موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

چگونه صورت بیبی فیس داشته باشیم

چگونه صورت بیبی فیس داشته باشیم

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 28 خرداد 1400 ساعت 23:00

چگونه بیبی فیس باشیم

چگونه بیبی فیس باشیم ؟ همه افراد تمایل دارند جوان تر به نظر برسند. روش های بسیاری جهت کاهش سرعت روند پیری پوست وجود دارد. بعضی خانم ها معتقدند هر چه بیشتر آرایش کنند زیباتر به نظر می آیند! اما حقیقت این است که استفاده بیش از حد از مواد آرایشی باعث می شود این مواد در خطوط باریک و چروک های پوست جای بگیرند و چین و چروک پوست بیشتر به چشم آید تا اینکه پنهان شود. با استفاده از روش های زیر می توانید به سادگی با باز کردن کیف لوازم آرایشی خود زمان را به عقب برگردانید.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

از مرطوب کننده ها استفاده کنید.

قبل از آرایش صورت، از مرطوب کننده استفاده کنید. بگذارید که کرم در پوست تان نفوذ کند، سپس آرایش کنید. اگر مرطوب کننده تان حاوی ضد آفتاب نیز باشد، بهتر است. شما همیشه باید از پوست تان در مقابل آفتاب محافظت کنید. حداقل SPF موجود در کرم تان نیز باید ۱۵ باشد.

سعی کنید از محصولات آرایشی  حاوی مرطوب کننده هستند، استفاده کنید. این محصولات شامل کرم پودر، رژ و خط لب است که خطوط صورت تان را محو می کنند و شما را به پاسخ سوال چگونه صورت بیبی فیس داشته باشیم هدایت می کند!

از آنجا که لب یکی از اصلی ترین بخش هایی است که سن شما را نشان می دهد، به همین خاطر برای جوان نشان دادن چهره ، سعی کنید که همیشه آنها را مرطوب نگه دارید. و از رژلب با رنگ مناسب استفاده نمایید.

برای جوان نشان دادن چهره پودر صورت را کنار بگذارید.

با افزایش سن درخشش طبیعی پوست از بین می رود. پودر صورت به راحتی در خطوط باریک جای می گیرد و چین و چروک پوست  بیشتر می شود. به خصوص در اطراف چشم ها. همچنین استفاده از پودر صورت باعث می شود پوست بی حالت شود.

به جای پودر از محصولی استفاده نمایید که سبک و مرطوب کننده است. که باعث رطوبت و درخشش پوست می شود. دقیقا مانند پودر صورت، پودر رژگونه نیز وارد خطوط باریک و چین و چروک ها می شود، باعث می شود پوست بی حالت به نظر آید.

انتخاب یک رژگونه به صورت کرم به گونه های شما درخشش می بخشد. حتما رنگ مناسب پوست خود را انتخاب نمایید چه پوست شما روشن باشد یا متوسط و تیره استفاده از رنگ صورتی به گونه های شما سرخی می دهد و باعث جوان نشان دادن چهره می شود.

چگونه بیبی فیس باشیم ؟

از برق لب حجیم دهنده استفاده نمایید.

یکی دیگر از علائم پیری نازک شدن لب هاست. هرچند نمی توانید زمان را به عقب بازگردانید و لبان خود را مانند سابق برجسته نمایید اما می توانید با استفاده از برق لب حجیم دهنده به لبان خود حالت نرم و برجسته دهید.

هنگامی که سوزش اندکی را در لب خود حس کنید متوجه می شوید که از حجیم دهنده مناسب استفاده کرده اید. اما نباید از رنگ های تیره استفاده نمایید زیرا این رنگ ها روی لبان شما سایه می اندازد و آن را نازک تر جلوه می دهد.

قبل از این که از رژ لب استفاده کنید، خط لب بکشید. حواستان باشد که خطی لب تان درست همرنگ رژتان باشد. با این کار لب هایی درشت تر به نظر می آیند. به علاوه خط لب به عنوان یک محافظ عمل کرده و از بیرون زدن رژ لب تان نیز جلوگیری می کند.

برای جوان نشان دادن چهره فر دادن مژه ها فراموش نشود.

فر دادن مژه ها چشمان را بیشتر جلوه می دهد. همان طور که می دانید با گذشت زمان پلک ها دچار افتادگی می شود. فر کردن مژه ها باعث می گردد چشمان فرد باز و برجسته شده و بنابراین جوان تر به نظر آید. حتما از چند لایه ریمل استفاده کنید حتی اگر مژه های خود را فر نمی کنید.

در صورتی که تعداد مژهای شما  کم شده است کاشت مژه طبیعی می تواند به بازگردانی جذابیت به چشم هایتان کمک فوق العاده ای نماید. برای درمان افتادگی پلک عمل بلفاروپلاستی نیز گزینه مناسبی است.

خط چشم دنباله دار بکشید.

دقیقا مانند فر دادن مژه ها باید خط چشم خود را به صورت دنباله دار کشید این باعث می گردد چشمان بالاتر به نظر آید. همان طور که می دانیم با افزایش سن چشمان فرد کم کم دچار افتادگی می شود. با استفاده از خط چشم و دنباله دار کردن آن چشمان حالتی را به خود می گیرد که انگار به سمت بالا کشیده شده است.

برای جوان نشان دادن چهره سایه سبک استفاده کنید.

برای روشن کردن پلک ها؛ باید در قسمت بالا و گوشه های پلک خود از سایه براق استفاده نمایید. منطقه بالای چشم مانند غاری است که با افزایش سن تاریک تر می گردد. استفاده از رنگ های روشن و شفاف در آن منطقه چشم ها را زیباتر جلوه می دهد.

فقط به یاد داشته باشید دور تا دور چشمان خود را سایه نزنید زیرا سایه بیش از حد ممکن است اثر عکس داشته باشد. فقط از یک سایه رنگ روشن در گوشه بالا نزدیک مجرای اشک و زیر ابرو استفاده کنید.

حتما شما هم متوجه شدید که اکلیل ها پس از مدتی روی خطوط صورت تان جمع می شوند، در نتیجه چین و چروک ها را تشدید می کنند. در واقع ما اکلیل را به نوجوانان پیشنهاد می کنیم. به همین دلیل اگر بالای ۳۰ سال سن دارید از اکلیل برای آرایش صورت تان استفاده نکنید.

خطوط تیره روی صورت خود را محو کنید.

چه به دلیل کمبود خواب، ارث یا سن خطوط ظاهر شده در اطراف چشمان، فرد را مسن تر از آن چیزی که هست نشان می دهد. خطوط تیره در واقع باعث می شود چهره فرد طوری به نظر آید که گویی به طرف پایین کشیده شده است.

فرد باید از محو کننده ای استفاده کند که به رنگ هلو یا صورتی است تا رنگ آبی که زیر خطوط صورت وجود دارد را خنثی کند. برای افزودن براقی به زیر چشمان و جوان جلوه دادن آن باید آهسته به محو کننده ضربه زد و روی پوست مالید.

در انتخاب محو کننده نکته ای که باید دقت نمایید این است که همیشه باید محو کننده ای را انتخاب نمود که یک درجه از رنگ پوست کمرنگ تر است تا به چشمان ظاهری جوانتر دهد.

جوان نشان دادن چهره با پهن کردن ابروها

ابروهای باریک از مد افتاده اند و بدتر از آن سن شما را بیشتر از حدی که هستید، نشان می دهند. اما برعکس ابروهای پهن و پرپشت چهره شما را شاداب و جوان تر نشان می دهد. البته ابروها به مرور زمان باریک تر و کم پشت تر می شوند که این موضوع جای نگرانی ندارد.

برای جوان نشان دادن چهره به کمک لوازم آرایش به آنها شکل دهید. و اگر بدنبال یک تغییر دائمی و طبیعی تر در ابروهایتان هستید گزینه کاشت ابرو در یک مرکز زیبایی معتبر و حرفه ای را توصیه ای می کنیم.

چگونه بیبی فیس باشیم ؟

این موها شما را جوان تر نشان می دهند!

جلوی موهایتان را کوتاه کنید. این کار به خصوص برای خانم های بالای ۵۰ سال بسیار مفید است. به جای یکدست کردن و بستن موی خود از پشت، موهای قسمت جلوی سرتان را کوتاه کنید و یک سشوار سطحی هم بکشید. متاسفانه خانم ها در سنینی که بیشترین احتیاج را به یک رنگ مناسب دارند آن را فراموش می کنند.

رنگ موی مناسب برای خانم های بالای ۵۰ سال، رنگ های زیتونی و نسکافه ای است. این رنگ ها شما را موقر نشان می دهند. گذشته از آن هرگز اجازه ندهید موهای سفیدتان از ریشه بیرون بزنند چون ظاهر شما هرقدر مرتب باشد تارهای مویی که از ریشه بیرون می زند می تواند آن را از بین ببرد.

دور مش و های لایت های سفید، صدفی، استخوانی و نقره ای را خط بکشید. اگر به مرور زمان و با بالا رفتن سن رنگ موهایتان به رنگ های روشن تغیر یافت و شما آن رنگ را می پسندید که هیچ؛ اما انتخاب کردن رنگ های خیلی روشن مثل صدفی یا نقره ای به منزله مسن تر به نظر رسیدن برای یک خانم است.

پس اگر می خواهید ۱۰ سال پیرتر از آنچه هستید به نظر برسید، این رنگ ها را برای موهایتان برگزینید! با بالا رفتن سن موها حالت خود را از دست می دهند و کمی وز و خشک می شوند. پس بهتر است موهایتان را کوتاه نگه دارید. با این کار هم سنتان کمتر نشان داده می شود و هم همیشه ظاهری آراسته و مرتب دارید.

توصیه های سلامتی

اگر در طول شب به اندازه کافی نخوابیده باشید، دور چشم تان سیاه، پف کرده و زشت می شود. قبل از خواب سعی کنید به چشم هایتان با چند روش مثل گذاشتن برش های خیار خنک، استراحت بدهید تا خستگی کار روزانه و پف زیر چشم از بین برود.

اگر دائم رژیم می گیرید و از روغن کمی برای غذا درست کردن استفاده می کنید یا سعی می کنید همه چیز را آب پز بخورید. بدون اینکه بدانید چین و چروک های صورت تان را بیشتر کرده اید. هیچ گاه چربی ها را به طور کلی از رژیم غذایی تان حذف نکنید.

پوست دور چشم جزو نازک ترین پوست ها در تمام بدن است و پوست عمومی بدن هرچه خشک تر باشد، چین و چروک ها زودتر نشان می دهد. همیشه اطراف چشم تان را مرطوب و چرب نگه دارید. ویتامین C و A اثری معجزه گر روی پوست دارند و استفاده مرتب از آنها در طول روز و شب نتایجی باورنکردنی خواهد داشت.

سخن پایانی

مصرف میوه و سبزیجات زیاد و استفاده از ضدآفتاب برای جلوگیری از تابش اشعه های مضر یو وی به پوست و نوشیدن مقدار مناسب آب و ورزش روند پیری پوست را کاهش می دهد. جوان نشان دادن چهره اصلا کار مشکلی نیست و با استفاده از چند روش ساده که اینجا معرفی کردیم؛ دیگر لازم نیست کسی سن واقعی شما را بداند!

تحریریه پزشک آشنا

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر