موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

خرید اینترنتی داروی تقویتی

خرید اینترنتی داروی تقویتی

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 03 اردیبهشت 1400 ساعت 10:35

مشغله های بیش از حد موجود در زندگی امروزه،باعث شده است که فرصتی برای خرید دارو به صورت حضوری نداشته باشیم.دغدغه ای که به لطف گسترش فروشگاه های اینترنتی از میان برداشته شده است. داروخانه آنلاین فردامارکت امکانات منحصربه فردی، در زمینه سفارش اینترنتی دارو دارد.عرضه و فروش محصولات دارویی وغیر داروئی داروخانه مانند: اقلام آرایشی و بهداشتی ( شامل انواع کرم‌ها ، مرطوب کننده‌ها ، شوینده‌ها ، مراقبت از پوست و مو و ناخن، دهان و دندان و… ) مکمل‌ها (شامل مکمل بدنسازی ، گیاهی ، غذایی ، کاهش وزن ، ویتامین‌ها، مکمل غذایی کودکان،مکمل دوران بارداری و شیردهی و … ) اگر کیفیت و قیمت محصولات خریداری شده از یک فروشگاه آنلاین برایتان اهمیت بالایی دارد، خرید از فردامارکت هوشمندانه ترین گزینه پیش روی شماست.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

داروخانه آنلاین چیست؟

با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت، و همچنین گسترش کسب و کار‌های آنلاین و اینترنتی، داروخانه‌های آنلاین و خرید اینترنتی دارو نیز در صفحات وب گسترش یافتند. با روی کار آمدن داروخانه‌های آنلاین دیگر مجبور نخواهید بود برای خرید داروهای بدون نسخه پزشک ساعت‌ها در صف داروخانه‌ها منتظر بمانید؛بلکه قادر خواهید بود دارو‌های مورد نیاز خود را از طریق یک داروخانه آنلاین معتبر،سفارش داده و در منزلتان تحویل بگیرید. از جمله بهترین داروخانه آنلاین می توان،سایت فردامارکت را معرفی کرد؛ که تمام محصولات داروخانه‌ای از جمله مکمل‌های بدنسازی، لوازم آرایشی بهداشتی، مولتی ویتامین‌ها و انواع تقویت کننده جنسی آقایان را از طریق این داروخانه اینترنتی می توان تهیه کرد.

مزیت های خرید اینترنتی قرص و دارو:

یک داروخانه آنلاین دقیقاً مشابه داروخانه حضوری است اما ملزوم براینترنت! از آنجا که این داروخانه های مجازی ممکن ایت فقط در یک شهر فعالیت کنند یا در سطح کشور فعالیت کنند.داروخانه های آنلاین همچنین از یک مکان مرکزی می توانند تعداد زیادی از مشتری ها را در سرتاسر جهان خدمات دهند.خرید محصولات داروخانه‌ای از داروخانه آنلاین،به شما این امکان را می‌دهد؛ درهر کجا که باشید،کالای پزشکی مورد نظر خود را به صورت خرید آنلاین دارو انجام دهید.یکی دیگر از مزایای مهم خرید دارو آنلاین امکان مقایسه محصولات مشابه می‌باشد.این قابلیت شما را قادر خواهد ساخت که در صورت ماندن در دو راهی انتخاب بین دو محصول، تمام خصوصیات کیفی آن‌ها را با هم مقایسه کنید و پس از اطمینان از انتخاب آن را ثبت کنید.وهمینطور در خرید قرص آنلاین میتوانید با مطالعه توضیحات، کاتالوگ محصولات، نظر سایر افراد که از سایت خریداری نموده اند و مقایسه میزان رضایت آن ها، استفاده از اطلاعات پزشکی و مشاوره متخصصان، امکان دسترسی به محصولات کمیاب ، دسترسی به اطلاعات کامل در مورد محصولات، مواد تشکیل دهنده و ترکیبات محصولات، موارد استفاده و موارد منع مصرف، فواید و مضرات آن ها، قابل اعتماد بودن اطلاعات محصولات و داروها و امکان دسترسی به این اطلاعات مانند ترکیبات، روش مصرف و .. در هر زمان، امکان مقایسه بین محصولات و برندها بر اساس اطلاعات فوق  در دسترس شما باشد و در نهایت انتخاب مناسب ترین آن ها را داشته باشید. از دیگر مزیت های خرید قرص اینترنتی ،امکان مشاوره در زمان مصرف داروها و محصولات مختلف، امکان خرید محصولات و مکمل های غیر دارویی استاندارد نظیر مکمل های بدنسازی،لاغری، چاقی، گیاهی و .. در بازار ممکن است این نوع از محصولات به شکل غیر مجاز و تقلبی و غیر استاندارد وجود داشته باشد اما این داروخانه ها با توجه مجوزهای دریافتی محصولات مورد اعتماد را عرضه می کنند.همچنین اطمینان از اصل بودن داروها و محصولات آرایشی و بهداشتی و دارا بودن تاییدیه های وزارت بهداشت و تاریخ تولید و انقضا بر روی کالا را در اختیار شما قرار می دهند.

شبانه روز در دسترس!

برای خرید از داروخانه‌های حضوری باید زمانی را در مسیر رفت و برگشت از داروخانه سپری کنید و حتی شاید در برخی موارد وقتتان در مسیر‌های پرترافیک و خیابان‌های شلوغ اتلاف شود. ولی با خرید از داروخانه آنلاین دیگر این مشکل را نخواهید داشت. از آن جایی که امروزه که تمامی مردم به اینترنت و دستگاه های هوشمند دسترسی دارند، استفاده از روش ها و امکانات زندگی مدرن راحت تر از گذشته فراهم خواهد بود. این طرح زمانبندی در فروشگاه آنلاین فردامارکت در پی نیاز جامعه پس از افزایش زمان حضور افراد در فضای داروخانه شکل گرفت. داروخانه شبانه روزی آنلاین فردامارکت ، امکانات جامعی در زمینه تمامی محصولات و اطلاعات مورد نظر در ارتباط با آن ها را در تمامی طول شبانه روز در اختیار افراد قرار می دهد. برای این که رضایت مشتریان فراهم شود این داروخانه اینترنتی شبانه روزی امکان دسترسی ۲۴ ساعته و آنلاین را برای کاربران قرار داده است؛ که این روش خرید بسیار راحت برای افرادی که در نواحی غیر شهری و بعضا دور افتاده زندگی می کنند و به این نوع از کالاهای پزشکی دسترسی ندارند را فراهم کرده است.

تحویل دارو درب منزل!

پس از ثبت سفارش محصولات مورد نظرتان در سایت فردامارکت می توانید، سریع ترین ارسال دارو به منزل را داشته باشید. که این شیوه امکان تحویل فوری این دارو ها را به صورت آنلاین برای صرفه جویی در وقت و رضایتمندی شما عزیزان فراهم کرده است. داروخانه آنلاین تحویل فوری می تواند یکی از گزینه های ویژه برای سفارش کالا باشد.

ارسال فوری و رایگان به سراسر کشور!

وبسایت فردامارکت،یک داروخانه اینترنتی با راسال رایگان است! تنها کاری که شما انجام می‌دهید این است که محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید، سپس به سادگی پرداخت را انجام دهید و در اولین فرصت سفارشتان را، رایگان تحویل بگیرید.همین موضوع می‌تواند یکی از اصلی‌ترین مزایای مرکز داروی آنلاین فردامارکت به‌شمار آید. زیرا با فرستادن فوری،هزینه‌هایی که شما صرف رفت و آمد به داروخانه‌های حضوری را می‌کردید حذف می‌شود. از طرفی همین موضوع می‌تواند کمک شایانی به‌کاهش ترافیک و آلودگی هوای شهری کند.

تهیه داروهای ایرانی و خارجی با چند کلیک!

خیلی از اوقات پیش می آید که ممکن است برای تهیه یک نسخه مجبور باشید بسیاری از داروخانه های نقاط مختلف شهر را برای تهیه داروهای خارجی جستجو کنید و شاید در آخر نسخه ی شما به طور کامل موجود نباشد.این کار زمان و هزینه ی بسیاری را به خصوص در کلان شهرها طلب خواهد نمود. مشتریان می توانند پس از استفاده از امکان جستجوی پیشرفته بر اساس نام قرص، کپسول،شربت و یا کالای پزشکی، موارد مصرف و کاربرد، موارد شاخص در ارتباط با کالاها و محصولات به راحتی خرید اینترنتی داروی خارجی خود را فقط با چند کلیک تهیه نمایند.در مرحله اول کابران می توانند بین محصولات مقایسه لازم را انجام داده و بر اساس نیاز یک مورد را انتخاب نمایند. در مرحله ی بعدی برای رفاه و راحتی افراد چند روش پرداخت در فروشگاه اینترنتی داروخانه لحاظ شده که می توان از هر یک استفاده نمود.این روش ها شامل پرداخت در محل، روش کارت به کارت، روش پرداخت اینترنتی است.

فردامارکت؛ بزرگترین داروخانه مجازی ایران

یکی از بزرگ ترن داروخانه آنلاین در ایران و بهترین سایت معتبر دارو،وبسایت فردامارکت است که دارای مجوز های مربوطه از نهاد های ذی ربط ، دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت معدن و تجارت مربوط به کسب و کارهای اینترنتی ، لوگوی طلایی ساماندهی از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال ، مجهز به درگاه های امن پرداخت آنلاین ، تخفیف‌های دوره ای و جشنواره های مناسبتی ، قرعه کشی های سیستمی از بین شما خریداران محترم می‌باشد. داروخانه مجازی فردامارکت،با هدف ارتقاء سطح سهولت و کیفیت فرآیند سفارش و افزایش رفاه شما مشتریان گرامی تاسیس شده است، تمامی محصولات ما اصل بوده و دارای تاییدیه وزارت بهداشت، تاریخ تولید و انقضا هستند. در فروشگاه فردامارکت، تیمی متشکل از متخصصین جهت ارائه مشاوره رایگان به مشتری قرار گرفته است؛ همچنین  این سایت خرید اینترنتی دارو دارای مقالات پزشکی مفید و کاربردی می‌باشند که این مطالب میتوانند در انتخاب دارو به شما کمک کنند و اطلاعات دقیقی در ارتباط با بیماری‌ها و مشکلات مختلف در اختیار شما قرار دهند.در نتیجه شما می توانید جهت کسب اطلاعات تخصصی محصولات و یافتن پاسخ سوالات و ابهامات با کارشناسان ما تماس گرفته و با در اختیار داشتن تمامی اطلاعات مورد نیاز، با دیدی واضح تر، نسبت به تهیه داروی خود اقدام نمایید.

در وبسایت اینترنتی فردامارکت انواع محصولات مختلف بهداشتی و دارویی ارائه می شود که لیست آن ها در ادامه ارائه شده است. تمامی محصولاتی که برای تهیه نیاز به نسخه پزشک نداشته باشند، از طریق داروخانه آنلاین قابل سفارش می‌باشند.

برخی از قرص و کپسول های سایت فردامارکت عبارتند از:

فولیک اسید، کلسیم،آهن خارجی،پرفکتیل،هیرویت،مگنیفورت،فیفول،فارماتون،مولتی دیلی، wellwoman، زینک پلاس، ویتامینe، ب۱،ویتامینa،ویتامین c،کمبود ویتامین d،فیس دوکس

محصولات مربوط مراقبت از پوست و مو:

ژل شست و شوی صورت،ضدآفتاب،ضد چروک،کرم جوانسازی پوست،شامپو ضد ریزش مو،شامپو ضد شوره

تجهیزات پزشکی مثل:

فشارسنج،دستگاه تست قندخون،دستگاه قندخون

داروهای تقویت کننده جنسی آقایان:

ژل تاخیری،اسپری تاخیری پاورمن،ژل لوبریکانت،پاورمن کلاسیک،پاورمن هنداونه،دلتا قهوه،قرص درمان زود انزالی،

انواع مکمل غذایی کودکان:

شیرخشک آپتامیل،شیرخشک ببلاک،سرلاک

صفحات مربوط به سایت:

بهترین شامپو برای ریزش مو، خرید مکمل بدنسازی داروخانه ای،پروتئین وی،بهترین زمان مصرف قرص آهن،بهترین ویتامین برای چاقی صورت،بهترین زمان مصرف قرص زینک،درمان دیابت

انواع مولتی ویتامین ها:

راسیپ،مولتی ویتامین حاملگی،سنتروم،پرگناکر،مولتی ویتامین تقویت مو،تین ویتال، خرید کتاب پزشکی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر