موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

خرید اینترنتی قرص خواب

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 06 اسفند 1399 ساعت 15:42

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

من دکتر مصطفی امیری هستم

%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D9%85%D8%B5%D8%B7%D9%81%DB%8C-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1%DB%8C.jpg

من سال 1379 وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران شدم و پس از پایان پزشکی عمومی ، بدون وقفه  در امتحان ورودی دوره تخصصی مغز و اعصاب در همان دانشگاه علوم پزشکی تهران  پذیرفته شدم.

با توجه به علاقه ام به مغز از همان ابتدا از انتخابم خوشحال و راضی بودم

ولی در حین آموزش تخصص متوجه شدم که تا بحال هیچ متخصص مغز و اعصابی در ایران برای رشته فوق تخصصی اش سراغ اختلالات خواب نرفته است

به دلیل علاقه م به خواب و همچنین ناشناخته بودن این حیطه  در ایران، بعد از اتمام دوره تخصصی مغز و اعصاب و کسب بورد تخصصی به اسپانیا رفتم تا آنجا دوره فوق تخصصی اختلالات خواب را بخوانم

-e1568470112970.jpg

پس از پایان این دوره در اسپانیا ،مدت کوتاهی در ایران طبابت کردم و بعد برای مدتی تحقیقات و به دلایل شخصی به آمریکا رفتم و حدود دو سال در آنجا مشغول فعالیت بودم و نهایتا تصمیم گرفتم به ایران برگردم و کلینیک فوق تخصصی اختلالات خواب را با کیفیتی که در آمریکا و اسپانیا مشاهده کرده بودم در ایران راه اندازی کنم و این شد که به اینجا رسیدیم!

Photo_1552239224388-1-720x430.png

چند سالی است که در ایران کلینیک خواب را به کمک همکاران و دوستان عزیزم راه اندازی کردیم و خوشحالیم که می توانیم به این مجموعه حرفه ای و با کیفیت افتخار کنیم. هر روز پذیرای بیماران زیادی از ایران و از کشورهای اطراف هستیم و خیلی خوشحالم که آوازه کار حرفه ای ما به کشورهای اطراف هم رسیده است و می توانیم خدمات کلینیک خواب را با کیفیت اروپا و آمریکا و با هزینه ای به مراتب کمتر، ارائه دهیم.

lifespa-image-internal-clocks-young-man-looking-up-at-stars-camping-fire.jpg

امیدوارم خوب و با کیفیت بخوابید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: behrest.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر