موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

میکرونیدلینگ و مزوتراپی صورت

میکرونیدلینگ و مزوتراپی صورت

نویسنده : حسین رمضانی | زمان انتشار : 08 آذر 1399 ساعت 19:47

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

میکرونیدلینگ و مزوتراپی

زیبایی مسئله ایی است که همیشه مورد نظر همگان بوده است که در دنیای امروز اهمیت بیشتری پیدا کرده و تقریبا همه درگیر این مسئله می باشند پوست و مو دو مسئله حیاتی بر ظاهر و زیبایی هر فردی می باشد و مشکلات ناشی در این دو  مسئله سبب بروز آسیب به ظاهر و اعتماد به نفس افراد میگردد که خوشبختانه با پیشرفت علم روش های بسیاری برای رفع این عوارض به وجود آمده است که از این موارد میتوان به مزوتراپی و میکرونیدلینگ اشاره کرد که دو روش کارامد و تضمینی برای زیبایی پوست و موی افراد می باشد و مورد توجه افراد زیادی در سرتاسر دنیا شده است  .

میکرونیدلینگ و مزوتراپی چگونه اند؟

مزوتراپی

مزوتراپی روشی است  برای تقویت پوست صورت و کف سر ، در این روش مواد ، ویتامین ها به قسمت مورد نظر پوست تزریق می شوند  و دیگر نیازی به خوردن این مواد نمی باشد . در مزوتراپی ، موادی از قبیل  انواع ویتامین ها مواد گیاهی ، هموپاتیک  و ... از طریق سوزن نازک  بر لایه میانی پوست تزریق می کنند  این مواد تزریق شده چربی ها را از بین می برند  و سبب جوانی شادابی صافی و لطافت پوست میشوند . مزوتراپی در سطح سر نیز استفاده میشود و با تزریق مواد معدنی بر سطح میانی پوست سر سبب افزایش رشد موها شده و کچلی را از بین یبرد و روشی کارامد در این مسئله می باشد .

میکرو نیدلینگ

میکرونیدلینگ روشی است که برای زیبایی  پوست انجام می شود ، میکرونید لینگ ، دستگاهی دارد  که دارای سوزن های نازک می باشد  این سوزن ها در لایه درونی پوست نفوذ کرده  و باعث تحریک پوست  و ساخت کلاژن می شوند  این روند سبب کشسانی کردن پوست خواهد شد ، میکرونیدلینگ یک رلر قلتکی دارد که دارای سوزن های ریز به جنس تیتانیوم می باشد  که بر سطح پوست کشیده میشوند  و با کشیده شدن بر پوست سبب زخم های کوچکی بر سطح پوست خواهند شد  که باعث میشود پوست شروع به ترمیم سازی آن ناحیه کند  و موجب تولید کلاژن گردد . این روش بدون هیچگونه درد و آسیبی به بافت پوست می باشد و هیچگونه عفونت و عوارضی را تا کنون به خود راه نداده است  . این روش به اپیدرم پوست هیچ آسیبی نمی رساند . از میکرونیدلینگ برای کاشت مو نیز استفاده میشود و قابل استفاده برای تمامی افراد خواهد بود .

میکرو نیدلینگ  خاصیت جوان سازی  پوست دارد  و در پوست صورت ، گردن استفاده می شود و موجب از بین بردن جای جوش ، برطرف کردن چین و چروک ، از بین بردن ترک های پوستی و جای سوختگی خواهد بود . بهتر است افراد برای رسیدن به نتیجه ایی صد در صدی و تضمینی میکرونیدلینگ را در چند جلسه  انجام دهند .
هر دو روش ، روشی شناخته شده در سطح جهانی می باشند  که پر کاربرد و  تضمینی می باشند و افراد از طریق مراجعه کردن به متخصص می تواند این روش ها را بسته به تشخیص متخصص، از لحاظ شرایط بدنی خود انتخاب و استفاده کنند این امکان نیز وجود دارد که افراد هر دو  روش را انتخاب و استفاده کنند .

یکی از خدمات کلینیک رنسانس میکرونیدلینگ و مزوتراپی می باشد که با جدیدترین متد روز دنیا و توسط کادر پزشکی و درمانی انجام می شود. شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02128111001 تماس حاصل کرده و یا از طریق تلگرام و واتساپ با شماره 09127909003 در ارتباط باشید

Beautiful-woman-with-make-up.jpg

عوارض میکرونیدلینگ و مزوتراپی 

 میکرو نیدلینگ هیچگونه آسیب و عوارضی را تاکنون به خود اختصاص نداده و قرمزی و زخم ناشی از استفاده آن نیز ظرف 72 ساعت از بین خواهد رفت و هیچگونه حساسیت و آسیبی برای پوست ایجاد نمیکند .
مزوتراپی نیز اگر در محلی معتبر  استفاده شود و مواد مصرفی آن استاندارد باشد ، هیچ آسیبی به فرد نمی رساند اما افراد قبل از استفاده از مزوتراپی باید در نظر داشته باشند که به مواد مصرفی آن آلرژی و یا حساسیت نداشته باشند به طور کلی هر دو روش گفته شده روشی بی خطر و تضمینی شناخته شده اند که روزانه بر تعداد مخاطبان خود می افزایند .

هزینه میکرونیدلینگ و مزوتراپی 

هزینه مزوتراپی بستگی به مواد مصرفی می باشد که از چه موادی استفاده شده باشد زیرا هر موادی هزینه مخصوص به خود را دارد و همینطور مقدار مصرفی هر مواد نیز بر قیمت تاثیر گذار است به همین دلیل قیمت دقیق توسط متخصص مربوطه در جلسه مشاوره ابلاغ می شود ، هزینه میکرونیدلینگ بسته به محل مصرف و مقدار سطح  استفاده می باشد بنابراین هزینه دقیقی نمی توان برای آن در نظر گرفت و هزینه دقیق آن در جلسه مشاوره برای مراجع محاسبه میشود .
به طور کلی هردو روش ، هزینه ایی مناسبی نسبت به سایر روش های مشابه به خود اختصاص داده اند و سبب رضایت  متقاضیان گردیده است .

. شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و برآورد هزینه میکرونیدلینگ و همچنین هزینه مزوتراپی با شماره 02128111001 تماس حاصل کرده و یا از طریق تلگرام و واتساپ با شماره 09127909003 در ارتباط باشید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر