موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

اسکی فضایی ارزان

اسکی فضایی ارزان

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 06 اسفند 1399 ساعت 19:04

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

استپر جی کی اکسر JKexer Fitlux-6000

18,900,000 تومان 13,900,000 تومان

موجود است

اسکی فضایی پاورلند Powerland 8719H

امتیاز 4.50 از 5

برای قیمت تماس بگیرید

موجود است

اسکی فضایی دی اچ زد DHZ X9200

امتیاز 5.00 از 5

اتمام موجودی

فروش الیپتیکال خانگی | بهترین قیمت فروش |خرید اسکی فضایی | ارسال رایگان به سراسر ایران

اسکی فضایی یا الپتیکال، یک دستگاه  ورزشی کاردیوی مفیدی است که  میتوانید در زمانیکه میخواهید لاغر شوید از آن استفاده کنید. از آنجایی که پاهایتان همواره به پدال می چسبد، دیگر به زانوهایتان فشاری وارد نخواهد شد، بنابراین احتمال اینکه مفاصلتان با استفاده از الپتیکال آسیب ببیند نیزکاهش پیدا خواهد کرد.

حرکت دستگیره‌ها به همراه پدال‌ها هم به شما کمک خواهد کرد تا بازوانتان را نیز به خوبی تمرین دهید. الپتیکال کل بدن را به حرکت وا می دارد که همین امر به سوزاندن کالری بیشتر کمک می‌کند، در نتیجه وزنتان کاهش می‌یابد.

خرید الپتیکال

از مهم ترین نکات هنگام خرید اسکی فضایی خانگی باید به تحمل وزن آن توجه کنید، تحمل وزن دستگاه باید 10 تا 15 کیلوگرم بیشتر از وزن شخص استفاده کننده باشد، نکته دیگر مهم صفحه نمایش کامل و از آن مهم تر طول گام دستگاه است که استاندارد باشد، در دستگاه های بی کیفیت و ارزان استاندارد طول گام رعایت نمیشود، همچنین به کیفیت کلی دستگاه و قطعات ساخته شده آن دقت داشته باشید و از خرید دستگاه های بی کیفیت خودداری کنید

قیمت اسکی فضایی خانگی

قیمت این دستگاه بسته به نوع برند و امکاناتی که به شما ارائه میدهد متفاوت است، به عنوان مثال دستگاه های الکترومگنتی که سیستم مقاومت ان با دکمه کم و زیاد میشود دارای قیمت بالاتری نسبت به مدل های مگنتی دستی هستند، همچنین اپشن های دیگری مانند قبلیت تاشدن دستگاه یا پخش موسقی و فن خنک کننده نیز از موارد تاثیر گذار هستند.

بهترین مارک اسکی فضایی

برند های بسیاری در بازار ایران موجود است اما پیشنهاد میشود برای خرید از برند های شناخته شده و معتبر خرید کنید که دارای گارانتی و خدمات خوبی هستند، بعضی از این مارک های معتبر عبارتند از توربوفیتنس – جی کی اکسر – پروتئوس – کتلر – هورایزن – پروفرم – کراس – سایتک که فروش بسیاری داشته اند.

اسکی فضایی (الپتیکال) ارزان قیمت

دوستانی که صرفا به دنبال قیمت مناسب و ارزان تر هستند توجه داشته باشید که شما دقیقا کیفیت را فدای قیمت ارزان تر میکنید! دستگاه های بی کیفیت و ارزان قیمت دارای احتمال خرابی بسیار بیشتر هستند و تمرین کردن با این نوع دستگاه ها اصلا لذت بخش نبوده و به سرعت آن را کنار خواهید گذاشت، حتما با توجه به نیاز های خود از دستگاه و از برند های با کیفیت خرید خود را انجام دهید تا از پشیمانی جلوگیری کرده باشید.

بهترین مدل های اسکی فضایی های خانگی را ببینید و همچنین برای بازدید اسکی فضایی باشکاهی اینجا کلیک کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: deluxekala.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر