موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

پلاسما بهتر است یا بوتاکس

پلاسما بهتر است یا بوتاکس

نویسنده : معین | زمان انتشار : 27 آبان 1399 ساعت 14:37

1-16.jpg

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

داشتن پوستی زیبا و ظاهری جوان، میلی است که از زمان کودکی در وجود ما قرار دارد و باعث می شود برای رسیدن به آن به سراغ روش های بسیار زیادی برویم. از جمله این روش ها میتوان به پلاسما جت و البته میکرونیدلینگ اشاره کرد. این روش ها هر چند که تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند اما در نهایت افراد را به خواسته شان میرسانند. اما نکته اینجاست که همین تفاوت هاست که باعث می شود افراد در انتخاب روش مورد نظر خود با تردیدهایی روبرو شوند. از همین رو در نظر داریم توضیحاتی در اینکه پلاسما جت بهتر است یا میکرونیدلینگ خدمت شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

معرفی پلاسما جت

در وهله اول در نظر داریم به معرفی پلاسما جت بپردازیم. پلاسما جت را میتوان جزء جدیدترین روش های درمانی دانست که میتواند در درمان بسیاری از مشکلات عملکرد بسیار خوبی از خود به جای بگذارد. در واقع در این روش، دستگاه پلاسما گازهای موجود در میان پوست را یونیزه کرده و با ایجاد شار الکترونی بر روی غشای پوست تلاش می کند تا با تحریک سلول ها، به بهبود بافت بپردازد. معمولا آن دسته از افرادی که از آکنه و اسکار رنج می برند به سراغ بهره گیری از این روش رفته و نتایج خوبی را نیز به همان نسبت دریافت می نمایند. نکته بسیار مهم این است که این دستگاه بر روی پوست هایی که با چین و چروک روبرو هستند، بسیار نتیجه بخش بوده است.

3-14.jpg

معرفی میکرونیدلینگ

برای آشنایی با روش میکرونیدلینگ باید بدانید که پزشکان از این روش برای تحریک مکانیکال پوست استفاده می نمایند. در واقع در این روش پزشکان با توجه به سوزن هایی که بر روی دستگاه تعبیه شده؛ میکروکانال هایی را بر روی پوست به وجود آورده و با تحریک کلاژن ها، پوست را بازسازی کرده و در نهایت منجر به ایجاد تغییر در آن می شوند. دقت داشته باشید بهره گیری از این روش می تواند خطوط بسیار ظریف پوستی، اسکارها و حتی ترک های پوستی را در مدت زمانی کوتاه از بین ببرد. معمولا افرادی که از این روش استفاده کرده اند، اذعان دارند که در پس از گذشت دو هفته، شاهد تغییراتی بر روی پوست صورت خود بوده اند. اما نکته اینجاست که برای رسیدن به نتیجه دلخواه با استفاده از روش میکرونیدلینگ باید به سراغ پزشکانی متخصص و باتجربه بروید.

2-14.jpg

پلاسما جت بهتر است یا میکرونیدلینگ

دقت داشته باشید برای اینکه بتوانید انتخاب دقیقی میان پلاسما جت و میکرونیدلینگ برای رسیدن به نتیجه دلخواه داشته باشید در وهله اول باید اطلاعات کاملی در این راستا بدست آورید. پس از اشنایی با چگونگی عملکرد این دو روش مطمئنا آگاهی از کاربردهای آنان میتواند به شما کمک کند تا تصمیم گیری راحت تری داشته باشید. این کاربردها عبارتند از:

کاربرد پلاسما جت

  • میتواند انواع مختلفی از چین و چروک های ظاهر شده بر روی صورت، گردن، دکلته و حتی پوست بدن را بدور از هرگونه عمل جراحی؛ برش و حتی بیهوشی از بین ببرد.
  • امکان از بین بردن اسکار، آکنه و سایر عارضه های پوستی را به افراد می دهد.
  • امکان برداشت خال و یا انواع زیگیل های پوستی با استفاده از پلاسما جت امکانپذیر است.
  • افتادگی پلک بدون عمل جراحی درمان می شود.

5-3.jpg

کاربرد میکرونیدلینگ

  • برطرف کردن نقاط تیره پوست
  • از بین بردن جای اسکار و حتی چروک های ریز پوستی
  • پف زیر چشم را از بین می برد.
  • ظاهری جوان و پوستی سفت و صاف را به افراد هدیه می دهد.
  • هیچ محدودیت سنی ندارد.

4-12.jpg

منبع : کلینیک زیبایی روژا

Tags :

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر