موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

چگونه زیبا باشیم

چگونه زیبا باشیم

نویسنده : حسین رمضانی | زمان انتشار : 04 اسفند 1399 ساعت 13:11

زیبا شدن و داشتن چهره‌ای جذاب، از دغدغه‌های همه خانم‌ها و آقایان است ولی واقعا چطور باید به آن رسید؟ با زیبامون همراه باشید تا راه زیبا شدن بدون هزینه را نشانتان دهد.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

همه ما در روز با کلی تبلیغات روبرو می‌شویم که وعده می‌دهند ما را زیباتر خواهند کرد، اما همه آن‌ها با صرف هزینه‌های زیاد و دست بردن در ساختار چهره همراه هستند که اصلا کار جالبی نیست، تزریق ژل، اعمال جراحی گوناگون و... که هم هزینه زیادی می‌خواهند و هم ریسک بالایی دارند و ممکن است زیبایی خودمان را هم از ما بگیرند. پس بهتر است دنبال روش‌های زیبا شدن بدون هزینه و به صورت طبیعی باشیم.

چگونه بدون آرایش هم زیبا باشیم

چگونه بدون هیچ هزینه‌ای زیبا شویم؟

بخوابید!

هیچ کار کم هزینه‌تر از خوابیدن به زیباتر شدنتان کمک نخواهد کرد. پوست شما در زمان خواب شبانه، فرصت ترمیم و تعمیر خود را به دست می‌آورد و تمام مشکلاتش را حل می‌کند، به این شرط که 7 تا 8 ساعت خواب شبانه از ساعت 10 - 11 شب تا 6 - 7 صبح داشته باشید. این را هم بگوییم که خواب خارج از این زمان، تاثیر چندانی نخواهد داشت، زیرا بدن بسیار هوشمندانه عمل می‌کند.

به راحتی آب خوردن زیبا شوید

بله درست است، باید آب بنوشید تا زیباتر شوید. پوست هیدراته دارای بیشترین حجم سلولی است و این یعنی کاهش شل شدن، افتادگی، تیرگی و چین و چروک در آن. ضمن اینکه با نوشیدن آب، متابولیسم بدن افزایش می‌یابد و کالری بیشتری می‌سوزانید که در نتیجه به زیبایی اندام هم دست پیدا خواهید کرد، پس با یک تیر 2 نشان بزنید و هر روز 8 تا 12 لیوان آب بنوشید.

چجوری زیباتر شویم؟ با نفس کشیدن

حتما از این پرسش و پاسخ تعجب کردید، اما باید از توضیح آن ناراحت شوید نه متعجب! پوست شما نیاز به نفس کشیدن دارد، درست مانند خودتان. این پوست را ساعت‌ها زیر مواد آرایشی نگهداری می‌کنید و در نتیجه هر روز جوش و لک و... بیشتر که زیبایی را از شما دور می‌کند. کمتر آرایش کنید و بیشتر به فکر پاکسازی آن باشید.

ضمن اینکه باید سعی کنید همیشه از دود و دم ترافیک و آلودگی شهری هم دور باشید. اگر به بیرون می‌روید، حتما بعد از بازگشت به خانه با یک پاک کننده مناسب، پوستتان را تمیز کنید. همیشه سعی کنید در روز چندین بار پشت سرهم نفس عمیق بکشید.

%D9%86%D9%81%D8%B3-%DA%A9%D8%B4%DB%8C%D8%AF%D9%86.jpg

پوزیشن بدنی و استایل زیبایی به خود بگیرید

هر چقدر هم که زیبا و جذاب باشید و لباس‌هایی گران قیمت و فاخر بپوشید، باز هم این طرز راه رافتن، نشستن، حرکات بدن و... است که نشان می‌دهد شما چقدر باکلاس و شیک هستید. شل نباشید لطفا! استایل محکم (نه سیخ و خشک شده) و شیکی به خود بگیرید تا جذابیتتان بیشتر شود، این مورد تاثیر زیادی دارد، آن را جدی بگیرید.

ورزش کنید

خودتان را به ورزش کردن عادت دهید تا تاثیر آن را در زیبایی پوست، مو و اندامتان ببینید. ورزش باعث بهتر شدن جریان خون در بدن و در نتیجه درخشش و زیبایی پوست و مو می‌شود و همچنین در افزایش اعتماد به نفس که عامل مهمی در ایجاد جذابیت در اشخاص است، تاثیر مهمی دارد. همچنین از عوارض و نشانه‌های پیری هم دور خواهید شد و جوانی را تا مدت بیشتری تمدید می‌کنید.

لبخند بزنید

افرادی که لبخند می‌زنند، 2 برابر بیشتر در نظر دیگران جذاب و زیباتر هستند، پس با این تمرین ساده و بدون هزینه، به سوال چجوری زیبا شویم خود پاسخ دهید.

%D8%AE%D9%86%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D9%86.jpg

شیک بپوشید

همیشه سعی کنید لباس شیک و مرتب به تن داشته باشید. این اصلا به معنی خرید لباس گران قیمت و جدید نیست، سلیقه‌تان را تغییر دهید و از این پس هر وقت خواستید لباس بخرید، سعی کنید مدل‌های ساده و کلاسیک را انتخاب کنید. این باعث می‌شود که استایل و تیپ شما همیشه مرتب و جذاب باشد و از مد نیفتد. 

روی زیبایی‌ها تمرکز کنید

به جای دیدن دماغ بزرگ، ابروهای نازک، چشم ریز یا هر نقص دیگری که در چهره دارید، روی نقطه قوت چهره‌تان تمرکز کنید. برای مثال اگر دماغ بزرگ و پوست صاف و زیبایی دارید، روی زیبایی پوستتان تمرکز کنید تا گله کردن از بزرگی بینی یا انجام آرایش غلیظ و غلط برای کاهش آن!

اعتماد به نفس

یک خانم با زیبایی معمولی ( و حتی کم) اعتماد به نفس بالا، بسیار جذاب‌تر از هر خانمی بدون اعتماد به نفس و زیباست. پس روی این مسئله هم برای چگونه زیبا شدنتان تمرکز کنید.

چه کنیم تا زیبا شویم

چگونه جذاب باشیم؟

چگونه صورت زیباتری داشته باشیم؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: www.zibamoon.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر