موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

عوارض کرم روشن کننده دکتر ژیلا

عوارض کرم روشن کننده دکتر ژیلا

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 02 بهمن 1400 ساعت 20:43

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان عوارض کرم روشن کننده دکتر ژیلا را مطالعه خواهید کرد.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

کرم روشن کننده دکتر ژیلا با کم رنگ نمودن اثر لکه ها، باعث ایجاد شفافیت و روشنی در پوستتان می گردد. این کرم حاوی ترکیبات ضد آفتاب نیز می باشد و استفاده از آن در محافظت از پوست در مقابل اثرات منفی نور خورشید، موثر است. 

معرفی کرم روشن کننده دکتر ژیلا مناسب انواع پوست (Derma White)

به نظر شما مهم ترین عامل در تعیین رنگ پوست چه چیزی است؟ آیا شما هم تمایل دارید که پوستی شفاف و روشن داشته باشید؟

در پاسخ به سوال اول بایستی بگوییم که عامل اصلی در تعیین رنگ پوست انسان، ژنتیک است. در حقیقت آن چیزی که رنگ پوست غالب را برای اهالی یک منطقه یا قاره مشخص می کند، فعالیت ملانوسیت ها می باشد. به عنوان مثال در قاره آفریقا تابش نور خورشید بسیار زیاد است و این موضوع باعث افزایش فعالیت ملانوسیت ها و تیره شدن پوست می گردد. البته نور آفتاب در هر منطقه ای اگر بیش از حد به طور مستقیم با پوست برخورد داشته باشد، به دلیل اشعه های فرابنفش موجود در آن موجب صدمات مختلفی می گردد که یکی از مهم ترین آن ها، ایجاد لکه های تیره است. این لکه های آزاردهنده وجهه ی بسیار نامناسبی را برای پوست به وجود می آورند و همین موضوع باعث افزایش حساسیت ها نسبت به آن شده است. 

متاسفانه امروزه برخی از افراد سودجو از تمایل بالای مردم به روشن شدن پوست سو استفاده کرده و اقدام به معرفی روش های شیمیایی نامناسبی می کنند که هیچ اثر مثبتی ندارند، زیرا عامل ژنتیک در آن ها در نظر گرفته نشده است. با این وجود یکی از موثرترین روش ها برای روشن سازی و درخشان نمودن پوست، استفاده از کرم های روشن کننده است.

تنوع زیادی برای کرم روشن کننده در بازار وجود  دارد و شما برای انتخاب بهترین کرم روشن کننده پوست باید به اعتبار برند، کارایی کرم و اثرات آن توجه ویژه ای داشته باشید. کرم روشن کننده پوست دکتر ژیلا یک انتخاب عالی برای درخشان سازی پوست محسوب می شود. این کرم علاوه بر روشن کردن پوست و از بین بردن تأثیرات لکه های سیاه، در محافظت پوست در مقابل نور خورشید نیز بسیار موثر است. 

ترکیبات کرم ضد لک و روشن کننده دکتر ژیلا

از مهم ترین مواد تشکیل دهنده کرم روشن کننده پوست و صورت دکتر ژیلا می توان به کرومابرایت، ازلوگلایستین، شی باتر و عصاره شیرین بیان اشاره کرد که هر کدام اثر خاص مثبت به خود را بر کرم فوق می گذارند.

فواید کرم روشن کننده دکتر ژیلا 

  • اثر مناسب در کم رنگ نمودن لکه های پوستی
  • دارای اثر حفاظتی مناسب بر روی پوست در مقابل آفتاب
  • عدم ایجاد هیچ گونه حساسیت به دلیل برخورداری از کرومابرایت 
  • خاصیت آنتی اکسیدانی مناسب به دلیل برخورداری از عصاره شیرین بیان
  • خاصیت رطوبت رسانی و نرم کنندگی مطلوب به واسطه ی برخورداری از روغن میوه درخت شی ( شی باتر)
  • قابلیت استفاده در زیر مواد آرایشی

قیمت کرم روشن کننده دکتر ژیلا در داروخانه اینترنتی مفید طب بسیار مناسب می باشد و شما می توانید به سادگی این کرم را از مفید طب خریداری کنید و در زمان کوتاهی تحویل بگیرید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر