موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

قرص مخمر top levure برای چاقی

قرص مخمر top levure برای چاقی

نویسنده : معین | زمان انتشار : 26 شهریور 1400 ساعت 12:46

قرص مخمر تاپ لوور ویتارمونیل بعنوان یک مکمل غذایی استفاده می شود. مخمر آب جو موجود در قرص مخمر تاپ لوور ویتارمونیل حاوی موادی مانند مخمر آب جو خشک شده، ویتامین های گروه B ( نیاسین، بیوتین، اسید پانتوتنیک، تیامین، ریبوفلاوین، پیریدوکسین و فولات) و انواع مواد معدنی کمیاب مثل کروم و سلنیوم می باشد. همچنین منبع خوبی از اسیدهای آمینه ضروری، پتاسیم و منیزیم است. از قرص مخمر تاپ لوور ویتارمونیل برای درمان آکنه و دیگر مشکلات پوستی، استرس، حالت های التهابی، اسهال و مشکلات دستگاه گوارش استفاده می توان کرد. همچنین برای رفع خستگی و کاهش استرس روزانه مفید است. مخمر آب جو به دلیل وجود ویتامین نیاسین (ویتامین B3) و پیریدوکسین (ویتامین B6) برای مشکلات خواب مفید است.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

مصرف روزانه قرص مخمر تاپ لوور ویتارمونیل خواص بی شماری دارد. این محصول یک معجون طبیعی از انواع ویتامین ها و مواد معدنی می باشد و با تامین این ریزمغذی ها، نقش مهمی در سلامتی و نشاط بدن ایفا می کند.

از قرص مخمر تاپ لوور ویتارمونیل می توان به عنوان یک اشتها آور طبیعی نیز بهره برد. کسانی که دوست دارند مقداری به وزن خود اضافه کنند، می توانند از این مکمل استفاده کنند. این محصول برای مبتلایان به دیابت نیز بسیار مفید است. چرا که مخمر آب جو باعث تقویت تاثیر داروهای دیابت و کاهش قند خون می شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: shiderstore.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر