موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

عوارض لیزر پشت لب

عوارض لیزر پشت لب

نویسنده : معین | زمان انتشار : 30 دی 1399 ساعت 02:40

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

لیزر موهای زائد بالای لب

 همانطور که میدانید ، در هر خانمی موهای زائد بالای لب وجود دارد ، که اکثر خانم ها موهای زائد این منطقه را  از طریق بند انداختن از بین می برند ، روشی که علاوه بر درد ناک بودن ، شلی پوست و در پوست های نازک پاره شدن پوست را نیز در بر دارد ، اما این انتهای ماجرا نیست زیرا بند انداختن موهای زائد بالای لب نیاز به  هفته ایی یکبار اصلاح دارد که  علاوه بر گرفتن وقت و ظاهری زننده به فرد درد زیادی را نیز به فرد تحمیل می کند ، روش های دیگر مانند  شیو کردن یا اپلاسیون کردن نیز به هچ عنوان توصیه نخواد شد زیرا  تیغ زدن موجب زبرشدن موی این ناحیه شده و اپلاسیون درد غیر قابل تحمل و آسیب شدید به پوست را وارد می کند .

حال سوالی که برای همه پیش می آید و نسبت به آن تاکید دارند این است که  راه حل رفع موهای زائد  بالای لب چه می باشد ؟
ما در مطلب زیر پاسخ این سوال مکرر شما دوستان را تهیه کرده ایم و به اطلاع شما بزرگواران میرسانیم ،  بنابراین لطفا در ادامه مطلب نیز مارا یاری کنید .

لیزر موهای زائد بالای لب 

 پاسخ سوال ، لیزر موهای زائد بالای لب می باشد  که روشی دائمی و تضمینی برای از بین بردن موهای زائد می باشد .
این روش  با پرتاب کردن نور  اشعه ی مخصوص خود بر قسمت بالای لب ، و اثر گذاری آن بر فولیکول ها و ریشه ی موی این قسمت بدن موجب سوزاندن ریشه ی موهای زائد شده و در نتیجه موها در آن قسمت قدرت رشد و رویش نخواهند داشت .

لازم به ذکر است که ابتدا بالای لب فرد از طریق ژل بی حسی موضعی میشود تا فرد تنها کمی  سوزن سوزن شدن جزئی را احساس کند ، لیزر موهای زائد بالای لب  تنها در کمتر از پنج دقیقه زمان می برد و هیچگونه سوزش پوست و یا آسیب به پوست را برای افراد به همراه ندارد . باید توجه داشت که نور لیزر تنها در  عمق محدودی از پوست می تابد بنابراین هیچگونه عوارض و آسیبی را به پوست و فرد وارد نمی کند .

%D9%84%DB%8C%D8%B2%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86%20%D9%85%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%B2%D8%A7%D8%A6%D8%AF%20%D9%84%D8%A8.jpg

نکاتی در خصوص لیزر موهای زائد بالای لب 

 لیزر موهای زائد بالای لب و لیزر موهای زیر بغل  نیاز به تکرار جلسات به فاصله زمانی یک ماه نیاز دارد ، اما تفاوت او با دیگر نقاط بدن در این است که این ناحیه به تکرار جلسات کمتری نیاز داشته و کمتر از پنج جلسه نتیجه ی دائمی خود را برجای میگذارد و پس از آن سالیانه در یک جلسه ناحیه را تمدید و تصحیح می کند . با این روش دیگر نیازی به درد کشیدن و زدودن موها به فاصله های زمانی کم توسط روش های درد آور نمی باشد و تنها با مقدار کمی صرف وقت ، رشد موهای این ناحیه به طور همیشگی قطع خواهند شد .
همچنین ، هزینه لیزر موهای زائد بالای لب نیز به طور قطعی از دیگر نقاط بدن به دلیل کم تر بودن ناحیه و ظرافت آن کمتر می باشد که در هر کلینیک نسبت به کلینیک دیگر متغیر خواهد بود که هزینه دقیق در جلسه مشاوره برای مراجعین شفاف سازی خواهد شد .

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر