موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

مدل مو مردانه بلند

نویسنده : معین | زمان انتشار : 04 اسفند 1399 ساعت 22:02

مدل موی بلند مردانه

مدل موی بلند از انواع مدل های پرطرفدار در بین پسران جوان آقایان خوشتیپ است. اگر تمایل دارید ظاهری متفاوت و جذاب داشته باشید، می توانید این مدل مو را برای خود انتخاب نمایید. اگر مدل مو بلند را انتخاب کرده اید، می توانید آن را به شکل سامورایی، بافته شده، فر و فرج دار دربیاورید. از آنجا که ممکن است ماهی نیم تا یک سانتی متر به موهای شما اضافه شود، کوتاهی مرتب، استفاده از ماسک و محصولات مراقبتی یکی از مهم ترین کارها برای حفظ سلامت موهای شماست.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

مدل مو مردانه بلند هر چند زیبایی های خود را دارد، اما نگهداری و مراقبت از آن نیز کار آسانی نیست. اگر بی حوصله هستید، مدل موی بلند مردانه انتخاب مناسبی برای شما نیست. مردانی که موهای ضخیم و صاف دارند بهترین کاندیدا برای مدل مو بلند و جذاب هستند.

جالب است بدانید مدل مو در نشان دادن شخصیت تاثیر بسیار زیادی دارد به طور مثال مدل موی بلند در آقایان نشان دهنده ی شخصیتی با اعتماد به نفس بالا، هنرمند و جذاب است.

چرا مدل موی مردانه  اهمیت دارد؟

فارق از انتخاب یک سبک، مدل موها تا حدود زیادی می تواند معرف شخصیت شما باشد. بخواهیم چه نخواهیم، بسیاری از افراد ما را از روی ظاهرمان قضاوت می کنند، بنابراین انتخاب مدل موها از اهمیت زیادی برخوردارند. برای مثال اگر فردی با موهای بلند و فر را ببینید یکی از حدس های شما در مورد آن فرد این است که احتمالا باید یک هنرمند باشد. یا اکثر افرادی که موهای کوتاه و ساده را انتخاب می کنند، احتمال بیشتری دارد که به شغل های دولتی همچون آموزگار، پزشک، مهندس و ... مشغول باشند.

برای مشاهده جدیدترین مدل موهای مردانه مطلب خوب را دنبال کنید.

چگونه موی بلند مردانه داشته باشیم ؟

از محصولات ویژهٔ موهای آقایان استفاده کنید. ماسک‌ها و کرم‌ها می‌توانند دوست جدید موهای شما باشند .

چه مدت طول می‌کشد تا موها به‌اندازهٔ مناسب بلند شوند؟

سرعت رشد موها در افراد مختلف، متفاوت است؛ اما به گفتهٔ محققان به‌طورمعمول هرماه نیم سانت به قد موها اضافه می‌شود .

مدل موهای بلند مردانه چه انواعی دارند ؟

موج دار، سامورایی، تا روی شانه، بافته شده و فر .

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: matlabekhoob.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر