موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

چگونه چهره معصوم داشته باشیم

چگونه چهره معصوم داشته باشیم

نویسنده : معین | زمان انتشار : 23 اسفند 1398 ساعت 23:17

0001099_900.png

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

افراد بسیاری هستند که دوست دارند چهره کودکانه و معصوم داشته باشند. آیا می توان طوری آرایش کرد که چهره کودکانه ای داشته باشید؟ در برخی کشورها مانند کره جنوبی و ژاپن، این سبک آرایش بسیار رایج و محبوب است. سبک آرایش شما باعث می شود چهره کودکانه ای داشته باشید.

برای این کار به یک آرایش بسیار آسان و عناصر کمی احتیاج دارید. همچنین لازم نیست زمان زیادی را جلوی آئینه صرف کنید و لایه های آرایش روی پوست خود ایجاد کنید و مهمتر اینکه برای لوازم آرایش هزینه زیادی بپردازید.

برای اینکه یاد بگیرید چگونه آرایش کنید تا چهره کودکانه داشته باشید نکات زیر را رعایت کنید:

استفاده از کرم روشن کننده

اول از همه رطوبت مورد نیاز پوست خود را با استفاده ازکرم مرطوب کننده مناسب برطرف کنید. کرم روشن کننده را روی بخش هایی از پوست خود که علائم چروک دارد، بزنید. از کرم روشن کننده برای قسمت هایی از صورت که لک یا آکنه دارند و زیر چشم استفاده کنید. همین کرم که روی پوست هست به بقیه قسمت های پوست هم برسانید.

استفاده از کرم پایه

شما برای هر نوع آرایشی باید از کرمهای پایه بر روی کل صورتتان استفاده کنید.ولی برای این نوع آرایش نیازی به این کار نیست.در این نوع آرایش شما باید به جاهایی که فکر می کنید نیاز است به صورت نقطه ای کرم پایه بزنید و بوسیله انگشتتان آنها را پخش کنید، بهتر است از کرمهای cc(یکنواخت کننده رنگ) به جای bb(بالم ضد لک) استفاده کنید.این به شما کمک می کند ظاهر پوستتان شبیه پوست کودکان شود. کرم را از مرکز صورت به اطراف پخش کنید.

استفاده از پنکیک

کار صاف کردن پوست خود را با به کار بردن پودر (پنکیک) به پایان برسانید. پودر نه تنها برق روی پوست را از بین می برد بلکه باعث تثبیت شدن آرایش شما می شود. اگر حوصله استفاده از پودر را ندارید فقط کمی روی لبه پیشانی و خط فک بزنید. اینکار باعث می شود از چسبیدن مو به صورتتان جلوگیری شود.

استخوان گونه

اغلب گونه های کودکان صورتی کم  رنگ و یا بنفش کم رنگ است و رنگ برنز یا سرخ نیست. یک رژ گونه بنفش کم رنگ استقاده کنید و به صورت نقاطی روی استخوان گونه پودر کنید و با استفاده از برس رژگونه از مرکز استخوان گونه به سمت گوش آن را پخش کنید. دقت کنید که فقط همین قسمت را رژگونه بزنید.

ابرو

شما باید بدانید نوزادان ابروهای بسیار مستقیم یا بسیار نازک ندارند. اما نمی خواهیم ابروهای شما بهم ریخته و ژولیده باشد. بنابراین ترفندی که در اینجا به کار می رود این است که اگر ابروهای نازکی دارید با استفاده از ریمل ابرو کمی آن را حالت کرک دار کنید و سپس با مداد ابرو هم رنگ ریمل اطراف ایرو خط جدا کننده ای ایجاد کنید. اگر ابروهای شما پرپشت است آن را فقط به سمت بالا شانه کنید تا مرتب شود. قوس ابرو در این سبک آرایش نباید زیاد مستقیم و یا خیلی طولانی باشد. بنابراین سعی کنید ابروهای طبیعی داشته باشید.

سایه چشم

در آرایش به سبک کودکانه به هیچ عنوان نباید از خط چشم استفاده کنید. کودکان هیچ گاه مژه و پلک های خط دار و ضخیم ندارند. بنابراین می توانید از یک سایه چشم که به رنگ پوستتان نزدیک است استفاده کنید. یک سایه چشم صورتی کم رنگ معصومیت را به چهره شما اضافه خواهد کرد. برای زیر چشم هم می توانید از یک سایه قهوه ای در لبه خارجی چشم استفاده کنید و برای لبه های داخلی زیر چشم اگر از یک سایه رنگ روشن و براق به صورت آهسته استفاده کنید، به نظر خوب می رسد.

رژ لب

اگر شما به صورت منظم از مرطوب کننده برای لب خود استفاده کنید فقط کافی است یک رژ لب صورتی یا نارنجی روشن برای لب های خود استفاده کنید.

به این ترتیب با کمترین هزینه و زمان چهره ای بسیار دوست داشتنی و معصوم خواهید داشت.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر