موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

کرم کلاژن ساز قوی

کرم کلاژن ساز قوی

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 29 خرداد 1400 ساعت 16:22

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

نرگس طاهری ، 16 تیر 1399 سوال کرد :

تاریخ انقضاء محصول و اینکه برای پوست چرب مناسب هست

پاسخ نسل زیبا :

سلام ، تاریخ انقضا تا پایان 2021 است و این محصول برای همه انواع پوست مناسب می باشد ، قبل از استفاده از این کرم بر روی پوست خود ، حتما از تمیز بودن پوست اطمینان حاصل کنید.

مهدی موسوی ، 08 فروردین 1399 سوال کرد :

سلام چقدر زمان میبره که این کرم اثر خودشو نشون بده

پاسخ نسل زیبا :

با سلام ، میزان بهبود در چین و چروک های ریز، بعد از یک دوره مصرف بین 40 تا 90 درصد خواهد بود ، منظور از یک دوره مصرف ، طی شدن یک چرخه سلولی است که بین 6 تا 8 هفته می باشد.

سیمین ، 03 فروردین 1399 سوال کرد :

سلام وقت بخیر ممنون میشم سریع پاسخگو باشید کرم ضد چروک فور اور بلوم برای چروکهای خیلی عمیق هم جواب میده؟؟

پاسخ نسل زیبا :

با سلام ، در چین و چروک های عمیق ، به مراتب مدت زمان مشاهده تغییرات بیشتر خواهد بود. به هر حال این محصول در بهبود وضعیت ظاهری چین و چروک های پوست موثر بوده و عمق چین و چروک ها را به مرور کم خواهد کرد.

حمید عرب نژاد ، 30 دی 1398 سوال کرد :

سلام ، آیا داروخانه ها دارند این محصول رو؟

پاسخ نسل زیبا :

با سلام ، لطفا بخش مکان های فروش را از اینجاببینید.

پدرام ، 29 دی 1398 سوال کرد :

سلام وقت بخیر بنظرتون ایا این کرم برای ترمیم پوست اسیب دیده بدلیل استفاده بیش از حد از ضدجوش که لایه نازکی از پوست از بین رفته و اسیب دیده و ناهموار شده مناسب میباشد? ممنون میشم از پاسختون

پاسخ نسل زیبا :

با سلام و وقت بخیر ، با توجه به قدرت کلاژن سازی و خاصیت های آنتی اکسیدانی و ضد التهابی این کرم ، بله ، می توانید از این کرم برای هموار تر شدن و جوانسازی و شادابی پوست و همچنین باز سازی سلول های پوست استفاده کنید.

سیمین ایزدی ، 13 دی 1398 سوال کرد :

سلام من از لایه بردارهای ضعیف و به مرور لایه بردارهای قوی استفاده کردم الان تصمیم دارم از یک لایه بردار قویتر AHA 30% استفاده کنم میخواستم بدونم این محصول التهابات ایجاد شده رو کاهش میده؟ به کلاژن سازی کمک میکنه؟ پوست رو آبرسانی میکنه؟ با توجه به قویی بودن لایه بردار یک محصول خوب میخوام که این سه کار رو خوب انجام بده ممنون از راهنمایی اتون

پاسخ نسل زیبا :

با سلام ، این محصول لایه بردار نیست ، و به کلاژن سازی ، و آبرسانی و تقویت و جوان سازی و همچنین سفت تر شدن پوست های افتاده و شل شده کمک می کند ، خاصیت لیفت دارد ، در خصوص التهاب های پوستی ، به التهاب های ناشی از لایه برداری کمکی نمی کند ، اما در صورت داشتن چین و چروک های ریز و یا عدم صافی پوست ، به بهبود وضع ظاهری و صافت تر شدن و کم عمق تر شدن چین و چروک ها کمک زیادی می کند.

بهار ، 10 آبان 1398 سوال کرد :

سلام این کرم ضدچروک برای ۲۸ ساله ها هم توصیه میشود؟ من پوستم چروک ریز در پیشانی و خط خنده و زیر چشمم به صورت سطحی دارم و میخام علاوه بر درمان,پیشگیری هم کنم, ولی سنم ۲۸ هست که با توجه به اینکه برای بالای ۳۰ ساله ها زدید, آیا میتونم از این محصول استفاده کنم و مشکلی پیش نمیاره؟ باتشکر

پاسخ نسل زیبا :

با سلام ، در صورت داشتن چین و چروک های ریز ، در هر رده سنی بالای 18 سال ، استفاده از این محصول توصیه می گردد ، با توجه به اینکه پایه این محصول گیاهیست ، پیشنهاد میشود به تعداد یک الی دو دوره از این محصول استفاده گردد و به مرور میزان استفاده کم شود. این محصول در پیشگیری و کند کردن روند پیری پوست شما اثرات مثبتی خواهد داشت.

نیلوفر ، 04 بهمن 1397 سوال کرد :

سلام خسته نباشین، من ۳۵ سالمه و زیر چشمم خطوط ریز هست و منافذ صورتم موقع ارایش بیشتر ب چشم میخوره، چ محصولی پیشنهاد میکنین و ایا واقعا تاثیر گذاره؟

پاسخ نسل زیبا :

با سلام و وقت بخیر ، پیشنهاد ما کرم ضد چروک و جوان کننده فور اور بلوم است که می توانید اطراف چشم نیز استفاده کنید ، همچنین در بستن منافذ باز این کرم بسیار موثر می باشد ، اما به منظور بستن منافذ باز، پیشنهاد می شود به تعداد یک الی 2 بار در هفته لایه برداری انجام شود.

فاطمه ، 31 شهریور 1397 سوال کرد :

با سلام خانمی 37 ساله هستم. اطراف چشمم چین و چروک ایجاد شده و خط لبخند در دو طرف لب و البته در یک طرف بیشتر همچنین پوست صورتم کمی شل شده. بنده بخش پرسش و پاسخ را به طور کامل مطالعه نمودم و شما فرموده بودید که این کرم برای استفاده دور چشم هم مفید می باشد. سوالی که برای بنده مطرح شده این است که عموما توصیه می شود که از کرم های مخصوص دور چشم استفاده کرد و به هیچ وجه کرم دیگری برای اطراف چشم استفاده نشود. وجه تمایز این کرم با کرم های دیگر چیست که امکان استفاده از آن برای دور چشم را هم مقدور می سازد؟ و اینکه فرموده اید برای رفع چروک های سطحی و نه عمیق ، میزان، جهت اینکه تشخیص داده شود چروک سطحی است و یا عمقی چیست؟ و در حالت نرمال آیا یک دوره مصرف کرم کافی می باشد؟ همچنین هرچه تحقیقات بنده در زمینه چین و چروک ها وسیع تر می شود به این نتیجه می رسم که در مورد چین وچروک تنها می شود کمی پروسه پیری پوست را طولانی تر کرد و درواقع درمان موثر و مطلوبی در این زمینه وجود ندارد. باتوجه به قیمت کالا چه تضمینی در مورد جنبه درمانی کرم وجود دارد ؟ از لطف شما سپاسگزارم

پاسخ نسل زیبا :

با سلام و وقت بخیر ، با توجه به اینکه بیش از 80 درصد از مواد تشکیل دهنده این محصول گیاهیست ، از این محصول می توان در اطراف چشم نیز استفاده کرد و محصول بسیار استاندارد و ملایم است ، در خصوص عمق چین و چروک ها ، قطعا با نگاه کردن به چین و چروک صورت ، می توان عمیق بودن و یا سطحی بودن آن را تشخیص داد ، چین و چروک های عمیق ، معمولا در افراد در سنین بالا مشهود است. در خصوص دوره مصرف ، قطعا یک دوره مصرف کافی نخواهد بود ، اما پس از یک دوره مصرف تغییرات را متوجه خواهید شد  و میزان بهبود نسبی است و در افراد مختلف معمولا با توجه به نوع پوست و نوع چین و چروک ها و نوع بافت پوست ، متفاوت است. با توجه به اینکه این محصول ، یک محصول مراقبت از پوست است ، طبیعیست که این محصول روند پیری پوست را کند می کند ، توجه داشته باشید که شما نمی توانید پروسه پیری پوست را به طور کامل متوقف کنید. در خصوص تضمین جوابدهی ، ما فقط می توانیم به شما این موضوع را بگوییم که میزان رضایت از این محصول در بین مشتریانی که از این محصول استفاده کرده اند بیش از 70 درصد است.

هما پروانه ، 06 مرداد 1397 سوال کرد :

سلام - معمولا برای استفاده از کرمهای زیبایی قبل از استفاده اشانتیون داده میشود که امکان حساسیت داشتن رو چک کنند . مسلما بدون تست کردن نمیشه یه دفعه اقدام به خرید کرد

پاسخ نسل زیبا :

با سلام ، این محصول در رده محصولات لوکس می باشد و قطعا محصول با کیفیتیست ، اما در حال حاضر با توجه به قیمت آن هیچ سمپلی ندارد و امکان تست وجود ندارد ، مورد بعد اینکه در خصوص محصولاتی مانند ضد چروک و ضد لک ، دوره درمان باید سپری شود و هیچگاه نمیشود فقط با استفاده از یک سمپل برای یک مدت کوتاه ، متوجه کیفیت محصولات شد جز در مواردی که جهت اطمینان از عدم حساسیت مصرف شود ، در خصوص حساسیت های پوستی تا کنون مواردی بعد از مصرف این کرم ها مشاهده نشده ، بنابراین محصولات بسیار استاندارد می باشند. با این حال باز هم ممکن است در آینده فراهم آوردن ساشه یا سمپل قبل از خرید برای شرکت مقدور باشد. متاسفانه در حال حاضر این امکان وجود ندارد.

بهناز ، 30 تیر 1397 سوال کرد :

سلام .چجوری از اصل بودن این محصول مطمین بشیم و اینکه چجوری میشه خریداری کرد؟

زینت ، 07 تیر 1397 سوال کرد :

سلام .چه تضمینی هست که ما به خرید اینترنتی اعتماد کنیم. هم هزینش . هم کیفیتش. ساید اصل نباسه از کجا بدونیم؟

پاسخ نسل زیبا :

با سلام و وقت بخیر ، سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت ، معدن و تجارت است. در خصوص اطمینان از اصالت کالا می توانید بخش پرسش و پاسخ های متداول را از اینجا ببینید.

مریم ، 09 خرداد 1397 سوال کرد :

36 سال دارم صورتم چندتا مشکل داره لک جای جش لکهای قهوه ای خلی هم شله و شادابی گذشته رو نداره. احتمالا پیشنهاد شما استفاده از 3 یا 4 محصول باشه. ولی از نظر مالی برام امکانپذیر نیست در ضمن من از پکیج فوراور لیوینگ امریکا هم استفاده کردم . و بی نتیجه بوده. اگه بخواید از محصولات تون یکیش رو تو اولویت اول بذارید که نتیجه استفاده از اون ملموس تر باشه کدوم رو پیشنهاد میدین؟ الان در حال حاضر امکان خرید فقط یک محصول رو دارم.

پاسخ نسل زیبا :

سلام ، پیشنهاد ما استفاده از کرم ضد لک و روشن کننده این برند هست در اولویت ، هرچند کرم ویتامین سی نیز مکمل بسیار خوبیست ، با توجه به اینکه لک های شما لک های جای جوش می باشند ، استفاده از لایه بردار هم حتما توصیه می گردد.

مریم بیات ، 06 خرداد 1397 سوال کرد :

سلام ، شما گفتید میزان رضایت از این محصولات 80 درصد هست پس اون 20 درصدی که ناراضی هستن چی؟

پاسخ نسل زیبا :

با سلام ، توجه داشته باشید که رضایت 70 تا 80 درصدی از یک برند محصولات مراقبت از پوست بسیار آمار بالاییست ، بزرگترین برند های دنیا هم قطعا نمی توانند صد در صد از مشتریان خود را راضی نگه دارند ، بنابراین این واقعیت را باید پذیرفت که در درمان بیماری ها و مشکلات پوستی و همچنین سلامت و شادابی پوست ، عوامل زیادی دخیل هستند و نمی توان انتظار معجزه را فقط از یک محصول به تنهایی داشت. محصول موجود از با کیفیت ترین و استاندارد ترین محصولات موجود در بازار ایران و جهان است.

رویا ، 10 اردیبهشت 1397 سوال کرد :

سلام من۲۰سالمه جای جوش های روی صورتم اذیتم میکنه میخواستم ببینم کرم ضد اکنه فور اور بلوم میتونه کمکم کنه؟؟؟ و اینکه کرم سفت کننده صورت فور اور بلوم کلاژن سازی میکنه؟؟؟؟

پاسخ نسل زیبا :

با سلام ، در حال حاضر این برند کرم ضد آکنه و یا جوش ندارد ، اما در صورتی که لک های ناشی از جوش بر روی پوست شماست ، می توانید از کرم ضد لک و روشن کننده این برند استفاده کنید ، ضمن اینکه در این نوع لک صورت ، پیشنهاد میشود حتما از یک محصول لایه بردار حاوی AHA استفاده گردد. در خصوص کرم ضد چروک و جوان کننده این برند ، این محصول کلاژن ساز بوده و باعث سفت شدن پوست می گردد.

خانم امیریان ، 31 فروردین 1397 سوال کرد :

با سلام من خانمی ۴۰ ساله هستم از کرمهای زیادی استفاده کردمه ولی هنوز خط خنده ام چروک داره مخصوصا موقع خندیدن از شما راهنمای می خام این کرم واقعا خوبه یا چیز دیگه شما پیشنهاد میکنید

پاسخ نسل زیبا :

با سلام ، قطعا پیشنهاد ما همین محصول می باشد ، همانطور که قبلا هم گفته شده ، این کرم علاوه بر این که به کلاژن سازی ، جوان سازی و سفت شدن و افتادگی پوست کمک می کند ، چین و چروک های ریز پوست را نیز پر می کند.

مریم سلیمانی ، 31 فروردین 1397 سوال کرد :

سلام .من خانمی ۲۶ساله هستم همیشه زیر چشام یعنی پوستم تیره کمی رو پیشونه خط ورداشته وپوستمم ازافتاب تیره شده چ کرمی روبهم پیشنهاد میدین

پاسخ نسل زیبا :

با سلام ، در خصوص چین و چروک های پوستتان ، همین کرم ضد چروک و جوان کننده پیشنهاد میشود و در خصوص آفتاب سوختگی و تیره تر شدن پوستتان ، کرم ضد لک و روشن کننده این برند را پیشنهاد میدهیم که می توانید از اینجا ببینید.

عابدی ، 20 فروردین 1397 سوال کرد :

سلام آیا این کرم برای سن بالای ۴۰مناسب است؟

پاسخ نسل زیبا :

با سلام ، بله ، این محصول برای افرادی بالای 30 سال توصیه می گردد.

یه خانم ، 19 فروردین 1397 سوال کرد :

سلام. می بخشید برای جای جوش گود هم این محصول کاربرد داره؟ باتوجه به اینکه قیمتش بالا هست میخواستم بدونم واقعا توی این زمینه تاثیر داره که تهیش کنم ؟؟؟ درضمن من درمانهای پزشکی و لیزر هم زیاد انجام دادم ولی نتیجه نگرفتم زیاد

پاسخ نسل زیبا :

سلام ، این محصول به طور تخصصی برای کلاژن سازیست ، بسیار مرطوب کننده خوبیست و در پر کردن چین و چروک های ریز صورت و همچنین سفت کردن پوست و جلوگیری از شل شدگی و افتادگی پوست موثر است ، اما از آنجایی که کلاژن ساز است ، می تواند در بهبود گودی هم موثر باشد ، بسته به میزان گودی ، اما تضمینی در این مورد وجود ندارد ، ضمن اینکه در مورد مشکل پوست شما در کنار این محصول ، استفاده از لایه بردار هم توصیه می گردد.

محمد ، 12 فروردین 1397 سوال کرد :

سلام برشما ، لطف بفرمایید که این کرم آیا درمانی هستش یا موقت ؟ _ اگر درمانی هستش بعد از چه مدتی نتیجه رو خواهم دید؟ پوست پیشانی من دارای چین و چروک و (خطوط افقی ریز ) و تقریبا دچار افتادگی شده . نوع پوستم مختلط ، رنگ پوستم سفید و روشن ، سن 40

پاسخ نسل زیبا :

با سلام ، این کرم ضد چروک و جوان کننده هم درمانی است ، یعنی هم به بهبود و کم کردن میزان و عمق چین و چروک های پوست صورت کمک می کند و هم در برابر تشکیل این چین و چروک ها با سفت کردن پوست و کلاژن سازی ، جلوگیری و محافظت می کند. این محصول قدرت مرطوب کنندگی خوبی دارد و نیاز به استفاده از مرطوب کننده دیگری در کنار این محصول نیست ، در خصوص مدت زمان درمان ، قطعا این مدت زمان قابل پیش بینی نیست و بسته به نوع پوست شما ، میزان و عمق چین و چروک های پوست صورت شما و همچنین نحوه رعایت و انجام مراحل مراقبت از پوست شما می تواند متفاوت باشد.

ناشناس ، 06 فروردین 1397 سوال کرد :

en cream dar Afghanistan ham ast

پاسخ نسل زیبا :

با سلام ، خیر ، در افغانستان موجود نیست.

جابر جعفری ، 14 بهمن 1396 سوال کرد :

سلام آیا کرم ضد چروک شما برای بنده که ۵۷ سال سن دارم موثر است

پاسخ نسل زیبا :

سلام ، وقت شما بخیر ، بله حتما موثر خواهد بود.

شیرین ، 26 دی 1396 سوال کرد :

سلام وقت بخیر میشه از این کرم بجای کرم دورچشم استفاده کرد؟ با تشکر

پاسخ نسل زیبا :

با سلام ، فقط به عنوان برطرف کننده چین و چروک های ریز اطراف چشم و همچنین مرطوب کردن و جوانسازی اطراف چشم می توان از این محصول استفاده کرد. این محصول روشن کننده نیست.

فاطمه ، 12 دی 1396 سوال کرد :

سلام .این کرم ایا برای زیر بیست سالم خوبه؟

پاسخ نسل زیبا :

سلام، خیر ، این محصول برای افراد بالای 30 سال توصیه می گردد.

امین ، 24 آذر 1396 سوال کرد :

باسلام. من دارای پوستی تقریبا خشک و پر روزنه (ناهموار) می باشم مدتیه احساس میکنم پوستم پیر بنظر میرسد لطفا راهنمایی کنید چیکار باید کنم تا پوستم صاف و بدون چروک شه.. با تشکر.

پاسخ نسل زیبا :

سلام ، این کرم جوان کننده و ضد چروک، علاوه بر جوانسازی و پر کردن چین و چروک های ریز و همچنین سفت کردن پوست و جلوگیری از افتادگی پوست، قدرت مرطوب کنندگی خوبی دارد، در مواردی هم بسته شدن منافذ باز پوست بعد از استفاده از این کرم توسط مصرف کنندگان این محصول به ما گفته شده ، بنابراین می توانید از همین کرم ضد چروک و جوان کننده استفاده کنید.

میترا باغانی ، 07 آذر 1396 سوال کرد :

با سلام آیا این کرم چروک های عمیق افقی در ناحیه پیشانی را هم درمان میکند؟ نزدیک ۳۹ سال دارم و در نور با ایجاد سایه و روشن در برخی نواحی پیشانیم گودی های افقی دیده میشه، در اصل چربی زیر پوست ظاهرا از بین رفته، آیا این کرم نقش فیلر درمان کننده را دارد؟

پاسخ نسل زیبا :

با سلام ، این کرم برای چین و چروک های ریز و سطحی مناسب است ، در مورد چروک های عمیق ، حتما نیاز به مراقبت از پوست برای دوره طولانی مدت است و این کرم نیز قطعا موثر خواهد بود.

دبیری ، 29 آبان 1396 سوال کرد :

سلام آیا بعد از دوره مصرف اثر کرم از بین نرفته و موقتی نيست .و دوره مصرف کرم چه مدت هست?

پاسخ نسل زیبا :

با سلام ، باید توجه داشت که این کرم گذشته از بهبود ، از تشکیل چروک های جدید هم پیشگیری می کنید ، بنابراین تا حد ممکن استفاده از آن برای سنین بالای 30 تا 35 سال توصیه می گردد ، می توانید با گذشت زمان و به مرور، استفاده از این کرم را کاهش داده و یا میزان آن را کم کنید ، اما حد الامکان استفاده را قطع نکنید ، جز در مواردی که محصولات استانداردی جهت مراقبت از پوست روزانه استفاده گردد ، مثل کرم های مرطوب کننده و ویتامینه مانند ویتامین سی و استفاده از شوینده استاندارد جهت شستشوی پوست ، همچنین استفاده از کرم ضد آفتاب مناسب.

آرزو ، 17 آبان 1396 سوال کرد :

سلام. آیا این محصول برای سنین شصت سال هم مناسب هست؟ اگر نه آیا توصیه ی دیگه ای با این کیفیت براشون دارید؟

پاسخ نسل زیبا :

با سلام ، بله ، این محصول کاملا برای این سن مناسب است و می تواند به منظور پیشگیری ، محافظت ، مرطوب سازی و سفت کردن پوست و افزایش خاصیت کشسانی پوست استفاده کرد.

محدثه نظری ، 24 مهر 1396 سوال کرد :

باسلام واحترام ايااين كرم هم پوست وشاداب ميكنه هم ليفتينگ واسه پركردن منافذپوست هم پركردن خطوط چهره وهم ابرساني ميكنه واسه چه نوع پوست وسني مناسب است من ٢٧سال دارم

پاسخ نسل زیبا :

با سلام ، این محصول دارای چهار پروتئین اولیه جهت تولید کلاژن است و برای پر کردن چین و چروک های ریز پوست بسیار مناسب است و از استانداردترین محصولات موجود در بازار است. از طرفی به خاطر داشتن چندین ماده ( مثل سرامید های تقویت شده ) از هدر رفتن رطوبت پوست جلوگیری می کنند و پوست را مرطوب نگه می دارد و بسیار آبرسانی خوبی دارد. توجه داشته باشید که این محصول دارای الستین است و در سفت شدن پوست بسیار موثر است، بنابراین این محصول یک لیفتینگ فوق العاده است. استفاده از این محصول برای افراد 30 سال به بالا توصیه می شود. هم جهت پیشگیری از تشکیل چروک ها و جوان سازی هم جهت بهبود چین و چروک های موجود.

مینا ، 07 مهر 1396 سوال کرد :

سلام این کرم هیچ عوارضی ندارد؟ و باید بعد از تمام شدن یک کرم دوباره کرم جدید خرید و ادامه داد؟

پاسخ نسل زیبا :

با سلام ، خیر این کرم هیچگونه عوارضی ندارد و بعد از پایان یک دوره مصرف ( در صورت نیاز ) باید مصرف را ادامه داد تا جایی که بهترین نتیجه حاصل شود. باید توجه داشت که این کرم نقش کرم محافظتی را نیز دارد و می تواند از تشکیل چروک های ناشی از عوامل محیطی جلوگیری کند. بنابراین استفاده از آن حد الامکان برای سنین بالای 30 تا 35 سال توصیه می گردد.

مهناز ، 01 مهر 1396 سوال کرد :

باسلام اين كرم كار ليفت رو هم انجام ميده صورتم كمي شل وبي حال نشون داده ميشه

پاسخ نسل زیبا :

با سلام ، بله ، این کرم دارای الستین بوده و خاصیت کشسانی پوست را افزایش می دهد. بنابراین در سفت شدن پوست ، موثر است.

سپیده ، 23 شهریور 1396 سوال کرد :

خطوط بین ابرو و خنده و دور دهان ک تقریبا عمیق هستند رو از بین میبره

پاسخ نسل زیبا :

با سلام ، این کرم مناسب چروک های ریز و سطحی می باشد.

آزاده ، 11 شهریور 1396 سوال کرد :

با احترام من زیر چشمم چند خط افتاده که با خندیدن خطش عمیق تر میشه و مجدداً برمیگرده به حالت خود ولی همون خطا هست. آیا این کرم ترمیمش میکنه و آیا باعث میشه که زیرچشم سفت تر بشه ؟؟؟ تا از چروک آن جلوگیری کنه؟؟؟

پاسخ نسل زیبا :

سلام ، روز شما بخیر ، بله ، این کرم باعث می شود تا پوست سفت تر شود، همچنین در ترمیم و بهبود چروک ها موثر بوده و علاوه بر درمان به عنوان یک کرم محافظتی نیز می توان از آن استفاده کرد ، ضمن اینکه این محصول، مرطوب کننده نیز می باشد.

زهرا ، 26 مرداد 1396 سوال کرد :

زهرا هستم ۳۹ ساله تهران باسلام خدمت شما عزیزان خیلی نگران پوستم هستم میخوام بدونم این کرم برای دور چشم هم کارایی داره واینکه شما چگونه محصولتون رو تضمین می کنید

پاسخ نسل زیبا :

با سلام ، همانطور که در متن توضیح داده شده ، از این محصول جوان کننده و ضد چروک می توان برای اطراف چشم هم به منظور کم کردن و بهبود چروک های سطحی و ریز استفاده کرد و قطعا اثر گذار خواهد بود. در مورد تضمین ، تنها واقعیتی که می توان به آن اشاره کرد این است که بالای 80 درصد از مشتریان ما تا کنون از این محصول راضی بوده اند.

مژده ، 26 مرداد 1396 سوال کرد :

سلام و خدا قوت من خانمی 42 ساله هستم به جز کرم ضد آفتاب هیچ کرم دیگری استفاده نکردم خدا رو شکر پوست خوبی دارم فقط مدتیه افتادگی و شل شدن پوستمرو احساس کردم و اینکه خطوط پیشانیم به صورت واضح پیدا شده آیا با استفاده این کرم اوکی میشود لطفا راهنمائیم کنید یک د نیا سپاس

پاسخ نسل زیبا :

با سلام ، بله این محصول ضد چروک جهت جلوگیری از شل شدن پوست و همچنین کم کردن و از بین بردن چروک های سطحی و پیشگیری از بوجود آمدن چروک ها بسیار مناسب میباشد.

مهدی ، 13 تیر 1396 سوال کرد :

باسلام، برای برطرف کردن جای جوشها، شما چه کرمی را پیشنهاد میکنید؟ مفیدباشه ، باتشکرفراوان

عابدینی ، 07 تیر 1396 سوال کرد :

با سلام . 36 سالمه و باردارم .پوس چربی داشتم . ولی مدتی است که پوستم خشک شده. و اکنون متوجه چند چین و چروک واضح بر روی پوستم شدم نگرانم. ایا محصولات شما برای جنین من مشکل ساز نیست

پاسخ نسل زیبا :

با سلام و وقت بخیر ، خیر ، به جز کرم ضد لک و روشن کننده ، دیگر محصولات را می توانید در دوره بارداری هم استفاده کنید.

زهرا ، 06 تیر 1396 سوال کرد :

با سلام ایا این کرم برای از بین بردن خطوط خنده هم قابل استفاده هست؟بنده 33 ساله هستم

پاسخ نسل زیبا :

با سلام و وقت بخیر ، بله ، این محصول اثر گذار بوده و به مرور اثر چروک ها را کم می کند.

پدرام ، 29 خرداد 1396 سوال کرد :

من جای جوش روی صورتم هست..بنظرتون این کرم میتونه کمک کنه..من انواع واقسام کرم ها رو امتحان کردم..

پاسخ نسل زیبا :

برای لک ها و تیرگی های ناشی از جای جوش ، باید از محصول ضد لک و روشن کننده استفاده کنید ، لطفا این محصول را از اینجا ببینید.

ناشناس ، 26 اردیبهشت 1396 سوال کرد :

باسلام...آیا برای چروک ھای اطراف چشم ھم میشود استفادہ کرد؟

پاسخ نسل زیبا :

با سلام ، بله ، می توان از این کرم برای چروک های اطراف چشم نیز استفاده کرد.

ناشناس ، 18 خرداد 1395 سوال کرد :

آیا این کرم هم خاصیت درمان و هم پیشگیری از چروک دارد؟ برای هر دو منظور چه شرایطی باید حفظ شود ؟

پاسخ نسل زیبا :

بله ، هم خاصیت درمان و هم پیشگیری دارد.

مشاهده پرسش و پاسخ های بیشتر...

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر