موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

عکس ژل لب مدل باربی

عکس ژل لب مدل باربی

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 05 آذر 1399 ساعت 19:12

امروز در خدمت شما هستیم با موضوع تزریق ژل لب مدل باربی

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

معیارهای زیبایی در گذر زمان دچار تغییر و تحولات بسیاری شده است. اما بعضی از این معیارها همچنان ثابت و استوار در میان مردم برقرار هستند. افرادی که ظاهر زیبایی دارند معمولا از اعتماد به نفس بالایی نیز برخودارد می باشند. از جمله مهمترین جز صورت که در نگاه اول افراد را جذب خود می کند، لب ها هستند.

تزریق ژل لب مدل باربی

در طی گذشت چندین سال هنوزم لب های حجیم در بین افراد جامعه طرفداران بسیاری دارد و افرادی که لب های باریکی دارند، تمایل زیادی به حجیم کردن آنها دارند.

از مدل لب های پرطرفدار امروزی مدل لب باربی می باشد. مدل باربی از روی عروسکی به همین نام الهام گرفته شده است. در این مقاله در نظر داریم، شما عزیزان را با چگونگی تزریق ژل لب باربی آشنا نماییم.

در ادامه این مقاله به پرسش های زیر پاسخ خواهیم داد:

ـ کمبود چه موادی باعث تزریق ژل در لب می شود؟

ـ تغییر شکل لب ها به صورت باربی چگونه انجام می شود؟

ـ  هنگام انتخاب مدل لب چه ویژگی هایی مد نظر قرار می دهند؟

ـ مناسب ترین شکل لب چه ویژگی هایی دارد؟

  1. تزریق ژل لب مدل باربی برای چه افرادی خطرناک می باشد؟
  2. چه توصیه هایی در رابطه با تزریق ژل لب وجود دارد؟
  3. آیا تزریق ژل لب عوارض دارد؟
  4. در رابطه با تزریق ژل لب باید به چه نکاتی توجه شود؟

تزریق ژل لب مدل باربی

1ـ کمبود چه موادی باعث تزریق ژل در لب می شود؟

ساختار شیمیایی ژل ها از موادی به نام هیالورونیک اسید تشکیل شده اند. این مواد در بدن هر انسانی به طور طبیعی توسط سلول های بدن ساخته می شود. این ماده سبب می شود، کلاژن ها که نقش اساسی در جوان سازی و طراوت پوست ایفا می کنند، همچنان به فعالیت خود ادامه دهند. از دیگر موادی که نقش اساسی در جوان سازی پوست دارد، الاستین می باشد.

با گذشت زمان و بالا رفتن سن در افراد از فعالیت این ماده شگفت آور کم می شود و بدن دیگر قادر به تولید این ماده نمی باشد و در نتیجه چربی های زیر لایه های پوست از بین رفته و پوست و لب ها دچار چین وچروک و افتادگی می شوند.

اما امرزوه برای حل این مشکل و رفع این معایب راه حل های بسیاری وجود دارد که رایج ترین آن تزریق ژل می باشد. ژل های استفاده شده، از مواد طبیعی که در بدن وجود دارند، مانند هیالورونیک اسید ساخته شده اند.

امروزه مدل لب های فراوانی وجود دارد و افراد زیادی تمایل دارند از این مدل ها استفاده نمایند. اما برای انتخاب مدل لب مناسب باید کاملا دقت نمایید، همه تحقیقات لازم را انجام دهید و همه جوانب آن را در نظر بگیرید.

1ـ کمبود چه موادی باعث تزریق ژل در لب می شود؟

2ـ تغییر شکل لبها به صورت باربی چگونه انجام می شود؟

بسیاری از افراد از مدل لب های خود همیشه شکایت دارند و ناراضی می باشند. این افراد برای تغییر شکل لب های خود به سراغ تزریق ژل رفته و بوسیله آن شکل دلخواه خود را به لب هایشان می دهند.

مدل لب باربی از مدل های پرطرفدار مخصوصا در میان قشر جوان می باشد. این مدل در کشورهای جنوب شرق آسیا طرفداران بسیاری دارد و در کشور ما نیز روز به روز  به تعداد آنها افزوده می شود. این مدل لب را می توانید، با تزریق ژل در لب ها بدست می آید، البته برای داشتن ظاهری که کاملا شبیه عروسک باربی باشد، تزریق ژل به لب کافی نیست و حتی گاهی ممکن است مجبور به تزریق در دیگر نقاط صورت باشید و یا برای این تغییر شکل مجبور باشید، زیر تیغ جراحی نیز بروید.

البته باید خاطر نشان کرد که این ظاهر عروسکی بعد از مدت طولانی خسته کننده به نظر می رسد  و فاقد هر گونه روح و لطافت می باشد و به صورت فرد یک ظاهر بی روح و خشک می دهد.

پزشکان برای تزریق لب باید اجزای صورت را هم در نظر بگیرند و تنها به خاطر مشهور ومعروف بودن این نوع مدل آن را برای همه افراد به طور یکسان استفاده نکنند.

2ـ تغییر شکل لبها به صورت باربی چگونه انجام می شود؟

بهتر است قبل از انجام هر گونه تزریق به لب هایتان ابتدا با یک پزشک متخصص و متعهد مشورت نمایید، تا شما را به خوبی در مورد مدل مد نظر خود، راهنمایی نماید. در کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد پیش از انجام تزریق در رابطه با مدل آن مشاوره می گیرید و این عمل باعث می شود تا رضایت شما پی از ترزریق به میزان زیادی بالا باشد

3ـ هنگام انتخاب مدل لب چه ویژگی هایی مد نظر قرار می دهند؟ 

در گذشته ها نیز برای برجسته کردن لب ها از روش های گوناگونی استفاده می کردند. در حال حاضر تزریق ژل به لب ها مورد پسند اکثریت افراد جامعه می باشد. برای انتخاب مدل لب مناسب چهره شما بهتر است به نکات زیر توجه نمایید و آنها را هنگام تزریق به کار بگیرید:

ـ در صورت عدم تناسب میان سایز لب های بالا و دیگر قسمت ها مانند لب های پایین و بینی در این قسمت تزریق انجام می شود.

ـ عدم تقارن در بین لب ها، سبب بد شکل شدن آنها می شود، هرکدام از لب ها که نسبت به دیگری باریک تر باشد، در آن تزریق انجام می گیرد.

ـ در برخی مواقع برای داشتن خط لب هایی، با حالت برجسته در این ناحیه ژل تزریق می کنند.

ـ یکی دیگر از ملاک های زیبایی لب، فاصله میان آنها در هنگام بسته بودن می باشد، افرادی که تمایل دارند در بین لب ها فاصله ایجاد شود، با استفاده از ژل این کار صورت می پزیرد.

3ـ هنگام انتخاب مدل لب چه ویژگی هایی مد نظر قرار می دهند؟

4ـ مناسب ترین شکل لب چه ویژگی هایی دارد؟

انتخاب مدل لب مناسب به سلیقه افراد بستگی دارد بعضی از افراد بدون توجه به دیگر خصوصیات چهره و بدون در نظر گرفتن تقارن میان چهره خود، تنها به خاطر علاقه به یک مدل لب، آن را انتخاب می کنند. اما باید دقت نمایید که انتخاب مناسب مدل لب در زیبا شدن چهره شما تاثیر بسزایی دارد. عمل تزریق بر روی لب ها  برای بدست آوردن مدل دلخواه به دلایل زیر انجام می شود:

ـ هیچکس از داشتن لب های نازک و باریک که به صورت خطی در صورت نمایان شده است راضی نمی باشد  و همه لب های حجیم را بیشتر دو ست دارند و این مدل طرفداران بسیاری در بین مردم دارد.

ـ عده ای از افراد داشتن لب هایی که حالت متقارن دارند و تناسب خود را با دیگر بخش های صورت حفظ کرده اند، را بیشتر می پسندند.

ـ باید توجه نمود که گاهی اوقات در بعضی از چهره ها مقدار اندکی عدم تقارن در لب ها و ایجاد فاصله در آنها سبب زیباتر شدن آنها می شود.

اما علیرغم همه این نکته ها انتخاب پزشک، سلیقه شخصی و فیزیک چهره در داشتن ظاهری زیبا به شما کمک خواهد کرد. پس بهتر است برای تزریق به لب ها با دانش کافی در این راه قدم بردارید، تا از انجام عمل احساس رضایت داشته باشید و از دیدن نتیجه آن لذت ببرید.

تزریق ژل لب مدل باربی برای چه افرادی خطرناک می باشد؟

برخی از افرادی که قصد دارند برای زیباتر کردن لب های خود تزریق ژل لب را انجام دهند باید در نظر داشته باشند که این نوع از تزریق کردن برای تمام افراد مناسب نیست و فقط عده ای از اشخاص می توانند این کار را انجام دهند، بنابراین در موارد زیر به برخی از مواردی که نباید تزریق ژل لب را انتخاب کنند، اشاره می کنیم:

  • افرادی که سابقه سکته مغزی دارند.
  • بانوانی که دوران حاملگی خود یا دوران شیردهی خود را طی می کنند به علت اینکه تزریق کردن ژل می تواند خطراتی برای نوزاد داشته باشد نیز نمی توانند تزریق ژل را انجام دهند.
  • افرادی که ناراحتی قلبی داشته اند و در گذشته نیز سکته قلبی را از سر گذرانده باید از انجام این کار خودداری نمایند.
  • افرادی که دچار بیماری آسم و آلرژی های دارویی هستند نیز باید این کار را انجام ندهند.

  • افرادی که تزریق انسولین را انجام می دهند و سابقه دیابت دارند نیز انجام دادن این کار برای آن ها خطرناک می باشد.
  • افرادی که دچار ترومبوز وریدهای عمقی و خون لخته شده هستند، باید از انجام دادن این کار جدا خودداری کنند.

  • هر فردی که در حال استعمال داروهایی شبیه آسپرین و وارقارین است از انجام این عمل منع می شود. اشخاصی که از داروهای قلبی به دلیل مبتلا بودن به بیماری های قلبی استفاده می کنند نیز نباید این تزریق را انجام دهند.
  • همچنین افرادی که به بیماری های خود ایمنی از قبیل سندرم نفروتیک، لوپوس و روماتیسم دچار هستند نیز نمی توانند این کار را انجام دهند.

چه توصیه هایی در رابطه با تزریق ژل لب وجود دارد؟

در حال حاضر تعداد اشخاصی که در گذشته تزریق ژل لب را انجام داده اند و  از انجام دادن آن ناراضی می باشند بیشتر شده است، بنابراین برای بالا بردن سطح رضایت افراد توصیه هایی وجود دارد که اگر به آنها توجه شود می توان سطح رضایت را بالا برد و مشکلی هم برای این افراد به وجود نیاید، به همین منظور در مطالب پایین به برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد:

  • نکته اساسی که در این رابطه وجود دارد این است که اشخاصی که قصد انجام تزریق ژل لب را دارند باید قبل انجام دادن هر نوع وضعیت لب آنها بررسی گرد تا اگر در رابطه با این موضوع اختلال عملکردی در لب آنها وجود دارد، به آن توجه شود.
  • شکل لب باید بر اساس اندازه ابتدایی لب، ابعادی که صورت دارد و مینیمیک و دینامیک لب انتخاب گردد و فرمی که افراد برای انجام تزریق لب خود می خواهند، باید با این موارد همخوانی داشته باشد تا یک حالت طبیعی و درست به خود بگیرد.
  • انجام تزریق برای دو طرف لب بدون اینکه قسمت مرکزی لبها را در نظر بگیرید، کار درست و مناسبی نمی باشد و فرم لب نیز به درستی حالت نمی گیرد.
  • بر اساس قوانین و اصولی که برای زیبایی شناسی وجود دارد، باید به این نکته نیز توجه کرد که لب بالا باید حدود بیست درصد کوچک تر و همچنین عقب تر از لب پایین نیز قرار بگیرد.

  • در برخی از موارد مراجعینی وجود دارند که باید پیش از اینکه تزریق ژل لب برای آنها صورت بگیرد، پزشک مربوطه اصلاحات دیگری نیز مثل بالا بردن حجم سایز چانه برای آنها انجام دهد تا تغییری که در لب صورت می گیرد به نحو درستی انجام شود و زیبایی صورت را از بین نبرد.
  • بهترین گزینه ای که برای انتخاب ژل به منظور بالا بردن حجم لب وجود دارد، استفاده کردن از ژل های هیالورونیک اسید است که البته در انتخاب این ژل مارک و کیفیت آن هم بسیار مهم و تاثیر گذار می باشد.
  • توصیه مهم دیگری که در این رابطه وجود دارد این است که به میزان توجه و تبحر پزشک مربوطه در تزریق ژل لب باید توجه شود که این نکته می تواند در زیبا شدن لب ها و انجام درست تزریق بسیار تاثیر گذار باشد.

  • انجام دادن تزریق ژل در لب را می ‌توان بر اساس نیازی که بیمار دارد تنها در خط های اطراف لب انجام داد و یا اینکه برای زیبایی کار می توان حجم خود لب‌ را هم افزایش داد. در انجام دادن هر یک از این مرحل باید به مقدار مصرف ژل و هزینه بیمار نیز توجه شود.

آیا تزریق ژل لب عوارض دارد؟

به علت خون رسانی زیاد در لب این احتمال وجود دارد که خون مردگی پس از انجام تزریق وجود داشته باشد که برای از بین بردن این مشکل می توان از کمپرس یخ استفاده کرد

و همچنین باید از مصرف کردن داروهایی که ضد انعقاد خون هستند به مدت چند روز قبل از انجام تزریق ژل لب خودداری کرد،

این دارو ها شامل: امگا۳، ویتامین ای، مسکن هایی مانند آسپرین، ژلوفن، ناپروکسن و دی پیریدامول می باشند.

همچنین به علت اینکه شبکه عصبی قوی در لب وجود دارد و از بلوک عصب سه قلو برای کنترل کردن درد در این ناحیه استفاده شده است، پس به همین دلیل این امکان وجود دارد که بی حس کردن در این قسمت به مدت ۴۵ دقیقه اثر گذار باشد و همچنین غذا خوردن در طی این مدت ممکن است باعث گاز گرفتگی لب ها و آسیب رساندن به آن گردد .

بنابراین برای رخ ندادن چنین اتفاق هایی باید تا زمانی که حس لب به صورت کامل به حالت اولیه برنگشته از خوردن و آشامیدن به صورت جدی خودداری شود.

در ۲۴ ساعت اولیه :

باید از قرار گرفتن در معرض گرمای شدید، انجام ورزش های سنگین و مصرف کردن نوشیدنی های الکلی خودداری شود تا مشکلاتی از قبیل تورم ، خون مردگی و التهاب بیشتر در لب اتفاق نیفتد.

چنانچه در زمان انجام دادن تزریق ژل به سرماخوردگی دچار هستید و یا اینکه اختلالات عصبی و فشارهای شدیدی نیز دارید، نباید انتظار داشته باشید که به یک نتیجه درست و مناسب دست پیدا کنید. همچنین در رابطه با اینکه چگونه می توانید به نتایج مطلوب خود در مورد زیبایی دست پیدا کنید باید با پزشک خود در این مورد مشورت نمایید تا بهترین و مناسب ترین راهکار را در اختیار شما قرار دهد.

به وجود آمدن ناراحتی های خفیف:

رخ دادن این قبیل از ناراحتی ها می تواند بسیار طبیعی باشد، به این علت که  انجام این تزریق سوزنی می باشد و در لب نیز صورت می گیرد، بنابراین جای هیچ گونه ناراحتی برای این مشکلات نیست.

کبودی:

کبود شدن در ناحیه ای که برای آن تزریق صورت می گیرد یک جریان طبیعی در بدن می باشد، برخی از اشخاص نیز بیشتر از افراد دیگر به این کبودی دچار خواهند شد، مقدار کبودی در اشخاص ژنتیکی است، همچنین انجام دادن کار هایی مانند سیگارکشیدن و استفاده نمودن از داروهایی از قبیل آسپیرین می تواند میزان این کبودی را بیشتر کند. کبودی های اتفاق افتاده در قسمتی که تزریق برای آن انجام شده است درحدود 1 هفته بهبود پیدا می کند البته این زمان هم به فرد بستگی خواهد داشت. میانگینی که برای وجود کبودی در نظر گرفته شده است درحدود 2 الی 10 روز می باشد.

     قرمزشدن:

قرمز شدن پوست در هر بیماری می تواند متفاوت باشد ولی حدود 12 الی 24 ساعت این قرمزی ها از بین می رود.

     تورم:

وجود داشتن تورم، سوزش و قرمزی در قسمتی که تزریق انجام شده است، تورم می تواند در صورت کاملا طبیعی باشد و وجود این مشکل برای هر شخصی متفاوت می باشد. به این علت که لب ها می تواند یکی از حساس ترین قسمت ها در صورت به شمار می رود بنابراین وجود داشتن هر نوع تورم بر روی آن می تواند کاملا طبیعی باشد.

طبیعی نبودن حالت لب ها:

زمانی که این اتفاق پیش می آید باید توجه کرد که با از بین رفتن تورم این مشکل برطرف می شود. بنابراین پزشک مربوطه می تواند برای از بین بردن این مشکل ماساژ دادن لب را به شما پیشنهاد کند.

در رابطه با تزریق ژل لب باید به چه نکاتی توجه شود؟

۱ –  یکی از مواردی که توجه کردن به آن می تواند بسیار مفید واقع شود انتخاب کردن یک پزشک مسلط و با تجربه و یا اینکه مراجعه کردن به یک مرکز معتبر پوست مو و زیبایی است.

اگر شما برای انجام دادن هر عملی در ابتدا تحقیق می کنید و مواردی را رعایت می کنید که بتوانید به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید، باید به این نکته توجه کنید که پزشکانی که با تجربه هستند در بیشتر موارد سال ها در این زمینه فعالیت داشته اند.

در مرکز های که  معتبر هستند برخی از پزشکانی که تجربه و تبحر کافی دارند در این مورد آموزش هایی را نیز به شما می دهند و آن را به اشتراک می گذارند. بنابراین در رابطه با این موضوع شما دوست ندارید که یک شخص کم تجربه تزریق ژل لب را برای شما را انجام دهد. بنابراین بهترین و مناسب ترین کار این است که پزشکی را انتخاب نمایید که به روش های تزریق و آناتومی صورت کاملا آشنایی داشته باشد.

۲ – ژل های لب به صورت دائمی نمی باشند:

ژل هایی که برای لب استفاده می شوند به طور معمول بین ۶ الی ۸ ماه دوام خواهد داشت. بنابراین در بهترین و مناسب ترین شرایط این امکان وجود دارد که یک سال هم ماندگاری و دوام داشته باشد. ماندگاری و دوام ژل های مصرف شده بسته به ویژگی های هر شخص متغیر می باشد. بدن برخی از افراد ژل را در زمان کم تری جذب خواهد کرد.

در بیشتر موارد به صورت عمومی دوام و ماندگاری ژل های لب نسبت به سایر قسمت ها مانند گونه به میزانی کم تر می باشد،

به این علت که لب همیشه در حال حرکت است و این مسئله سبب جذب شدن زود هنگام ژل خواهد شد.

به همین علت این امکان وجود دارد که به صورت هر ۶ ماه یک بار به ترمیم نیاز داشته باشد.

۳ – شما می توانید که تزریق ژل را به صورت مرحله به مرحله انجام دهید:

اگر شما برای شکل گرفتن لب هایتان به دنبال تغییر هایی هستید که به صورت ظریف و تدریجی اتفاق بیفتد و قصد ندارید که به صورت یک دفعه لب هایتان تغییر چشمگیری داشته باشد می توانید با طی شدن دوره های معین به مقدار آن اضافه نمایید.

همچنین پزشک شما می تواند با توجه به علم زیبا شناختی در صورتی که نیاز باشد، میزان آن را برای شما بالا ببرد.

۴ نیاز نداشتن به استراحت و اینکه شما می توانید به زندگی و فعالیت های شغلی خود ادامه دهید:

تزریق کردن ژل برای لب حدود ۲۰ دقیقه زمان لازم دارد بنابراین بعد از تزریق این امکان وجود دارد که مقدار کمی ورم به همراه درد وجود داشته باشد که این مسئله کاملا طبیعی می باشد، در بیشتر موارد افراد می توانند بعد از انجام دادن تزریق به کار و زندگی عادی خود ادامه دهند.

۵ بعد از انجام تزریق ژل باید صبور باشید تا ورم آن از بین برود:

اگر شما برای نخستین بار است که می خواهید تزریق ژل لب را انجام می دهید باید صبور باشید تا بعد از دو یا سه روز ورم آن بهبود پیدا کند، قرار دادن کمپرس یخ به خصوص در ۲۴ ساعت اول بعد از انجام تزریق می تواند در کم شدن مقدار تورم بسیار تاثیر گذار باشد.

۶ شما بعد از تزریق کردن ژل احساس کاملا طبیعی خواهید داشت:

اشخاصی که پس از انجام تزریق ژل لب شما را می بینند احساس شما را متوجه نخواهند شد، بنابراین این افراد فکر می کنند که شاید شما احساس غیر طبیعی را داشته باشید. بیشتر اشخاصی که ژل لب را تزریق کرده اند به آسانی می توانند غذا بخورند و احساسی کاملا طبیعی را تجربه می کنند. بعد از اینکه ورم لب شما بهبود پیدا کرد احساسی کاملا عادی را مانند گذشته خواهید داشت.

۷ – از چند هفته قبل اقدام کنید

اگر شما دوست دارید که برای مراسم هایی که برایتان مهم هستند مانند جشن عروسی، تولد یا مهمانی ویژه لب های خود را با تزریق کردن ژل به شکل دلخواهتان تبدیل کنید، بهترین کار این است که چند هفته قبل این تزریق را انجام دهید بنابراین انجام دادن این کار به شما کمک خواهد کرد تا در روز جشن لب های شما بهبود پیدا کرده و کاملا زیبا و طبیعی به چشم بیاید.

۸ شما می توانید کاملا متفاوت به نظر برسید:

انجام دادن تزریق ژل می تواند در بخش های گوناگونی از لب شما انجام شود تا خصوصیت های شما را در آن قسمت تقویت نماید و شکل لب های شما را منحصر به فرد نماید. چند تصویر از نمونه هایی که می خواهید لب شما به آن صورت در بیاید را تهیه کنید و به پزشک خود آن را نشان دهید. بنابراین تصاویر به پزشک کمک می کنند تا لب های شما را به صورتی که می خواهید فرم دهی نماید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1368 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

23 سال تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنینی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

کار با دستگاه  مونالیز

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :[email protected]

ما به شما کمک می کنیم که در رابطه با ژل لب اطلاعات بیشتری بدست بیاوریم از این رو مقالاتی نظیر روش ماندگاری تزریق ژل لب و تزریق ژل لب و خرید ژل لب مارک اسکین فیل و از بین بردن ژل لب در خانه را مطالعه کنید

این موضوعات خرید ژل لب تئوسیال و بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران و مراقبت بعد از ژل لب را ما برای مطالعه ی شما قرار دادیم

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر