موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

قیمت لیپ بالم

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 10 آذر 1399 ساعت 14:32

{{= Emarsys.convertToFaDigit(Emarsys.formatCurrency(p.price, false, '' ))}} تومان

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

بهترین فرصت خرید

زیبایی و سلامت نیازمند ورزش منظم، تغذیه‌ی درست و استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی مرغوب است. ورزش و تغذیه دو مؤلفه‌ی مهم و تأثیرگذار بر روی روح و روان انسان هستند. برای احساس سرخوشی و شادابی باید ورزش را در همه‌ی دوران زندگی دنبال کرد و از یک رژیم غذایی درست و مناسب با وزن و قد بدن استفاده کرد. علاوه‌بر ورزش و تغذیه، استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی باکیفیت نیز وضعیت سلامتی و زیبایی را بهبود می‌بخشد. امروزه شرکت‌ها و برندهای زیادی در سراسر دنیا مواد بهداشتی و آرایشی گوناگون و متنوعی را تولید می‌کنند. 
لوازم آرایشی و بهداشتی شامل انواع لوسیون‌ها، کرم‌ها، پماد‌ها، ماسک، بالم لب و ... هستند. تمامی این لوازم از تنوع‌ گسترده‌ای برخوردار هستند و برای انواع پوست‌ها و موها تولید می‌شوند. به کمک این وسایل می‌توان وضعیت سلامتی پوست و صورت را دوچندان کرد. اجزای صورت انسان بیش از سایر اندام‌ها در معرض توجه است به همین دلیل بیشتر وسایل آرایشی و بهداشتی متعلق به این بخش از بدن انسان است. انواع لوازم آرایشی و بهداشتی برای مراقبت و افزایش سلامت لب، چشم، پوست صورت و ... تولید می‌شود. بالم لب یکی از لوازم بهداشتی و آرایشی معروف است که طرفداران زیادی دارد. این وسیله برای مراقبت و افزایش درخشش لب تولید می‌شود و دارای مجوز از سازمان غذا و دارو است. برخی از بالم‌های لب دارای رایحه‌ی مطبوع و برخی از آن‌ها دارای ویتامین هستند. نمونه‌های ویتامین‌دار آن‌ها برای افرادی که دارای خشکی لب یا آفتاب سوختگی هستند بسیار مناسب است. بالم‌های لب دارای گلیسیرین است و حالت چرب و روغنی مانند دارد. این وسیله از لب در برابر گردوغبار و خشکی و آلودگی‌های محیطی محافظت و حس تازگی و خنکی ایجاد می‌کند. 
بالم لب یکی از وسایل آرایشی و بهداشتی است که هر فردی باید همراه خودش داشته باشد. معمولاً بالم‌های لب در بسته‌بندی‌های کوچک تولید می‌شوند و مانند رژ لب هستند. بالم‌های لب شخصی هستند و به دلیل تماس مستقیم با لب بهتر است آن‌ها به‌صورت شخصی استفاده شوند. بالم‌های لب از خشکی، ترک خوردن و نازک ‌شدن پوست لب جلوگیری می‌کنند و می‌توان از آن‌ها به‌صورت روزمره استفاده کرد. همچنین افرادی که علاقه به لوازم آرایش ندارند نیز می‌توانند برای درخشش لب از این وسیله‌ی بهداشتی استفاده کنند. خرید لوازم آرایشی و بهداشتی نیاز به‌دقت فراوان دارد. لوازم آرایشی در تماس مستقیم با بدن هستند و در صورت کیفیت پایین می‌توانند مشکلات جدی برای پوست و دیگر اجزا همانند چشم ایجاد کنند. برای خرید آنلاین لوازم زیبایی و سلامت می‌توان از طریق فروشگاه اینترنتی دیجیکالا مراجعه کرد. فروشگاه اینترنتی دیجیکالا مجموعه‌ای از بهترین و باکیفیت‌ترین لوازم آرایشی و بهداشتی را گردآوری کرده است. سفارش و خرید بالم لب از طریق دیجیکالا آسان و به‌صورت غیرحضوری است و در کمتر از چند دقیقه انجام می‌شود.


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر