سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

ژل آمیزشی

ژل آمیزشی

نویسنده : معین | زمان انتشار : 06 اسفند 1399 ساعت 18:35

5-rubber.jpg

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

با انواع ژل های آمیزشی آشنا شوید

7 آگوست 2018/ 1439 / 0

انواع ژل های آمیزشی
لوبریکانت (Lubricant) چیست؟

استفاده از ژل های روان کننده یا لوبریکانت های مختلف یکی از راه‌های ساده برای افزایش لذت در روابط زناشویی است. همان طور که از اسم آنها پیداست، این ژل ها رابطه زناشویی را روان‌تر و لغزنده‌تر می‌کنند و بخاطر همین بسیاری از زوج‌ها همیشه از ژل روان کننده به عنوان یکی از مهم ترین ابزار رابطه زناشویی یاد می کنند.
دو نوع لوبریکانت وجود دارد
محلول در آب و محلول در روغن، لوبریکانت‌های محلول در آب مناسب روابط زناشویی همراه با استفاده از کاندوم است و به راحتی قابل شست و شوی است.
لوبریکانت‌های روغنی را نمیتوان با کاندوم استفاده کرد. به خصوص که لوبریکانت های روغنی باعث ایجاد ترک یا در نهایت پاره شدن کاندوم میشود که منجر به ابتلا فرد به بیماری‌های مقاربتی احتمالی یا بارداری ناخواسته خواهد شد.
یکی دیگر از دلایلی که استفاده از لوبریکانت بر پایه آب را توصیه میکنند این است که، لوبریکانت‌های برپایه روغن مانند روغن نارگیل، PH واژن را تغییر داده و شما را در معرض عفونت‌هایی نظیر واژینوز باکتریال ( bacterial vaginosis) قرار می دهند.

خرید انواع ژل های آمیزشی از طریق ییج اینستاگرام الوکاندوم

چند مدل ژل آمیزشی وجود دارد؟
بصورت کلی ۹ مدل معروف ژل آمیزشی در بازار ایران وجود دارد.
ژل لوبریکانت تاخیری:

%DA%98%D9%84-%D8%AA%D8%A7%D8%AE%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%85%D9%86-240x300.jpg

ژل تاخیری پاورمن

این ژل علاوه بر خاصیت روان کننده‌گی با ماده‌ی بنزوکائین ترکیب شده و منجر به تاخیر در انزال و ارگاسم میشود.
برای اینکه خانم دچار بیحسی و تاخیر در ارگاسم نشود باید 10 الی 15 دقیقه قبل از نزدیکی مقدار مناسبی از ژل را بر روی آلت تناسلی برای مدت 1 دقیقه مالش داده .پس از اثر تاخیری، آلت تناسلی خود را با آب سرد شستشو دهید .( در صورت استفاده از کاندوم نیاز به شستشوی آلت نمی­باشد..
ژل لوبریکانت گرم کننده:

%DA%98%D9%84-%DA%AF%D8%B1%D9%85-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%BE%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%85%D9%86-240x300.jpg

ژل گرم کننده پاورمن

این ژل علاوه بر خاصیت روان کننده‌گی با ماده‌ی تحریک کننده و گرم کننده جنسی همراه است. مصرف این ژل برای خانم و آقا بسیار رابطه را لذت بخش میکند و استفاده از آن به افراد سرد مزاج حتما توصیه میشود. قبل از نزدیکی مقدار مناسبی از ژل گرم کننده را بر روی نواحی خارجی و داخل واژینال و همچنین بر روی آلت تناسلی شریک جنسی خود بمالید.
ژل لوبریکانت محرک بانوان:
این ژل علاوه بر خاصیت روان کننده‌گی با ماده‌ی محرک بانوان ترکیب شده است و لذت جنسی را بصورت بسیار محسوس برای ایشان افزایش خواهد داد. این ژل باید ۵ الی ۱۰ دقیقه قبل از دخول به واژن خانم مالیده شود.
ژل لوبریکانت جمع کننده:

b64d701d-6fc9-416c-90ef-fdd022f170b2-200x300.jpg

ژل تنگ کننده پاورمن

این ژل علاوه بر خاصیت روان کننده‌گی با عصاره‌ی انار ترکیب شده که خاصیت جمع کنندگی واژن بانوان را دارد. این ژل باید ۱۰ دقیقه فبل از دخول به واژن خانم مالیده شود. نکته‌ی مهم برای این ژل مدت زمان مصرف آن است، از اولین مصرف مقداری واژن تنگ میشود و برای تاثیر بیشتر حداقل باید یک دوره مصرف شش ماهه را طی کرد تا بیشترین تاثیر را تجربه کنید.
ژل لوبریکانت حجم دهنده‌ی آلت:
این ژل علاوه بر خاصیت روان کننده‌گی با موادی ترکیب شده که منجبر به افزایش گردش خون در بافت عضلانی آلت شده و منجر به افزایش حجم آلت میشود.
این ژل نیز از اولین مصرف تاثیر گذار خواهد بود اما برای تاثیر مداوم و ماندگار باید حداقل یک دوره مصرف شش ماهه را طی کنید. برای مصرف این ژل باید ۵ دقیقه قبل از دخول به آلت آقایان مالیده شود.
ژل لوبریکانت افزایش دهنده‌ی نعوذ:
این ژل علاوه بر خاصیت روان کننده‌گی با موادی ترکیب شده که به ایستایی و مدت زمان نعوذ کمک میکند. این ژل نیز از اولین مصرف تاثیر خود را خواهد گذاشت و برای مصرف آن باید ۵ دقیقه قبل از دخول به آلت آقا مالیده شود.
ژل لوبریکانت سفید کننده:
این ژل علاوه بر خاصیت روان کننده‌گی با مواد ترمیم کنندگی پوست ترکیب شده و منجر به سفید شدن پوست واژن میشود. برای نتیجه گرفتن از این ژل باید ۳ تا ۶ ماه مصرف را ادامه دهید. این ژل نیز به واژن بانوان مالیده میشود و خاصیت درمانی دارد.
ژل لوبریکانت ضدعفونی کننده:
این ژل علاوه بر خاصیت روان کننده‌گی با ماده‌ی ضدعفونی کننده ترکیب شده و از انتقال بیماری جلوگیری میکند. این ژل به بانوانی که مشکلات قارچی دارند بسیار توصیه میشود و برای مصرف باید به واژن خانم مالیده شود.
ژل لوبریکانت ساده:

%DA%98%D9%84-%D9%84%D9%88%D8%A8%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%AA-%D9%BE%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%85%D9%86-240x300.jpg

ژل لوبریکانت پاورمن

این ژل خاصیت روان کننده‌گی دارد و بسیار بر کیفیت رابطه تاثیر گذار خواهد بود. همچنین این ژل برای بانوانی که مشکل خشکی واژن و به طبع آن سوزش مقاربتی دارند بسیار مفید خواهد بود و مشکل را تا حد زیادی برطرف خواهد کرد. این ژل به واژن خانم یا آلت آقا مالیده میشود

خرید انواع ژل های آمیزشی از طریق ییج اینستاگرام الوکاندوم

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: alocondom.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون