موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

طرز استفاده از کانتور جامد

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 04 اسفند 1399 ساعت 14:39

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

کانسیلر چیست و چگونه باید استفاده شود؟
کانسیلرها درواقع کرم‌پودرهای فشرده روشن و رنگی هستند که شما می‌توانید آنها را قبل یا بعد از کرم پودر استفاده کنید البته بعضی‌ها می‌گویند بهتر است بعد از کرم‌پودر زدن استفاده شود. این کانسیلرها به‌ صورت‌های مختلفی وجود دارند؛ یکی به‌صورت Stick یا ماتیکی که استفاده از آن راحت‌تر است، حالت دیگر کرم‌مانند نیمه‌جامد و در نهایت کانسیلرهای مایع کانسیلر معمولا باید یک درجه از رنگ کرم‌پودر استفاده شده روشن‌تر باشد. اگر خیلی روشن‌تر از کرم‌پودر باشد به جای پوشانندگی لکه‌های تیره را بیشتر نشان خواهد داد .

خریداران معمولا هنگام خرید کانسیلرها به دلیل وجود انواع مختلفی از رنگ‌ها سردرگم هستند. هر رنگ مختلف کانسیلر برای از بین بردن و پوشاندن لکه‌های مختلف پوستی و دادن رنگ و جلوه زیبایی به پوست طراحی شده است.
اولین قدم برای استفاده از کانسیلر انتخاب نوع مناسب آن است. کانسیلرها انواع مختلفی دارند و هر نوع آن برای نیاز خاصی طراحی شده است پس قبل از هرچیز باید نیاز پوست خود را بشناسید. کاسیلر را یک یا دو درجه روشن‌تر از رنگ طبیعی پوست خود و حتما از برند معتبر انتخاب کنید. نوع مدادی آن برای جوش و آکنه و نوع استیکی برای عیوب گسترده پوست کاربرد دارد. انواع مایع و کرمی را برای پوست‌های خشک و انواع جامد و پودری را برای پوست‌های چرب به کار ببرید.


پوست خود را آماده سازی کنید: مانند روش‌های مختلف آرایش قبل از هرچیز باید صورت خود را بشویید و تمیز کنید، از یک پاک کننده ملایم استفاده کنید و پس از آن از مرطوب کننده مناسب آبرسانی به پوست استفاده کنید. برای پاک کردن آرایش اطراف چشم از یک گوش پاک کن تمیز استفاده کنید و مواد باقیمانده از ریمل و خط چشم را بزدایید. کانسیلر اولین مرحله از آرایش شماست (البته اگر از تصحیح کننده رنگ استفاده نمی‌کنید) و باید روی پوست تمیز و نرم و آماده سازی شده مورد استفاده قرار بگیرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: www.haftoyek.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر