موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

بالم لب ایموجی

بالم لب ایموجی

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 28 آبان 1400 ساعت 11:42

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

سلامت پوست از تاثیرگذارترین عوامل در افزایش و ایجاد زیبایی ظاهر و چهره شما می باشد. استفاده مداوم از محصولات آرایشی نامرغوب با کیفیت پایین آسیب بسیار شدیدی به پوست شما خواهد رساند. رژلب های نامرغوب موجب ایجاد ترک و خشکی بر روی پوست لب شما شده و پوسته پوسته های ایجاد شده بر روی لب می تواند ظاهری بسیار بد به آرایش شما خواهد داد. برای رفع این مشکل پیشنهاد می کنیم از بالم های مرطوب و تقویت کننده لب استفاده نمایید و طراوت و شادابی را به لبهای خود باز گردانید. انواع بالم و محصولات ترمیم کننده و آبرسان لب را می توانید با بهترین کیفیت در فروشگاه پیراکده مشاهده نمایید.

بالم آبرسان لب ایموجی

از کاربردی ترین محصولات آرایشی و مراقبتی پوست می توان به بالم های تقویت کننده پوست لب اشاره نمود. بالم طرح ایموجی دارای ظاهری شیک و جذاب نظر همه خانم ها بخصوص دختران جوان را به خود جلب نموده است. این بالم با خاصیت آبرسان مناسب موجب حفظ طراوت و شادابی پوست لب شما شده و از خشکی و ترک لب جلوگیری می نماید. این محصول تقویت و ترمیم کننده بوده و موجب بازسازی و ترمیم بافت آسیب دیده پوست لب شما خواهد شد. این بالم لب کاملا بی رنگ بوده و جلوه ای براق و جذاب به لبهای شما می بخشد. با استفاده از این محصول می توانید لطافت و نرمی را به لبهای خود هدیه دهید.

قیمت بالم تقویت و مرطوب کننده لب ایموجی

فروشگاه پیراکده در تلاش است با توجه به تغییر و افزایش قیمت محصولات آرایشی موجود در بازار محصولات آرایشی و مراقبتی پوست و مو را با بهترین کیفیت و تنوع بالا در اختیار مشتریان خود قرار دهد. بالم لب طرح ایموجی تقویت و ترمیم کننده پوست لب مانع از خشکی و پوسته پوسته شدن لبهای شما شده و با قیمت مناسب بفروش می رسد.

خریداران این محصول، محصولات زیر را هم خریده‌اند

محصولات اخیرا مشاهده شده

7095.jpg?size=256

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر