موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

مدل ابرو برای چشمهای گرد و درشت

مدل ابرو برای چشمهای گرد و درشت

نویسنده : حسین رمضانی | زمان انتشار : 08 اسفند 1400 ساعت 00:13

مدل ابروها نقش بسیار مهمی در زیبایی چهره دارند. اگر شکل مناسبی برای ابروهای خود انتخاب کنید مطمینا چشم‌هایتان نیز زیباتر دیده خواهند شد!

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

بسیاری از افراد بر این باورند که شکل ابروها تنها به شکل و فرم صورت بستگی دارد اما خوب است بدانید که علاوه بر حالت چهره ، حالت و اندازه چشم نیز در انتخاب مدل ابرو بسیار مهم هستند و باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.  ما در این قسمت از زیبامون دات کام به چند نکته مهم در رابطه با انتخاب شکل ابرو و تناسب آن با اندازه چشم پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید و با دانستن این نکات بهترین شکل و مدل را برای ابروهای خود انتخاب نمایید.

انواع مدل ابرو و تناسب آن با حالت چهره

قبل از اینکه یک مدل ابرو مناسب برای چشم درشت انتخاب کنید بهتر است با مدل‌های مختلف ابرو آشنا شوید و با در نظر گرفتن این نکته بتوانید بهترین و مناسب‌ترین شکل ابرو را برای چشم‌های خود انتخاب نمایید.

ابروهای گرد و منحنی شکل

این مدل ابرو معمولا بدون زاویه است و شکل گرد و منحنی دارد و برای چهره‌هایی که حالت زاویه‌دار دارند بسیار مناسب خواهد بود.

ابرو زاویه دار

در این مدل، ابروها دارای یک زاویه بوده و منحنی ملایمی در قسمت شکست ابرو وجود دارد. این زاویه معمولا خیلی تیز نیست و برای افرادی که دارای حالت چهره گرد و یا بیضی شکل هستند انتخاب مناسبی خواهد بود.

%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D9%88.jpg

ابرو با زاویه تند و زیاد

این مدل از ابروها معمولا دارای زاویه تند و قابل تشخیص است و برای افرادی که چهره کوچکی دارند بسیار مناسب است.

ابرو S شکل

این مدل ابرو ترکیبی از شکل ابرو با زاویه تند و ابرو منحنی شکل بوده و در نگاه اول شکلی شبیه به S دارد. این مدل معمولا برای تمام چهره‌ها مناسب است اما یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی است که حالت چهره آن‌ها لوزی یا الماسی شکل است.

ابرو صاف

همانطور که از اسم این مدل ابرو مشخص است مدلی است که در آن ابرو هیچگونه انحنا و یا زاویه‌ای ندارد و کاملا صاف و مسطح است. افرادی که فرم صورت آن‌ها کشیده و بلند است بهتر است از این مدل ابرو استفاده نمایند.

مدل ابرو برای چشم های درشت

%D9%85%D8%AF%D9%84-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D9%88-%D9%BE%D8%B1%D9%BE%D8%B4%D8%AA.jpg

ابتدا قبل از اینکه مدل ابروی خود را انتخاب نمایید باید شکل صورت خود را بدرستی بشناسید و سپس یک انتخاب خوب و مناسب داشته باشید. علاوه بر این توجه کردن به اندازه چشم‌ها نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. 

اگر چشم‌هایتان بسیار درشت است و تمایلی ندارید که بزرگتر دیده شوند بهتر است از مدل ابروی گرد استفاده کنید. ابروهای گرد باعث می‌شوند تا چشم‌های شما جذاب‌تر و زیباتر دیده شوند. این مدل ابرو به خوبی مدل چشم شما را کامل کرده و توازن بسیار خوبی از چشم و ابرو را در چهرتان ایجاد خواهد کرد.

اگر احساس می‌کنید که مدل ابرو گرد با چهره شما سازگاری ندارد بهتر از مدل ابرو با قوس بالا استفاده کنید. هنگامی که قوس ابرو بالا باشد در این صورت چشم های درشت شما حالت طبیعی و جذاب‌تری خواهند داشت.

دقت داشته باشید که اگر چشم هایتان درشت است ضخامت ابروهایتان را کم نکنید! هر چه ابروهایتان ضخیم‌تر باشد زیبایی بیشتری برایتان ایجاد خواهند کرد. علاوه براین باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که انتهای ابروی خود را بسیار نوک تیز نکنید! زیرا این کار باعث می‌شود تا چهره‌تان پرخاشگر و خشن دیده شود.

مطالب مرتبط:

مدل خط چشم ساده

زیباترین آرایش چشم - آرایش چشم مجلسی و شیک 2017 - ویدیو

ترفندهایی برای درشت کردن چشم با آرایش

برداشتن ابرو - اصلاح حرفه ای ابروها - ویدیو

ممنون که با زیبامون همراه هستید!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: www.zibamoon.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر