موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

قیمت روغن خراطین اصل در داروخانه

قیمت روغن خراطین اصل در داروخانه

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 05 اسفند 1399 ساعت 09:12

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

responsive.png

responsive.png

responsive.png

39eee751af30032eeece2f48de2de4ba_M.jpg

بسیاری از داروخانه ها با توجه به مراجعه زیادی که مردم برای خرید روغن خراطین داشتند، اقدام به فروش روغن خراطین کردند. در صورتیکه تا چند سال پیش روغن خراطین فقط در عطاریها و مراکز طب سنتی یافت میشد. اما چه روغنهایی در داروخانه ها بفروش میرسد و چه قیمتی دارند؟
اصولا داروخانه ها فقط اجازه فروش روغن خراطین یا هر محصول دیگری که دارای کد IRC دارو است را دارند و شناختی به کیفیت و اصل بودن روغن خراطین ندارند و نمیتوانید روغن خراطین سنتی را در داروخانه ها تهیه نمایید. قیمت روغنهای خراطین شرکتی که در داروخانه ها یافت میشود، کمی گرانتر از دیگر روغنهای بازار است، ولی این قیمت تایید شده سازمان قیمت گذاری است حتی با اینکه گرانتر از روغنهای سنتی بازار است. پیشنهاد میشود هنگام خرید روغن خراطین از داروخانه یا عطاری یا هر مرکز دیگری، شناخت کافی از مشخصات روغن خراطین اصل داشته باشید تا بتوانید تفاوت روغن خراطین اصل و تقلبی را تشخیص دهید. اینطور هزینه ای که صرف میکنید و زماینکه برای مصرف آن میگذارید، هدر نمیرود. متاسفانه مشاهده میشود در بسیاری از روغنهایی که تحت عنوان شرکتهای مختلف روانه بازار میشوند گرچه مراتب بهداشتی را دارند اما از خلوص کافی برخوردار نیستند و استانداردهایی که در طب سنتی برای ساخت و فرآوری آن عنوان شده است را ندارند، اما مجوز فروش در داروخانه ها را دارند. بنابر این قبل از تهیه، به داشتن مشخصات یک روغن خالص و مرغوب در آنها توجه نمایید.
خواص روغن خراطین روز به روز بیشتر شناخته میشود و مراجعه کنندگان بسیاری برای مصارف مختلف از جمله چاق کردن صورت یا حجم دادن سینه یا اندامهای دیگر و یا رشد آلت تناسلی در آقایان و ... قصد استفاده از آن را دارند. نکته قابل توجه در خصوص روغن خراطین و کارایی های آن اینست که روغن خراطین ایجاد انعطاف رشد در بافت ماهیچه ای عضلات میکند و تغذیه سالم و سطح خونسازی بدن، در میزان نتیجه گیری و رشد توسط روغن خراطین، نتیجه مستقیم دارد.

  • kharratin-230x230-200x150.png

    روغن خراطین مهرطبیعت، برندی معتبر از روغن خراطین اصل با بالاترین سطح کیفیت

    880000

ارسال رایگان به سراسر کشور

عودت کالا طبق قوانین

پشتیبانی آنلاین

زمان پاسخگویی 8 تا 16

پنجشنبه 8 تا 14

جمعه و ایام تعطیل پیام ها اولین

روز کاری پاسخ داده خواهد شد.

ایمیل: Mehretabiat@gmail.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: mehretabiat.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر