدن پوست از چه ترکیباتی استفاده کنیم؟

ترکیب عسل و روغن زیتون، ماسک سفیده تخم‌مرغ، تونر، ماسک خیار، ماسک آلوئه‌ورا، ماسک پرتقال، ماسک زردچوبه و ماسک پاپایا بهترین ترکیبات خانگی برای روشن کردن پوست‌های سبزه و تیره است.

کدام برندها بهترین سفیدکننده پوست تیره را تولید می‌کنند؟

برندهای Wow، هیمالیا، Botanica، Olay، O3، لورال، بلا، Lakmé، گارنیر و Lotus Herbals بهترین سفیدکننده‌ها و روشن‌کننده‌های پوست تیره را تولید می‌کنند.

از کجا سفیدکننده پوست سبزه را ارزان‌تر از بازار بخرم؟

زمان که قصد خرید محصولات مورد نیاز خود را با قیمتی پایین‌تر از بازار داشته باشید، می‌توانید از آیتم‌های تخفیف‌دار و با قیمت مناسب از کمدا خرید کنید.

Post Views: 13,308

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: www.komodaa.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر