موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

بهترین کرم حجم دهنده لب

بهترین کرم حجم دهنده لب

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 06 اسفند 1399 ساعت 21:33

کالا های مرتبط

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

رژ لب گلدن رز مدل ولوت مات جدید

رژ لب گلدن رز مدل ولوت مات جدید، محصولات برند گلدن رز ترکیه | GOLDEN ROSE معرفی محصولات برند آرایشی معرفی محصولات برند گلدن رز می باشد. این محصول آرایشی بهداشتی توسط کارخانه Erkul Kozmetik Sanayi Ve Ticaret A.S در ترکیه تولید می شود

ماسک لب واو مدل LONG LASTING نارنجی و صورتی

ماسک لب نیز یکی از جذابترین وسایل آرایشی خانم ها بوده که بر خلاف رژ لب استفاده و پاک کردن آن کمی متفاوت است. ماسک لب عرضه شده در فروشگاه تهران تخفیف بر اساس موجودی انبار در مارک های مختلف با توجه به کیفیت محصول و کمترین قیمت به شما مشتریان گرامی عرضه خواهد شد.

رژلب جامد موتاک کرم جدید

رژ لب جامد جدید موتاک با قیمتی بسیار مناسب برای مصرف کنندگان و داری مجوز از سازمان غذا و دارو. با ماندگاری بالا و رنگی بسیار جذاب و بنسته بندی متفاوت. این محصول با توجه به قیمت خود کیفیت خوبی داشته و مصرف کنندگان بسیاری را جذب خود کرده است. همچنین ای محصول دارای ویتامین بوده و جای نگرانی برای خشکی لب ها باقی نمیگذارد.

رژ لب مایع این لی مدل Wet Plum شماره M360 جدید

یکی از مزیت‌های اصلی که این محصول دارد فاقد سرب و مواد آلرژی‌زاست که وجود این نوع مواد برای پوست ضرر داشته و عامل ایجاد مسمومیت سلولی خواهد شد.درخشش بالای این رژلب در برجسته نشان‌دادن لبانتان سهیم است.

بالم لب کدلی مدل Conditioner مقدار 4 گرم جدید

بالم لب کدلی مدل Conditioner مقدار 4 گرم
این بالم عصاره ندارد اما دارای SPF است
این محصول دارای مجوز از سازمان غذا و دارو است و حاوی کره گیاهی است
التیام بخش و مرطوب کننده لب و دارای رایحه ملایم وانیل
این بالم فوق العاده فاقد هرگونه پارابن میباشد

رژ لب جامد این لی مدل Chocolate Bar جدید

قابلیت پوشش دهی کامل لب , ماندگاری طولانی , مواد مرطوب کننده جهت حفظ رطوبت لب , اینا همه و همه از ویژگی های عالی رژ لب جامد این لی مدل Chocolate Bar شماره 450 میباشند
این محصول دارای رنگدانه های طبیعی است و فاقد هرگونه سرب و مواد آلرژی زا میباشد
ساخت کشور عزیزمان ایران است و شماره رنگ آن 450
این رژ لب ویتامین و SPF ندارد

رژلب جامد دایانا مدل مات

رژ لب جامد به اندازه ای محبوبیت و کاربرد دارد که حتی بعد از معرفی رژ لب مایع نیز، هرگز از فروش و طرفداران آن کم نشد. شاید بزرگ ترین مشکل رژ لب جامد این باشد که استفاده از آن را باید هر چند ساعت یک بار تجدید کرد. به همین علت است که حتی در میهمانی ها و خارج از منزل رژ لب جامد عضو جدا نشدنی از کیف وسایل آرایشی خانم ها است. اما خانم ها این مورد را هرگز به عنوان یک مشکل نپذیرفته اند و کاملا به آن عادت کرده و کنار آمده اند.

رژلب گلدن رز مدل Velvet قهوه ای روشن

اگر به دنبال یک رژ لب با کیفیت با قیمتی بسیار مناسب هستید رژلب گلدن رز مدل Velvet شماره 16 را به شما پیشنهاد میکنم
این رژلب دارای ویتامین E و SPF میباشد
ماندگاری 12 ساعته دارد و دارای شماره مجوز 8691190466169 از سازمان غذا و دارو میباشد
شماره رنگ این محصول 16 میباشد و دارای وزنی معادل 4 گرم است

رژلب جامد این لی مدل Spicy Girl زرشکی

رژلب جامد این لی مدل Spicy Girl این محصول باکیفیت در حفظ رطوبت لب‌ ها دارای پوشش دهی کامل ماندگاری طولانی فاقد سرب دارای بافت لطیف و ابریشمی با نتیجه رنگ نهایی مات بر لبانتان.

بالم لب لابلو مدل Strawberry Shine جدید

مقدار بالم لب لابلو مدل Strawberry Shine جدید 4.8 گرم میباشد
این محصول دارای ویتامین نیست اما دارای عصاره توت فرنگی میباشد
میزان SPF آن 10 و کشور مبدا آن آلمان میباشد
دارای شماره مجوز 1450630088313776 از سازمان غذا و دارو
اگر رنگ و عصاره و کیفیت یک بالم برای شما مهم است این بهترین پیشنهادی است که میتوانم به شما بدهم

رژ لب مات میبلین سری Sensational matte جدید

رژ لب مات میبلین سری Sensational matte این محصول مات می باشد و بافت کرمی غنی شده با روغن‌های مغذی و رنگی چشمگیر و زیبا تنها با یک حرکت لب‌ هایی جذاب برای شما ایجاد خواهد کرد.این رژلب ساخت آمریکا، جامد و مات است و دارای بافتی نرم و لطیف است، به‌ خوبی روی لب می‌نشیند و سراسر لب‌ها را پوشش می‌دهد رنگ سرخابی برای پوست‌های روشن و شفاف بسیار مناسب است و چهره‌تان را زیبا و شاداب می‌کند.

رژ لب جامد این لی مدل Viollet Velvet جدید

این‌لی در فرمولاسیون این دسته از محصولات خود سرب بکار نبرده و از مرغوب ترین مواد آرایشی در تولیدات خود استفاده کرده است. ساختار ویژه این رژ‌لب ها لطافت و نرمی خاصی به لب ها می بخشد و رنگی بسیار طبیعی و پوششی مناسب روی لب‌ها ایجاد می‌کند که به مدت طولانی اثر آن ماندگار خواهد بود.

مداد لب گلدن رز مدل DREAM کالباسی

رنگ کالباسی این مداد لب به آن جلوه واقعا زیبایی بخشیده !
شماره رنگ این مداد 503 است و مقدار آن 10 گرم میباشد
ضد آب نیست و ساخته کشور ترکیه است
دارای مجوز از سازمان غذا و داور و حاوی فرمولاسیون غنی
بافت نرم و روان آن از هرگونه آسیب جلو گیری میکند و ماندگاری بسیار مناسبی دارد
مداد لب گلدن رز مدل DREAM مانع ایجاد خشکی روی لب میشود

رژ لب دایانا مدل Matte کد 7 مجموعه 3 عددی چند رنگ

رژ لب دایانا مدل Matte کد 7 مجموعه 3 عددی چند رنگ میباشد و این محصول باکیفیت آب رسان و مرطوب کننده حاوی ویتامین E مغذی و تقویت کننده لب ایجاد بافت مخملی با رنگ مات و غلیظ حاوی موم زنبور عسل بدون سرب میباشد.

رژ لب مدادی مات گلدن رز زرشکی

بافت این مداد بسیار نرم و سبک می باشد که رژ لب را با پوششی مخملی یکدست و طبیعی بر روی لب ها می دهد.همچنین ترکیباتی از ویتامین E و مواد مرطوب کنندهای دارد .که برای لب ها بسیار مغذی و مانع ایجاد خشکی و پوسته پوسته شدن در آن ها می شود.

رژلب مدادی گلدن رز مدل Crayon جدید

رژ لب مات مدادی شرکت گلدن رز با فرمولاسیون منحصر بفرد با ماندگاری طولانی و رنگهای جدید و متنوع.بعد از زدن این رژلب سریع خشک شده ، مات و رنگ آن ثابت میشود.فرمول این محصول دارای عصاره ویتامین E و آواکادو جهت نرمی و محافظت لب های شماست در تمامی طول روز لب های شما را زیبا میسازدبدون آنگه احساس سنگینی بر لبهای خود داشته باشید و به آن شادابی میبخشد همچنین به راحتی پاک میشود..

بالم لب لابلو مدل CHERRY SHINE جدید

بالم لب لابلو مدل CHERRY SHINE جدید ساخت کشور آلمان این محصول با کیفیت با عصاره آلبالو حاوی ویتامین E میباشد که موجب نرم کنندگی وماندگاری بالای این محصول وخوشرنگ بودن این محصول یکی از پرطرافدارترین محصول شود.

بالم لب الارو مدل Repair And Hydrate جدید

بالم لب الارو مدل Repair And Hydrate ساخت کشور فرانسه میباشد این محصول ترمیم کننده قوی پوست خشک و ترک خورده لب آبرسانی و رطوبت رسانی با ماندگاری بالا حاوی موم روغن سبوس برنج حاوی موم غنی شده عسل محافظت از لب در برابر آسیب ها و آلودگی های محیطی میباشد.

لاک لب لنسور سری My Love صورتی

خوشبختانه طی پیشرفت تکنولوژی ما شاهد رشد و ترویج لوازم آرایشی نیز بوده ایم. رژلب عوارض جانبی خودش را دارد و خیلی زود از روی لب پاک می شود. به علاوه هنگام رژلب زدن ممکن است دندان هایتان رنگی شود و این بسیار جلوه بدی دارد. پس با رژلب های قدیمی و بی کیفیت خداحافظی کنید و به پیشرفت لوازم آرایشی سلام کرده و از لاک لب لذت ببرید.

رژ لب جامد این لی مدل Night Angel قرمز

رژ لب جامد این لی مدل Night Angel قرمزکه ساختار ویژه این رژ‌لب‌ها لطافت و نرمی خاصی به لب‌ها می بخشد و رنگی بسیار طبیعی و پوششی مناسب روی لب‌ها ایجاد می‌کند که به مدت طولانی اثر آن ماندگار خواهد بود. رژ‌لب این‌لی مدل «Angle Night» شماره‌ی 610 با تن رنگ قرمز آلویی جلوه‌ای طبیعی به لبان شما می‌بخشد که با ماندگاری طولانی برای استفاده در طول روز مناسب است.

رژ لب جامد این لی مدل Ladylike شیک

رژ لب جامد این لی مدل Ladylike شیک این محصول با ساختاری سبک و لطیف رطوبت لب را حفظ می‌کند و از ایجاد خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری می‌کنند. این‌لی در فرمولاسیون محصولات خود سرب بکار نبرده و از مرغوب ترین مواد آرایشی در تولیدات خود استفاده کرده است. ساختار ویژه این رژ‌لب ها لطافت و نرمی خاصی به لب ها می بخشد و رنگی بسیار طبیعی و پوششی مناسب روی لب‌ها ایجاد می‌کند که به مدت طولانی اثر آن ماندگار خواهد بود. رژ‌لب این‌ لی رنگ قهوه‌ای صورتی رنگی طبیعی به لب می‌دهد که با ماندگاری بالا برای استفاده در طول روز مناسب است.

رژلب مایع گلدن رز گل بهی

جلوه ای ابریشمی و مخملی به لب و یا گونه ی شما می دهد و با داشتن دو کاربرد انتخاب کارآمد و مناسبی برای شما خواهد بود. این محصول با ماندگاری طولانی مدت و ایجاد جلوه ای مات گزینه ی مناسبی برای استفاده ی روزانه و یا مهمانی های طولانی است که شما می توانید با اطمینان ساعات زیادی بدون نیاز به تجدید، یک آرایش زیبا و مرتب داشته باشید. رژ لب و گونه مایع ولوت گلدن رز برای انواع پوست ها مناسب است و فضای زیاد از کیف آرایش شما اشغال نخواهد کرد

رژلب جامد دایانا مدل Matte جدید

رژلب جامد دایانا مدل Matte جدید آب رسان و مرطوب کننده حاوی ویتامین E مغذی و تقویت کننده لب ایجاد بافت مخملی با رنگ مات و غلیظ حاوی موم زنبور عسل بدون سرب و تولید کشور ترکیه کارخانه تانالیزا برچسب اصالت کالا مواد اولیه ایتالیا میباشد.

رژلب جامد دایانا مدل مات قرمز جدید

رژلب جامد دایانا مدل مات قرمز جدید ساخت کشور ترکیه ومواد اولیه از کشورایتالیا یکی از پرفروطرفدارترین محصولات این شرکت میباشد .این محصول حاوی موم زنبور عسل وبدون سرب وحاوی ویتامین E مغذی و تقویت کننده لب میباشد.

بالم لب هیدرودرم مدل Moisurizing جدید

یکی از مهم‌ترین نکات در داشتن لب‌هایی زیبا است. لب‌های خشک و پوسته پوسته واقعا ظاهر خوبی ندارد. پس برنامه مراقبت از لب‌هایتان را با زدودن پوست های خشک لبتان شروع کنید. یک روش خوب برای این کار استفاده ازبالم لب است تا با کمک به نگهداری رطوبت و نرمی بر روی پوست لب، زیبایی لبانتان را حفظ کند. یک توصیه خوب به شما اینست که در طی روز و به دفعات از مرطوب‌کنندگی قوی لب هیدرودرم بر روی لب‌ها استفاده فرمائید. این محصول به دلیل بی‌ رنگ بودن جهت مصرف آقایان نیز مناسب می‌باشد.

رژ لب جامد دایانا مدل Long Stay ارغوانی

رژ لب جامد دایانا مدل Long Stay کیفیت ساخت بالا مواد اولیه ایتالیایی ساخت کارخانه تانالیزا کشور ترکیه این محصول آب رسان و مرطوب کننده حاوی ویتامین E مغذی و تقویت کننده لب حاوی موم زنبور عس ماندگاری بالا بر روی لب ها میباشد.

رژ لب مدادی مای مدل SEMI MATTجدید

رژ لب مدادی مای مدل SEMI MATT سری Black Diomond شماره 15رنگ پایه بنفش دارد
و وزنی حدود 30 گرم !
این محصول ویتامین ندارد
دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو با شماره 6877122089706245
اگر کیفیت خوب با قیمت مناسب برای شما اهمیت دارد این محصول یکی از گزینه های پیش روی شماست !

رژلب گلدن رز مدل Velvet صورتی تیره

رژلب گلدن رز مدل Velvet شماره 14 دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو است
ساخت کشور ترکیه است و حاوی ویتامین E میباشد و کیفیت بسیار عالی دارد
وزن آن معادل 4 گرم است و ماندگاری حدود 12 ساعته دارد که واقعا از ویژگی های عالی این رژ لب است

رژ لب مایع مای مدل لومینوس جدید

رژ لب های مایع از بهترین رژ لب ها هستند
تن رنگی این رژ لب صدفی است که واقعا باعث زیبایی لب ها میشود
بافتی نرم و سبک دارد و ماندگاری آن بسیار طولانی است
ساخت کشور ایران است و مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو دارد
حجم آن 9 میلی لیتر است و شماره رنگ آن 12

رژلب جامد دایانا مدل Matte جدید

رژلب جامد دایانا مدل Matte شماره 08 یک رژ لب فوق العاده است که دارای ویژگی های زیر میباشد
آب رسان و مرطوب کننده لب , حاوی ویتامین E مغذی و تقویت کننده لب
این محصول باعث ایجاد بافت مخملی با رنگ مات و غلیظ میشود
و حاوی موم زنبور عسل است
بدون سرب و تولید شده در کشور ترکیه !
دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو و برچسب اصالت کالا
مواد اولیه این محصول از ایتالیا تهیه شده است

رژ لب مدادی جینو جدید

رژ لب مدادی جینو جدید یکی از به صرفه ترین وبا کیفیت ترین محصول که حاوی ویتامین میباشد وخاصیت نرم کنندگی بالایی دارد.

رژلب مایع رد اند بلک مدل Shine قهوه ای روشن

این رژ لب 8 میلی لیتر حجم دارد و حاوی ویتامین E میباشد
باعث جلوگیری از خشک شدن لبها میشود و بسیار سبک است
طعم میوه های شیرین آن بسیار خوش طعم است و دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو است
این محصول حجم دهنده نیز میباشد

رژلب جامد موتاک مسی جدید

برای انتخاب رژ لب مناسب پارامترهای فراوانی را در نظر داشته باشید. رژلب مایع براق مای مدل لومینوس با درخششی بی نظیر و بافتی نرم به لبان شما جلوه ای ملیح و درخشان می دهد. این رژ لب مایع ساعات طولانی بروی لب‌هایتان می‌ماند و زیبایی لب‌هایتان را چندین برابر می‌کند. برای به وجود آوردن لبان زیبا، ابتدا خط لبانتان را با یک خط لب خنثی بکشید، سپس خط لب موردنظرتان را بکشید. بعد از آن سطح لبتان را با رنگ مورد نظرتان پرکنید

رژ لب مات میبلین سری Sensational matte جدید

به دنبال یک رژ لب مات میگردید ؟ نظرتان راجع به رژ لب مات میبلین سری Sensational matte شماره 885 چیست ؟
این رژ لب با دوام است و پیچی است , ساخته کشور امریکا و دارای 4.2 گرم وزن
شماره رنگ آن 885 است و تن رنگ آن شکلاتی تیره

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: www.otag.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر