موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

چه قرصی بخوریم تا چاق شویم

چه قرصی بخوریم تا چاق شویم

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 23 آذر 1400 ساعت 12:18

افرادی که لاغر هستند و کمبود وزن دارند، اغلب این سوال را زیاد می‌پرسند که ” برای چاقی چه قرصی بخوریم ؟” اگر این سوال در ذهن شما نیز وجود دارد، ابتدا و پیش از اقدام برای تهیه قرص از خود بپرسید که تاکنون چه راهکارهای دیگری را به جز قرص برای افزایش وزن امتحان کرده‌اید؟ ما نیز در این مقاله ابتدا راه‌های افزایش وزن را مورد بررسی قرار داده و بعد بهترین قرص چاقی را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

راه های افزایش وزن

اگرچه امروزه لاغری طرفداران بسیاری دارد و به منظور حفظ سلامتی نیز اغلب توصیه می‌شود اما اگر لاغری در نتیجه تغذیه نامناسب باشد و یا منجر به کاهش فاکتورهای سلامتی شود، به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود و باید برای بهبود آن راهکاری پیدا کرد. بهترین اقدام این است که در اسرع وقت به یک متخصص تغذیه مراجعه نمود و از راهنمایی‌های وی برخوردار شد اما بد نیست راه‌های زیر را نیز امتحان کنید:

  • بیشتر غذا بخورید و تعداد وعده‌های غذایی خود را افزایش دهید.
  • غذاهای غنی از مواد مغذی را انتخاب کنید؛ نان‌های سبوس دار، ماکارونی، غلات، محصولات لبنی، آجیل، میوه و سبزیجات پرکالری گزینه‌های مناسبی برای شما هستند.
  • از انواع اسموتی و شیک استفاده کنید. شیر و میوه‌های تازه یا فریز شده در چاق شدن شما می‌توانند موثر باشند. توصیه می‌شود که مقداری بذر کتان نیز روی نوشیدنی خود بریزید.
  • در برخی افراد نوشیدن مایعات قبل از غذا سبب کاهش اشتها می‌شود. اگر شما نیز از این دسته افراد هستید، بهتر است پیش از غذا مایعات ننوشید.
  • میان وعده‌های پرکالری میل کنید. ساندویچ کره بادام زمینی، میوه‌های خشک و آووکادو برای چاقی گزینه‌های مطلوبی هستند.
  • به منظور دریافت کالری بیشتر به غذاهای خود پنیر، تخم مرغ و یا حتی شیر خشک بیفزایید.
  • گاهی شیرینی یا بستنی بخورید اما در مصرف آنها زیاده‌روی نکنید تا سطح قند و چربی خون شما بالا نرود.
  • ورزش‌های قدرتی که به افزایش حجم عضلات نیز کمک می‌کنند می‌توانند در افزایش اشتها و وزن موثر باشند.

 face-obesity-ways.jpg

بهترین قرص چاقی

اگر به دنبال بهترین قرص چاقی هستید و ترجیح می‌دهید که این قرص گیاهی باشد و به راحتی بتوانید آن را از داروخانه تهیه کنید، در ادامه همراه ما باشید:

قرص شیکوریدین دینه

این قرص که از آن به عنوان بهترین قرص چاقی می‌توان یاد کرد، فرآورده‌ای کاملا گیاهی بوده که در آن از عصاره ریشه کاسنی، دانه شنبلیله و اسانس رازیانه استفاده شده است. این قرص در تقویت اشتها موثر عمل کرده و به این وسیله روی افزایش وزن تاثیر می‌گذارد. شیکوریدین با کاهش میزان قند خون، اشتها را افزایش داده و موجب چاقی یکنواخت در تمامی قسمت‌های بدن می‌شود. ۳ بار در روز و هر بار ۱ یا ۲ قرص شیکوریدین را نیم ساعت قبل از غذا میل کنید تا اثرات شگفت انگیز آن را از نزدیک مشاهده نمایید. مصرف این قرص تنها به بزرگسالان پیشنهاد می‌شود و اگر برای افزایش اشتها و وزن کودکان خردسال به دنبال یک محصول مناسب هستید، پیشنهاد می‌شود که از پودر جنرال تونیک دینه استفاده نمایید.

خرید قرص شیکوریدین دینه

 

پودر گین آپ کارن

این محصول قرص نیست اما یکی از بهترین مکمل‌های غذایی افزایش وزن به شمار می‌آید. پودر گین آپ کارن نه تنها به چاق شدن کمک می‌کند بلکه حاوی پروتئین‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی بوده و در بهبود سوء تغذیه موثر است. ۱۲ نوع ویتامین مختلف در این پودر موجود است که تعدادی از آنها (از جمله ویتامین B12) روی اشتها تاثیرگذار هستند و سبب افزایش وزن می‌شوند. پودر گین آپ کارن همچنین حاوی ۲۲% پروتئین از مخلوط پروتئین‌های Whey و شیر است و به عضله‌سازی نیز کمک می‌کند. این پودر مخصوص افراد بزرگسال فرموله شده و برای افزایش وزن کودکان می‌توان از گین آپ کودکان کارن استفاده کرد.

خرید گین آپ بزرگسالان کارن

 gain-up.jpg

کپسول اشتها بوعلی دارو (مشهی)

یکی از عمده‌ترین دلایل کمبود وزن، بی‌اشتهایی است. از منظر طب سنتی غلبه رطوبت در بدن می‌تواند به کم‌اشتهایی و عدم تمایل به خوردن غذا منجر شود. کپسول اشتها بوعلی دارو می‌تواند به رفع این مشکل کمک کند. دارچین، میخک، هل، فلفل سیاه، سنبل الطیب، زنجبیل، نعنا، مصطکی و رازیانه از ترکیبات موجود در این کپسول گیاهی هستند. ۳۰ دقیقه قبل از هر وعده غذایی باید ۱ عدد از این قرص را مصرف کنید تا نتایج آن را روی افزایش اشتهای خود ببینید.

 

شربت های اشتها آور

برخی افراد ترجیح می‌دهند به جای بهترین قرص چاقی از شربت‌های اشتها آور که روی افزایش وزن تاثیر دارند، استفاده کنند زیرا با بلع قرص مشکل داشته و خوردن شربت را آسان‌تر می‌دانند. در ادامه بهترین شربت‌های اشتها آور به شما معرفی می‌شوند که هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان قابل استفاده هستند.

شربت اشتها آور اپتایت کیم کیمیاگر

این شربت به تقویت معده و دستگاه گوارش کمک کرده و اگر یک ساعت قبل از غذا مصرف شود، اشتها را افزایش خواهد داد. افسنطین، عسل طبیعی و به از موثرین ترکیبات موجود در این شربت هستند. مصرف این شربت به هضم بهتر غذا و بهبود زخم معده نیز کمک می‌کند.

خرید شربت اشتها آور اپتایت کیم کیمیاگر

شربت اشتها آور قوی پرافیل خوارزمی

این فرآورده حاوی ترکیبی به نام سیپروهپتادین بوده و سبب افزایش اشتها می‌شود. سیپروهپتادین علاوه بر اینکه بی اشتهایی را درمان می‌کند در بهبود آلرژی و عوارض داروهای ضد افسردگی نیز موثر است.

خرید شربت اشتها آور قوی پرافیل خوارزمی

 

شربت اشتها آور باریج اسانس

این مکمل غذایی نیز کاملا گیاهی بوده و علاوه بر اینکه اشتها را افزایش می‌دهد به تقویت معده نیز کمک کرده و سوء هاضمه و حالت تهوع را از بین می‌برد. انار، نعناع و عسل از ترکیبات موثر موجود در این شربت هستند. ۳ بار در هر روز قبل از وعده‌های غذایی می‌توان از این شربت استفاده کرد.

خرید شربت اشتها آور باریج اسانس

 barij.jpg

کلام پایانی

هنگامی که کالری دریافتی شما بیشتر از مقداری باشد که در طی روز می‌سوزانید، چاقی حاصل خواهد شد. اضافه وزن و چاقی، زمینه ساز بسیاری از بیماری‌های دیگر است و به طور کلی به هیچ کس توصیه نمی‌شود اما افرادی که با لاغری مفرط و عدم اشتها مواجه هستند باید به دنبال راهی برای درمان مشکل خود باشند. در این مقاله چندین مکمل و قرص به عنوان بهترین قرص چاقی به شما عزیزان معرفی شد. این مکمل‌ها اکثرا گیاهی بوده و عوارض داروهای شیمیایی را در پی نخواهند داشت. آیا شما تجربه استفاده از قرص برای چاق شدن را داشته‌اید؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر