موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

کوکتل هیالورونیک اسید چیست

کوکتل هیالورونیک اسید چیست

نویسنده : حسین رمضانی | زمان انتشار : 10 آذر 1399 ساعت 14:33

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

کوکتل هیالورونیک اسید 3.5% BCN

حجم محصول : 3.5 میل

تولید کننده کوکتل هیالورونیک اسید 3.5% شرکت BCN کشور اسپانیا است  و رقابت سرسختانه با سایر رقبای اروپایی خود دارد . ساختار هیالورونیک اسید به صورت تور مانند می باشد که می تواند حجم بالایی از آب را در خود نگه دارد . در قسمت های مختلف بدن از جمله غضروف، پوست، چشم و مایع سینوویال مفاصل یافت می شود . این ماده مثل یک بالشتک محافظ می باشد و به بافت های مختلف از جمله پوست ، آب مورد نیاز را می رساند.
هیالورونیک اسید 3/5% به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی ، سیستم ایمنی را تقویت می نماید. این ماده پر اهمیت در موارد مختلفی همچون اختلالات مفاصل و پیشگیری از فرایند پیری مفاصل، جراحی کاتاراکت و مردمک، پیوند قرنیه، ترمیم ترومای چشم، بازسازی زخم ها، سوختگی ها و جراحات پوستی، التهابات مخاط دهان و لثه، خشکی پوست، تمپانوستومی و همچنین به عنوان پر کننده در جراحی پلاستیک مورد استفاده قرار می گیرد .
در ساخت داروی مزوتراپی هیالورونیک اسید 3/5% از هیالورونیک اسید به صورت ویژه ای بهره گرفته شده است . این داروی پر اهمیت دارای مزیت های فراوانی است و به خاطر ویژگی آبرسانی و حفظ رطوبت پوست و همچنین ویژگی آنتی اکسیدانی و پرکنندگی آن توانسته است از جایگاه ویژه ای در درمان های زیبایی و جوانسازی برخوردار باشد . این دارو با خاصیت های خود موجب می گردد که پوست، نرمی و لطافت خاصی پیدا نماید کوکتل هیالورونیک اسید در مزوتراپی مورد استفاده قرار می گیرد. مزوتراپی روشی است که در آن داروی مورد نظر با حجم کم در چند جلسه به بافت مورد نظر به طور مستقیم تزریق می شود پزشک متخصص که عمل مزوتراپی را انجام می دهد باید از استریل بودن وسایل مورد استفاده اطمینان حاصل نماید همچنین باید محل مورد نظر برای تزریق را نیز ضدعفونی گرداند تا شخص تحت معالجه به عفونت مبتلا نشود .

برای مشاهده کوکتل های مزو لایک اسپانیایی برروی “مزولایک“ کلیک نمایید .

برای مشاهده تمامی کوکتل ها برروی کلمه “کوکتلها“ کلیک نمایید .

برای مشاهده فروش ویژه دستگاه های زیبایی برروی “دستگاه ها“ کلیک نمایید .

برای مشاهده صفحه اینستاگرام برروی کلمه “اینستاگرام” کلیک نمایید .

برای دیدن تمامی محصولات برروی  Login to site” کلیک نمایید .

%D8%B3%D9%84%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AA-600x400.jpg

کوکتل هیالورونیک اسید 3.5% BCN

فرمول های اصلی مزوتراپی

محصولات BCN Classics، مواد تشکیل دهنده فعال خالص هستند، فرمولاسیون کیفیت دارویی به دقت انتخاب شده است. این محصولات استریل هستند (بدون مواد نگهدارنده یا افزودنی)، بنابراین تحمل پذیری بالایی دارند. محصولاتی که در دسته کلاسیک قرار می گیرند می توانند به تنهایی استفاده شوند یا با محصولات دیگری از BCN کلاسیک و BCN کوکتل ترکیب شوند.

ترکیب بی نظیر برای هر درمان

محصولات کوکتل BCN ترکیبی از مواد کاملا مطالعه شده و توسعه یافته به منظور استفاده از هم افزایی بین عناصر فعال متفاوت و افزایش اثرات آنها برای صورت و بدن است. کوکتل های BCN می توانند به تنهایی استفاده شوند و یا با سایر محصولات از BCN Classics و BCN Cocktails ترکیب شوند. این محصولات استریل و بدون مواد نگهدارنده یا افزودنی هستند به طوری که دارای تحمل پذیری بالایی هستند. کوکتل های BCN در بطری های ۱۰ میلی لیتری آمپول بسته بندی می شوند، که ترکیب با سایر مواد فعال را تسهیل می کند.

کوکتل مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی درواقع یک درمان موضعی است که این عمل در لایه های مزودرم که همان لایه های میانی پوست است انجام می شود. مزوتراپی تاثیر درمانی بیشتری نسبت به درمان های عمومی و سیستمیک دارد. پزشکان برای انجام مزوتراپی از 5 دسته مواد استفاده می کنند. از میان آنها می توان به ویتامین ها، آمینواسیدها، نوکلئیک اسیدها، هیالورونیک اسیدها و میترال ها اشاره کرد. از مزوتراپی برای مشکلات مربوط به مو و پوست می توان کمک گرفت که معمولا نتایج به دست آمده از این عمل تاکنون موفقیت آمیز و برای افراد قابل قبول بوده است. از مزوتراپی برای پیشگیری از چین و چروک های پوست و یا جوانسازی آن استفاده می کنند. برخی دیگر برای محو کردن خطوط ایجاد شده روی پوست خود از مزوتراپی کمک می گیرند .
گاهی افراد برای بهبود روشنایی پوست ملتهب شده و قرمز خود از این روش استفاده می کنند.

محلولی شگرف از کمپانی بسیار معروف BCN کشور اسپانیا است که دارای ویژگی های بسیاری از جمله :

جوانسازی
ضد ریزش مو
از بین برنده چین و چروک های دور چشم
رفع آکنه
استرچ مارک
اسکار
درمان پیگمان
می باشد از این محلول در کلینیک های تخصصی برای عمل مزوتراپی استفاده می شود .

برای مشاهده کوکتل های آمریکایی بر روی کلمه مزودرمال “ کلیک نمایید .

برای مشاهده کوکتل های اسپانیایی دیگر بر روی کلمه “اکسپشن“ کلیک نمایید .

برای مشاهده کوکتل های ساخت کره جنوبی بر روی “درماهیل“ کلیک نمایید .

برای مشاهده کوکتل های آنوبیس اسپانیایی بر روی کلمه آنوبیس کلیک نمایید .

hyaluronic-acid-3.5-768x362.jpg

کوکتل هیالورونیک اسید

کوکتل مزوتراپی پوست

در مزوتراپی صورت چندین تزریق زیرجلدی انجام می شود .
از طریق آنها مقادیر بسیار کمی از ترکیب حاوی هیالورونیک اسید، ویتامین، مواد معدنی و یا سایر عناصر فعال، در زیر پوست توسط پزشک تزریق می شود.
همه این تزریق ها در اطراف نواحی مورد نظر بیمار که می خواهد درمان شود انجام می شود و برای این کار از سوزن های بسیار نازک و باریک و ظریفی استفاده می شود. افرادی که از مزوتراپی صورت استفاده می کنند در واقع هدفشان می تواند اهداف مختلفی باشد که برای هر یک از این اهداف درمانی، ترکیب مخصوصی تزریق می شود. مثلا افرادی که نیت جوانسازی پوست خود را دارند ترکیبی مخصوص در اطراف چین و چروک های صورت و گردن تزریق می کنند. حتی می توانید این ماده را در پوست قفسه سینه و چروک های صورت و گردن نیز تزریق کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر