موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

قرص تقویت کننده ران وباسن

قرص تقویت کننده ران وباسن

نویسنده : معین | زمان انتشار : 14 اسفند 1400 ساعت 18:09

کپسول چاقی یکی از روش‌های موثر برای بزرگ کردن باسن

عوامل زیادی در پخش شدن باسن و کوچک شدن آن تاثیر دارند. عواملی مانند جاذبه‌ی زمین، ژنتیک و گذر سن عاملان اصلی این مشکل هستند. روش‌های مختلفی برای بزرگ کردن و حجم دادن به پایین‌تنه روش‌های زیادی وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

۱. ورزش کردن

حرکات اسکات با وزنه و خر پا زدن با استفاده عضلات گلوتئوس و… حرکاتی هستند که باید در دراز مدت و برای مدت چند ماه استفاده کنید تا به نتیجه‌ی مطلوب برسید. ۲. رعایت رژیم غذایی مناسب

غذاهایی مختلفی برای عضله‌سازی و حجم دادن به باسن وجود دارند. در رژیمی که به این منظور گرفته می‌شود باید پروتئین زیادی مصرف شود و نوع مناسبی از کربوهیدرات‌ها و چربی‌ها را انتخاب کنید، از سبزیجات استفاده کنید و حتما مکمل غذایی مناسبی مصرف کنید. ریسک این رژیم اندکی بالاست چراکه علاوه‌بر باسن ممکن است باعث چاقی شکم و سایر اجزا بدن هم شود.

۲. تغییر لباس

یکی از دم دست‌ترین و ساده‌ترین روش‌هایی که برای موقعیت‌هایی مانند مهمانی می‌تواند به شما کمک کند، استفاده  از لباس زیرهایی است که باسن را بالا می‌کشند مانند کمربند یا گن کمر که خب روش‌هایی دم دستی هستند.

۳. استفاده از روغن خراطین و زالو یا کرم‌های خانگی دست‌ساز

این روش‌ها هم روش‌هایی موثر اما زمان‌بر هستند که مداومت و صبر زیاد نیاز دارند.

۴- جراحی

در این روش از مناطق مختلف بدن شما چربی را از طریق لیپوساکشن برداشته و سپس به کفل شما منتقل می‌کنند. همچنین می‌توانید کاشت باسن انجام دهید، که در آن برش‌هایی از سیلیکون زیر پوست شما زیرسازی شده و گذاشته می‌شود.

جراحی و پروتز شاید سریع ترین، روش برای رسیدن به باسنی بزرگ باشد اما بی‌شک گران‌ترین و افراطی‌ترین روش است. عمل‌هایی شامل پیوند چربی یا انتقال چربی، ایمپلنت های باسن و بالابردن باسن از این دست جراحی‌ها هستند.

جراحی پلاستیک باید زمانی انجام شود که تمام گزینه‌های دیگر جواب نداده باشند و حتما باید توسط یک پزشک ماهر و در یک محیط استریل انجام شود . اما حتی در این صورت هم عوارض خود را دارند. عوارضی مانند عفونت، خونریزی، آسیب عصبی، زخم، پارگی ایمپلنت، لخته شدن خون، ترومبوز ورید عمقی، عدم تقارن و سایر خطرات دیگر.

۵- کپسول چاقی باسن

اگر می‌خواهید در مدت زمان کمتری نسبت به انجام حرکات ورزشی، رعایت رژیم، کرم و روغن با روشی مطمئن و بدون خطر، درد و خونریزی و با هزینه کمتر  به باسن خود حجم دهید، می‌توانید از کپسول چاقی باسن استفاده کنید.

در ادامه بیشتر درمورد این کپسول صحبت خواهیم کرد.

کاربرد کپسول چاقی باسن

داشتن کمری باریک و باسنی بزرگ که باعث داشتن ظاهری جذاب و فرم بدنی شنی می‌شود و اندام شما را مانند ستارگان مد می‌کند، خیلی جذاب و فریبنده است. شما می‌توانید با مصرف کپسول چاقی باسن و بدون استفاده از تمرینات ورزشی خاص و رعایت رژیم غذایی ظاهر خود را جذاب کرده و پایین تنه خود را به فرمی زیبا برسانید.

این کپسول‌ها از جمله محصولات بسیار پر مصرف در ایران هستند که برای چاقی باسن و بزرگ کردن آن مصرف می‌شوند. این کپسول‌ها بزرگ کننده ران و باسن هستند و چاقی آن‌ها بدون بازگشت خواهد بود. دارای انواعی از پروتئین‌ها، ویتامین و مواد خوراکی مفید هستند و ماده مضر و ناسالمی ندارند.

کپسول چاقی باسن بدن را شل نکرده و پهلو و شکم شما را هم چاق نمی‌کند.

مزایای کپسول چاقی باسن

  • ترکیب و ساختار آن کاملا گیاهی بوده و فاقد عوارض جانبی است.
  • چاق کننده ناحیه ران و باسن بوده و بدون برگشت است.
  • در ناحیه پهلو و شکم ایجاد چاقی نمی‌کند و ماهیچه‌ساز است.

دیگر محصولات چاقی سایت عبارتا از :

قرص چاقی بدن فت فست ۶۰ عددی برای چاقی کل بدن مناسب برای اقایان و خانوم ها – قرص چاقی صورت فت فیس برای افزایش سایز گونه ها مورد استفاده قرار میگرید . تعداد این محصول ۳۰ عددی هست و برای دوره مصرف یک ماه می باشد.

قرص چاقی باسن دیگر محصول فت فست می باشد که همان ۶۰ عددی فت فست می باشد . اگر چند ورزش پایین تنه و چاقی باسن رو هنگام مصرف این مکمل انجام دهید . به خوبی چاقی رو به باسن خود هدایت میکنید . ولی اگر بدونه ورزش باشه تو کل بدن پخش خواهد شد .

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر