موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

کوکتل مزوتراپی چیست

کوکتل مزوتراپی چیست

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 25 اسفند 1398 ساعت 15:24

service-botox-768x430.jpg

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

در دنیای پیشرفته امروزی، روش های بسیار زیادی برای رسیدن به زیبایی وجود دارد. که هر کدام از آنها می توانند به گونه ای ظاهری دلخواه برای افراد فراهم آورند. یکی از این روش ها که در طی سال های گذشته توانسته طرفداران زیادی را به سمت خود جذب نماید، کوکتل مزوتراپی می باشد. در واقع این محصول با دریافت نشان تاییدیه سازمان جهانی در کمترین زمان ممکن ثابت کرد که بهترین عملکرد را از خود به نمایش میگذارد. کوکتل مزوتراپی این توانایی را دارد که چین و چروک های صورت را از بین ببرد و پوستی صاف، جوان و زیبا را به افراد هدیه دهد. اگر شما هم جزء افراد علاقمند به پوستی جواب و شاداب هستید توصیه می شود که به سراغ استفاده از آن بروید. در این مقاله در نظر داریم توضیحاتی در این زمینه خدمت شما ارائه دهیم.

005.jpg

کوکتل مزوتراپی چیست؟

به طور کلی باید بدانید که کوکتل مزوتراپی از موادی همچون آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و مواد مغذی تشکیل شده است. این مواد که از طریق سوزن هایی بسیار ریز و متناسب با پوست به ناحیه تزریق می شوند. نتایجی فوری و بدون هیچگونه آسیب را برای افراد به همراه خواهند آورد. البته در طی چندین سال گذشته محققان تلاش کرده اند تا از هیالورونیک اسیدها در حین طراحی و ساخت این محصول استفاده نمایند. به عبارت بهتر این ماده به دلیل طبیعی بودن سازگاری بالایی از خود نشان می دهد و افراد را به خواسته شان میرساند. معمولا افرادی که به دنبال از بین بردن چین و چروک های صورت، برگرداندن شادابی و زیبایی و جوانی پوست، از بین بردن آکنه و جای آکنه و حتی تقویت ریشه موهای خود هستند به سراغ استفاده از این محصول می روند.

007.jpg

تاثیر مزوتراپی بر روی بدن

یکی از مواردی که این روزها میتوان در آن از کوکتل مزوتراپی استفاده کرد و نتیجه ای مطلوب را نیز بدست آورد. رسیدن به اندامی دلخواه و متناسب می باشد. در واقع این محلول پس از تزریق، با هدف ذوب کردن چربی خود را به چربی های بدن رسانده و بدون اینکه کوچک ترین آسیب و یا عوارضی را بر روی پوست از خود به جای بگذارد سلول های چربی را تجزیه کرده و از طریق کبد دفع نماید.

در واقع این کوکتل با تغییراتی که در سیستم گردش خون ناحیه مورد نظر ایجاد می کند، چربی های رسوب کرده از جمله سلولیت ها را تجزیه کرده و با روشی کاملا غیرتهاجمی و بدون پیروی از رژیم غذایی افراد را به خواسته شان میرساند. همچنین پس از مزوتراپی پوست آن نواحی ظاهری سفت تر، زیباتر، شاداب تر و جوانتر به خود میگیرد و افراد از نگاه کردن به پوستشان لذت میبرند.

004.jpg

محلول مزوتراپی مو

مو یکی دیگر از مهمترین عناصر زیبایی شناخته می شود. به همین دلیل است که پس از رویایی با هرگونه مشکل بر روی مو بلافاصله به سراغ پیدا کردن روش های درمانی میرویم. از همین رو باید بدانید کوکتل مزوتراپی از جمله روش هایی است که در طی چندین سال گذشته توانسته نتایج معقولی از خود به جای بگذارد. در واقع در این روش پزشکان تمامی مواد مورد نیاز برای تغذیه اعم از ویتامین ها، پروتئین ها و… را به ناحیه مورد نظر تزریق می کنند تا با افزایش گردش خون فولیکول های مو در آن ناحیه تحریک شده و در نهایت رشد مو را برای افراد پدید آورند. معمولا افرادی که بالای ۳۰ سال سن دارند و از بیماری آلوپسی رنج می برند به سراغ استفاده از این روش درمانی رفته و نتایج بسیار مطلوبی را در مدت زمانی اندک دریافت کرده اند.

006.jpg

کوکتل های مزوتراپی برای صورت

یکی از شایع ترین دلایلی که این روزها افراد به سراغ استفاده از کوکتل مزوتراپی میروند، درمان مشکلاتی است که بر روی پوست صورت ظاهر شده است. این محصول در ابتدا پس از تزریق تلاش می کند تا خود را به لایه های زیرین پوست رسانده و با تحریک کلاژن ها، و افزایش گردش خون در آن ناحیه، پوستی شاداب، زیبا و جوان را برای افراد به همراه آورد. معمولا آن دسته از افرادی که نتایج خوبی دریافت کرده اند بر این عقیده اند که تنها پس از گذشت یک هفته شاهد تغییراتی بر روی پوست خود بوده اند. پزشکان برای برطرف کردن چین و چروک های صورت، آکنه و جای جوش، برگرداندن جوانی و زیبایی به پوست به سراغ استفاده از این محصول میروند. تاکنون نیز هیچگونه عوارض و واکنش های آلرژیکی از این محصول گزارش نشده است. از همین رو میتوان از رسیدن به نتیجه مطلوب اطمینان داشت.

منبع : کلینیک زیبایی روژا

Tags : مزومزوتراپی بدنمزوتراپی صورتمزوتراپی مو

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر