موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

فندق سوخته برای تقویت ابرو

فندق سوخته برای تقویت ابرو

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 16 خرداد 1400 ساعت 23:34

خانه » زیبایی » فندق سوخته برای تقویت ابروها!

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

EYEBRO6WS2.jpg

زمان مطالعه : ۳ دقیقه

کدام خانم را می شناسی که دوست نداشته باشد ابرو هایی پر پشت و خوش حالت داشته باشد؟ یکی از دغدغه های همه ما خانم ها داشتن ابروهایی پرپشت، طبیعی و خوش حالت است. ابرو های پر پشت و خوش فرم معمولاً به صورت رنگ و روی زیبایی می بخشد و چشم های تو را از آن چه هم اکنون هست، جذاب تر و گیرا تر نشان خواهد داد. در کل، از فرم ابرو ها بهتر است غافل نشوی چرا که در زیبایی چهره تو بسیار بیشتر از آنچه تصور می کنی، تأثیر گذار خواهد بود. عده ای با استفاده از مداد های آرایشی ابروها را به فرم دلخواهشان نزدیک می کنند، گروهی به سراغ تتو، میکروپیگمیشن یا کاشت مو های ابرو می روند و برخی دیگر به دنبال راهکار هایی جدی برای رشد مجدد ابرو هستند. در این میان ترفند های طبیعی نیز برای تقویت و پرپشت کردن ابرو ها وجود دارد که در طب سنتی فرهنگ های کشور های گوناگون به آن اشاره شده اند و غریب به اتفاق همه نتیجه بخش و کاربردی هستند در این مقاله می خواهم در مورد یکی از کاربردی ترین، راحت ترین و البته بهترین آن ها با تو صحبت کنم پس با منودلیار تا پایان این مقاله همراه باش تا بدانی برای تقویت ابرو هایت آن هم به روشی کاملاَ طبیعی و به ساده ترین شکل ممکن در منزل چه کار هایی لازم است انجام دهی.
راهکاری که در این مقاله می خواهم به تو پیشنهاد می کنم برای همه مواردی هایی که پیش تر در موردش صحبت کردیم مفید است یعنی آن هایی که می خواهند ابرو های خود را تتو یا میکرو پیگمیشن کنند، آن هایی که می خواهند به کمک آرایش ابرو هایی پر پشت برای خود به وجود آوردند و به ویژه تو دوست عزیزی که می خواهی همین ابرو های خود را بدون کاشت، تقویت کنی تا مجدد رشد کرده و پر پشت شده و فرمی پهن پیدا کند؛ روشی طبیعی، سنتی و بسیار ساده که به راحتی می توانی در منزل انجام دهی و نه تنها باعث تقویت ابرو ها می شود بلکه می توانی از آن به عنوان جایگزینی برای مداد ابرو نیز استفاده کنی.

EYEBROWS.jpg

چگونه ابرو های خود را با فندق تقویت کنی

برای این کار به چند دانه فندق نیاز داری. پوست چند تا فندق را جدا کن و آن ها را روی شعله مستقیم اجاق گاز قرار بده تا بسوزد و به طور کامل سیاه شوند. فندق های سوخته را داخل هاون بکوب تا کاملاً به صورت پودر در بیاید. این پودر را می توانی در ظرفی دردار تا مدت ها نگه داری کنی. هر شب با استفاده از گوش پاک کن مقداری از آن را به ابرو ها و حتی مژه های خود بزن و صبح روز بعد با آب بشوی. این کار را برای چندین هفته مرتب انجام بده و تکرار کن. از نتیجه به دست آمده هیجان زده می شوی.

telegram.png

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: www.manodeliar.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر