موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

دستگاه وکیوم مردانه برقی

دستگاه وکیوم مردانه برقی

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 06 تیر 1400 ساعت 16:09

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

ویژگی‌های محصول

  • کشور سازنده: تایوان
  • شرکت سازنده: متفرقه
  • موارد مصرف: بزرگ کننده و کلفت کننده ناحیه تناسلی
  • مدت درمان: 2 الی 3 ماهه
  • سایر ویژگی ها: رفع مشکل شلی و کج بودن الت تناسلی

10%880,000 تومان 790,000 تومان

 **پر فروش ترین دستگاه افزایش سایز در سال 2019**

*محصول انحصاری توسط فروشگاه روشا طب*

وکیوم ویبره بدون نیاز به بادکش دستی کار پمپ کردن محفظه را برای شق شدن آلت شما انجام می دهد  . این دستگاه را تنها از سایت روشا طب می توانید همین حالا خریداری کنید . 

دستگاه وکیوم شارژی یکی از امن ترین، راحت ترین و قابل اعتمادترین روش های موجود برای درمان مشکلات جنسی مردان است. وکیوم شارژی که توسط سایت روشا طب در اختیار  افراد قرار می گیرد در برگیرنده یک عدد وکیوم برقی و یک عدد کاندوم شیت سیلیکونی مرغوب می باشد .  این دستگاه کاربرد بسیار ساده و آسانی دارد و می توان ان را برای کاربردهای مختلف به خوبی شارژ کرد.  به کمک این دستگاه می توانید سلامت جنسی خود را بازیابید و به اعتماد به نفس مدنظر خود برسید.

استفاده از وکیوم شارژی به تقویت عضلات الت تناسلی کمک می کند و تاثیر مثبتی بر روی نعوظ طولانی مدت دارد. بعد از چند جلسه استفاده از وکیوم مردانه می توانید شاهد فرایند نعوظ بهتری باشید و زودانزالی خود را درمان کنید. همین حالا می توانید دستگاه وکیوم مردانه را از فروشگاه روشا طب خریداری نمایید و وجه محصول را بعد از دریافت به مامور پست تحویل دهید .

تنها با دو عدد باتری نیم قلمی برای 2 تا 3 هفته استفاده روزی 10 دقیقه تا یک ربع کافی است.

قدرت مکندگی دستگاه به قدری زیاد است که می توانید به محض روشن کردن و در هنگام استفاده آن را با دست نگه ندارید !

توجه مهم !

روشا طب تنها فروشگاه اینترنتی می باشد که دستگاه وکیوم مردانه ویبراتور را می فروشد !

ارسال رایگان
امکان تحویل حضوری از اداره پست شهر شما بدون درج نام کالا

دستگاه وکیوم شارژی یک وسیله ی توانبخشی ، ورزشی برای افراد ناتوان که مشکل عدم نعوذ و ناتوانی جنسی دارند ، می باشد .این دستگاه را با نام وکیوم ویبره ، وکیوم آقایان و یا بادکش مردانه هم می شناسند . این دستگاه بسیار زیبا و مستحکم طراحی شده و دارای تناسب استفاده ی عالی برای آقایان دارد .

نحوه عملکرد وکیوم شارژی به گونه ای است که مانند دستگاه حجامت سبب افزایش گردش خون و همچنین باز شدن عروق و زنده شدن بافت های اسفنجی می شود که در نهایت می تواند منجر به افزایش حجم و سایز دلخواه گردد . استفاده از وکیوم ویبره به تقویت عضلات الت تناسلی کمک می کند و تاثیر مثبتی بر روی نعوظ طولانی مدت دارد. بعد از چند جلسه استفاده از وکیوم مردانه می توانید شاهد فرایند نعوظ بهتری باشید و زودانزالی خود را درمان کنید.

شما مشتریان عزیز می توانید همین حالا دستگاه وکیوم شارژی مردانه را از فروشگاه روشا طب خریداری کنید .

محصولات مرتبط:

دستگاه وکیوم برقی مردانه

تاپ واشر دائمی وکیوم

توضیحات

دستگاه وکیوم شارژی یکی از امن ترین، راحت ترین و قابل اعتمادترین روش های موجود برای درمان مشکلات جنسی مردان است.

وکیوم شارژی که توسط سایت روشا طب در اختیار  افراد قرار می گیرد در برگیرنده یک عدد وکیوم برقی و یک عدد کاندوم شیت سیلیکونی مرغوب می باشد .

این دستگاه کاربرد بسیار ساده و آسانی دارد و می توان ان را برای کاربردهای مختلف به خوبی شارژ کرد. به کمک این دستگاه می توانید سلامت جنسی خود را بازیابید و به اعتماد به نفس مدنظر خود برسید.

استفاده از وکیوم شارژی به تقویت عضلات الت تناسلی کمک می کند و تاثیر مثبتی بر روی نعوظ طولانی مدت دارد.

بعد از چند جلسه استفاده از دستگاه وکیوم شارژی مردانه می توانید شاهد فرایند نعوظ بهتری باشید. زودانزالی خود را درمان کنید.

همین حالا می توانید دستگاه وکیوم مردانه را از فروشگاه روشا طب خریداری نمایید و وجه محصول را بعد از دریافت به مامور پست تحویل دهید .

تنها با دو عدد باتری نیم قلمی برای ۲ تا ۳ هفته استفاده روزی ۱۰ دقیقه تا یک ربع کافی است.

قدرت مکندگی دستگاه به قدری زیاد است که می توانید به محض روشن کردن و در هنگام استفاده آن را با دست نگه ندارید !

توجه مهم !

روشا طب تنها فروشگاه اینترنتی می باشد که دستگاه وکیوم مردانه ویبراتور را می فروشد !

داشتن یک رابطه جنسی سالم و لذت بخش بین زوجین می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی روابط روزمره شان هم داشته باشد.

وقتی فردی در این رابطه با مشکلی مواجه می شود از لذت جنسی کاسته می شود.

اختلال نعوظ یکی از رایج ترین مشکلاتی است که مردان با آن دست و پنجه نرم می کنند. زمانی که چنین شرایطی ایجاد می شود. فرد در ذهن خود روش های درمانی مختلفی را فهرست می کند و اولین چیزی که ذهنش را مشغول می سازد امن بودن یا نبودن این روش هاست.

به کمک برخی از روش ها همچون وکیوم ویبره می توان رابطه جنسی لذت بخشی ایجاد نمود.

همانطور که در مقالات قبلی هم گفتیم، وکیوم های مردانه دستگاه هایی هستند که بر روی آلت تناسلی قرار می گیرند.گردش خون را در بافت الت ایجاد می کنند. همین امر باعث ایجاد نعوظ می شود. رینگی از یک عنصر الاستیک بر روی ریشه آلت تناسلی گنجانده می شود و می تواند مکش خوبی در این ناحیه از بدن ایجاد کند.

با ایجاد وکیوم یا همان خلا، خون وارد آلت تناسلی می شود و به تبع آن نعوظ نیز ایجاد می گردد. وکیوم های مردانه انواع مختلفی دارند. یکی از این گزینه ها وکیوم ویبره است که می تواند کار افراد را ساده تر سازد و آن ها را به رابطه جنسی خوب و امنی برساند. معمولا افراد از این دستگاه ها برای مقاصد مختلفی استفاده می کنند .

بهتر است از دستگاه وکیوم ویبره یا همان وکیوم شارژی برای بیش از ۱۵ دقیقه استفادده نکنید.  برای اینکه بهترین نتیجه را بگیرید با متخصصان ما تماس بگیرید و از آن ها راهنمایی بخواهید.

چگونه از دستگاه وکیوم شارژی استفاده کنیم؟

مرحله آماده سازی دستگاه وکیوم شارژی :

در این مرحله باید به کمک روان کننده ای که پایه آبی دارد آلت تناسلی تان را به آرامی روان و چرب کنید. سپس لوله سیلندری شکل وکیوم ویبره را بر روی آلت تناسلی تان بگذارید.

مرحله اجرای وکیوم ویبره :

در این مرحله باید دکمه پاور را فشار دهید تا دستگاه شروع به کار کند. در این شرایط قادر خواهید بود وکیوم داخل دستگاه را تا زمانی که به نتایج مطلوب نرسیده اید حفظ کنید.

قطع دستگاه وکیوم ویبره :

برای اینکه دستگاه را خاموش کنید می توانید از دکمه ای که بر روی آن تعبیه شده است بهره ببرید. بعد از برداشتن سلیندر دستگاه، توصیه می کنیم از رینگ برای حفظ حالت نعوظ و داشتن رابطه جنسی بهتر استفاده نمایید.

زمانبندی وکیوم ویبره :

بهتر است از دستگاه وکیوم ویبره برای بیش از ۱۵ دقیقه استفادده نکنید. برای اینکه بهترین نتیجه را بگیرید با متخصصان ما تماس بگیرید و از آن ها راهنمایی بخواهید.

اطلاعات بیشتر

کشور سازنده

تایوان

شرکت سازنده

متفرقه

موارد مصرف

بزرگ کننده و کلفت کننده ناحیه تناسلی

مدت درمان

2 الی 3 ماهه

سایر ویژگی ها

رفع مشکل شلی و کج بودن الت تناسلی


منبع: roshateb.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر