موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

عمل جراحی کانتورینگ صورت

عمل جراحی کانتورینگ صورت

نویسنده : معین | زمان انتشار : 04 اسفند 1399 ساعت 18:55

کانتورینگ صورت

کانتورینگ صورت یا زاویه دار کردن فک و صورت با هدف افزایش زیبایی و متعادل سازی صورت و با روش های مختلفی انجام شده و امروزه افراد زیادی در سراسر جهان برای انجام آن به کلینیک های زیبایی مراجعه می نمایند.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

کانتورینگ صورت ، از چه طریقی انجام می شود؟

  • لاغر کردن صورت
  • کوچک کردن فک
  • برجسته کردن چانه و گونه

%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%AA%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-300x300.jpg

کانتورینگ صورت با چه تکنیک هایی انجام می شود؟

پزشکان برای زاویه دار کردن صورت معمولاً از روش های زیر استفاده می نمایند:

  • تزریق ژل
  • لیفت با نخ
  • تزریق چربی
  • تزریق بوتاکس

کانتورينگ صورت با جراحی

برای انجام این روش که با هدف کم کردن اندازه فک و اصلاح آن انجام می شود نیاز به ایجاد تعدادی برش در قسمت های مختلف صورت و بیهوش کردن فرد می باشد.

بعد از بیهوش شدن فرد، جراح با استفاده از اره یا مته مخصوص اقدام به برش دادن استخوان ها به منظور اصلاح زوایای آن ها می کند.

این جراحی تهاجمی است، اسکار جای زخم بعد از جراحی در صورت باقی خواهد ماند، دوران بهبودی و نقاهت طولانی داشته و ممکن است در اثر بیهوشی مشکلات و عوارضی در فرد به وجود بیاید.

درمان های غیر جراحی برای کانتورينگ صورت

تزریق چربی ، تزریق بوتاکس و تزریق ژل از جمله روش های غیر جراحی هستند که برای زاویه دار کردن صورت بدون روش جراحی انجام می شوند.

تزریق بوتاکس به عضله ماستر موجب قرار گرفتن این عضله در فاز آرامش و کوچک تر شدن اندازه آن می شود، همچنین تزریق ژل و چربی با افزایش حجم نواحی مختلف همچون گونه ها، موجب باریک تر به نظر رسیدن فک می گردد.

در اثر انجام این روش ها کوچکترین درد و ناراحتی در افراد ایجاد نشده و اثرات ناشی از آن ها بلافاصله بعد از انجام مشخص خواهد بود.

با اینکه اثر تزریق همیشگی نبوده و برای حفظ تغییرات نیاز به انجام تزریق های مکرر است اما مزایای بیشماری دارد از جمله اینکه برای انجام این روش نیاز به بیهوش نمودن فرد نبوده، دوران نقاهت ندارد و جای هیچ برش و زخمی در صورت فرد باقی نخواهد ماند.

%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%AA%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-1-300x300.jpg

برجسته کردن چانه با تزریق ژل

این روش معمولاً با هدف تیز کردن، برجسته تر کردن و در صورت لزوم بلندتر کردن چانه انجام می شود. چانه قسمت کوچکی از صورت است که خود از قسمت های زیادی تشکیل شده است. پزشک برای مشخص کردن نقاطی که نیازمند تزریق هستند جلسه مشاوره ای را پیش از انجام روش تزریق ژل برای بیمار تعیین نموده و به خوبی نسبت میان اجزا را مورد بررسی قرار می دهد.

زاویه دار کردن فک با تزریق بوتاکس

پزشک به منظور زاویه دار کردن فک ابتدا اقدام به بررسی آناتومی صورت شما کرده و سپس ارتباط آن با شکل، برجستگی و اندازه فک را مشخص می نماید.

سپس از بوتاکس به منظور کم کردن اندازه عضلاتی از فک که بزرگ هستند استفاده می نماید. در اقدام بعدی پزشک بوتاکس را در عضلات چندین ناحیه تزریق نموده و به این ترتیب موجب ایجاد خط فکی ظریف تر برای فرد می شود.

زاویه دار کردن فک و صورت با بزرگ کردن گونه

کوچک بودن گونه ها یکی از عواملی است که در کاهش جذابیت و زیبایی صورت تاثیر بسیار زیادی دارد. تزریق ژل روشی است که با انجام آن می توان شکل گونه ها را از نیمرخ و تمام رخ تا حد زیادی بهبود بخشید.

زاویه سازی صورت با نخ

این روش به وسیله نخ های قابل جذب مخصوص انجام می شود که منجر به کشیده شدن پوست شده و ظاهر طبیعی به پوست می بخشد.

استفاده از این روش در کنار فیلرهای پوستی با نتایج بسیار درخشانی همراه خواهد بود.

نخ های PDO در طی درمان در سیستم آپونورتیک یا لایه زیر پوستی با استفاده از ابزار مخصوصی به نام کانول در محل مورد نظر قرار می گیرند.

هزینه کانتورینگ صورت

قبل از معاینه و بررسی افراد نمی توان هزینه مشخصی را برای آن ها مشخص کرد زیرا تعیین هزینه به فاکتورهایی همچون روش مورد استفاده، میزان ماده مورد نظر، برند مواد، دستمزد پزشک و غیره بستگی دارد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر