موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

روغن برای کوچک شدن شکم

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 06 اسفند 1399 ساعت 23:27

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

خواستن توانستن است. اگر می خواهید در کمترین زمان ممکن به لاغری شکم و تناسب اندام برسید و به مدت 3 هفته از شر چربی‌های شکم و پهلو خلاص شوید این مطلب را از دست ندهید.

5161_313.jpg

کاهش وزن و لاغری شکم دغدغه جدی و قابل توجه بسیاری از مردم است و به این خاطر از روش‌ها و داروهای شیمیایی زیادی استفاده می شود که متاسفانه نتیجه ای نمی دهد. اما نگران نباشید. اگر می خواهید در مدت کمی به تناسب اندام و لاغری شکم برسید و میزان چربی‌های بدن خود را کم کنید روغن کرچک به کمک شما آماده است.

استفاده از روغن کرچک پیشنهاد اصلی ماست. این روغن‌ با طبیعت گرم خود، همراه حرارت ایجاد شده بعد از ورزش، به آب شدن چربی‌ها کمک کرده و در مدت کوتاهی تاثیر مناسبی در لاغری شکم و تناسب اندام دارد.

روغن کرچک نوعی روغن نباتی است که از دانه های گیاه کرچک بدست می آید . استفاده از این روغن هم کاربرد داخلی دارد و هم کاربرد خارجی. امروزه از این روغن برای درمان ناراحتی‌ها و بیماری های فراوانی از جمله پارکینسون، تصلب بافت چندگانه یا ام ‌اس، ریزش مو، فلج مغزی، روماتیسم و آرتروز، یبوست، آفتاب سوختگی، ساییدگی پوست، قارچ پوستی، میگرن و ... استفاده می کنند.

یکی دیگر از خواص روغن کرچک توانایی آن در لاغری شکم و کاهش وزن است . روغن کرچک کاری می کند که بدنتان به یک ماشین چربی سوزی تبدیل شود و بعد از استفاده بدن‌تان را وادار می کند تا چربی های ذخیره شده در ناحیه شکم را به عنوان منبع سوخت مصرف کند.

استفاده از این روغن باعث افزایش سرعت سوخت و ساز بدن و کاهش اشتها می شود. درنتیجه به راحتی می توانید در برابر وسوسه یک نوشیدنی شیرین و پرکالری مقاومت کنید. همچنین مواد معدنی ضروری و ویتامین‌های موجود در روغن کرچک برای سلامت عمومی بدن بسیار مفید هستند.

5162_926.jpg

طرز استفاده از روغن کرچک برای لاغری شکم :

روغن کرچک یک روغن همه کاره است؛ شما می توانید آن را بنوشید، با آن پخت و پز کنید، روی پوست بمالید و یا حتی با ماساژ دادن چندیدن کیلو وزن کم کنید.

برای لاغری شکم با استفاده از روغن کرچک می توانید این روغن را با یک اسموتی خوشمزه‌ی میوه ترکیب اش کنید یا اینکه چند قاشق چای خوری از این روغن را روی حرارت بگذارید تا گرم شود و با حرکات دورانی روی پوست شکم بمالید. این حرکات را به طرف جهت عقربه های ساعت انجام دهید، پس از مدتی بر خلاف جهت بچرخانید.

روغن کرچک علاوه بر لاغری شکم و تناسب اندام خواص دیگری نیز دارد. در این جا چندین مزیت روغن کرچک را مطرح کرده ایم.

از دیگر خواص روغن کرچک عبارتند از :

درمان عفونت پوست

رشد سریع مو

درمان لکه های پوست

درخشش و شفاف شدن پوست

درمان عفونت قارچی

جلوگیری از کمردرد و درد مفاصل

تقویت سیستم ایمنی بدن

جلوگیری از شل شدن پوست

درمان عفونت پوست

جلوگیری از سفید شدن پوست

رشد سریع ناخن

کاهش جوش صورت

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: matlabak.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر