موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

داروخانه آنلاین کرج گوهردشت

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 07 دی 1400 ساعت 15:51

   داروخانه آنلاین داروباما پایگاه اطلاع رسانی جامع اینترنتی محصولات غیر دارویی مکمل های بدنسازی و انواع محصولات داروخانه ای که از بهمن ماه سال 1397 به صاحب امتیازی سرکار خانم دکتر زهره زارع به منظور اطلاع رسانی و آشنائی هرچه بهتر مصرف کنندگان از محصولات داروخانه راه اندازی گردیده است.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

   بر طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه میکند. که البته بیشتر این مراجعات غیر دارویی و صرف خرید محصولات بهداشتی و بعضا آرایشی می شود.

   دکتر زارع نیز با علم به این موضوع تصمیم به سهل نمودن ارتباط مخاطبان با محصولات داروخانه را دارد. لذا با این هدف وب سایت « داروخانه آنلاین داروباما » اقدام به نمایش و معرفی تمامی محصولات بهداشتی, آرایشی, مکمل بدنسازی و تجهیزات پزشکی داروخانه در محیط وب نموده است.   

   مسلما « داروخانه آنلاین داروباما  » قصد ارائه و فروش داروآنلاین را ندارد, زیرا دارو حتما با حضور بیمار و ارائه نسخه پزشک و در حضور مسئول فنی و دکتر داروساز داروخانه میسر می باشد. اما با راه اندازی این وب سایت امید آن می رود تا مشتریان محترم قبل از حضور فیزیکی در محیط داروخانه بتوانند در فرصت مناسب و فارغ از مشغله اجناس مورد نیاز خود را بررسی, مقایسه و انتخاب نمایند و متعاقبا وقت و هزینه کمتری را صرف خرید احتیاجات مورد نیاز خود از داروخانه نمایند.

   گروه بندی و منوهای دسترسی به گروه محصولات نیز به شکلی طراحی و چیده شده است که کاربران با کمترین زمان جستجو بتوانند به گروه محصولی خود دسترسی پیدا کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر