موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

هزینه لیفت چشم گربه ای

هزینه لیفت چشم گربه ای

نویسنده : معین | زمان انتشار : 17 خرداد 1400 ساعت 14:27

قیمت عمل چشم گربه ایی چقدر است؟

توسط: خانم دکتر حیدری | برچسب ها: بهترین جراح, بهترین کلینیک, جراحی زیبایی, چشم گربه ایی, زیبایی چشم, قیمت عمل چشم گربه ایی | دیدگاه ها: 0 | آبان 25ام, 1399

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

داشتن چشم هایه زیبا روزه از آنها به عنوان چشم گربه ایی یاد می شود. تحت پوشش بیمه‌های درمانی قرار ندارد. و قیمت عمل چشم گربه ای بسته به انتخاب پزشک و همچنین دستمزد جراح و هزینه‌های ابذاره پزشک بیهوشی و داروها و همچنین ویزیت قبل و بعد از جراحی می‌تواند بر قیمت عمل چشم گربه‌ایی تاثیر گذار باشد.

چه دلایلی برای داشتن چشم گربه ایی در افراد می باشند:

انجام عمل زیبایی برای داشتن ظاهر طبیعی و داشتن چشم گربه ای شاید برای همه خوشایند نباشد. ولی عده هستند که انجام این روش را برای داشتن چشم گربه ایی بسیار دوست دارند. و و برای انجام عمل آماده شوند .

چه درمان هایی برای انجام چشم گربه ایی وجود دارد:

از جمله درمان هایی که میتوان برای جراحی چشم گربه‌ایی استفاده کرد. استفاده از روش جراحی کانتور پلاستیک می باشد که با استفاده از این روش فرد مورد بیهوشی عموم قرار می‌گیرد. و با استفاده از بی‌حسی موضعی در راهیه چشم گربه‌ایی انجام می گیرد. در این جراحی متخصص با استفاده از شکاف هایی که در ناحیه پشت پلک یا چشم انجام می دهد با کشیدن پوست و چیدن پوست اضافه چشم به روش خاص باعث از بین رفتن افتادگی پلک و کشیدن چشم می‌شود که ناحیه برش داده شده توسط پزشک بخیه میخورد و باعث ایجاد چشم گربه ایی در این افراد می شود که حداکثر یک ماه بعد از این روش بخیه هایی که خورده شده است از بین میرود.

چه کسانی می توانند کاندیدای مناسبی برای انجام جراحی برای چشم گربه ایی باشند:

برای انجام این روش جراحی برای چشم گربه‌ایی نمی توان به طور کامل گفت که چه کسانی می توانند این روش را انجام بدهند فقط جراح متخصص می‌تواند تا حدودی مشخص کند که چه کسانی می توانند از جراحی برای داشتن چشم گربه ایی برخوردار باشند بنابراین سعی کنید به نظر پزشک متخصص خودتان در مورد این که آیا شما داوطلب به مناسبی میباشد یا خیر احترام بگذارید و زیاد در انجام این روش اصرار نکنید زیرا که باید متخصص تشخیص دهد که آیا شما داوطلبی برای انجام این کار هستید یا خیر.

مزیت های استفاده از جراحی کانتوپلاستی چشم گربه ای:

از مزیت هایی که برای چشم گربه‌ایی می توان نام برد که باعث می شود تا خستگی چشم ها بعد انجام این جراحی از بین برود و باعث خوش فرم تر شدن چشمها و درشت نشان داده شدن چشم ها نیز در این روش می شود و همچنین باعث می‌شود تا چین و چروک پشت چشم از بین برود و افتادگی پلک نیز در استفاده از این روش برای ایجاد چشم گربه ایی نیز رفع میشود.

مراقبت های قبل و بعد عمل چشم گربه ایی:

از مراقبت هایی که قبل از انجام این روش می توانید برای داشتن چشم گربه ایی انجام بدهید باید قبل از انجام این روش حتماً از انتخاب یک پزشک متخصص و ماهر و چیره دست برای انجام این کار استفاده کنید و قبل از انجام این روش هیچ گونه دارو و مکمل های گیاهی بدون تجویز پزشک استفاده نکنید و همچنین از مصرف مواد الکل دار و دخانیات نیز قبل از انجام این روش خودداری کنید

مراقبت های بعد از عمل چشم گربه ایی:

بعد از انجام عمل برای داشتن چشم گربه ایی نیاز به استراحت داری پس در صورت نیاز از جایی که کار می کنید حداکثر دو هفته مرخصی بگیریم می توانید بعد از انجام این روش برای رفع کبودی ها و درد های به وجود آمده از کمپرس یخ بر روی پوست خود استفاده کنید ولی به طور مستقیم آن را روی پوست خود قرار ندهید.برای خوابیدن حتماً یک بالشت اضافی در زیر سر خود قرار دهید و سر خود را کمی بالاتر از بدنتان قرار دهید و هنگامه شستن‌صورت خودتان هیچگاه از خشونت استفاده نکنید و مراقبه زخم‌ها باشید و از ورزش‌هایی مثل پرش دویدند و وزنه‌برداری خودداری کنیم.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام روش چشم گربه ایی برای افراد بسته به حق الزحمه پزشک متخصص و همچنین کلینیکی که میخواهید این روشها را در آن انجام دهید می باشد با اینکه تمام هزینه‌ها توسط خود شما انجام می‌گیرد سعی کنید کیفیت و انتخاب یک پزشک متخصص را برای انجام این کار در نظر بگیرید زیرا انتخاب یک پزشک ماهر علاوه بر اینکه هزینه پرداخت می‌کنید می‌تواند و تاثیرات این روش نیز اهمیت داشته باشد.

نتیجه:

برای داشتن چشم های زیبا و قشنگ مثل چشم گربه ایی باید حتما تحت نظر یک پزشک متخصص و چیره‌دست این روش‌ها را انجام بدهید زیرا انتخاب یک پزشکی با سابقه کاری بالا و تجربه زیاد می توانند شما را در داشتن چشم گربه ایی و زیبا یاری کند. که پیشنهاد ما به شما برای داشتن چشم های زیبا انجام این روش توسط یک پزشک متخصص و ماهر و سوابق کاری بالا جناب دکتر علیزاده میباشد که ایشان در کلینیک بین المللی و آراد آماده خدمت رسانی به شما عزیزان جهت زیبایی چشمان تان می باشد.

شما می توانید جهت رزرو نوبت و همچنین مشاوره شدن توسط مشاوران حرفه‌ای این کلینیک به صورت کاملا رایگان برای شما در نظر گرفته می شود با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:

شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/70jh

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: clinicarad.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر