موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

مدت استفاده از دستگاه وکیوم

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 12 دی 1399 ساعت 19:14

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

خرید وکیوم مردانه از داروخانه

وکیوم مردانه امریکاییخرید دستگاه وکیوم مردانه دیجی کالاعوارض دستگاه وکیوم مردانهفیلم استفاده از دستگاه وکیوم مردانهآموزش تصویری استفاده از دستگاه وکیوم مردانهمدت زمان استفاده از دستگاه وکیومدستگاه وکیوم محلول

vacum%20oddo.jpg?access_token=21ae8534-d46c-44d6-8353-d8c8e517947e

دغدغه مردان امروزی در هر جامعه و فرهنگی میتواند ناتوانی جنسی باشد که اغلب این ناراحتی و ناتوانی ها از به اندازه یا کوتاه بودن الت نشات میپذیرد روش های گوناگون پزشکی برای این بیماری وجود دارد که بسته به سلایق و تصمیم پزشک معالج شکل میپذیرد درمان های دارویی گران قیمت و البته با ریسک بالایی برای افزایش سایز و قدرت جنسی مرد در دسترس هستند اما چه به لحاظ اقتصادی و چه به لحاظ بدون ریسک بودن استفاده از دستگاه کش دهنده الت وکیوم را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم در ادامه با این وسیله پزشکی بیشتر با شما حرف میزنیم.

برای افراد با محدوده سنی مختلف کاربرد دارد

این می‌توانید یکی از مزایای دستگاه وکیوم آقایان معرفی کرد که باعث اطمینان خاطر افراد مختلف می‌شود. اختلال نعوظ یک موضوع شایع است که حتی ممکن است برای افراد با سن کم رخ دهد. البته این اختلال در افراد جوان به صورت مقطعی است و برای افراد بزرگسال بیشتر به صورت مزمن رخ می‌دهد. بنابراین با توجه به شرایط استفاده از دستگاه و همچنین مکانیسم عملکرد آن، افراد در محدوده سنی مختلف امکان استفاده از این دستگاه را دارند.

نکته مهم: پزشکان استفاده از دستگاه وکیوم آقایان را برای کسانی که سالم هستند توصیه نمی‌کنند، مگر برای افزایش اندازه آلت تناسلی.

برای افراد دارای مشکل روانی و فیزیکی مناسب است

اختلال نعوظ ریشه در مشکلات روانی و مشکلات فیزیکی فرد دارد. از لحاظ روانی مشکلاتی مانند تنش شغلی، تنش خانوادگی، شرایط بد اقتصادی و موارد مشابه در این مشکل تأثیرگذار هستند. این در حالی است که مشکلاتی مانند تصادف، آسیب دیدگی نخاع، ضربه به قسمت کمر و موارد مشابه آنها از جمله مشکلات فیزیکی هستند. جالب اینکه دستگاه وکیوم مردانه کاری به این مشکلات ندارد و به عنوان یک راهکار درمانی عمومی استفاده می‌شود. این مورد از مزایای دستگاه وکیوم آقایان برای کسانی مناسب است که در مورد مشکلات جسمی خود نگران هستند.

به صورت غیرمستقیم بر روابط عاطفی مؤثر است

 طبیعتاً همسر و شریک جنسی مردان به طور مستقیم تحت تأثیر اختلال نعوظ آنها قرار می‌گیرند. در وهله اول خود مردان بابت این مشکل تحت فشار هستند که منجر به ایجاد یک شرایط غیر طبیعی برای آن‌ها می‌شود. این شرایط غیر طبیعی بر حالت روحی زنان هم تأثیر گذار است و از طرف مقابل کیفیت رابطه جنسی آنها را هم تحت تأثیر قرار می‌دهد. این مشکل در کوتاه مدت در اختلال نعوظ مقطعی قابل چشم پوشی است. اما در بلند مدت می‌تواند مشکلات زیادی به وجود بیاورد که در این صورت دستگاه وکیوم مردانه می‌تواند این چالش‌ها را از بین ببرد.

عوارض جانبی دستگاه وکیوم آقایان کمتر از دارو است

داروهای مختلفی برای درمان اختلال نعوظ پیشنهاد می‌شوند که همه آن‌ها ساز و کار مشابهی دارند. متاسفانه به دلایل پزشکی امکان ذکر نام این داروها را نداریم، اما اگر شما در داروخانه این داروها را تهیه کنید و در قسمت کاتالوگ آنها بخوانید، عوارض جانبی مختلفی دارند که از شایع‌ترین آن‌ها مانند افزایش فشار خون گرفته تا نعوظ بلند مدت و دردناک را شامل می‌شوند. این عوارض جانبی برای افرادی که از لحاظ جسمی دچار بیماری هستند بسیار خطرناک است. بنابراین مصرف دارو برای درمان اختلال نعوظ باید با نظر پزشک و با توجه به شرایط فیزیکی فرد صورت گیرد. این در حالی است که نداشتن عوارض جانبی از اصلی‌ترین مزایای دستگاه وکیوم آقایان است.

نکته: وجود کبودی یا حتی درد خفیف در روزهای ابتدایی استفاده از دستگاه یک موضوع طبیعی است، اما تغییر رنگ شدید آلت تناسلی به این معنی است که شما باید حتماً به پزشک مراجعه کنید.

کاملاً تحت کنترل است و کار با آن آسان است

نمی‌دانم تا چه اندازه با نحوه استفاده از دستگاه وکیوم آقایان آشنایی دارید، اما این دستگاه‌ها بسیار ساده هستند و همه امکان استفاده از آن را دارند. در حقیقت این دستگاه به صورت یک سیلندر سربسته طراحی شده است که به انتهای آن یک دستگاه پمپ دستی یا الکتریکی وصل شده است. روی دستگاه هم یک دستگاه فشار سنج کوچک نصب شده که امکان اندازه گیری فشار داخل سیلندر را به ما می‌دهد.

با قرار دادن سیلندر بر روی آلت تناسلی، فرد می‌تواند به مرور زمان هوای داخل سیلندر را خالی کرده و حالت خلأ ایجاد کند. تمامی این مراحل تحت کنترل فرد است و حتی می‌توان یک فشار استاندارد همیشگی در نظر گرفت. این فشار چیزی است که شما در طول زمان به آن خواهید رسید و از این تاریخ به بعد تنظیمات دستگاه را بر مبنای همان فشار انجام می‌دهید.

اعتماد به نفس را به مردان برمی گرداند

اعتماد به نفس مردان در مسئله رابطه جنسی بسیار ضعیف و شکننده است. مردان هم به دلیل اندازه آلت تناسلی، هم به دلیل شکل ظاهری بدن، هم به دلیل کیفیت رابطه جنسی، هم به دلیل مسائل روحی و روانی و هم به دلیل استفاده بیش از حد از فیلم‌های مستهجن به شدت تحت فشار هستند. حالا اگر در هر مرحله از رابطه جنسی خود به یکی از این موارد دسترسی نداشته باشند، به راحتی اعتماد به نفس و عزت نفس خود را از دست می‌دهند. این در حالی است که مزایای دستگاه وکیوم آقایان اجازه می‌دهد که فرد دارای یک آلت تناسلی بسیار سفت و منسجم باشد. از طرف دیگر پمپاژ خون منجر به حجیم‌تر شدن و بزرگتر شدن آلت تناسلی هم می‌شود. این موضوع در بلندمدت باعث بازگشت اعتماد به نفس مردان می‌شود و کیفیت رابطه جنسی آنها را بالاتر می‌برد.

dastgah.vacuum%20usa.jpg?access_token=4c0589f3-862b-4225-9ecb-c123feaad023

خصوصیات بارز دستگاه وکیوم مردانه اورجینال

بالا بردن اعتماد به نفس در آقایان به خاطر حل مشکل جنسی

بزرگ کننده و کلفت کننده آلت سفت و محکم کردن سریع آلت تناسلی بدون هیچ گونه عوارض جانبی بدون محدودیت سنی

این وسیله به دو صورت زیر کاربرد دارد:

قبل از نزدیکی ( به عنوان روشی جهت ایجاد نعوظ ) بصورت تمرین ( در طول درمان ) کاربرد دارد

uc_21.gif?access_token=81de9f2f-63eb-4b28-8790-f6a783dfa838
.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر