موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

آموزش آرایش صورت کشیده

آموزش آرایش صورت کشیده

نویسنده : معین | زمان انتشار : 05 اسفند 1399 ساعت 00:58

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان آموزش آرایش صورت کشیده را مطالعه خواهید کرد.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

یکی از نکات بسیار مهمی که هنگام گریم و آرایش باید به آن دقت کنید، فرم صورت شماست. شما با آرایش می‌تواند فرم صورت خود را متعادل‌تر و ویژگی‌های مثبت چهره خود را برجسته‌تر کنید. آرایش مفهومی کاملاً تجربی و روانی است. شما باید با آرایش سرگرم شوید، احساس راحتی کنید و احساس نکنید که باید از قانون خاصی پیروی کنید. اما با این حال، ترفندهای تخصصی و ویژه‌ای وجود دارد که به شما کمک می‌کند بهتر از آنچه هستید به نظر برسید.

چیزی که ما در این مقاله به شما آموزش می‌دهیم، نحوه آرایش کردن برای صورت‌های کشیده است. پس تا انتهای مقاله با ما باشید.

ویژگی‌های فرم صورت کشیده:

شکل صورت “کشیده” به چه معناست؟ صورت کشیده شبیه صورت بیضی است، اما فقط کمی باریک‌تر و بلندتر است. در این صورت‌ها، فک یا پیشانی چهارگوش را مانند صورت مستطیلی نمی‌بینید. طول صورت‌های کشیده معمولاً 2 برابر بلندتر از عرض آن است. همچنین این صورت‌ها فاقد هرگونه ویژگی برجسته هستند و چانه باریکی دارند. اگر قصد آرایش این نوع چهره‌ها را دارید، هدف شما باید افزایش عرض، برجستگ کردن گونه و در عین حال متعادل نگه داشتن عرض و طول صورت است.

نکات آرایشی مربوط به صورت‌های کشیده:

برای آرایش صورت‌های کشیده باید به کانتورینگ صورت، رژ گونه، فرم ابرو، و حالت چشم خود دقت کنید.

کانتورینگ صورت‌های کشیده:

کانتورینگ با توجه به فرم صورت نکته ایست که باید به آن توجه داشت. با آرایش می‌توانید صورت کشیده را کانتور کنید تا چره شما گردتر به نظر برسد. ابتدا با کرم پودر شروع کنید. یک صورت کاملاً صاف و یکدست برای کانتورینگ ضروری است.

۱- مانند همیشه کرم پودر بزنید.

قبل از کانتورینگ حتما باید از کرم پودر استفاده کنید تا هرگونه تغییر رنگ و عیب و نقص چهره خود را بپوشانید.

۲- یک خط در امتداد خط موهای خود بکشید.

یک خط کانتور باریک در سرتاسر خط موی شما باعث می‌شود پیشانی شما کمی کوچکتر به نظر برسد. با استفاده از یک براش آرایشی باریک، این کار را انجام دهید. خطوط کانتور را می‌توان با استفاده از برنزر یا کرم پودر کمی تیره‌تر از رنگ پوست معمولی ایجاد کرد.

۳- روی استخوان‌های گونه خود را نیز کانتور کنید.

خط کانتور را از گوش شروع کنید و در وسط گونه‌های خود خاتمه دهید. روی هر گونه خطی بکشید که درست زیر استخوان گونه شما قرار بگیرد. این کار با برجسته‌تر کردن استخوان‌های گونه، طول چهره شما را کاهش می‌دهد.

۴- یک خط در چانه خود بکشید.

تقریباً در مرکز چانه خود یک خط عمودی کوچک بکشید. سپس، خط را به سمت گردن خود مخلوط کنید. با این کار چانه شما کمی کوچک‌تر دیده می‌شود.

%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%B4%DB%8C%D8%AF%D9%87-%D9%88-%D9%84%D8%A7%D8%BA%D8%B1.jpg

هایلایت کردن صورت‌های کشیده:

۱- هایلایتر را به صورت مثلث برعکس در زیر چشم خود بکشید.

برای روشن شدن صورت خود، کانسیلر یا هایلایتر را به صورت دو مثلث وارونه زیر چشم خود بکشید. این کار باعث درشت نشان دادن چشم ها و از بین رفتن تیرگی زیر چشم می‌شود.

۲- یک خط به روی استخوان گونه خود اضافه کنید.

یک خط باریک روشن بر روی استخوان گونه، دقیقا روی خط کانتور اضافه کنید. این کار استخوان گونه شما را برجسته نشان می‌دهد.

۳- بینی خود را هایلایت کنید.

هایلایتر را روی پل بینی خود بکشید. این کار باید بینی شما را باریک و کوچک‌تر نشان دهد.

رژ گونه برای صورت‌های کشیده:

رژگونه مناسب پوست تان را به برجسته‌ترین قسمت گونه‌های خود بمالید. با استفاده از براش آرایشی مقدار کمی رژگونه را به هر گونه خود بزنید. سعی کنید براش را فقط به گردترین قسمت‌های گونه خود بمالید. اگر صورت مستطیلی داشته باشید، این روش بهترین روش برای شما است.

از رژگونه‌های براق خودداری کنید، زیرا این رژ گونه‌ها می‌توانند جلوه هایلایتر را کم‌تر کنند.

آرایش چشم مناسب صورت‌های کشیده:

شما می‌توانید با تاکید بر سایر اجزای چهره خود، توجه دیگران را از کشیدگی صورتتان منحرف کنید. چشم نیز مانند گونه، یکی از گزینه‌هایی است که بسیار می‌توانید روی آن مانور بدهید. با آرایش چشم گربه‌ای، سایه چشم‌ پررنگ‌، و مژه‌های بلند چشم‌های خود را درشت‌تر کنید.

بهترین فرم ابرو برای صورت‌های کشیده:

آرایش ابرو در صورت های کشیده باید کمی جسورانه باشد. همانطور که گفتیم، در صورت‌های کشیده طول صورت بیشتر از عرض آن است. بنابراین فرم ابرو مناسب صورت کشیده پهن و بلند است تا صورت شما را عریض‌تر نشان دهد. پهن کردن ابرو همان ترفندی است که برای گونه و چشم نیز از آن استفاده کردیم. از این طریق توجه‌ها را به سمت ابروهای خود جلب می‌کنید. از طرفی بلند و صاف بودن ابرو نیز باعث می‌شود ظاهر کشیده چهره شما کاهش یابد و کوتاه‌تر به نظر برسد.

%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%B4%DB%8C%D8%AF%D9%87.jpg

بایدها و نبایدهای آرایشی برای صورت‌های کشیده:

  • از رژلب‌های پررنگ استفاده نکنید. بهتر است به جای آن از برق لب یا رژلب‌های روشن استفاده کنید تا توجه به سمت پایین صورت شما کم‌تر شود.
  • سایه چشم تیره برای شما مناسب نیست. زیرا رنگ‌های تیره حجم و عمق را کاهش می‌دهند و بنابراین از جلوه چشم شما می‌کاهند. به جای آن سایه چشم روشن بزنید تا چشم شما درشت‌تر و برآمده‌تر دیده شود.
  • خط چشم کلفت و دنباله‌دار بکشید. این نوع آرایش چشم شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد و در نتیجه صورت شما عریض‌تر دیده می‌شود.
  • رژ گونه را به صورت اریب نکشید. این کار صورت شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد. بهتر است رژ گونه را از سمت گوش به سمت استخوان گونه به صورت افقی بکشید تا پهنای صورت شما را بیشتر کند.
  • از کرم پودر و کانسلیرهای خیلی روشن پرهیز کنید. زیرا این رنگ‌ها حالت بی‌روح و کسلی را به چهره شما می‌دهند. سایه متناسب با پوست خود، بهترین گزینه برای شما هستند.

منبع: stylecaster

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: rosesorkh.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر